icely_slo je napisal/-a:RedBaron je napisal/-a:icely_slo je napisal/-a:Zanima me, ce je ze kdo probal zamenjati stevec pri polotu. 97 letniki imajo novejse in predvsem lepse stevce!
Ali se da "te" novejse stevce montirati v starejse polote? Se pravi v polote letnik 95 in 96? Ce se da, so mogoce kaki pogoji/predelovanja ali pa kaj drugega oziroma, ce so kaksni problemi?
hvala za odgovore!
lp

Mislim da je nekdo pisal o tem.
In sicer so bile težave z lučko za olje, ker pri starih števcih je za indikator olja nižja napetost kot pri novejših in pol lučka non-stop gori, nad 2000 rpm se pa še oglasi zvočni signal

Razlika je tudi v tem, da majo novejši stevci lučko za bencin in za AirBag.
Zvocni signal zaradi olja? Kaj pa ce bi nekako "predelal" indikator olja, da ne bi kazal na stevcu? Bi si recimo posebej spelju lucko.
Drugace naceloma gre? Se kake druge predelave?
lp
Mislim da drugih težav ni. (za vsak primer še prej vprašaj na vw-audi forumu).
Zvočni signal za olje je tudi na starih števcih. gre za to, da če gori lučka za olje motor pa se vrti z 2000 obrati ali več, se sproži še zvočni signal (tisti piskač, če pozabiš luči).
Aja, pa verjetno bo treba na novo skodirat števec in kjuče. Ker računalnik ki nazdoruje blokado motorja se nahaja v števcih. Pol če menjaš, pač ključi niso kompatibilni in je treba na novo nastavit.