Stran 1 od 1

Kako narest obratomer na Cliu od 91 do 97 če ta tega nima

Objavljeno: To sep 20, 2005 6:34 pm
Napisal/-a obi
Evo pa sem še uspel poslikat na brzino tako da bodo slike povedale še kaj več kot jaz.
(Popravek iz nekega vira sem dobil informacijo da ta modifikacija deluje samo na cliju ki ima energy motor ti pa so v clijih od L.91 do 97 če se ne motim)

No pa gremo lepo po vrsti najprej moraš dobiti števec od clia rt (l91-97) z obratomerom, če je števec od 19 ke nisem sigurn da bo delalo tako da..... No pa korak za korakom. Najprej je potrebno malo ožičenje, saj je treba pripeljati kabel iz vžigne tuljave na števec. Kako to naredimo?
Simpl. Konektor, ki je spredaj pri akumulatorju glej sliko

Slika

Zadevica ima tri žice in skrajno levo na sliki se pravi bližje akumolatorju vidimo oranžno žico (od modela do modela se barva le te razlikuje ampak bistvo ostaja) iz te žice moramo voditi signal na naš obratomer. Kako to narest?
No jaz se enostavno zaščito okoli te žice na enem mestu rahlo odžgal z vžigalnikom in zraven pricinal dodatni kabel, katerega sem kasneje napeljal v kabino in vse skupaj zaščitil z izolir trakom (lepša je uporaba toploskrčnih spojk amapak mi jih je za hudiiii.ča tisti dan zmanjkal).Glej sliko rezultata

Slika

No potem pa je treba ta kabel napeljati v potniško kabino. Najlažje je to narest tako, da peljemo kabel za raztezno posodo, poleg bremz "lajtung", in pridete do ene majhne gumice, spet poglejte na sliko prosim :P

Slika
Slika

no to je vstopna točka v potniško kabino, ki je dovolj velika, da spraviš še kaki kabel za amp ali pa še kaj podobnega. V potniški kabini pa prideš noter pri sovoznikovem sedežu pač njegovih nogah (levo zgoraj), no sedaj pa ni problem napelajti do števca.

No sledi še priklop, če vas je malo štromarja va ta nebo delal problemov, saj je enostavno. Original števec leti ven, potem pa vzamemo v roke prvi konektor (glej sliko, narisana je samo lokacija konektorja)
Slika

(nisem ziher če sem prav obrnu zadevo lahko je obrnejen konektor za 90 stopinj ali je to pr prejšnjem števcu nisem zihr)

in na pinu 8 ali 7 spet nisem čisto ziher (malo poglejte povezave kje gredo in ena od teh dveh mora iti proti obratomeru) in ga predelamo, tako da lahko skozi njega napeljemo kabe,l ki smo ga z "lahkoto" privlekli v kabino, nato pa poskrbimo za mehanski stik kabala z števcem, izvedbo prepuščam vam, fritzov nasvet vzameš konktor od rt-ja ki ima že vgrajen konektor za obratomer in ga vstaviš sem, moj nasvet enostavno prilotaš zadevo pa tudi drži.

No končni rezultat izgleda nekako takole

Slika
Slika

Imam pa še filmček ki pa je potreben ripanja im malo osvetlitve bi pa nekoga prosu če mu ga pošljem da mi ga zripa pa malo posvetli ker je preveč temn in se ne vidi preveč dobr.

Palahko bi šlo pod sticky ker je kr dost povpraševanja kako se ta zadeva naredi.

Objavljeno: To sep 20, 2005 7:45 pm
Napisal/-a jay
lepo lepo :)

Objavljeno: To sep 20, 2005 8:05 pm
Napisal/-a Liquid
no,si le porihtal,lepo ;)

Objavljeno: To sep 20, 2005 8:31 pm
Napisal/-a McFly
to bi blo za u tovarno znanja by my humble opinion :roll:
bravo res

Objavljeno: To sep 20, 2005 8:47 pm
Napisal/-a Lux
Lepo narejeno BRAVO ;)

Objavljeno: To sep 20, 2005 9:37 pm
Napisal/-a SlaYeR
Tko sm jst naredu kako leto nazaj... Sam sem bil prelen za zadevo dokumentirat. Sm pa enemu ze napisu kako in kaj tukej gor.

Objavljeno: Ne jan 07, 2007 2:33 pm
Napisal/-a Tomi000
Obi hvala res da si nam pokazal kako lahko na cliotu samo z eno žičko spravimo v pogon obratomer, res zakon, thx

No naj še pa jaz povem kako sem naredil bo mogče še komu lažje tako hehe..:
1.Tukaj zraven oranžne sem priklopil žičko
Slika

2.Kabelj sem speljal tukaj čez
Slika

3.Tam kjer je dvigalka notri, je kabelj speljan v luknjo, kjer pride do vrat kabelj
Slika

4.Pri sopotnikovi strani pride kabelj, speljal sem ga nad več kablobvjem, tako da se ga ne opazi
Slika

5.Potem je pa enostavno naprej ga porineš do števca kjer je kabelj že pripravljen za priklop
Slika

6.No potem pa samo sledi še priklop kabla
Slika
večja slika----> http://galerija.rozica.com/albums/album117/IMG_4354.jpg
tam kjer manjka označba številka 8, tam sem kablej porinil noter in zadeva je delovala
Slika

pa še video posnetek za dokaz, da deluje
http://video.google.com/videouploadfinished?docid=-4296955431890160411&cid=41aed2f0a47fa9e4

vse fotke so pa tudi tukaj http://galerija.rozica.com/album117

Objavljeno: Ne jan 07, 2007 2:41 pm
Napisal/-a Rain
a teh 1600 obratov mas pr stantgasu ? :o ker je na vsaki sliki k si jo naredu tolk obratov :)

Objavljeno: Ne jan 07, 2007 7:06 pm
Napisal/-a sebaveh
Morš vedet da Tomi in Obi nista ena in ista oseba :P

Objavljeno: Če jan 11, 2007 7:45 am
Napisal/-a obi
1600 obratov je če maš čok - zauk potegnjen če se ne opazuje dobr ane. Aja mam pa ročni čok. tak na brzino za informacijo.
Jah drgač pa lepo videt da še kdo drug sporba moje izumljanje.

Objavljeno: Če jan 11, 2007 10:38 am
Napisal/-a cliort
Pohvalno, da si se lotu in dokumentiral! ;)
Sam se bom moral lotit ponovnega menjavanja žarnic za osvetlitev števcev (že 2gič) :cry:
Nekaj pa mi ni jasno, zakaj ti na videu, avto v prostem teku, dela na 500 obratih??

Objavljeno: So feb 17, 2007 2:26 pm
Napisal/-a Tomi000
Avto oz motor je bil še hladen in nisem mu dal veliko "zauga", jaz drugače reguliram tako zaug da ima okrog 1000 ali malo manj obratov, tolko da ne ugasne vglavnem...drugače pa imam naštelano na 800 obratov kadar je avto segret in imam vse vklopljeno (radio, luči..)
kot zanimivost :P pri 180km/h sem imel nekje 5000 obratov :P

Objavljeno: So feb 17, 2007 2:32 pm
Napisal/-a jay
Tomi000 je napisal/-a:Avto oz motor je bil še hladen in nisem mu dal veliko "zauga", jaz drugače reguliram tako zaug da ima okrog 1000 ali malo manj obratov, tolko da ne ugasne vglavnem...drugače pa imam naštelano na 800 obratov kadar je avto segret in imam vse vklopljeno (radio, luči..)
kot zanimivost :P pri 180km/h sem imel nekje 5000 obratov :P

si prepričan da ti števec prav dela :)

Objavljeno: So feb 17, 2007 2:56 pm
Napisal/-a Tomi000
hmm nisem,sem pa ful na hitro pogledal obratomer in nisem dobro videl km/h, ampak približno... drugače pa imam
...3prestava in 50km/h---2500 obratov oz tam nekje
...4prestava in 50km/h --1800 obratov tam nek
...4 prestava in 60km/h se mi zdi da je točno 2000