Stran 1 od 1

KAKO predelat MERCEDES limuzino v CABRIO ???

Objavljeno: To jan 31, 2006 9:42 pm
Napisal/-a masterx
Pozdravljeni,

Ne vem če mi bo kdo znal odgovoriti ampak zanima me sledeče. V garaži imam Mercedes-Benz W123 limuzina, letnik 1979. Avto je v odličnem stanju in dobesedno brez ene pikice oz felerja, saj ga je vozil od prvega dneva očetov stric, ( 75 let star )

Ker pa sem ta avto dobil jaz, me zanima, ali je možno oziroma če obstaja kdo ki bi mi ga predelal v CABRIO. Ta avto itaq nikoli ni bil vožen pozimi in tudi sedaj ne bo, saj je pri hiši dost avtomobilov.

ČE kdo ve kje to predelujejo in ima bilokakšno informacijo o predelavi, cenah ....lepo prosim za nasvete.

LP MasterX

Objavljeno: To jan 31, 2006 9:50 pm
Napisal/-a damjan
hej
najprej pohvale za avto...... :bow
zdj tko je .......
kakorkoli obrneš je to zelo zahtevn poseg....mislim da bi bilo zelo težko izvedljivo saj kot vemo imajo original cabrio avti vse ojačano tako podvozje kot školjko samo....zdej cenovno ti nebi znal povedat sam poceni pomoje nemore bit.......
pa še kar se tiče homolomo nevem kaj bi porekli na lpp-ju......
če ti rata svaka čast drugače je pa že sam avto original zelo lep.....

Re: KAKO predelat MERCEDES limuzino v CABRIO ???

Objavljeno: To jan 31, 2006 9:57 pm
Napisal/-a super98
masterx je napisal/-a:Pozdravljeni,

Ne vem če mi bo kdo znal odgovoriti ampak zanima me sledeče. V garaži imam Mercedes-Benz W123 limuzina, letnik 1979. Avto je v odličnem stanju in dobesedno brez ene pikice oz felerja, saj ga je vozil od prvega dneva očetov stric, ( 75 let star )

Ker pa sem ta avto dobil jaz, me zanima, ali je možno oziroma če obstaja kdo ki bi mi ga predelal v CABRIO. Ta avto itaq nikoli ni bil vožen pozimi in tudi sedaj ne bo, saj je pri hiši dost avtomobilov.

ČE kdo ve kje to predelujejo in ima bilokakšno informacijo o predelavi, cenah ....lepo prosim za nasvete.

LP MasterX



Mi grejo kr lase pokonc pa v želodcu me zvije k vidm kakšne ideje folk dobi...

priporočam ti da avto prodaš nekomu ki zna cenit klasiko in jo ne misli kar malo tako razrezat ker se mu je zahotelo vetra v laseh.


obup

Objavljeno: To jan 31, 2006 9:57 pm
Napisal/-a Speedfighter
V cabriota se ti ne splača predelovat, ker bi bili stroški sigurno nekaj miljonski+kakor je Damjan omenil bi težko zrihtal homologacijo sploh...
Priporočam ti da avto obdržiš v originalnem stanju,sploh ker je že uradno zrel za oldtimerja :) Maš kako slikco mogoče?

Objavljeno: To jan 31, 2006 10:13 pm
Napisal/-a masterx
Jaz sem samo vprašal z anasvet, glede na to da to ni edini avto. Verjeno bi bil pa lep Cabrio, ter se bolj atraktiven kot je.

Slike zal nimam nobene. PA tudi slikat ga ne morem ker je avto mal dvignjen ( da ni na gumah ) in pokrit. Takoj ko ga pa dam iz garaže da ga mal prevozim pa slikam in dam slike gor. Itaq pa ga morm zrihtat za certifikat in da ga registriram kot oldtimerja

LP MasterX

Objavljeno: To jan 31, 2006 11:19 pm
Napisal/-a Lenuh007
Jest ti svetujem, da avto ohranjas v originalni izvedbi. Ce je potreben obnove, ga obnovi!
IN cim manj slataj po njemu!

Vzdrzuj ga, ko se za tako masino spodobi!

Objavljeno: Sr feb 01, 2006 7:22 am
Napisal/-a ghostrider
Ohrani oridinal, ker je tko lepši

Objavljeno: Sr feb 01, 2006 7:49 am
Napisal/-a immortal
Ohrani klasiko tako kot je. Dont mess with masterpiece. :)

Objavljeno: Sr feb 01, 2006 8:58 am
Napisal/-a stealth
Človek je pa čisto neki drugega vprašal... :?

Objavljeno: Sr feb 01, 2006 3:26 pm
Napisal/-a ghostrider
mi smo mu pa čist neki drucga odgovoril- pošteno ane? :)

Objavljeno: Sr feb 01, 2006 4:26 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
stealth je napisal/-a:Človek je pa čisto neki drugega vprašal... :?


Mislim, da ga tu vsi upravičeno opozarjajo, da ima v rokah nedvomno tehnično dediščino, ki ima zgodovinski pomen. Bolj kot to pa vrjetno bode v oči ideja sama. Zakaj mislite, da še danes ni na tržišču nobene limuzine cabrio? Ker gre za zelo kompleksno predelavo in implicira ogromno izgubo karoserijske togosti - še posebno v tako starem avtu, ki je že v osnovi nima prav veliko.

Skratka, meni se dejansko zdi zelo zanimiva ideja, ampak bi raje kupi kakšno limuzino letnik 90 recimo (ta bi bil lep cabrio: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=627150# ) in se nad to izživljaj. Moje mnenje.

LP,
don CONSIGLIO

Objavljeno: Sr feb 01, 2006 9:40 pm
Napisal/-a slatki
styling rule, avto je tvoj nared kar hoces. poznam eno predelavalnico kjer delajo nore stvari, samo je v LA-ju. Poglej vseen, tukej je njihova limuznina chrysler 300C v kupe in cabrio izvedbi
kupe
[url]http://www.westcoastcustoms.com/Showroom/viewgallery.php?number=1&car=Blue%20300

in kabrio
[/url]http://www.westcoastcustoms.com/Showroom/viewgallery.php?number=5&car=300

samo mors met dinarcke kokr so ti ze prej vsi rekli ;)

Objavljeno: Sr feb 01, 2006 9:54 pm
Napisal/-a pery
slatki je napisal/-a:styling rule, avto je tvoj nared kar hoces. poznam eno predelavalnico kjer delajo nore stvari, samo je v LA-ju. Poglej vseen, tukej je njihova limuznina chrysler 300C v kupe in cabrio izvedbi
kupe
[url]http://www.westcoastcustoms.com/Showroom/viewgallery.php?number=1&car=Blue%20300

in kabrio
[/url]http://www.westcoastcustoms.com/Showroom/viewgallery.php?number=5&car=300

samo mors met dinarcke kokr so ti ze prej vsi rekli ;)


:bonk

Objavljeno: Sr feb 01, 2006 10:37 pm
Napisal/-a darwin
don CONSIGLIO je napisal/-a:Mislim, da ga tu vsi upravičeno opozarjajo, da ima v rokah nedvomno tehnično dediščino, ki ima zgodovinski pomen.


Sem hotel dodati odgovor, ko sem prebral tvoj post, pa vidim, da je don že povedal.
Dvakrat premisli, ker ko se v postopek spustiš, potem je prepozno. Dejstvo je, da je ta avto v originalnem stanju vreden več, kot v kabrio verziji in tudi v prihodnosti mu bo cena samo še dodatno zrasla. Potem pa presodiš sam, ali si želiš in privoščiš nekaj ekskluzivnosti ali pa ga prodaš in lepo zaslužiš.
Odločitev je pa seveda tvoja.

Objavljeno: Sr feb 01, 2006 11:58 pm
Napisal/-a bass
Limuzinski kabrioleti so OUT že od časa ameriškega Lincolna Continentala l.63 v katerem se je vozil pokojni Kennedy. Ne delaj norca iz samega sebe in še bolj iz očetovega strica, ki je vsa ta leta čuval avto, ti pa bi ga zdaj uničil. Raje restavriraj kar je za restavrirat (rja, barva, krom, tapeciranje, gume z belimi stranicami...) in mu le osveži izgubljen sijaj. Bo dosti lepše in ceneje.

Ni to yugić, da bi lepo uzeu fleksarco pa chop-chop!!! Avto bi se pa pol maju k da ma iz želeja podvozje. Nisi dovolj zrel za ta avto - to je moje mnenje. Tko k še en drug talent pred časom tuki na forumu - k je dubu golfa1 ful ohranjenga pa je hotu ene pocen alu 15ke gor fuknt. :roll: get real