Stran 1 od 1

distančniki-je možmo???

Objavljeno: Če maj 05, 2005 4:05 pm
Napisal/-a dean007
Imam original ALU platišča in za njih nikjer ne dobim distančnikov (morda kdo ve kje?) in sem se odloču da jih dam delat.Zdej mi pa zanima:
-če lahk na distančnikih naredit iste luknje kot so na feltnah pa pol naročim večje (daljše) vijake in feltno prišraufam čez distančnik na avto???Ali bi tudi čez distančnike dal navoj al samo večjo luknjo :? .
Upam da me razumete :oops: .

Objavljeno: Če maj 05, 2005 7:49 pm
Napisal/-a KREMENKO
Čez distančnike dej sam luknjo, ni ti treba navoja vrezovat. Pol pa kupiš daljše vijake (ima jih vsak vulkanizer) in to je to.

Objavljeno: Če maj 05, 2005 7:50 pm
Napisal/-a KREMENKO
Aja kako je z centrirnimi obročki boš pa videl.

Objavljeno: Če maj 05, 2005 10:45 pm
Napisal/-a monster_d
JA distancnik mora met iste luknje kot pesto. 4x100 tudi uno 4x100, distancnik nima navojev.
Sraufe pol rabis daljse, al jih kupis al pa jih das naret.
Moji sraufi na jugotu so dolgi 8centi :D

Objavljeno: Pe maj 06, 2005 4:39 pm
Napisal/-a dean007
Hvala :tomidelej: .

Re: distančniki-je možmo???

Objavljeno: Sr jun 01, 2005 11:09 pm
Napisal/-a Xsara vts
dean007 je napisal/-a:sem se odloču da jih dam delat.Zdej mi pa zanima:...


Mene pa zanima kje boš dobil homologacijo ?

dean007 je napisal/-a:Imam original ALU platišča in za njih nikjer ne dobim distančnikov (morda kdo ve kje?)


Distančnike (s TUV homologacijo !) se pa dobi recimo v Celju...

Obstaja več izvedb distančnikov :
A: za tanjše izvedbe 3-6 mm so brez centrirnih nastavkov in se običajno uporabijo kar isti vijaki
B: večje debeline imajo tudi centrirne nastavke uporabijo se daljši vijaki, malce več komplikacij je pri vozilih, ki imajo namesto vijaka matice
C: distančniki nad 20 mm se lahko privijačijo na vozilo, platišče pa potem privijačimo na distančnik, ki ima še luknje z navoji

LP Daisy

Re: distančniki-je možmo???

Objavljeno: Če jun 02, 2005 6:22 am
Napisal/-a yurchek
Xsara vts je napisal/-a:
Mene pa zanima kje boš dobil homologacijo ?



Jst sm delu na LPP homologacijo z distančniki 13mm na avtu pa ni blo problema. Tuv za distančnike nisem imel, pa sploh ni nben nč omenu.

Re: distančniki-je možmo???

Objavljeno: Če jun 02, 2005 8:20 am
Napisal/-a Dariooo
Xsara vts je napisal/-a:
dean007 je napisal/-a:sem se odloču da jih dam delat.Zdej mi pa zanima:...


Mene pa zanima kje boš dobil homologacijo ?

dean007 je napisal/-a:Imam original ALU platišča in za njih nikjer ne dobim distančnikov (morda kdo ve kje?)


Distančnike (s TUV homologacijo !) se pa dobi recimo v Celju...

Obstaja več izvedb distančnikov :
A: za tanjše izvedbe 3-6 mm so brez centrirnih nastavkov in se običajno uporabijo kar isti vijaki
B: večje debeline imajo tudi centrirne nastavke uporabijo se daljši vijaki, malce več komplikacij je pri vozilih, ki imajo namesto vijaka matice
C: distančniki nad 20 mm se lahko privijačijo na vozilo, platišče pa potem privijačimo na distančnik, ki ima še luknje z navoji

LP Daisy


eno uprasanje....in kaj ce js dam delat distancnike da mi bo pol feltna lepo se usedla gor na distancnik? pol pa ne rabim centrirnih obrckov a ne?
ma kaj res tolko tezijo za homologacijo? al ni potrebna?
LP

Re: distančniki-je možmo???

Objavljeno: Če jun 02, 2005 8:30 am
Napisal/-a nebivedu
Xsara vts je napisal/-a:B: večje debeline imajo tudi centrirne nastavke uporabijo se daljši vijaki, malce več komplikacij je pri vozilih, ki imajo namesto vijaka matice

LP Daisy


Narediš distančnik take debeline, kot so dolgi vijaki in tam koder se vijaki končajo narediš širšo luknjo, tok, da paše matica not in jo priviješ, potem pa feltno na distančnik prišraufaš,ker narediš na distančniku luknje z navoji. Enak postopek, kot pod točko C, le da je treba še mal vrtat širšo luknjo v katero paše matica.

Objavljeno: Če jun 02, 2005 3:00 pm
Napisal/-a Tilen
Vprašanje je, če se ti splača delat distančnike? Jaz sem jih kupil v A3M za pičlih 9 jurjev za par. :idea:

Objavljeno: Če jun 02, 2005 3:32 pm
Napisal/-a cossy
distančnike ni treba homologirat dokler guma ne gleda izpod blatnikov lej če jih daš delat te pridejo nekje 5000 do 7000sit pa ne gre za prihranek ampak da jih naročiš po želji tako da lohk na milimetre gumo pomakneš na blatnik

Objavljeno: Če jun 02, 2005 3:40 pm
Napisal/-a Tilen
COSWORTH LOOK je napisal/-a:distančnike ni treba homologirat dokler guma ne gleda izpod blatnikov lej če jih daš delat te pridejo nekje 5000 do 7000sit pa ne gre za prihranek ampak da jih naročiš po želji tako da lohk na milimetre gumo pomakneš na blatnik


Prvo kot prvo, distančnike JE treba homologirat, prav tako tudi kakršnokoli drugo "spremembo" na vozilu. Kar se pa tiče milimetrov pa so distančniki običajno na voljo v razponu 5mm, če si še bolj pedanten pa ti jih lahko stanjša po želji vsak strugar za jurja.

Objavljeno: Če jun 02, 2005 7:45 pm
Napisal/-a Dariooo
Tilen je napisal/-a:Vprašanje je, če se ti splača delat distančnike? Jaz sem jih kupil v A3M za pičlih 9 jurjev za par. :idea:


a res? dej pol nabavi meni 4 distancnike od 30mm za 20k ok??
ale hvala ti ;) aja pa s certifikatom za peugeot 205 ok?? 8)
ale

Objavljeno: Če jun 02, 2005 7:47 pm
Napisal/-a Dariooo
eno uprasanje glede CENTRIRNIH OBROCKOV.....v kakem primeru jih moremo dat gor in cemu sluzijo in v katerih primerih bi prosu ce mi lahko kdo obrazlozi.....HVALA ZA POMOC

Objavljeno: Če jun 02, 2005 10:06 pm
Napisal/-a puhko
Men je možakar naredil za Cliota 6mm za 2 jurja!! :shock: :D
Sam je problem pri tanših distančnikih ker se pri struženju zvijejo! Tak je blo pri meni!!! :roll: Pol sem jih pa dau še na magnetno ploščo za cca. desetinko pobrusit oz poreskat in zdaj je vredu :-P :!:

Objavljeno: Če jun 02, 2005 10:17 pm
Napisal/-a Dariooo
he he....6mm meni niti v upostev ne pridejo ;)
ma sej sm gledau po katalogu od a3m in niti sami distancniki niso tko dragi.nabere se pol pri vsem ostalem....no sm gledau od Racinga disntancnike....in mi pride en par cirka 60 eurov od 34 (na pamet ker zadnja cena je za 25mm, ki znaša 56 eurov).to pride14400 sit.ok ni hudega.samo pol ko gres gledat se centrirni obrocek (20 eurov=4800), vijaki 8 kosov (1 kom je4 eurex8=32==>7600sit).no to naj bi blo vse.samo ko gres so sestevat prides na 26800 sit.to je sestevek le za en par feltn oz eno os, ce to mnozis x2 prides na 50.000sit :shock: :shock: :shock: :shock:
pol pa gres malo razmisljat ze da bi feltne sel prodat da se resim tega problema :P

Objavljeno: So jun 18, 2005 2:26 pm
Napisal/-a dean007
CENTRIRNI OBROČKI? -MORAJO BITI?
Ali se da tudi brez nacentrirat gumo?

Objavljeno: So jun 18, 2005 2:59 pm
Napisal/-a Dariooo
dean007 je napisal/-a:CENTRIRNI OBROČKI? -MORAJO BITI?
Ali se da tudi brez nacentrirat gumo?


ma kot sem js stekal foro teh centrirnih, se jih uporablja samo pri tistih distancnikih, ki so univerzalni, to pomeni da ima najmanjso luknjo oz premer, tako da pol dajas ti gor te obrocke glede na avto ki ga imas ti oz na premer tvojega avta, tako da ce imas ti distancnike praw za tvoj avto ti lepo distancik sede na pesto in tudi feltna na distancnik in se vsi premeri lepo klapajo, tako da centrirni obrocki niso obvezni oz potrebi...ker ce vse pase je feltna automatsko centrirana....upam da nisem nic papacnega povedal...ce se pa motim naj me nekdo popravi...
LP ;)