Stran 1 od 2

Slabe strani ALU platišč

Objavljeno: Sr apr 05, 2006 11:58 pm
Napisal/-a M|t3k
Tudi jaz sem pred tem, da nabavim novo obutev za avto.

Ker pa sem parkrat že zasledil ne preveč spodbujajoče stvari, mi prosim v tej temi razložite kake so druge strani menjave kot samo izgled.

Npr: razlika 15col->17col (s tem širša pneumatika), mogoče težje platišča (??)
Kako je s porabo, lego, baje se pospeški drastično zmanjšajo, končna pade, ker so pneumatike potem nižje, bol nabija avtomobil in uničuje amortizerje itd..

Kakšne imate vi izkušnje s temi stvatmi?

Hvala vam za pomoč!!

Mislim, da bo tema marsikomu v pomoč.

LP

Re: Slabe strani ALU platišč

Objavljeno: Če apr 06, 2006 5:06 am
Napisal/-a maccek_21
M|t3k je napisal/-a:Tudi jaz sem pred tem, da nabavim novo obutev za avto.

Ker pa sem parkrat že zasledil ne preveč spodbujajoče stvari, mi prosim v tej temi razložite kake so druge strani menjave kot samo izgled.

Npr: razlika 15col->17col (s tem širša pneumatika), mogoče težje platišča (??)
Kako je s porabo, lego, baje se pospeški drastično zmanjšajo, končna pade, ker so pneumatike potem nižje, bol nabija avtomobil in uničuje amortizerje itd..

Kakšne imate vi izkušnje s temi stvatmi?

Hvala vam za pomoč!!

Mislim, da bo tema marsikomu v pomoč.

LP



no jest sem imel prehod iz 15 na 17....avto je trši, v ovnikih ni primerjave (sploh če imaš še šp vzmeti), mal bol nabija vse skupaj ampak se navadiš, pospeški padejo prav tako končna hitrost. ampak videz in užitek v vožnji odtehtata vse ;)

LP

Objavljeno: Če apr 06, 2006 7:36 am
Napisal/-a [Boštjan]
Tko kot je za maccek_21 napisal;
- lega v ovinkih neprimerno boljša v kombinaciji z dobrimi vzmetmi = fenomenalna
- avto pride trši sploh če ga še nižaš
- jest osebno sem naredil prehod iz 14" na 16" in pri pospeških ne opazim kašne hude razlike
- končna je bla prej 165 km/h zdej je pa 157 km/h

Ampak vse minuse odtehta izgled avta :D .

Objavljeno: Če apr 06, 2006 8:09 am
Napisal/-a Mate
Vse slabosti, ki si jih napisal so resnične, niso pa tako grozne.

Jaz razlike na slabše med 195/65 15 in 205/55 16 nisem opazil - razen boljše lege na cesti.

Ko sem šel pa na 225/45 17 sem pa opazil:

- Malenkost višjo porabo (2, 3 deci).
- Slabše pospeške v območju preden turbina ustvari vsaj nekaj tlaka - ko nafila tako kot more pa razlika ni več opazna.
- Pri končni hitrosti mislim, da ni opazne razlike - je pa res, da tega nisem nič kaj dosti testiral.
- Razlika v teži med original ALU feltno z gumo 205/55 16 in neoriginal ALU z 225/45 17 je približno 2kg - 16" tehta približno 18,5kg, 17" 20,5kg.
- Trpijo tudi vsi zglobi okoli koles in amortizerji, ker se čuti precej več nreavninic in lukenj na cesti - vendar se da temu s prilagojeno vožnjo in gledanjem na cesto v veliki meri izogniti, tako da že spet ni neke drastične razlike.
Toliko o slabostih.

Prednosti so pa:
- Boljša lega v ovinkih, a le v določenih mejah - preširoka guma jo poslabša. Razlika je predvsem v tem, da se nižja guma v ovinku manj deformira in stična površina ostane bolj enakomerno obremenjena.
- Največja razlika je pa v odzivnosti - ko se enkrat navadiš na nizko gumo in daš nazaj gor višjo gumo, se ti zdi, kot da avto z volanom zamuja celo sekundo.
- Izgled vozila - če ti to kaj pomeni.

Še tri slabosti nižjih in širših pnevmatik pri vožnji:
- Avto bo hotel sam od sebe voziti po kolesnicah - to moraš upoštevati in ob prisotnih kolesnicah volan kar močno džati, še posebej ob zaviranjih. Enako močneje potegne v bankino, če jo zadaneš.
- Naluknjan ovinek bolj zmanjša oprijem, kot pri ožji gumi - ker je stična površina pri širši gumi širša in krajša(!) kot pri ožji.
- Bolj so občutljive na splavanje kot ožje pnevmatike.

Opisane lastnosti sem opazil tekom štirih let, na Golfu IV 1.6, Golfu 1.9TDI (115KM, nato 150KM) in na jeklenih platiščih 15", original 6 krakimi ALU feltnami in 17"x8" Excel. Gume so bile pa Dunlop Wintersport M3 (195/65 15); Diamant Platin, Sava Intensa, Continental ContiSportContact, Nokian NRH in Goodyear Ultragrip 7 (205/55/16) ter Goodyear Eagle F1 (GSD-3) pri 225/45 17.
Naslednje letne gume bodo bolj močne kot so GY Eagle (nisem poslušal mare9mm :oops: ), ne vem pa še, v kateri dimeziji - ali 225/45 ali pa 205/50 17.

Za nekaj branja pa bo 8)

Objavljeno: Če apr 06, 2006 8:44 am
Napisal/-a s12345
..."pospeški se drastično zmanjšajo"... Voziš avto ali F1 bolid?

Objavljeno: Če apr 06, 2006 10:02 am
Napisal/-a URŠA
Izgled avta bo neprimerno bolši.Avto predeluješ verjetno zaradi izglede in ne zaradi
dirkanja.

Objavljeno: Če apr 06, 2006 11:01 am
Napisal/-a Thor
večino so že ostali povedali, so pa še drugi faktorji katere niso navedli. Doma imamo dva znižana avtomobila s športnim vzmetenjem in alu feltnami eno je bmw drugo pa corsa. to povem zato da kar pravim pravim iz lastnih izkušenj :D
Pri menjavi alu felten je pri pospeških in končni hitrosti pomembna tudi kvaliteta in klasa gume kajti gume višjega hitrostnega razreda pomagajo pri pospeških in končni hitrosti, pri trdoti pa zelo vpliva nastavitev amortizerjev, medosna razdalja in teža avtomobila, kajti avtomobili z daljšo medosno razdaljo in višjo težo pri isti trdoti vzmetenja bolje absorbirajo udarce v smislu udobja govorim, sigurno pa pri teh bolj trpijo mehanski deli. Btw kakšen avto imaš?

Objavljeno: Če apr 06, 2006 11:11 am
Napisal/-a OG_Blaz
Men so slabe strani, drazje gume-a res :) , da mi po kolesnicah zavija pa luknjah-ze prej napisano, pa trsi avto sam to je meni itaq vsec razen po luknjastih cestah.
Sam izgled pa voznja res vse odtehta, drugace jih noben nebi imel ;)
Aja pa sel se miz 175-70-13, na 195-50-15
Lp

Objavljeno: Če apr 06, 2006 7:36 pm
Napisal/-a M|t3k
Jaz imam tanovega clia 1.4 16V z 100KM in 1220kg ( :shock: :x :evil: )
serijsko ima zdaj 185/60/15, gor bi šle 205/40(ali45)/17

No sepravi, da pospeški nekaj malega bodo trpeli, ne pa kaj fejst, poraba nekoliko večja. Končna pa mi ni bistvena..
Sepravi stvari niso tako hude ;)

Bom kar naročil ta teden.

Hvala vam za pomoč!!

LP

Objavljeno: Če apr 06, 2006 7:48 pm
Napisal/-a pery
M|t3k je napisal/-a:Jaz imam tanovega clia 1.4 16V z 100KM in 1220kg ( :shock: :x :evil: )
serijsko ima zdaj 185/60/15, gor bi šle 205/40(ali45)/17

No sepravi, da pospeški nekaj malega bodo trpeli, ne pa kaj fejst, poraba nekoliko večja. Končna pa mi ni bistvena..
Sepravi stvari niso tako hude ;)

Bom kar naročil ta teden.

Hvala vam za pomoč!!

LP


ja eni majo na puntih 1.2 60konj 17" pa se nč ne pritožujejo,al jim je pa sam bad priznat da nikamor ne vleče :P
tko da js mislim da se ti neb smelo nič slabega zgodit,sam je pa uredu če bi ga še nižu...
lp

Objavljeno: Če apr 06, 2006 7:51 pm
Napisal/-a M|t3k
pride nižanje, pride. :)

Zdaj najprej felne, potem temnenje, potem nižanje :) Tak da enkrat junija bi moglo bit :P
Sej se bom spravil, ko bo lepše vreme , in par slikic nardil before in after ko bodo že felne gor ;)

Hvala, LP

Objavljeno: Če apr 06, 2006 7:55 pm
Napisal/-a pery
M|t3k je napisal/-a:pride nižanje, pride. :)

Zdaj najprej felne, potem temnenje, potem nižanje :) Tak da enkrat junija bi moglo bit :P
Sej se bom spravil, ko bo lepše vreme , in par slikic nardil before in after ko bodo že felne gor ;)

Hvala, LP


no zakon :D komi čakamo pol na nadaljni potek pa slikce :yum pa prlimi že zdej kašno sliko feltn katere nameravaš dat gor,seveda če maš že ogledane... ;)

Objavljeno: Če apr 06, 2006 8:00 pm
Napisal/-a M|t3k
Jah.. felne ne bojo kaj ekstra. Sem mel nagledane OZ Michelangelo8 in pa RC Design 12, ampak sem dobil eno ponudbo za nove Dezent F za skoraj pol cene teh dveh feln...
Tak da bojo po vsej verjetnosti kar te padle.. Bo pol več denarja za temnenje in nižanje ;)
No, al pa bojo tut OZ.. ma se ne vem :D
Grem pa v soboto v Celje pogledat, mogoče me s čim presenetijo 8) :shock: :D

Objavljeno: Če apr 06, 2006 8:05 pm
Napisal/-a seat
No kot prvo,če se pogovarjamo o pospeških in temu pol bi tole blo bolj za tuning področje :)
JOKE

no jst sem šel iz 195/65/15 na 225/45/17 pa nisem opazil neki preveč drastičnih upadov moči je pa dejstvo da se bo pri šibkejšemu motorju to bolj poznalo kot pri močnrejšem

Objavljeno: Če apr 06, 2006 8:09 pm
Napisal/-a CockroaC
Slabe strani:babe se ti mecejo pred avto, tezko vrata odpres ker se rinjeo okl tebe, vsaka ti hoce pijaco placat ...

Objavljeno: Če apr 06, 2006 8:45 pm
Napisal/-a DoubleG
CockroaC je napisal/-a:Slabe strani:babe se ti mecejo pred avto, tezko vrata odpres ker se rinjeo okl tebe, vsaka ti hoce pijaco placat ...


to je slabo?

Objavljeno: Če apr 06, 2006 9:21 pm
Napisal/-a CockroaC
Ma ja .. pol trpi moj moški ego :lol:

Objavljeno: Če apr 06, 2006 9:46 pm
Napisal/-a Rain
CockroaC je napisal/-a:Slabe strani:babe se ti mecejo pred avto, tezko vrata odpres ker se rinjeo okl tebe, vsaka ti hoce pijaco placat ...


uf, sem se ze vprasal od kot kar naenkrat tak naval, sem mislil, da sem nemudoma lep postal :P

hvala za pojasnilo, sedaj vem :D

Objavljeno: Če apr 06, 2006 10:12 pm
Napisal/-a Jeaka
:cry

Objavljeno: Pe apr 07, 2006 12:52 am
Napisal/-a AS_
En offtopic ampak vseeno. Pred kratkim sem prebarval zavorne celjusti na rdece (pri crnem avtomobilu) in so vse moje zenske prijateljice res pohvalile, da je ful lepo pa oh in sploh. Tako, da ob novih feltnah mogoce ne bi bilo slabo se celjusti pobarvat?