Stran 1 od 3
Samo tršanje amortizerjev ali še krajšanje-Vprašanje???
Objavljeno: Po dec 04, 2006 11:25 am
Napisal/-a Black Jack
Lepo pozdravljeni. Ker v ostalih tema nism zaslediu primernega odgovora sm raje odpru kr novo temo. Skratka imam par vprašanj v zvezi z nižanjem avta. Namen imam za svoj avto nabaviti fedre 40/40, pri katerih se avto dejansko posede 35/35, kar je bistveno premalo za mojga terenca...nekako bi rad pridobiu vsaj najmanj še -15mm. Sedaj me pa zanima za amortizerje.
Ali se recimo samo s tršanjem amortizerjev pridobi tem da bi biu avto nižji? Kako je pa v primeru, če dam recimo amortizerje skrajšati za 20mm....bo potem avto nižji še dodatnih 20mm napram prvotnim 35mm??
Kako je s tem nareto? Namreč v teh vodah sm neosveščen, zato prosim, če mi lahko kdo to mal razloži.
Hvala

Objavljeno: Po dec 04, 2006 11:39 am
Napisal/-a Cash
Višino ti držijo samo fedri, Če boš tršal ali krajšal amortizerje, avto ne bo nižji.
Objavljeno: Po dec 04, 2006 11:42 am
Napisal/-a Black Jack
Pol se v bistvu ne splača nič
Objavljeno: Po dec 04, 2006 11:54 am
Napisal/-a mega_ne
amortizerje (batnice) moraš krajšat, če ga nižaš več kot 40mm. višina pa je s tem ista - kot je že cash reku. drgač pa kupi 60/40 fedre in pol greš še na tršanje in krajšanje amortizerjev, pa maš gokart

Objavljeno: Po dec 04, 2006 12:03 pm
Napisal/-a Black Jack
Iščem fedre 50/50 pa jih nikjer ne dobim....

Gewind pa ne grem kupovovat ko niso vredne svojga dnarja

Objavljeno: Po dec 04, 2006 12:17 pm
Napisal/-a Cash
Black Jack, poglej PM
Objavljeno: Po dec 04, 2006 7:10 pm
Napisal/-a minimi
da ne odpiram nove teme
a se da nardit z amortizerji in/ali z fedri da je avto stabilnejši a brez nižanja da ostane enako tovarniško visok
Objavljeno: Po dec 04, 2006 7:15 pm
Napisal/-a MacTron
seveda da se da... strsa se amortizerje (da se gostejse olje notr)
je pa to odvisno od avtomobila trsa se tam od 25% - 30%
Objavljeno: Po dec 04, 2006 7:27 pm
Napisal/-a Cash
Lahko se da tudi manjšo dizo, pa enako olje kot prej (vsaj tako mi je g.Vuga reku)
Objavljeno: Po dec 04, 2006 8:20 pm
Napisal/-a leoCar
In kako je pol z vzdržljivostjo takih tršanih amortizerjev? Koliko pa stane tako tršanje oz obnova enega amort., in kje se da to naredit, ma kdo kakšen link ali pa tel. št.

Objavljeno: Po dec 04, 2006 9:57 pm
Napisal/-a Cash
leoCar, poglej PM
Objavljeno: Po dec 04, 2006 10:01 pm
Napisal/-a leoCar
Cash je napisal/-a:leoCar, poglej PM
Hvala ded se bom pozanimal.

Objavljeno: Po dec 04, 2006 11:54 pm
Napisal/-a monster_d
Glih v petek dal use stiri trsat, zal mi je malo da sem dal samo za 18%, za usakodnevno voznjo je ok, ce bi pa hotel kdaj recimo na kak slalom it pa je premehko tole.
Skratka apex 60/60, amortizerji trsani za 18%, sprednja dva skrajsana za 3centi, zal se edino zadaj ni dalo kaj krajsat. Zaenkrat zadovoljen.
Objavljeno: To dec 05, 2006 3:11 am
Napisal/-a Mad
... niso vse amortizerji tudi stabilizatorji obstajajo trši pa povezava med amortizerjema in tista spodnja med premami pri nekaterih vozilih pa močnejše puše - Powerflex ti dajo rezultat, ki ga ti želiš pri slalomu (odzivnost in togost vozila) ... amortizer in feder sta samo del posega

kakorkoli - velja če si normalen voznik : najboljše rezultate imaš, ko kupiš boljši amortizer in najmanj finančno obremenjujoče ... spuščen avto je za nekatere problem zaradi slabih cest in pri že v osnovi trdih vozilih naredi udobje npr. lojtrskega voza ... Jaz si uskladim vse na nekako pol športno pol udobno podvozje čeprav sem se odločil, da naslednji avtomobil ne bom nižal več kot 20 mm imam dosti poti tam, kjer je potreben pol terenec in z avdijem dokler nisem znižal sem še prišel sedaj me malo ovira ker so veliki previsi in nasedem dostikrat z karoserijo ... pol moram starega žicat, da mi posodi avto pol me pa preklinja ker ga moj pretresa po cesti

lepo in uporabno sta dva pojma po navadi si nista blizu . amortizer je za lego najbolj pomemben in če se avto nagiba še ni rečeno da bo spustil - lahko se dirka tudi brez nižat .... preizkušeno . L.p. Mad
Objavljeno: To dec 05, 2006 6:43 am
Napisal/-a minimi
ka pomenijo te št. 60/60 50/50 60/40 pa kje prečitaš te oznake da bi vedu ka maš?
Objavljeno: To dec 05, 2006 6:57 am
Napisal/-a Vince
V bistvu ti to pove za koliko mm se ti avto spusti, če namontiraš določene fedre gor. Recimo da kupiš fedre 60/40, boš spredaj spustil avto za 60mm zadaj za 40mm.
Praviloma sta ti dve cifri ponavadi enaki, razen pri tistih kompletih fedrov, kjer se avto spredaj spusti več kot zadaj. V obratni smeri pa ne vem če je že kdo probal
LP
Vince
Objavljeno: To dec 05, 2006 7:58 am
Napisal/-a Cash
10/80

Objavljeno: To dec 05, 2006 9:45 am
Napisal/-a Nasty
Black Jack;
verjetno se še nisi vozil z avtom, ki ima vgrajene gewinde.
Verjemi so vredne svojega denarja. Avto se "res pelje tako kot se mora". Brez poskakovanja, nihanja, zabijanja,.....
Objavljeno: To dec 05, 2006 9:55 am
Napisal/-a Cash
Kako pa kvaliteta gewind od proizvajalca do proizvajalca, ve kdo?
Objavljeno: To dec 05, 2006 10:01 am
Napisal/-a WhiteCell
Black Jack je napisal/-a:Iščem fedre 50/50 pa jih nikjer ne dobim....

Gewind pa ne grem kupovovat ko niso vredne svojga dnarja

za tvojega so 50/50 in 55/50...lahko samo fedri...lahko komplet podvozje