Stran 1 od 1

C3 bližje tlom

Objavljeno: To mar 21, 2006 10:36 pm
Napisal/-a Drager
Lepo pozdravljeni!

Mojemu C3 bi rad pobližje pokazal asvalt in bi ga spustil za par cm.
Ta te amortizerje dam komot -3,5cm vzmeti. Varjanta pa je še -5 cm kar mi je ljubše, ampak po priporočilih prodajalca bi moral menjat še amortizerje ker naj bi jih zabijalo.
Ker gledam tako okoli pa vidim avte spuščene preko mere, pa se sprašujem če niso vsi poleg vzmeti menjali še amortizerje.
Prosim za nasvete, ali moram menjat še amortizerje ali ni potrebno če avto spustim za 5 cm?
L.P.
Drager

Objavljeno: To mar 21, 2006 11:24 pm
Napisal/-a bass
Če avto precej spustiš (športne vzmeti) je treba menjat tudi amortizerje. Kar se pa mene tiče lahko tud fedre požagaš pa amortizerje predelaš - je tvoj avto in ne moj. Kaj je boljše pa mislim, da je obema jasno.

Objavljeno: Sr mar 22, 2006 12:08 am
Napisal/-a Cash
Ja pri 5 cm nižje moraš že menjati amortizerje al pa pej k Vugatu, ti bo te, ki jih imaš sedaj predelal, te bo bolj poceni pršlo, pri 3.5 vzmeteh pa ti ni potrebno menjati amortizerjev.
Samo je vprašanje če pri unih 5 cm vzmeteh dobiš homologacijo??

Objavljeno: Sr mar 22, 2006 12:12 am
Napisal/-a Liquid
Kot so že rekli je najpreprosteje da nabaviš -5cm fedre z homologacijo,odpelješ do Vuge ali kakega drugega majstra amortizerje skrajšat in po možnosti utrditi in stvar je rešena.Sledi samo še lpp in voila :D

Objavljeno: Sr mar 22, 2006 7:34 am
Napisal/-a yurchek
jst sm pri amortizerju dal na c3 pluriel (ista oznaka fedrov kot c3) eibach sportline -5cm pa ni nič zabijalo, drago je rekel da so ti eibachi narejeni tako da ni treba amortizerjev menat...men je delal odlično...tko da ne verjet vsem bučam, lp

Objavljeno: Sr mar 22, 2006 7:42 am
Napisal/-a SENATOR
Moj predlog, vse je treba menjat da dobis zeljeno lego na cesti, pri temu jaz nisem delal nikol kompromisov.
Pejdi do Vuge, saj on tudi novo rihta po ugodnih cenah. Zadnjic sem bil pri njemu pa sem slisal da je v akciji vmaxx sportno nastavljivo podvozje, fedri + nastavljivi amortizerji, cena pa naj bi bla okrog 100K. Poleti imas nizkega pozimi pa ga lahko do 4cm zvisas, ce so problemi s snegom (enostavno matico odvijes in privijes) Men se zdi poceni.

LP

Objavljeno: Sr mar 22, 2006 8:54 am
Napisal/-a rover416
sosed ma bmwja.spredj 8 zadaj 6 .pa nc ne zabija

Objavljeno: Sr mar 22, 2006 9:05 am
Napisal/-a Clio_16V
Ce bi rad da avto samo zgleda kupi samo fedre...ce bi rad mel se kej od tega ne samo izgleda, pol kupi se amortizerje al pa jih daj predelat Vugi kot so ti ze drugi predlagali.

Objavljeno: Sr mar 22, 2006 9:07 am
Napisal/-a ziga24
A imaš zadaj torzijo?

Objavljeno: Sr mar 22, 2006 3:59 pm
Napisal/-a Drager
ziga24 je napisal/-a:A imaš zadaj torzijo?


Ne, zadaj je poltogo vzmetenje (kot pri golf IV)
Meni ni važno kako zgleda. Rad bi še vedno obdržal tako mehkobo čez luknje (stara cesta čez logatec :evil: ) in dobro lego v ovinku.

Objavljeno: Sr mar 22, 2006 7:32 pm
Napisal/-a monster_d
hehe :D spusto bi ga hkrati pa obdrzal mehkobo... zal tega ni.
Vozi se francosko udobno z ¨traktorjem¨ al pa ga spusti pa malo trpi :)
nizko se nikoli ni bilo mehko zal.
DRugace pa bo -50prava izbira ker je c3 visok serijsko.
lp

Objavljeno: Sr mar 22, 2006 8:00 pm
Napisal/-a neyc
@Drager: ti sam nabavi -5cm, greš do vuge (ti skrajša pa strša), pa si zmagal,...

ps: drugač bi lahk tud na cts forumu askal...

ti vsaj imaš fedre -5cm za c3-ko,.. jaz jih pa iščem pa nikjer...

Objavljeno: Če mar 23, 2006 9:22 pm
Napisal/-a Drager
monster_d je napisal/-a:hehe :D spusto bi ga hkrati pa obdrzal mehkobo... zal tega ni.
Vozi se francosko udobno z ¨traktorjem¨ al pa ga spusti pa malo trpi :)
nizko se nikoli ni bilo mehko zal.
DRugace pa bo -50prava izbira ker je c3 visok serijsko.
lp


Jah, pa je razlika. Z Apex vzmetmi je avto trži, nižji ampak jih po slabši cesti bolj nabija, Eibach pa je prav tako nižji in trši, vendar se lepše pelje po slabi cesti.
Verjetno bom dal kar -3,5 ker ne mislim predelovat vsega vzmetenja in it v take stroške.

Objavljeno: Pe mar 24, 2006 10:01 am
Napisal/-a yurchek
ti kr vzemi eibach -5cm ti jaz garantiram da ne bo zabijalo, pa tud na udobju se ne bo tolk poznalo. Gokard sicer ne bo ampak se bo pa precej boljše vozil skozi ovinke....če si pameten boš naredu tako, kot sem že jaz stestiral na takšnem avtu, lahko pa poslušaš druge ki nekaj teoretizirajo! Oglasi se saj h amortizerju pa ti bodo pojasnil marsikaj...če pa te zanima kako je zgledal z -5cm pa ti lahko pokažem fotke...ni tok nizek, ker so koloteki ogromni....