Stran 1 od 1

MOCNEJSE ZARNICE V IMPREZO?

Objavljeno: To jan 11, 2005 11:06 am
Napisal/-a s8n
Yo! Kot vam je verjetno znano so impreze (ajde, starejse) opremljene z dokaj svoh zarnicami - ZATO SEM SI OMISLIL MOCNEJSE, JASNO!!! :twisted:

Zdaj me pa zanima ali ma kdo kaksne izkusnje, da bi po vgradnji takih zarnic (H4, 100/55 W) zasledil prekomerno segrevanje ali celo topljenje (imprezine svoh) napeljave ...? Anglezi namrec opozarjajo na stevilne take primere ... in tudi na take, ki so brez problema vozil mocnejse zarnice. :?

HVALA ZA POMOC!

PS: A s sus plato pridez skoz tehnicni? :?:

Objavljeno: To jan 11, 2005 11:17 am
Napisal/-a s_mande
Mislim da nebi smelo kaj biti!Sam imam zarnice XSENON BLUE H4...100/55 , pa ni nikakrsnih problemov!Zarnice zelo dobr svetijo,pa nic kaj se ne pregreva!
Na kar ti bo sigurno tudi kdo odsvetoval,sicer beven zakaj,ti pa recem da nima kaj biti,vsaj sodec po mojoh izkusnjah!
Policija meni osebno se ni kaj rekla,vozim pa SETA CORDOBO VARIO letnik 01.ze z kristalnimi lucmi,kar so tudi nekateri pametoval da lahko poskoouje...Za tehnicnega pa nevem!To je vse za enakrat...ce te zanimajo kvalitetna zarnice ti jih lahko priskrbim!Poslji PM ce te zanima!Lep pozdrav!

Objavljeno: To jan 11, 2005 11:18 am
Napisal/-a TITan
Prvo zvež normalne žarnce prek relejov in šele pol če je potreba daš močnej not (za katere pa ne vem če parabola zdrži al ne) ;)

Objavljeno: To jan 11, 2005 11:24 am
Napisal/-a maniaxxx
ko smo ze pr zarnicah...a pašejo na vsak avto al je treba kaj predelovat? pa kolk je cena?

Objavljeno: To jan 11, 2005 11:30 am
Napisal/-a TITan
Na vsaak avto ki ima H4 žarnice :lol:

Objavljeno: To jan 11, 2005 11:39 am
Napisal/-a CupraR
Hud tuninng :lol:

Drgač pa baje če je plastična parabola zna hitr stopit. Tut napeljavo nej bi moral "ojačati". Je pa zgleda čist od modela avat odvisn kolk zdrži vse skup.

Objavljeno: To jan 11, 2005 11:47 am
Napisal/-a Skull23
Tak kot je titan reko: najprej naj ti električar use preveže preko relejev, pol pa naprej...

Objavljeno: To jan 11, 2005 11:44 pm
Napisal/-a ZEeMF
ok kaj bi vi releje not rinli, ok res da gre loh s tem ločš glavno napelavo in une šaltarče, sam to je tko da bi za 100W rabu že mal večje. tiristorji, naj bi bili po logiki isto učinkoviti in niti ne tok dražji. drgač pa skurš loh edin stikal, napelavo samo pomoje bl težko, ker kabl zdrži kar dost več. pa a nimajo avtomobili to že ločen?

Objavljeno: To jan 11, 2005 11:56 pm
Napisal/-a Skull23
Sploh ni toljko v kablovju problem. Problem je bolj ker ti zna 100w žarnica parabolo stopit. Zato smo mu pa rekli naj relejčke noter vrže, pa bo pol vidu če so te močnejše žarnice res toljk opotrebne. Za moje pojme mora vsak žaromet, ki ima dobro napeljavo in dobre žarnice tudi dobro svetit...

...če je seveda vse ok s parabolo in steklom...

Objavljeno: Sr jan 12, 2005 11:16 pm
Napisal/-a ZEeMF
pa zakaj releje?! sej žarnca mora dubit že tko dost energije.

Objavljeno: Sr jan 12, 2005 11:30 pm
Napisal/-a Skull23
Zaradi padca napetosti. Štrom gre preko tankih kablov in preko stikal, če povežeš zadevo preko relejev (in debelejših kablov), imaš pa čisti izkoristek 14.4v ki jih daje ven alternator. Titan bo še kaj več znal to tej temi... (če koga zanima kaj več)

Objavljeno: Sr jan 12, 2005 11:33 pm
Napisal/-a sablač
jaz sm mel u vw transporterju pa tud u r25 svoj cajt 100/140 zarnce pa ni blo nobenga problema z instalacijo niti z fokusom, pa s3 jih zal ne da vec dobit. ce pa jih kir kje najde pa naj sporoci pa ceno zram. tud za 100/55 me bi zanimal.bols kot nc.

Objavljeno: Če jan 13, 2005 12:08 am
Napisal/-a TITan
sablač je napisal/-a:jaz sm mel u vw transporterju pa tud u r25 svoj cajt 100/140 zarnce pa ni blo nobenga problema z instalacijo niti z fokusom, pa s3 jih zal ne da vec dobit. ce pa jih kir kje najde pa naj sporoci pa ceno zram. tud za 100/55 me bi zanimal.bols kot nc.


100/120 so v Baumaxu (navadne in modre), stanejo pa okol 2.5k komad (drago k svina).

Objavljeno: Če jan 13, 2005 12:22 am
Napisal/-a monster_d
Ja pa majke, tole ne spada pod tuning :?