Stran 1 od 1

Blow off ventil TDI

Objavljeno: Pe mar 02, 2007 10:39 pm
Napisal/-a simke
Zdravo

.......a se da dobit blow off za TDI-ja?
In se ce se da dobit blow off za bencinarja? :oops:



Nisem kje zasledil da bi bla tema o tem................ :oops:

tnx LP

Re: Blow off ventil TDI

Objavljeno: Pe mar 02, 2007 11:18 pm
Napisal/-a Borcix
simke je napisal/-a:Zdravo

.......a se da dobit blow off za TDI-ja?
In se ce se da dobit blow off za bencinarja? :oops:



Nisem kje zasledil da bi bla tema o tem................ :oops:

tnx LP


Ok, a se sploh zavedaš kaj si napisal???? :roll: :roll:
Daj malo premisli pa v miru preberi kaj si napisal in potem ponovno formuliraj vprašanja ;)

Objavljeno: Pe mar 02, 2007 11:20 pm
Napisal/-a simke
brezveze je se kej sprasevat na tem forumu

ce se ne spoznam na to kako naj vem.............

Objavljeno: Pe mar 02, 2007 11:23 pm
Napisal/-a smile4me
Na bencinarja daš lah samo mora biti TURBO :!:

Objavljeno: So mar 03, 2007 2:18 am
Napisal/-a abbe
mislm da ma usk turbo bencinar blow off ventil sam da ne piska tko.mas pa tud druge varjante k niso blow off.preberi v tovarni znanja mas use napisan o tem

Re: Blow off ventil TDI

Objavljeno: So mar 03, 2007 2:32 am
Napisal/-a rok46
simke je napisal/-a:Zdravo

.......a se da dobit blow off za TDI-ja?
In se ce se da dobit blow off za bencinarja? :oops:



Nisem kje zasledil da bi bla tema o tem................ :oops:

tnx LP


blow off ventil lahko namontiraš na avtomobile ki majo turbo,naj bo bencinar al pa dizel

Objavljeno: So mar 03, 2007 2:33 am
Napisal/-a damjan
če že odgovarjate vsaj pomagajte fantu
drugače pa nasednič uporabi iskanje,je veliko tega tam


blow off dobiš tako za bencinarja kot za dizelaša,seveda je pogoj turbo polnilnik.
ventili za dizelaša so občutno dražji kot za bencinarja
pa tud kvaliteta je odvisna od samega materiala znotraj ventila iz katerega je narejena membrana.

najbolje je da pogledaš na spletno stran podjetja RSR Motorsport (brnčičeva) v ljubljani kjer imajo tako bencinske kot dizelske ventile od firme BONALUMME.

Objavljeno: So mar 03, 2007 8:07 am
Napisal/-a SlaFko
A se da dobit bouof za dci - ja :?:


:P :P :P

Objavljeno: So mar 03, 2007 8:23 am
Napisal/-a mifek
SlaFko je napisal/-a:A se da dobit bouof za dci - ja :?:


:P :P :P


ti je blo razloženo da za vse motoreje z turbo polnilnikom!!

Objavljeno: So mar 03, 2007 8:55 am
Napisal/-a simke
aha hvala vam :tomidelej:

Objavljeno: So mar 03, 2007 9:16 am
Napisal/-a SlaFko
mifek je napisal/-a:
SlaFko je napisal/-a:A se da dobit bouof za dci - ja :?:


:P :P :P


ti je blo razloženo da za vse motoreje z turbo polnilnikom!!


A nima dci kompresor :?: :lol: :P

Objavljeno: So mar 03, 2007 9:21 am
Napisal/-a jack6
Da se dobit za B in za D vendar zs diesel motorje niso tako uporabni oz. niti ne rabijo ampak je samo za zvok. Zato se tudi slabo prodajajo saj ni nobene koristi od ventila. Jaz osebno imam enega na zalogi že več časa pa ni še šel. Morda pa ne bi smel povedat da nima nobenega učinka :? :oops:

Objavljeno: So mar 03, 2007 9:53 am
Napisal/-a smile4me
važn da sika :twisted:

Objavljeno: So mar 03, 2007 9:57 am
Napisal/-a seat
No meni je RSR reku,da ta ventil pri TDI-ju niti nima tolk pomena ampak da pa razbremeni turbino in je že iz tega vidika kr vredi nakup aploh pri čipanih avtomobilih

Objavljeno: So mar 03, 2007 3:12 pm
Napisal/-a =ZiAn=
blow off nasplošno pri dizlih nima tega zvoka..pssss...tako da če se kupuje zato da bi lepo sikal bo potreben zvočnik pa mp3 predvajalnik :D ..da se pa dobiti za oba D in B samo pri B je "bolj" potreben kot pri D ker turbina D že v osnovi kontrolira pritisk

Objavljeno: So mar 03, 2007 5:30 pm
Napisal/-a jack6
Tako bom povedu: Razlika med D in B je ta da bencinar ima loputo ki se zapre takoj ko spustiš gas, zaradi tega nenadnega zaprtja pretoka zraka pod tlakom , tlak udari nazaj in lahko celo zavrti turbino nazaj(eden od razlogov za turbo lag).To pa preprečimo seveda z blow off ali pop off ventilom, ki spusti ta višek mehanično ven.
Diesel nima tega problema ker seveda nima te lopute in ne prihaja do nenadnih sprememb. Ima seveda tudi izpust viška plinov, ki se vrača v kolektor in se porabi za pogon turbine. Blow off ventil se mora elektronsko krmiliti ker sam tlak ni dovolj velik da bi ventil se odpiral sam kot pri B. Turbo motorju. Signal pa pobere z gasa -torej ko spustiš gas dobi centrala, ki je posebej enota, signal in ukaže ventilčku da naredi pshhhhh.To bi bilo to. :D

Objavljeno: So mar 03, 2007 5:51 pm
Napisal/-a juhica
lahko celo zavrti turbino nazaj

:jao:

Objavljeno: So mar 03, 2007 5:56 pm
Napisal/-a jack6
juhica je napisal/-a:
lahko celo zavrti turbino nazaj

:jao:

To sem mislu pri visokoturažnih motorjih kot so npr.tekmovalni.
Pri naših šajtrgah tega ne boš doživel. Lahko pa jo čisto ustavi. :/:o:/

Objavljeno: Če mar 15, 2007 5:58 pm
Napisal/-a PriVal
Imam opel omega 2,5 TD L.2000 avtomatik čipan na 160KM in me zanima kako pa kej ta blow off ventil deluje oz. je slisat na avtomatskem menjalniku, kaj tudi kaj sikne med menjavanjem prestav oz. če ima še kakšno drugo uporabno funkcijo razen pssss.

PriVal

Objavljeno: Če mar 15, 2007 7:23 pm
Napisal/-a seat
PriVal je napisal/-a:Imam opel omega 2,5 TD L.2000 avtomatik čipan na 160KM in me zanima kako pa kej ta blow off ventil deluje oz. je slisat na avtomatskem menjalniku, kaj tudi kaj sikne med menjavanjem prestav oz. če ima še kakšno drugo uporabno funkcijo razen pssss.

PriVal


Ti ventili imajo samo to funkcijo da razbremenijo turbino in odvečni zrak spustijo mimo sikanje pa je le stranski produkt delovanja tega ventila.