Stran 1 od 2
Boljše gretje avta-zaščita maske
Objavljeno: Če dec 28, 2006 8:31 am
Napisal/-a chino
A ima kdo izkušnjo z "zaprtjem" sprednje maske na avtomobilu pozimi - da se avto prej segreje in bolje greje notranjost? Seveda tistih rež na maaski ne mislim v celoti zadelati, le en del, da bi se motor v teh mrzlih dneh prej segrel. Kakšni predlogi s čim in kako naj to naredim?? Avto je Polo l.99
Objavljeno: Če dec 28, 2006 8:52 am
Napisal/-a rover416
enostavno.karton.

Objavljeno: Če dec 28, 2006 8:54 am
Napisal/-a nebivedu
Ko ti bo zakuhal, boš imel pa probleme. Jst tega nebi delal.
Objavljeno: Če dec 28, 2006 9:29 am
Napisal/-a Lesane Parish Crooks
ko orenk mraz stisne dizlaka ne ogreješ pa da se J****. mrzlega pa tud nočem stiskat,tko da dokler cagar ni blizu 90C, šaltam pri 2000 obratov.raznih kartonov pa tud jst nebi tlaču not.ok mogoče da bi en del pokril,sam fora kam ga nej dam?na odbijač

?
Objavljeno: Če dec 28, 2006 10:49 am
Napisal/-a Bor
In kaj bo razlika, če pokriješ 1/3 hladilnika? Če ti trmostat prov dela, ti itak ne sme voda it čez hladilnik dokler ni ogret. Drgač je treba pa trmostat menjat.
Objavljeno: Če dec 28, 2006 12:32 pm
Napisal/-a MacTron
nebivedu je napisal/-a:Ko ti bo zakuhal, boš imel pa probleme. Jst tega nebi delal.
se spomnim starih TAM-ckov ko so imeli spredaj na maski
take prav posebne crne "plahte" za (z) pripenja(lcem)t ...zjutraj zaprto
ko se je pa ogrelo pa ...crno "plahto" zrolat gor pa pripet
prav tako tudi malo vecjih - ki pa so to mel za mrezo
jaz na polo-tu nebi prevec prakticiral s kaksnim prekrivanjem
Objavljeno: Če dec 28, 2006 9:30 pm
Napisal/-a ahiM
MacTron je napisal/-a:jaz na polo-tu nebi prevec prakticiral s kaksnim prekrivanjem
Vsekakor

. V primeru pregretja boš mel veliko večje sranje... Če se zaboga ne ogreje, je morda treba preverit termostat itd...
Objavljeno: Če dec 28, 2006 9:37 pm
Napisal/-a abbe
mene tut zanima ce je ksna taka zadeva.k mam dizla,pa u kr.gori delam pa k je -20 nevem ce mi se bo ogrel do doma (25km)
Objavljeno: Če dec 28, 2006 10:52 pm
Napisal/-a Black_Racer®
Itaq ni kaj druga klo karton spredi pa mal špranjice pstit

Objavljeno: Pe dec 29, 2006 12:35 am
Napisal/-a piagolo
Na svojem jugotu sem uporabil debelejšo pvc folijo. Na zgornjem delu sem navezal vrvico in jo zataknil za zamašek na hladilniku. Ko se je otoplilo sem samo staknil vrvico in je pod vplivom lastne teže in višjih temperatur sama padla navzdol. Pri ohladitvah pa spet potegnil in zataknil. Kaj prida topleje ni bilo. Verjetno slaba pečka ali pa nasploh slabša izvedba gretja, ne vem. Se je pa motorni prostor hitreje segrel, ker ga ni hladen zrak iz okolice tako intenzivno "oblival". Zgornja četrtina hladilnika ni bila nikoli prekrita, da je ventilator še vedno lahko potegnil zrak, če bi prišlo do povišanja temperature hladilne tekočine.
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 7:49 am
Napisal/-a nebivedu
Ne vem kake avtomobile imate vi, vendar meni se v 500 do 1000 metrih avto tok ogreje(voda), da me greje zrak iz ventilacije (in to zjutraj pri -6 stopinjah). Pa ne malo, ampak orenk toplo. Avto pa se v sedmih kilometrih do službe ogreje na delavno temperaturo. Pa ga nikoli ne vozim nad 3000 obrati zjutraj.
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 10:23 am
Napisal/-a butara
maš različne povezve na vodnem sistemu ker pri enih je povezava tako naštimana da gre topla cev pred termostatom v kabino eni pa po termostatu zato tebi konkretno hitreje greje nekaterim pa šele ko termostat spusti vročo vodo
moja mišljenje
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 10:39 am
Napisal/-a lublancan
Bor je napisal/-a:In kaj bo razlika, če pokriješ 1/3 hladilnika? Če ti trmostat prov dela, ti itak ne sme voda it čez hladilnik dokler ni ogret. Drgač je treba pa trmostat menjat.
zrak ki gre skozi reže hladilnika potem zadane motor
torej ne hladiš samo hladilnika ampak tudi motor, pri +20 ni panike, pri -10 pa lahko gretje bl švoh dela
čeprou bi jst prej pogledu kaj je s termostatom, pa verjetno je pečka že zabita pa bl švoh greje. Drgač se pa spomnem, da je stric učasih na svojmu golfu 2 prekriu skor pou hladilnika

Objavljeno: Pe dec 29, 2006 10:40 am
Napisal/-a phoebus
predvsem dizelaši ste tu v "prednosti"- zeblo vas bo, sploh pa če se vozite na kratke razdalje.
Edina pametna rešitev je webasto, drugo ne pomaga nič kej dost.
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 10:43 am
Napisal/-a LudiLimun
jst tut mislm, da ti notranjosti nebo nč prej segrel.
tale karton bi ti prišel prav v dneh ko je pod ničlo (torej je mašina parvatko mrzla). edina varjanta da se ti mašina (in posledično notranjost) prej segreje, je ta da dokler ti drgneš led iz šip, naj ti mašina laufa, pa se bo deloma že segrela. če maš avto v garaži je že začetna temperatura mašine višja, in bi se mogla prej segret (če ti že ni treba leda dol strgat).
al pa parkirej avto na mesto, kjer veš da ga bo sonce grelo (bo prec toplo). teorija na vzdrži v oblačnih in meglenih dneh.
tist karton je pa sranje, ker je grdo na pogled :P
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 2:22 pm
Napisal/-a roki125
sploh ne vem kaj ma karton veze z hlajenjem oziroma gretjem motorja, če termostat dela tko k more nebo nobene razlike v hitrosti segrevanja motorja pozim proti polet...
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 3:59 pm
Napisal/-a LudiLimun
roki125 je napisal/-a:sploh ne vem kaj ma karton veze z hlajenjem oziroma gretjem motorja, če termostat dela tko k more nebo nobene razlike v hitrosti segrevanja motorja pozim proti polet...
zakaj se pa pol motor polet segreje hitrej kukr pozim? ne verjamem da mi cagar za temperaturo pozim laže polet pa ne, ali obratno.
kaj pa hlajenje preko sten motorja, a to nč ne vpliva

termostat je vezan samo na hladilno vodo.
motor se pa hladi tudi preko prevoda toplote skozi stene, in če je okolica hladnejša, bo hlajenje intenzivnejše. izgube toplote v okolico, oz. daljša časovna doba da se notranjost avtomobila segreje ...
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 5:00 pm
Napisal/-a roki125
LudiLimun je napisal/-a:roki125 je napisal/-a:sploh ne vem kaj ma karton veze z hlajenjem oziroma gretjem motorja, če termostat dela tko k more nebo nobene razlike v hitrosti segrevanja motorja pozim proti polet...
zakaj se pa pol motor polet segreje hitrej kukr pozim? ne verjamem da mi cagar za temperaturo pozim laže polet pa ne, ali obratno.
kaj pa hlajenje preko sten motorja, a to nč ne vpliva

termostat je vezan samo na hladilno vodo.
motor se pa hladi tudi preko prevoda toplote skozi stene, in če je okolica hladnejša, bo hlajenje intenzivnejše. izgube toplote v okolico, oz. daljša časovna doba da se notranjost avtomobila segreje ...
mi govorimo o tem da kiler pokriješ... usaj zdi se mi...
motor se ti pa zato počasnej segreje ker je že na začetku pod 0, polet ma pa že u štartu 20+ stopinj... če daš ti en karton spredi čez lukno bo tok zlo minimalno uplival na odvod toplote skoz stene motorja da sploh nouš porajtu, če bi to hotu si pejt nabavt tervol pa ga ovij...

Objavljeno: Pe dec 29, 2006 5:20 pm
Napisal/-a milankregar
Če vam sistem hlajenja dela pravilno, lahko zjutraj tudi odstranite sprednji hladilnik, pa se ne bo avto prej ogrel.
Da se avto ne ogreje ni krivo nič drugo kot ventil - termostat. Dokler je voda mrzla je ventil zaprt in ne spušča vode iz hladilnika v motor. Ko se voda ogreje se ventil samodejno odpre in voda začne krožiti. Ta ventil tudi samodejno regulira določeno temperaturo, saj se sam zapira in odpira.
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 5:28 pm
Napisal/-a LudiLimun
pa sej ne rabš vetra da se motor ohlaja ... bistvena je samo temperaturna razlika med steno motorja in okoliškim zrakom. večja kot je, več tolpote bo izgubljene, kar pa niti ni slabo, če ti motor hoče zakuhat, oz. je če te zebe u avtu. in ta problem je na nek način tudi rešljiv s tem kartonom.
drgač pa piševa eno in isto stvar, sam na drgačen način. :P
PS: da nebo kdo res šou ovijat motorja s tervolom
