Stran 1 od 2

Večje feltne in uporabnost avtomobila

Objavljeno: Pe mar 16, 2007 1:23 am
Napisal/-a eclipse_R
No, ker dostikrat prihaja do teh tem na forumu in dosti ljudi vzklika da ko daš feltne ki so dejansko dost velke na avto, da ta avto postane neuporaben za vožnjo. Vsaj do takrat ko ni nabranih že nekaj (pisnih) odgovorov, ki so bili oddani skupaj z glasovanjem tistih, na katere ciljam, prosim ne začenjati kakih debat. po kakem dnevu, dveh, treh lahko pa kumot :P

odgovoarjajte tisti, ki si lastite dovolj velike feltne s pravo dimenzijo gum, da dobro izgledajo. Na primer 195/40 R16, 205/40 R17, 215(225)/40 R18 in naprej (večje feltne, manjši preseki). upam, da znate sklepati na kaj ciljam. Spodaj si lahko pogledate tudi primere, da vam bo še bolj jasno. Tisti ki vozimo na 195/45 16, 195/45 15, 215/45 17 in večjih balonih ne smemo glasovati! (manjše feltne, večji preseki)!

torej tukaj so opredeljene možnosti, ko glasujete napišite še katero dimenzijo felten in gum imate ter iz kakih felten in gum ste presedlali (lahko tudi napišete avto in moč motorja), glasujet za možnost, katera se najbolj primerja z dejanskim stanjem v vaših vozilih

1.) Avto je postal totalno neuporaben, trd, vožnja izgleda kot da bi neprestano vozil slalom med nepravilnostmi v cesti, stalno moram biti na preži, ko vozim da ne poškodujem platišč. Platišča sem lahko tudi že večkrat ravnal, že zaradi manjših nepravilnosti v cestišču, večkrat sem že moral menjati roke, kake druge dele zaradi velikosti feltn, divjanje in športna vožnja sta izključena. Avto ne gre več nikamor

2.) Avto je srednje neuporaben, vozim počasneje kot prej, vendar je potrebna manjša opreznost kot pri možnosti 1. Še vedno ne moram divjati po cestah, razen če niso v lepem stanju brez pretiranih nepravilnosti cestišča, sklenil sem nekak kompromis med uporabnostjo in lepoto, ki še vedno zahteva malo več odrekanja uporabnosti. Feltne sem že ravnal, zaradi manjših in srednjih nepravilnosti v cestišču. Avto je izgubil nekaj pospeškov

3.) Avto je manj uporaben, vendar na splošno ne opažam večjih nevsečnosti. V večini vozim malo počasneje, oprezneje, na cesti se ogibam večjih lukenj, pazim da kje ne zajaham kakega robnika. Še vedno je mogoča športnejša vožnja čez ovinke, če le cesta ni že srednje ali bolj načeta. Kompromis med uporabnostjo in lepoto, kjer se žrtvuje manj uporabnosti, vendar boljši izgled avtomobila več kot odtehta to odrekanje. Avto je lahko izgubil manjši procent pospeškov

4.) Spremembe v uporabnosti skoraj da ni, vožnja ostaja nespremenjena, izogibam se večjih lukenj, pazim na robnike, da jih kje ne zajaham, na splošno nimam večjih problemov, feltno sem lahko ravnal zaradi naleta na hujšo nepravilnost na cestišču. Izgub na pospeških praktično ni

5.) Vožnja z avtom ostaja ista

no če se je komu dal preglodat čez ves ta tekst naj glasuje :D anketo odpiram zato, ker se kolega ne da prepričati z nobenim argumentom v to, da bi dal na avto dovolj velik feltne pa čeprav ima dovolj denarja in ga misli zapravit za manjše feltne (beri: s tem denarjem ki ga misli dat za manjše feltne in gume, bi lahko kupil zadosti velke). Upam, da je anketa vsaj približno pravilno zastavljena :D Za morebitne napake se opravičujem, sem prišel iz celega dneva učenja, ura je pozna, jutri mam izpit

Primeri velikosti na katere ciljam (lastnikom avtov in avtorjem fotk se opravičujem ker sem si slike kar sposodil, vse so vzete iz tega foruma in so ble tudi javno objavljene, če kdo hoče naj mi reče pa odstranim)

Slika
Slika
Slika
Slika

lp

Objavljeno: Pe mar 16, 2007 1:47 am
Napisal/-a M|t3k
Renault novi clio 1.4 iz 185/60/15 na 205/40/17.

Nekako bi se opredelil med 3. in 2. točko, možno zato, ker nimam super kvalitetnih feln in so precej občutljive na udarce. Vsekakor pa se mora vzeti v zakup, da bo vožnja trša, hitreje se bobo okvarili mehanski deli in na luknje bo treba fejst pazit, robniki pa skoraj odpadejo.

LP

PS: Kak bo none ponosn, se ga uporablja za zglede :D (mam pa identično varjanto kot on na miniju, slika št. 1)

Objavljeno: Pe mar 16, 2007 8:01 am
Napisal/-a maccek_21
šel iz originalnih 185/60/15 na 205/40/17.

zdj točno točke ne vem določt zato je tudi ne bom...

avto trši, ampak nobene panike še. Na ovinkih občutno bolši, lukenj ne vidijo veliko feltne ampak to tudi z originalnimi niso. Vse ampak res vse pa odtehta ko vidiš razliko med 15-kam in 17-kam :lol:

kak zgleda imaš pa v avatarju

Objavljeno: Pe mar 16, 2007 8:44 am
Napisal/-a hrovatb
iz 195/65/r15 na 235/45/r17 (izkušnje Audi A4 1.9 TDI)

+ boljša stabilnost vozila na cesti (ovinki itd,..)
+ lepši izgled vozila

- večja poraba goriva (prej 1 tank cca < 1050 km sedaj cca 950km)
- slabši pospeški
- nižja končna hitrost
- slabše vozne lastnosti na slabi cesti (luknje itd....)
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lep dan!

Objavljeno: Pe mar 16, 2007 8:55 am
Napisal/-a Jorgi
Hmmm... tale tema bi laho bila uporabna tudi za tiste, ki se nagibamo k nakupu večjih felten pa še nimamo izkušenj z njimi. Edini problem, ki se tu pojavi je, da ne moremo videti rezultatov ankete (ker pač "ne smemo" glasovati...). Orientiramo se lahko po redkih postih tistih, ki so pripravljeni zraven svojega glasu dodati še kak komentar...

Objavljeno: Pe mar 16, 2007 9:00 am
Napisal/-a INFINITI
Eclipse - vse kar je 45 profil in manjše se smatra za nizkoprofilno. Ampak ok ti sprašuješ bolj za neke ekstreme pri vsaki znamki oz modelu avtomobila. AMpak pohvalno da si se spomnil takšne ankete; bom poskrbel da ostane clean, ker bomo upam da dobili napisane izkušnuje. Pač je vedno boj med izgledom(srce) in uporabnostjo(razum) za oboje pa je vsekakor potrebno veliko $$$; primer so Volk, Gramlight,SSR,BBS in podobne znamke.

Objavljeno: Pe mar 16, 2007 9:01 am
Napisal/-a MaTe0
Sem glasoval za točko 3. Obraložitve ni, ker je že vse tam napisano in točno tak je :)

Drgače pa iz 155/70/13 na 195/45/15 :twisted:

Objavljeno: Pe mar 16, 2007 9:10 am
Napisal/-a croma_man
nemorm glasovat ker mi nobena točka ne ustreza :roll:

avto ki ima predelano podvozje, dost konjev in pa več gripa v ovinkih zaradi večjih in širših gum se ne vozi počasi, drugače teh predelav ne bi delali. Jasno da se umikaš robnikom in vsem podobnim prigodam sam ne mi zdej rečt da se folk počasnej vozi ker si nabije večje feltne na avto.

Npr. na 18kah sem dostikrat priletel na konkretno luknjo v cesti, rezultat (konec leta ravnanje zaradi optičnega izgleda vseh 4 platišč, strošek 50€).

Objavljeno: Pe mar 16, 2007 9:13 am
Napisal/-a eclipse_R
pa dobro glasujte za točko kjer se najbolj vidte notri, potem pa obrazložite odgovor pa je.. če recimo glasuješ za 1. in se ti zdi avto res neuporaben pa od vseh naštetih stvari ne voziš slaloma po cesti, to napišeš in glasuješ za 1. vseh miljon možnosti tut nisem mogu napisat.. pozabu sm tut napisat, da jasno da se povsod potem izogibaš robnikov, ne glede za katero ročko glasuješ, kar je v bistvu logično

btw. tisti, ki hočte samo videt rezultate pač kliknite na gumb pod anketo, na kateremu piše "Rezultati"

lp

Objavljeno: Pe mar 16, 2007 9:54 am
Napisal/-a Pollo
Jorgi je napisal/-a:Hmmm... tale tema bi laho bila uporabna tudi za tiste, ki se nagibamo k nakupu večjih felten pa še nimamo izkušenj z njimi. Edini problem, ki se tu pojavi je, da ne moremo videti rezultatov ankete (ker pač "ne smemo" glasovati...). Orientiramo se lahko po redkih postih tistih, ki so pripravljeni zraven svojega glasu dodati še kak komentar...


kklikns na rezultati pa vids...

Objavljeno: Pe mar 16, 2007 10:01 am
Napisal/-a Jorgi
sm še premal časa na forumu :P ...Hvala.

Objavljeno: Pe mar 16, 2007 10:35 am
Napisal/-a gorgo
iz 205/55-16 na 235/40-18 + 50mm nižji ; Alfa 147 2.0
Razlika seveda je, pazit je treba na robnike, na luknje, ni variante da pelješ na kakšen pločnik, čuti se veliko grbinic itd. Torej kr nekaj minusov, vendar pri meni še posebej zato ker je avto ful v podu. AMPAK vožnja je kot po tirnicah, skozi ovinke se posledično vozim hitreje, in pa izgled je noro dober. To pa je pri meni več kot dovolj da prekašajo tiste negativne strani takih platišč.
lp
gorgo

Objavljeno: Pe mar 16, 2007 2:39 pm
Napisal/-a WRC555
Iz 175-70-13 na 195-45-16

+boljsa lega
+izgled

-mal slabs potegne

Uporabnost je ista, ker plocniki in poljske poti odpadejo tko al tko...poraba je pa ista.

Objavljeno: Pe mar 16, 2007 5:30 pm
Napisal/-a Doc_
ma ves ta kažin da poveš da si kupil nove feltne???

Objavljeno: Pe mar 16, 2007 5:42 pm
Napisal/-a michelin
oprijem v ovinkih 100x bolj sigurn in pa izgled
195/50/15 zamenjuje 205/45/16 :tomidelej:

Objavljeno: So mar 17, 2007 12:50 am
Napisal/-a Mad
... imel sem 195 / 45 R14, 195/ 45R 15, 215 /45 R17 in 225/45 R17 ... avto ni odvisen samo od dimenzije pač pa bolj od teže kolesa po menjavi - večja je - slabše drži avto ! Največkrat opaziš da ni neke ogromne spremembe razen če si imel prej plastike gor ... meni osebno je boljša visoka guma ker pri nizkoprofilni gre avto do limita enako pol pa spusti da ga ne obvladaš več pri visokem profilu ti ne pusti voziti hitreje ker se zvija guma in avto prej spušča a bolj počasi in kontrolirano ... napove en teden prej ... :P :P :P

Objavljeno: So mar 17, 2007 2:12 pm
Napisal/-a Courage™
Iz 215/55/16 na 235/35/19

Voznja je ista, samo manj mi potegne avto.

Glasujem ya tocko 4.

Objavljeno: So mar 17, 2007 4:58 pm
Napisal/-a eclipse_R
ne vem, če je 5 glasov pravilnih :P

odgovoarjajte tisti, ki si lastite dovolj velike feltne s pravo dimenzijo gum, da dobro izgledajo. Na primer 195/40 R16, 205/40 R17, 215(225)/40 R18 in naprej (večje feltne, manjši preseki). upam, da znate sklepati na kaj ciljam. Spodaj si lahko pogledate tudi primere, da vam bo še bolj jasno. Tisti ki vozimo na 195/45 16, 195/45 15, 215/45 17 in večjih balonih ne smemo glasovati! (manjše feltne, večji preseki)!


vam uspe zgrešit takoj ta prvo predpostavko.. ampk ok, če vas je že tolk glasval pa recmo da je veljavno. probejte se držat tega kar piše, specifično sem dal primere tut katere so že premajhne a ljudje glassujete pa napišete točno te dimenzije ;)

lp

Objavljeno: So mar 17, 2007 4:59 pm
Napisal/-a Yagi-san
215/35/19 nobenega problema......., kot je Courage omenil, manj potegne in pa izogibanje robnikom, če pa že pa zelo pazljivo. Naslednje bodo 225/35/19 ! Glasoval za 4.




Yagi-san

Objavljeno: So mar 17, 2007 6:32 pm
Napisal/-a Doc_
eclipse_R je napisal/-a:ne vem, če je 5 glasov pravilnih :P

odgovoarjajte tisti, ki si lastite dovolj velike feltne s pravo dimenzijo gum, da dobro izgledajo. Na primer 195/40 R16, 205/40 R17, 215(225)/40 R18 in naprej (večje feltne, manjši preseki). upam, da znate sklepati na kaj ciljam. Spodaj si lahko pogledate tudi primere, da vam bo še bolj jasno. Tisti ki vozimo na 195/45 16, 195/45 15, 215/45 17 in večjih balonih ne smemo glasovati! (manjše feltne, večji preseki)!


vam uspe zgrešit takoj ta prvo predpostavko.. ampk ok, če vas je že tolk glasval pa recmo da je veljavno. probejte se držat tega kar piše, specifično sem dal primere tut katere so že premajhne a ljudje glassujete pa napišete točno te dimenzije ;)

lp


Ja res velika razlika med 195/40/16 in 195/45/16 :roll: