Stran 1 od 1

Konkreten primer - Platišče in TUV

Objavljeno: Pe mar 09, 2007 9:15 pm
Napisal/-a jimbo123
Že kakšen mesec iščem platišča za hyundai accenta. Hotel sem da imajo platišča mrežasto obliko okvirna cena pa naj bi bila 90 eur. Zelo sem se namantral ker so platišča s takšno obliko zelo draga. Vse je nad 100 ali celo 200 evrov. Danes sem končno našel en model, ki mi je bil všeč in ki stane 90 eur. To je tale model:

Platin P13
http://www.hmrtrading.com/hmrtrading/wi ... ony=Platin P13:

Problem je v tem da je to že star model in da ga nimajo več na zalogi, če pa ga imajo potem nimajo tistega z 4 luknjami in razdaljami med luknjami 4X100. Vem pa da so modele z 4 luknjami 4x100 izdelovali. Poskušal sem ga dobiti pri 2 ponudnikih v Sloveniji in pri enem v Nemčiji. Nemci so mi potem preko emaila ponudili eno drugo platišče, ki sicer meni osebno ni tako všeč, tako slabo pa spet ni pa še izjemno poceni je. Stane samo EUR 57,60. Tule je link:

DBV - Arizona
http://www.mbalurad.de/index.php/cat/c7 ... 2f90f0617a

Problem je v tem ker to platišče nima TUV-a za hyundai accenta ampak izmed hyundai samo za getza. Vsaj tako piše na uradni strani DBV.
http://www.dbv-online.de/?in=3&lang=DE (kliknete na fehlenuebersicht in izberite model Arizona)

Zdi pa se mi malo čudno, zakaj so mi potem Nemci ponujali ta model, če sem jim povedal, da imam hyundai accenta. Verjetno so mi hoteli prodati platišče brez TUVa.

Moj avto:
hyundai accent, 2001 (LC)
1,5 66 kw

A se da kaj naredit ali naj kar pozabim na to platišče? Je kakšna varianta, da bi mi Mariborčani ali Ljubljančani pustili homologirat to platišče?

Objavljeno: So mar 10, 2007 11:31 am
Napisal/-a RegY
če je za getza, ga niti gor nebi spravil, ker ima getz 4×100 razmak med vijaki ;)

Objavljeno: So mar 10, 2007 11:37 am
Napisal/-a MacTron
RegY je napisal/-a:če je za getza, ga niti gor nebi spravil, ker ima getz 4×100 razmak med vijaki ;)


regy pozabljas ...accent letnika 01 ima 4x100 razmak :)

jimbo123: vseeno lahko ti povem kako je bilo pri meni... o.z. racing F1 tudi nima
TUV-a za hyundaje (direktno) samo sem sel sam do Spana in mi je dal on TUV oz.
kup papirjev za accenta in stem sem sel na LPPju lepo skozi

Objavljeno: So mar 10, 2007 11:39 am
Napisal/-a RegY
hopla, tega pa nisem vedel :oops: :oops: pardognemoi

lp

Objavljeno: So mar 10, 2007 9:23 pm
Napisal/-a jimbo123
MacTron je napisal/-a:jimbo123: vseeno lahko ti povem kako je bilo pri meni... o.z. racing F1 tudi nima
TUV-a za hyundaje (direktno) samo sem sel sam do Spana in mi je dal on TUV oz.
kup papirjev za accenta in stem sem sel na LPPju lepo skozi


Tvala za tvoj odgovor. :D A osebno poznaš koga pri Spanu, da so ti to naredili. Bi to naredili tudi zame?
Kako pa si vedel kakšen ET mora imeti tvoje platišče (glede na to, da platišče ni imelo TUV-a za accenta)? Jaz sem malo gledal na http://www.wheelmachine.de in opazil, da imajo platišča dimenzij 7 X 15 različne ET-je ( 35, 37 in 38 ). Vse je odvisno od posameznega modela. Gledal pa sem samo tista platišča, ki imajo tudi TUV za accenta, da ne bo pomote.

Če bi hotel kupiti tisto platišče katero hočem potem moram še prej izbrati pravi ET(ET 35 ali ET 37 - samo ta dva ET-ja sta na voljo za ta model). Ker pa ni TUV-a za accenta sedaj ne vem kateri ET moram vzet.

http://www.mbalurad.de/product_info.php ... 2f90f0617a

lp

Re: lp

Objavljeno: Ne mar 11, 2007 10:38 am
Napisal/-a MacTron
jimbo123 je napisal/-a:Tvala za tvoj odgovor. :D A osebno poznaš koga pri Spanu, da so ti to naredili. Bi to naredili tudi zame?
Kako pa si vedel kakšen ET mora imeti tvoje platišče (glede na to, da platišče ni imelo TUV-a za accenta)? Jaz sem malo gledal na http://www.wheelmachine.de in opazil, da imajo platišča dimenzij 7 X 15 različne ET-je ( 35, 37 in 38 ). Vse je odvisno od posameznega modela. Gledal pa sem samo tista platišča, ki imajo tudi TUV za accenta, da ne bo pomote.

Če bi hotel kupiti tisto platišče katero hočem potem moram še prej izbrati pravi ET(ET 35 ali ET 37 - samo ta dva ET-ja sta na voljo za ta model). Ker pa ni TUV-a za accenta sedaj ne vem kateri ET moram vzet.

http://www.mbalurad.de/product_info.php ... 2f90f0617a

lp


kot sem ze povedal sem sel do Span-a zaradi tega ker je on zastopnik za O.Z
torej v tem primeru kot si ga ti navedel bi moral vzeti O.Z racing model da bi
lahko dobil TUV (ali pa bi ga ze dobil skupaj z feltnami) v tem je bil trik
torej dvomim da je za DBV zastopnik za feltne v SLO lahko pa tudi...
kar se pa tice ETja ja pa lahko mirne duse 35 ali 37 (zelo picla razlika)

Objavljeno: To mar 20, 2007 1:18 pm
Napisal/-a eclipse_R
RegY je napisal/-a:hopla, tega pa nisem vedel :oops: :oops: pardognemoi


kako nisi vedel, meni si isto rekel, ko sem svoje kupoval, ene 3× si me že vprašal kak razmak majo moje in se vsakič čudil da imajo isti razmak kot tvoj getz. think god damnit!! :P

jimbo, jaz sem šel na homologacijo s papirji od čisto enih tretjih feltn, imel sem samo en list od celotnega tuva pa še na temu je pisalo da bi mogla bit še 2 pa so samo pogledali mere pa homologirali. najdi tuv od drugega proizvajalca z merami feltn, ki bi jih ti imel, z ustreznimi gumami in vpisanim tvojim modelom accenta pa te bojo spustili čez (vsaj tako je uspelo na LPPju že ogromno ljudem ;))

lp