Stran 1 od 1

Ford Focus po Ameriško

Objavljeno: Pe maj 09, 2003 8:58 am
Napisal/-a zoranwagen
Za američane presenetljivo malo kiča.

Slika

Slika

šaltat pa nikoli nebodo znali
Slika

Slika

Slika

Objavljeno: Pe maj 09, 2003 2:04 pm
Napisal/-a Fiat Tipo
Po moje če bi američanu dal Avto z običnim menjalnikom še speljat nebi znali.
Še vozit ni filinga če ne rukaš ročico v vsakem ovinku gor pa dol.

Objavljeno: Pe maj 09, 2003 2:23 pm
Napisal/-a Galantfrik
Prov maš... A sploh še poznajo "ročne menjalnike" ?
Slika
USA sucks
Slika

Objavljeno: Pe maj 09, 2003 2:40 pm
Napisal/-a Tomo
Ja sj avtomaticn menjalnik-res da je fajn, sam pa rajsi saltam z rocnim. Pa se obratov dobis ce saltas u nizjo brzino 8)

Objavljeno: Pe maj 09, 2003 3:09 pm
Napisal/-a maky
Tomekk je napisal/-a:Ja sj avtomaticn menjalnik-res da je fajn, sam pa rajsi saltam z rocnim. Pa se obratov dobis ce saltas u nizjo brzino 8)

da ne boš mislu da pri avtomatiku tega ni.Skoraj vsi avtomatiki imajo tako imenovan Step Down sistem.Ta sistem deluje tako da ko ti pohodiš plin do konca ti sistem avtomatsko šalta 1 a največkrat 2 prestavi nižje in ti ga drži v obratih dokler se ga le da(oz. voznik popusti gas).
Seveda je pa najboljša opcija tiptronic.Če hočeš imaš avtomatika,če pa hočeš bolj športno pa uporabiš tiptronic(torej le gor in dol)
samo američani največkrat nimaj tiptronica.Oni imajo samo tisti klasični avtomatski sistem->torej P(park) R(reverse) N (neutral) D(drive)
redki imajo še določeno prestavo(torej piše še 2 3 4).To ti omogoča da imaš avto vseskozi v določemi prestavi.
Toliko o avtomatskih menjalnikih :-P :wink:

Glede avta pa:
no drugače mi pa ta dve rora ful nista ušeč.Tko čudn mi zgledata. :?

Objavljeno: Pe maj 09, 2003 4:00 pm
Napisal/-a G-4S
Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.

Objavljeno: Pe maj 09, 2003 6:02 pm
Napisal/-a mondy
Ja res, da je avtomatik sam ma pa tm okol 200 konjev.
Iz slike je razvidno, da ma supercharger!!!!!
Taka zadevca stane okol 1500$ :wink:

Objavljeno: Pe maj 09, 2003 8:16 pm
Napisal/-a Tomo
maky je napisal/-a:
Tomekk je napisal/-a:Ja sj avtomaticn menjalnik-res da je fajn, sam pa rajsi saltam z rocnim. Pa se obratov dobis ce saltas u nizjo brzino 8)

da ne boš mislu da pri avtomatiku tega ni.Skoraj vsi avtomatiki imajo tako imenovan Step Down sistem.Ta sistem deluje tako da ko ti pohodiš plin do konca ti sistem avtomatsko šalta 1 a največkrat 2 prestavi nižje in ti ga drži v obratih dokler se ga le da(oz. voznik popusti gas).
Seveda je pa najboljša opcija tiptronic.Če hočeš imaš avtomatika,če pa hočeš bolj športno pa uporabiš tiptronic(torej le gor in dol)
samo američani največkrat nimaj tiptronica.Oni imajo samo tisti klasični avtomatski sistem->torej P(park) R(reverse) N (neutral) D(drive)
redki imajo še določeno prestavo(torej piše še 2 3 4).To ti omogoča da imaš avto vseskozi v določemi prestavi.
Toliko o avtomatskih menjalnikih :-P :wink:

Ja sj o tem sem ze bral sam nism bil cist pri stvari. Kaj pa kj mislte o sekvenčnem menjalniku. Ce bi se že dal v SLO dobit, bi pa cena bila zasoljena :roll:

Glede avta pa:
no drugače mi pa ta dve rora ful nista ušeč.Tko čudn mi zgledata. :?

Objavljeno: Pe maj 09, 2003 8:49 pm
Napisal/-a Moby
Če se ne motim je na sliki Focus SVT ki ima 170KM enako kot je evropska različica ST 170 le da je po obliki malce drugače speljan.215KM ima Focus RS, ki ima garettovo turbino in seveda še nekaj ostalih zanimivih firm na sebi (OZ, Sparco...)
Sam sem fan Focus-a in mi je zelo všeč RS in bi ga prav rad preizkusil a kot vedno so bili narejeni v omejeni količini :cry: , ST-ja ima baje nekdo v SLO.

Pa še linki:
SVT: http://www.svt.ford.com/flash/
RS: http://www.rsportscars.com/eng/cars/focus_rs.asp
http://www.focusrs.co.uk/
http://www.b.morrisiam.btinternet.co.uk/

Slika
Slika

Objavljeno: Pe maj 09, 2003 9:01 pm
Napisal/-a kdk
Slin slin za RS.
RS-a v Sloveniji uradno še ni. Serija izgleda da le ne bo tako omejena , kot so sprva napovedovali.
ST170 - ja ja, lep ampak lepota ima svojo ceno .
USA tip pa bi po mojem okusu moral imeti izpuhe bolj narazen :D

Objavljeno: Pe maj 09, 2003 9:04 pm
Napisal/-a zoranwagen
...RS v Angliji razprodan...v Slovenijo ga ne bodo prodajali...niti enega...

Objavljeno: Pe maj 09, 2003 11:19 pm
Napisal/-a Moby
Ne vem če je kdo vidu test pri Top Gear-u (na kazi je) ko so testiral Ford Focus RS, Subaru Impreza WRX ter Honda Type-R.
Full je zanimivo to, da je seveda Focus zmagu vendar na en zelo zanimiv način.Namreč če pogledamo karakteristike ostalih dveh avtomobilov dobimo 8) :
Subaru Imreza: 0-100Km/h = 5,5 s (250KM, vse štiri pogon)
Honda Type-R : 0-100Km/h = 6,8s (200KM) sprednji pogon
Ford Focus RS: 0.100Km/h = 6,4s (215KM) sprednji pogon

Je res da je RS malce močnejši od Honde vendar nikakor pa ne od Imreze :? Kolker sm jst razumel razliko med Imrezo in RS-om naj bi bilo v sprednjem delu diferencijala RS-a in novi tehnologiji sprednjih osi, ki naj bi se prilagajala glede na breme levega ali desnega kolesa.In prav zato da RS-u (kot pravi voditelj) "endless grip".
Zanimivo je tudi to, da se je Ford odločil za nov pristop športni različici Focus-a.Če se spomnimo Escorta Cosworth-a z 4×4 pogon in 300KM je malce čudno, da RS-a niso naredili po escortovi licenci.Je pa tudi res, da Focus Cosworth še ni uradno na prodaj še celo prototip baje ni le nekaj različic za testiranje.

Pa še nekaj športnih različic Ford-a :-P

Ford Focus Cosworth
Slika

Ford Focus RS
Slika

Ford Focus RS WRC (novi)
Slika
Slika

Ford Focus SVT
Slika

Ford SVT Mustang Cobra R (the beast 8) )
Slika
Slika

Objavljeno: Pe maj 09, 2003 11:55 pm
Napisal/-a zoranwagen
Jaz sem gledal test med RS in golfom R 32. Kjer je tudi RS zmagal, po mnenju dirkačev zaradi odlične lege na cesti.

Še nekaj slikic RS-a
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Objavljeno: So maj 10, 2003 4:20 pm
Napisal/-a mondy
Ne tist na prvih slikah ni SVT ampak je kr navaden Focus 2.0 z JacksonRacing superchargerjem!

Objavljeno: So maj 10, 2003 8:20 pm
Napisal/-a kdk
Nehajte me dražit s slikami . :evil: samo mrežica v maski RS pride 267,64 EURO :shock:

Objavljeno: Sr maj 14, 2003 2:05 pm
Napisal/-a Alex
kdk je napisal/-a:Nehajte me dražit s slikami . :evil: samo mrežica v maski RS pride 267,64 EURO :shock:

No sej to se paitak ve, da je Ford nasploh ena najdrazjih avtomob.znamk :!:
Te kr Slika prime ko vidis kok so npr posamezni rezervni deli...

LP in pa kar se da varno :vrum
___________________________________________________________
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS 130bhp ... for students... :rofl

Objavljeno: Sr maj 14, 2003 4:19 pm
Napisal/-a fric
Moby je napisal/-a:Kolker sm jst razumel razliko med Imrezo in RS-om naj bi bilo v sprednjem delu diferencijala RS-a in novi tehnologiji sprednjih osi, ki naj bi se prilagajala glede na breme levega ali desnega kolesa.In prav zato da RS-u (kot pravi voditelj) "endless grip".


Gre za zaporo difernciala, ki ni klasična lamelna špera, ampak gre za izvedbo s "polži" (preberite si test v Avto Magazinu 1 ali 2 številki nazaj. Srečnež, ki ga je testiral po mojem še danes ne spi)

Objavljeno: Sr maj 14, 2003 4:29 pm
Napisal/-a mondy
Tak diferencial se da tut kupit za 500$.
In sicer Quaife ATB(automatic torque biasing) LSD(limited slip differencial). Zadeva je priročna če se odločiš dati turbo ali supercharger na svojga Focusa. :wink: