Stran 1 od 2
Leče v lučeh in 100w zarnice?
Objavljeno: Pe apr 21, 2006 10:22 pm
Napisal/-a _Diablo_
Zdravo
Mene pa zanima če uničiš kaj lečo s tem ko vstaviš 100w zarnico v žaromet..Če ima žarnica parabole baje ni dobro ker jo "baje" lahko skuris oz nevem poškoduješ al kakorkoli, tako sem slisal in razbral s forumov...Mene pa zdaj zanima konkretno če lahko lečo tudi tako poškoduješ? Hvala za odgovore in lep večer še naprej

Objavljeno: So apr 22, 2006 12:41 pm
Napisal/-a AuDi_
prvič so 100W žarnice prepovedane kakor jaz vem, drugič ti pa lahko skuri marsikaj.
Objavljeno: So apr 22, 2006 12:45 pm
Napisal/-a _B3yBo_
ja prepovedane so...pa se parabole ti zacne topit k se prevec grejejo....
Objavljeno: So apr 22, 2006 12:46 pm
Napisal/-a RegY
AuDi_ je napisal/-a:prvič so 100W žarnice prepovedane kakor jaz vem, drugič ti pa lahko skuri marsikaj.
kot je rekel: prepovedane so, skuri pa ti lahko:
-napeljavo kablov
-stikalo za luči
-počrni (zaradi večje vročine, za katero ni delana) parabola, ki jo za lečo tudi imaš, ja
-kako varovalko
pa še nekaj je: hitreje crkavajo 100w žarnice, ker so bolj očutljive na tresljaje (naj zveni glupo, ampak sem to slišal od človeka, ki razvija žarnice) zaradi daljše žarilne nitke
LP
Objavljeno: So apr 22, 2006 1:01 pm
Napisal/-a APN
Tolk watov več , tok več stopinj . Jaz to ne bi not deval , raje kupi orenk žarnce .
Objavljeno: So apr 22, 2006 1:58 pm
Napisal/-a jay
jaz sem mel 5 mesecev 100w not pa ni blo nekih težav je pa res kot je napisal regy crkujejo pogosto tak da mam zaj spet 55w not

Objavljeno: So apr 22, 2006 5:06 pm
Napisal/-a Lenuh007
Se strinjam z lenivcem.
Kurijo najbrs res 100W, svetijo pa ne dvakrat vec. Po zakonu je 55W.
Jest sem jih imel in jih imam ze slabo leto notr in spila vse vredi.
Ker ne poznam tvojega avtomobila, bi rekel, da se ne splaca tvegat morebitnih poskodb.
Objavljeno: So apr 22, 2006 7:13 pm
Napisal/-a tešo
RegY je napisal/-a:AuDi_ je napisal/-a:prvič so 100W žarnice prepovedane kakor jaz vem, drugič ti pa lahko skuri marsikaj.
kot je rekel: prepovedane so, skuri pa ti lahko:
-napeljavo kablov
-stikalo za luči
čemu služijo varovalke v avtu?
Da varujejo inštalacijo.RegY je napisal/-a:-počrni (zaradi večje vročine, za katero ni delana) parabola, ki jo za lečo tudi imaš, ja
-kako varovalko
LP
to pa verjetn res drži, ne bom pa trdil ker ne vem.
Objavljeno: So apr 22, 2006 7:22 pm
Napisal/-a lublancan
tešo je napisal/-a:RegY je napisal/-a:AuDi_ je napisal/-a:prvič so 100W žarnice prepovedane kakor jaz vem, drugič ti pa lahko skuri marsikaj.
kot je rekel: prepovedane so, skuri pa ti lahko:
-napeljavo kablov
-stikalo za luči
čemu služijo varovalke v avtu?
Da varujejo inštalacijo.RegY je napisal/-a:-počrni (zaradi večje vročine, za katero ni delana) parabola, ki jo za lečo tudi imaš, ja
-kako varovalko
LP
to pa verjetn res drži, ne bom pa trdil ker ne vem.
no no varovalke niso vsemogočne in ti lahk komot zakur izolacijo kablou ipd, ker če bi ble varovalke tko vsemogočne pol nebi tolkrat zarad štroma zagorel
drgač pa ja, lahk ti poškoduje plastične parabole, napeljava je lahk prešibka za tako moč in se kabli grejejo, pa še nasprotivozeči bomo misl da maš douge pržgane in te bomo preklinjal

Objavljeno: So apr 22, 2006 8:50 pm
Napisal/-a _Diablo_
Aha fANTJE tak pravite, ahh sj sm sam prasu ker sm zasledil nekje da kao full sveti ce mas 100w notr pa ne motis ostale k jih usmeris u tla sam vidm da je to krenki hehe ok ni mi pa zal da sm prasu,zdaj se nekaj vec vem, hvala in lep pozdrav vsem

Objavljeno: Ne apr 23, 2006 12:13 am
Napisal/-a tešo
lublancan je napisal/-a:tešo je napisal/-a:RegY je napisal/-a:AuDi_ je napisal/-a:prvič so 100W žarnice prepovedane kakor jaz vem, drugič ti pa lahko skuri marsikaj.
kot je rekel: prepovedane so, skuri pa ti lahko:
-napeljavo kablov
-stikalo za luči
čemu služijo varovalke v avtu?
Da varujejo inštalacijo.RegY je napisal/-a:-počrni (zaradi večje vročine, za katero ni delana) parabola, ki jo za lečo tudi imaš, ja
-kako varovalko
LP
to pa verjetn res drži, ne bom pa trdil ker ne vem.
no no varovalke niso vsemogočne in ti lahk komot zakur izolacijo kablou ipd, ker če bi ble varovalke tko vsemogočne pol nebi tolkrat zarad štroma zagorel
drgač pa ja, lahk ti poškoduje plastične parabole, napeljava je lahk prešibka za tako moč in se kabli grejejo, pa še nasprotivozeči bomo misl da maš douge pržgane in te bomo preklinjal

ne vem kaj hočeš povedat, če bi razumel ''delo'' varoavlke nebi takih klobas stresal.
Objavljeno: Ne apr 23, 2006 12:28 am
Napisal/-a martk
Parabole se oluščijo, leče postanejo mat. Pa glede na to da je procent vložene energije,
ki se v žarnici pretvori v vidno svetlobo zelo zelo skromen, pomeni da se stvar
nenormalno greje. Če je luč delana za 55W, je delana za 55W. Pomoje ni dobro tiščat 2X močnejšega grelca v luč

Objavljeno: Ne apr 23, 2006 11:26 am
Napisal/-a sebaveh
varovalke so samo zato, da pregorijo, če pride do kratkega stika, in nič več. Če samo to pogledamo, da so varovalke za žaromete ponavadi jakosti 15A, medtem ko 55W žarnica porabi slabih 5A. Tak da že proizvajalci marsikdaj pretiravajo - tričetrt varovalk v avtu je že v originalu premočnih noter, ker bi vse skup lepo delalo pri pol manjših. Najbolj kritičen dejavnik so pa spoji in konektorji. Če je tam stik slab, se bo tam pojavil padec napetosti, pomnoženo s tokom ki gre skozi, boš dobil en grelec ki se bo grel in stopil in zažgal vse v okolici. Sploh pa če je to tako nekaj ur, vsak dan, cele mesece.... Zato pa ko imate cajt, se malo zraun spravte pa poglejte žice in konektorje v kakem stanj so kaj

Objavljeno: Ne apr 23, 2006 4:27 pm
Napisal/-a _Diablo_
Objavljeno: Ne apr 23, 2006 5:29 pm
Napisal/-a lublancan
@tešo: se kr spoznam na varovalke ipd, no vsaj na prakso - teorija me še mau čaka, in verjem da varovalke niso vsemogočne, ker se ne skurjo zmeram
poleg je varovalka tko k so napisal namenjena za preprečevanje kratkih stikou oz ko pride do njih prekine tok in prevelikih tokov
do topljenja izolacije na kablih in konektorjih pa pride zaradi preslabih kablou in slabih stikov, zato je pomembno kolk mm2 je kabl
in glede na to da se pri množični prozvodnji varčuje, verjetno ne dajo nekih jakih kablov v avto, ampak točno take kot so potrebni in nič debelejše
seveda bo lahk inštalacija (kabli, rele) vse to zdržal, je pa treba vsekakor pregledat preden daš not še enkrat močnejše žarnice
"problem" avtomobilov je tud nizka napetost - posledično toliko večji tokovi
pri 55W gre po kablih 4,6 A
pri 100W pa 8,3 A
pa x2
pa verjetn je še kšna luč gor prkloplena
kakšno napeljavo pa varovalko ima ta avto za katerga sprašuje pa ne vem
Objavljeno: Ne apr 23, 2006 10:24 pm
Napisal/-a monster_d
po logiki 100w zarnice nebi smele met nic manjso zivljensko dobo. kvecemu bi reko da so celo odpornejse. Rally avti majo 100w in pogoji so se zihr slabsi kot osebnih avtih.
Mozno pa da zaradi instalacije. Ne me kilnit zaj ce sem mimo speko

Objavljeno: Po apr 24, 2006 4:41 pm
Napisal/-a martk
monster_d je napisal/-a:po logiki 100w zarnice nebi smele met nic manjso zivljensko dobo. kvecemu bi reko da so celo odpornejse. Rally avti majo 100w in pogoji so se zihr slabsi kot osebnih avtih.
Mozno pa da zaradi instalacije. Ne me kilnit zaj ce sem mimo speko

Saj nočem bit tečen, ampak rally avti niso vsak dan 2 uri na cesti. Tistih par brzincev pa
tud ni nevem kaj. BTW, tud civilna vožnja zna biti nezdrava za žarnice (vsak dan se skoz
logatec vozim) :P