Stran 1 od 1

Nižanje avtomobila

Objavljeno: To okt 17, 2006 4:24 pm
Napisal/-a framus
Večkrat sem že slišu, da nekateri kar požagajo vzmeti da avto znižajo. Prav tako sta mi dva, ki kar veliko veta o avtomobilih rekla, da ti na tehničnem ne bojo težili, prav tako pa ne policaji, če boš meu kake 3 cm spuščenega. Zdej me pa zanima, kakšne so slabosti, če požagaš vzmeti, pa kako se to naredi, če imate kakšne dobre ali slabe izkušnje s tem...

Objavljeno: To okt 17, 2006 4:39 pm
Napisal/-a Cash
Čist na kratko:
-raje ne žagaj (gre se za tvojo varnost in varnost DRUGIH)
-če boš imel nesrečo in bo zavarovalnica zvedela za ta tvoj poseg, boš moral komplet škodo plačat ti, ker to žaganje fedrov ne boš imel homologirano
-ker pa vem, da boš verjetno žagal, pa moraš odžagati le toliko, da feder ne bo skakal pri dvignjenem avtu, to pa zato, da ti ne pade iz šalčke in se ti zarije v gumo, jo predere, ti se zaletiš v drug avto in tako zavarovalnica izve!
Gornji odžagani del moraš še segreti in zravnati in spet se poraja vprašanje;kaj pa če poči čez nekaj časa???
-Fedre se je rezalo včasih, sedaj se to ne počne več!!!

Objavljeno: To okt 17, 2006 4:45 pm
Napisal/-a framus
Aha, hvala. Sedaj se verjetno kar kupi športne vzmeti in homologira, pa je stvar rešena :)

Objavljeno: To okt 17, 2006 4:51 pm
Napisal/-a leoCar
Vzmeti raje ne žagaj, gledaj malo na svojo varnost, raskiraj in kupi športne, če že želiš spustiti avto, pa homologiraj in se lahko brez skrbi voziš.

Objavljeno: To okt 17, 2006 5:37 pm
Napisal/-a Cash
framus je napisal/-a:Aha, hvala. Sedaj se verjetno kar kupi športne vzmeti in homologira, pa je stvar rešena :)


Ja zdej kupš športne vzmeti, katere se vgradi v avto, nardiš optiko in pelješ na LPP v LJ ali RTI v Mb, kjer jim daš Tuw od vzmeti in potrdilo o opravljeni optiki.
(po novem pa ne vem, al zahtevajo tud potrdilo o strokovni montaži, al ne?) :roll:

Objavljeno: To okt 17, 2006 6:20 pm
Napisal/-a MacTron
Cash je napisal/-a:po novem pa ne vem, al zahtevajo tud potrdilo o strokovni montaži, al ne? :roll:


vedno so ga zahteval in vedno ga bojo... jaz sem mogu zato ker sem
ta "papir" pustil pri monterju (podjetju)... it iskat se isti dan (uro)

Objavljeno: To okt 17, 2006 6:27 pm
Napisal/-a FRANCIVW
O žaganju vzmeti je bilo pa že veliko napisanega :roll: Dej šparaj denar čez zimo,pa kupi športne vzmeti 8)

Objavljeno: To okt 17, 2006 6:39 pm
Napisal/-a Cash
MacTron je napisal/-a:
Cash je napisal/-a:po novem pa ne vem, al zahtevajo tud potrdilo o strokovni montaži, al ne? :roll:


vedno so ga zahteval in vedno ga bojo... jaz sem mogu zato ker sem
ta "papir" pustil pri monterju (podjetju)... it iskat se isti dan (uro)


Ja ja, tega je že dolgo, ko sm jst nižau, pa mi je že malo ušlo iz glave, ma sm se zdej spomnu, da sm tud jst "verjetno" priložu to potrdilo, veš, sm meu en kupc papirjov, k sm šou na LPP, pa se nit ne spomnm več, kaj sm dau unmu-je kr un pobrou iz mape, kar je rabu) :lol: :lol:

Objavljeno: To okt 17, 2006 8:36 pm
Napisal/-a Denii
Jst mam spuščnega z športnimi vzmeti za 3cm pa me zanima mi znajo na tehničnem težit ker še nisem naredu homologacije ?

Objavljeno: To okt 17, 2006 8:53 pm
Napisal/-a Cash
Rečeš, da nč ne veš, da si tazga že kupu :lol:

Objavljeno: To okt 17, 2006 9:06 pm
Napisal/-a Mad
Denii je napisal/-a:Jst mam spuščnega z športnimi vzmeti za 3cm pa me zanima mi znajo na tehničnem težit ker še nisem naredu homologacije ?
po navadi ne rečejo nič če avto zleze čez tisti rob rampe ki jo moraš povozit enkrat sem imel Jugo ki smo ga mogli dvignit da je šel čez :P pa niso težili vseeno je bolje imet zaradi boljšega počutja tisti papirček v žepu saj ni tak problem to narediti pa policisti tudi ne ustavljajo vseh pa kar vsevprek kaznujejo ... če imaš samo 3 cm spuščenega sigurno glih ne bode preveč v oči in te še vprašali ne bodo nič z tem v zvezi ... a če pa se boš kaj z njimi začel prerekat in bit preveč pameten pa to lahko postane sporno ;) ... Spomnem se sebe 20 let nazaj ...L.p. Mad

Objavljeno: To okt 17, 2006 9:11 pm
Napisal/-a black
Čist odvisno od dneva...
Jest sm s Tipota letos vse dol pometu kar sem dal gor...od felten,nalepk,vseh pi*darij znotraj,edino nižjih fedrov nisem zamenjal.Avto je zgledal kot 95% ostalih Tipotov v Slo,pa me je na tehničnem vseeno vprašal ko se je privleku izpod avta če mam homologacijo za fedre... :?
Seveda sem imel tako da ni blo problemov.

Objavljeno: To okt 17, 2006 10:02 pm
Napisal/-a Cash
Ja če ne mislš homologirat, se pol vsaj fedre pobarva v črno.
Black, pri tebi je verjetno vidu vzmeti druge barve in te je zato vprašu, al se motm?

Objavljeno: Sr okt 18, 2006 8:21 am
Napisal/-a leoCar
Tudi jas jih nimam homologiranih pa sem jih pobarval v črno, pa mi dve leti še nihče ni težil, če mi pa to leto bodo bom pa videl naslednji mesec :?

Objavljeno: Sr okt 18, 2006 5:43 pm
Napisal/-a black
Cash je napisal/-a:Black, pri tebi je verjetno vidu vzmeti druge barve in te je zato vprašu, al se motm?


res je ;)

haha :)

Objavljeno: Če okt 19, 2006 9:13 pm
Napisal/-a Paris
Hm, kje je pa kaka stran k vidš kolk lahk avto znižaš?
(Polo Classic 6KV)
Kolk je sploh priporčljiv znižat avto?
tnx ;)

Re: haha :)

Objavljeno: Če okt 19, 2006 10:12 pm
Napisal/-a Mad
Paris je napisal/-a:Hm, kje je pa kaka stran k vidš kolk lahk avto znižaš?
(Polo Classic 6KV)
Kolk je sploh priporčljiv znižat avto?
tnx ;)
... spodnji rob luči je lahko minimalno na višini 50 cm od tal če ne te lahko kdo J**e (tehnični pregled)to velja za avtomobile za terenska vozila pa menda meter ... torej zmeri si in dobiš podatek koliko dovolijo max nekje med 30 in 50 mm je sprejemljivo če greš nižje moraš prilagoditi dolžino batnice amortizerja sicer pa ni nujno da bo tako dosti boljše - mogoče edino malo manjša poraba goriva zaradi manjšega zračnega upora :P ... boljši amortizer na serijskem fedru ti naredi 3 x več za lego avtomobila kot nižanje vozila z športnimi fedri in serijskimi amortizerji ... če sta obe komponente uravnotežene je pol stvar super in če ne pretiravaš -( z kakimi ekstra dirkalnimi kompleti, ki se jim nastavlja lahko trdota višina stek in nakloni nimaš pa majstra ki bi ti jih prav nastavil :P :P :P ) imaš dober vozen avto ... ultra podvozja ti uničijo totalno udobje in naredijo avtomobil sicer vodljiv vendar v normalnem voznem režimu zahteven in utrujajoč preveč odziven in zahtevajo od voznika tudi znanje ... Koni , Billstein ali Boge Turbo Gas amortizerji v kombinaciji z H&R, Eibach, Vogtland vzmetmi so za zahtevnega voznika, ki avto uporablja vsak dan in za vse potrebe najboljša izbira, ker ne krnijo pretirano udobja izboljšajo pa močno vozne lastnosti avtomobila seveda pol boš moral tudi silent bloke redno menjavati ali jih takoj menjati z tistimi iz Powerflexa da ti zdrži utrujanje ovinkov dat kak dodatni stabilizator na podvozje in ojačitve med amortizerja ... in pol ti ne bo dovolj konjev za dobit ven vse kar zmore avto in na koncu bi bilo dobro tudi zavore zamenjati ;) Kakorkoli ... L.p. Mad

Objavljeno: Pe okt 20, 2006 7:36 am
Napisal/-a Paris
To si pa lepo napisal!
Hvala! :lol: