Stran 1 od 2
Rezanje feder
Objavljeno: So sep 09, 2006 8:12 am
Napisal/-a ta-dej
Mene zanima čeje že kdo probav na kerem avtu probav fedre rezat pa za kolk se približno spusti če vrežeš en zavoj fedre
Tadej.
Objavljeno: So sep 09, 2006 8:45 am
Napisal/-a milankregar
Odvisno od avta in njegovih vzmeti. Običajno 1 navoij pomeni le 1cm - debelina vzmeti, saj najmanj prva dva navoja ležita en na drugem. Če pa greš rezat več navojev, pa je zelo kritično za nosilnost.
Objavljeno: So sep 09, 2006 9:05 am
Napisal/-a LudiLimun
Uf, jst bi ti odsvetval rezanje kakrsnih koli fedrov.
Tisti navoji k se drzijo skp, se imenujejo neefektivni navoji, in doprinesejo k nosilnosti, stabilnosti, ... fedra. Ce bos to odrezou stran, ti lohk pr ksni vecji lukni tut vn cez haubo pogleda.
Kaj bos naredu, je tvoja odlocitev, sam jst nebi tut mal dotikal tega, ker je zadeva dimenzionirana na neko zivljensko dobo, katero pa bos sam, v primeru rezanja, skrajsal.
Rajs si kup nove fedre, z nastavljivo visino, pa bos dubu vec k centimetr.
Objavljeno: So sep 09, 2006 9:26 am
Napisal/-a ta-dej
tk ne mislim to pocet , kr tak sn vpraso ko me je zanimalo. Hvaja vseeno
Srečno Tadej.
Objavljeno: So sep 09, 2006 9:57 am
Napisal/-a Pugi
Js mam en navoj odrezan na HR fedrih. Avto je cca 3cm nižji, pa nč ne gleda izpod haube vn

Objavljeno: So sep 09, 2006 10:16 am
Napisal/-a SlaYeR
Rezanje fedrov je ena velika oslarija... Drugače pa se strinjam z LudiLimun postom.
Objavljeno: So sep 09, 2006 10:19 am
Napisal/-a Pugi
Zakaj bi bla oslarjia če to nardiš tko k se zagre? A če jih stiskaš je pa bol?
Objavljeno: So sep 09, 2006 10:29 am
Napisal/-a Andy
če je zrihtan tk kot je treba načeloma nima kaj bit, drgač pa še vseen zagovarjam zamenjavo z drugimi nižjimi športnimi vzmetmi ala -60 mm itd...
Objavljeno: So sep 09, 2006 10:44 am
Napisal/-a SlaYeR
Pugi je napisal/-a:Zakaj bi bla oslarjia če to nardiš tko k se zagre? A če jih stiskaš je pa bol?
Zakaj je oslarija? Zato ker z odstranjenim delom fedra zrušiš izračune nosilnosti in vsega kar pač je feder namenjen. Nimaš kaj odstranit kot je treba, dejstvo je da zrušiš kompletno trdnost, nosilnost, ... fedra. En je na fiat tipo 2.0 16v lih malo za smeh, preden je nanjega dal eibache, odrezal original fedre. Katastrofa.
Zdej pa zaradi mene delajte kar hočete. Moje mnenje pač.
Lp
Objavljeno: So sep 09, 2006 10:47 am
Napisal/-a LudiLimun
Pugi je napisal/-a:Zakaj bi bla oslarjia če to nardiš tko k se zagre? A če jih stiskaš je pa bol?
Zato k nardis slabs, kukr ce nove sportne kups. Ker novi, kupljeni z namenom za bolj nizjo lego vozila, so narejeni po istem principu kot original fedri. Le s to razliko, da je pr sportnih fedrih zrtvovano lagodje potovanja (bl trese), s tem pa krajsa zivljenska doba. (Pa da se mi ne bo spet zdej kdo najdu, da ce bi pa lepo vozu, pa ne vem kaj se use, bi pa sportni lepo zdrzal). Torej so odzagani fedri slabsi kot sportni.
Pa stiskat tut ni dobr, ker spet spremenis, dinamicne lastnosti fedra.
PS: uzem fedr od kemicnga svincnika, pa ga stisn predn si odrezu une navoje k se skp drzijo, pa pol. Pa bos vidu kdaj se fedr bl zvija, pa kdaj te bojo prsti bl bolel. Ce ti ne bo, po odrezanju navojev, celo prebil koze (isto se !lohk! nardi tud s haubo).
Objavljeno: So sep 09, 2006 10:52 am
Napisal/-a LudiLimun
Aja pa se to, usaka stvar je predimenzionirana, kar pomeni, da ma se nekej rezerve. Isto je s fedri.
Sam k bos ti zjebu podvozje, al pa sam en lezaj, pa bos hotu ksno garancijo uvelavlat, verjem, da ti je ne bojo priznal (ce bojo ugotovil vir tezave)
Kupte si avto, k je ze tovarnisko sportn, pa je. Ne pa da na boge masince dajete ne vem kaj use. K da bo kdajkol letel k forumla
Objavljeno: So sep 09, 2006 10:55 am
Napisal/-a YugoGTI
Jest sm mel na yugcu tri leta porezane fedre za tri navoje pa pol pa se je prov vredi obnesel. Lepš se je pelal kokr zdej k mam na puntotu športne fedre. Res je pa da skrajšaš življensko dobo amortizerjev.
Objavljeno: So sep 09, 2006 11:52 am
Napisal/-a Black_Racer®
YugoGTI je napisal/-a:Jest sm mel na yugcu tri leta porezane fedre za tri navoje pa pol pa se je prov vredi obnesel. Lepš se je pelal kokr zdej k mam na puntotu športne fedre. Res je pa da skrajšaš življensko dobo amortizerjev.
Js tut isto sm mel na jugeco 4 navoje vstran porezane pa zadi 3 cm podložen 4 lete pa nbenih blemov nkol,res pa je da ni to to kar je z original športnim fedrim,ko so enmal bolj trde

Objavljeno: So sep 09, 2006 11:56 am
Napisal/-a Pugi
Sj vs štekam, kao kup športne fedre. Mal pomislte - kva pa če bi rad še nižje kot je najnižji fedr ondmarket?

Kot sm reku - mam HR fedre, pa ni šlo dost dol

Pa btw velik avtov se zlo dobr pele z odrezanimi fedri... Seveda morš amortizerje met uzstrezne...
Objavljeno: So sep 09, 2006 12:04 pm
Napisal/-a tomazsk1
Objavljeno: So sep 09, 2006 12:38 pm
Napisal/-a Pugi
Dobr nasvet.. A maš izkušne?

Objavljeno: So sep 09, 2006 2:29 pm
Napisal/-a milankregar
Kolega je moral vstran rezan apex fedre. Je namreč kupil nove apex fedre, pa se je zadaj avto malo preveč posedel in mu ni preostalo nič drugega, kot da spredaj malo poreže fedre.
Kaj bi pa vi storili v takem primeru, da se s športnimi vzmetmi zadaj bolj posede kot spredaj?
Objavljeno: So sep 09, 2006 2:36 pm
Napisal/-a g.Kromfelna
tomazsk1 --> to se še do sedaj najboljše sliši.
Objavljeno: So sep 09, 2006 2:42 pm
Napisal/-a Symon
milankregar je napisal/-a:Kaj bi pa vi storili v takem primeru, da se s športnimi vzmetmi zadaj bolj posede kot spredaj?
Šel bi v A3M in se skregal do kraja!

Oziroma sploh ne bi kupil APEX fedre, raje Eibach, H&R ali pa kaj podobnega.
Pa porkodijo, če bi rad mel recimo boljšo lego, menjaš fedre. Po potrebi še amortizerje. Če bi pa rad imel avto 2 cm od tal si pa fuckin' pozer, ki se pred vsakim ležečim policajem in grbino ustavi in ne upa čez iti, ljudje se mu pa smejijo.

Praktičen avto, ni kaj... Za naše ceste se pa sploh splača imeti avto na tleh.

Še dobro, da je moja Mazda SUV.

Objavljeno: So sep 09, 2006 3:37 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
in kako to potem zadaneš da se enakomerno posede?