Stran 1 od 2
homologacija platišč.zakaj TUV. kaj pa JWL, RWTUV, ISO9001?
Objavljeno: Če jan 06, 2005 4:06 pm
Napisal/-a kremplelj
upam, da tema še ni bila postavljena, se opravičujem če je bila.
Zanima me zakaj ravno TUV cetifikat za homologacijo litih platišč. Namreč pri AMZS mi je nekdo rekel, da nima veze kater certifikat imajo platišča. Kako je s tem, a certifikati JWL, RWTUV, ISO9001 ne pridejo v poštev?
Mimogrede, kaj je sploh RWTUV, je kaka povezava s TUV?
Hvala za odgovor
Objavljeno: Če jan 06, 2005 4:11 pm
Napisal/-a povzek
To so samo standardi
Različni standardi drugje veljajo, in TUV je pač najbl razširjen, med drugm tut pr ns! Kr se pa ostalih tiče bi se blo pa treba pozanimat, sam več al mn ma evropa TUV! Ne bom trdiv, sam zdi se mi, da je pr ns tut ISO vredu!
Lp
Objavljeno: Če jan 06, 2005 4:18 pm
Napisal/-a Serđo™
RW TUV je pac ena izmed "homolomo" institucij v nemciji (afaik)
http://www.rwtuev.de/

Objavljeno: Če jan 06, 2005 5:41 pm
Napisal/-a kremplelj
toda kaj ima TUV oziroma omenjeni standardi vezo z homologacijo?
A je kje predpisano kak standard mora imeti platisce da lahko opravis homologacijo al kako to gre?
Objavljeno: Če jan 06, 2005 5:49 pm
Napisal/-a lublancan
tuv pomen da je izdelk narjen v skladu s standardi in da ni nevaren
ta certifikat rabš da ti stvar homologirajo, ker v sloveniji se ne testira komponent za avto
Objavljeno: Če jan 06, 2005 7:44 pm
Napisal/-a povzek
lublancan je napisal/-a:tuv pomen da je izdelk narjen v skladu s standardi in da ni nevaren
ta certifikat rabš da ti stvar homologirajo, ker v sloveniji se ne testira komponent za avto
Točno tako! Ta TUV ti samo pove da je zadeva testirana za tvoj avto in da je tako primerna za vgradnjo! In s temu papirjam nardiš homologacijo, s katero pa pol dokazujš, da je biu "dodatek" pregledan! Simple as that!
![preberi si :[]](./images/smilies/menu-readthepost2.gif)
Objavljeno: Če jan 06, 2005 7:53 pm
Napisal/-a M3
to je zato ker slovenci še vedno nekomu lezemo v rit in more bit nemško.
Objavljeno: Če jan 06, 2005 8:02 pm
Napisal/-a povzek
M3 je napisal/-a:to je zato ker slovenci še vedno nekomu lezemo v rit in more bit nemško.
Očitno bi ti raj vidu da mamo svoje standarde! In pol bi spravu avto čez homologacijo, sam če bi boga za j***a držov! Pa še ta ti neb mogu zmer pomagat!
Bot raj vesel da mamo nemške!
Objavljeno: Če jan 06, 2005 8:06 pm
Napisal/-a kremplelj
pol RW TUV zadostuje za homologacijo? Je primerljiv s TUV?
Objavljeno: Če jan 06, 2005 8:10 pm
Napisal/-a povzek
kremplelj je napisal/-a:pol RW TUV zadostuje za homologacijo? Je primerljiv s TUV?
TUV je TUV, vrjetn ne bo problemov, če pa bo jih pa napizdi, pa bo!
Drgač pa najbol da pokličš na LPP, pa ti bojo za zih povedal, k eetak tut sami ne vejo kaj hočjo!
Objavljeno: So jan 08, 2005 11:44 pm
Napisal/-a kremplelj
kdo sploh izdaja TÜV? A je to ena sama institucija al ma za to koncesijo vec nemskih podjetij? Je kje kak register, kera platisca majo TÜV?
Objavljeno: Ne jan 09, 2005 12:04 pm
Napisal/-a Nasty
TUV ni standard.
S TUV certifikatom proizvajalec dokazuje tehnično ustreznost izdelka.
Objavljeno: Ne jan 09, 2005 12:32 pm
Napisal/-a Dr_S
Če jst prov razume gre zadeva tkole:
Država oz sklop držav določi neke standarde za določen izdlek(trdota, prožnost, skladnost ....) in pol izdelovalec se drži ali pa tudi ne teh standardov.
Ko potem določena organizacija oz inštitut pregleda določen izdelek mu dodeli v Nemčiji recimo TÜV. S tem potrjuje da je izdelek narejen v skladu s standardi.
Zdej če ti hočeš karkoli pri nas homologirat moraš pač imeti stvari, ki imajo "to" potrdilo. Ampak če imaš ti kakšno stvar kupljeno v Italiji ali pa v Franciji ali pa tko kje, to pomen da ne boš mel TÜV, ker je to samo Nemški standard, ampak boš mel njihova potrdila. In na LPP ta potrdila tud veljajo, ker jst imam zadnji izpušni lonec iz Italije in sem lepo homologiral.
Objavljeno: Ne jan 09, 2005 12:40 pm
Napisal/-a lublancan
tud italjanska roba ma tuv
ker italjani tud kej izvažajo in vejo, da če hočjo kej prodat, da more met certifikat
to da mamo pa mi nemške certifikate je pa itq uredu, kaj bi blo, če bi mogu vsak kuplen izdelk testirat/pregledat še pri nas
to bi bankrotiral, sploh če pomislš da kupš feltne za 150 000 in pol ne dobiš potrdila - a jih pol u kanto vržeš?
Objavljeno: Ne jan 09, 2005 12:54 pm
Napisal/-a Nasty
Ne mešat tehnično ustreznost (TUV certifkat) s standardi za kvaliteto.
TUV certifikat: določa tehnično ustreznost kosa, ne pa
samo kvaliteto izdelka.Za to so drugi standardi oziroma
se izdajajo drugi certifikati.
Npr.: ALU feltne morajo imeti vtisnjeno kratico KBA, kar
pomeni, da litje izdelka ustreza minimalnim standardom za
kvaliteto. TUV pri tem nima veze.
Italijanska roba nima TUV-a. Ima pa "Potrdilo o ustreznosti"
italijanskega prometnega Ministrstva.
Tudi ko nemška firma hoče dobavljati robo v Italijo (govorim za
dodatno avtoopremo), mora glede ustreznosti dobiti soglasje
italijanskega Ministrstva za promet, kljub temu, da imajo izdelki
TUV certifikat.
Objavljeno: Ne jan 09, 2005 1:11 pm
Napisal/-a kremplelj
a si prepričan da italjanska roba nima TÜV? Vem za dosti nenemških platišč, ki imajo TÜV.
A TÜV izdaja ena sama institucija al gre za več podjetij? Namreč rad bi preveru za ena platišča če majo res TÜV al gre za ponaredek.Obstaja kak register podjetij, k so dobila TÜV?
Objavljeno: Ne jan 09, 2005 1:28 pm
Napisal/-a Nasty
TUV izdaja več podjetij, tudi v Avstriji.
Italijanska firma, ki izdeluje spojlerje (npr. Lester) nima TUV-a.
Nemški zastopnik za Lester, je pa, zato, da jih lahko prodaja
brez problemov, "dal" določene modele spojlerjev na "TUV preizkus".
V Nemčiji imajo TUV, drugje ne.
Filtri K&N nimajo TUV-a (57i Injection kit,...). Nemški zastopnik
filtrov K&N, ima za filtre narejene TUV-e.Če bi naročil filter
K&N preko njihovih uradnih dealerjev, bi dobil TUV, drugje ne.
SLO uvoznik za filtre, ki dobiva robo preko Anglije (K&N centrala
za EU), nima TUV-ov za filtre. Ker je pa človek, jih pa poskuša
(če je le možno) preko znanstev pri nemškem zastopniku, "zrihtat".
Mislim, da na webu lahko najdeš seznam podjetij, ki izdajajo TUV
certifikate.Nemških.
Vprašaj kolega google.com
Objavljeno: Ne jan 09, 2005 2:19 pm
Napisal/-a PaGeR
M3 je napisal/-a:to je zato ker slovenci še vedno nekomu lezemo v rit in more bit nemško.
Tudi v Sloveniji lahko homologiraš zadevo oziroma "testiraš" samo boš dal 25k na komad, pa verjemi, da boš jako težko skoz pršu...
Tko da ne bi lih reku da lezemo za njimi, samo lažje je papir pri njih dobiti kot pa pri nas, zato ker so v tem že nekaj let več kot pa mi... Trust me!
LP
Objavljeno: Ne jan 09, 2005 2:22 pm
Napisal/-a Symon
Kaj pa če sam uvoziš robo iz Anglije ali celo US of A?

Ne vem ali tam pač nimajo nobenih homologacija ali kako? Predvidevam, da imajo drugačne institucije ne TUV. Ampak ali lahko to potem jaz homologiram? Torej z nekim angleškim/USA a-testom. Ker za naš LPP je TUV sveta zadeva ostalo pa očitno ne velja.
Teoretično, da uvozim VeilSIde spojlerje? Kaj naj potem z njimi, če nimajo TUV pa vsi vemo, da ziher niso cheap roba in so dovolj kvalitetni? ALi pa če uvozim Teinove fedre? Kje naj dobim TUV zaTteinovo robo? Da avspuhov ne omenjam...

Objavljeno: Ne jan 09, 2005 2:24 pm
Napisal/-a lublancan
pri nas ti lahk testirajo, sam morš kšn ekstra komad uvozt da ti ga uničjo
pa ni lih preveč pocen
vse se da, tudi legalno