Stran 1 od 2

Smisel homologacij

Objavljeno: So apr 21, 2007 7:09 pm
Napisal/-a seat
Torej,da še jst napišem svoje izkušnje.
sm reku,da nebom komentiral svojih izkušen ampak moram.
Pred kratkim sem pač zaradi zakona in modrih smrkcu moral delat homolomo... in pač zadeva je sledeča,čeprav sem imel vse papirje in vse tako kot mora bit sem nekako z teškim srcem šel na homo.... ampak zadeva je postala sila smešna tipson,ki opravlja te "preglede" je moj avto pregledal na 2 metra o fedrih se sploh ni prepričal a so vgrajeni tisti,ki so napisani na TUV-u in je samo prikimal ter samo vzel mojo mapo z papirji in potrdili,ki bi mimogrede lahk bli tut PS sej tip sploh ni šel gledat ne številke na fedrih niti oznake na folijah na šipah in tuki se mi začne po glavi porajat misel zakaj za vraga sploh delamo homolomo...,če zadostje,da bi jim poslal po pošti kr TUV-e pa bi ti pol kr vpisali v kartonček.Ne vidim smisla zakaj za vraga se sploh naši smrkci potem pičkarijo zaradi homolomo,če je zadeva zgrešena u 3 PM.
Sam nej mi zj en predstavnik zakona prosim pove zakaj me pol škif j**e na cesti zarad kartončka,če lahk dam na avto vse kar mi paše pa neglede na to ali paše na moj avto ali ne,ker pri opravljanju A-testa sploh ni važno ali paše ali ne važno jim je sam,da pokasirajo tist keš pa če se ti pol avto kr razleti.
Homogoliziraj sem tui alu feltne oz. širše pneumatike in tipson je vzel TUV-e ni pa pogledal,če so to sploh to te feltne od katerih imam v mapi TUV.
Gume oz.dimenzije je tudi pregledal z razdalje 2 metrov.
Torej enkrt sem že pisal o teh sranjih,ki jim pravimo homo..... sam zadeva je res zgrešena v PM.Na LPP-ju se grejo neke nadljudi so pa (nebom napisal kaj).
Sam koncept homogolacij je sicer vredu ampak izvajajo ga pa po domače rečeno kekci,ki jim je prov malo mar kaj se vozi po cesti važn jim je denar.
Jst bi na Leona prow lahk dal ene druge fedre,ki niso narejeni za leona (če bi pasali) in bi lih tko opravu homogolacijo,če bi imel TUV prirejen z PS-om.
Tudi šipe bi lahk mel zatemnjene preko dovoljenih mer in bi vseeno opravu pregled tudi feltne bi lahk mel od alessia čeprav mam O.Z. pa bi pač predelal TUV,da bi mere odgovarjale.
Potrdila o vgradnji fedrov sploh ni potreboval sam,da je bil tist po***an TUV.
Vsakemu predstavniku zakona upam v fris povedat,da je zadeva kar se tiče teh pregledov zgrešena čeprav je mogoče zastavljena oz. mišljena kot neki pozitivnega.

Objavljeno: So apr 21, 2007 7:31 pm
Napisal/-a Falco'
zgrešeno ali ne zakon je zakon. v končni fazi je vsem glavno, da imaj(m)o nek papir oz. potridlo. v tvojem primeru je vsega "kriv" tisti mož na homolomo...

mirno kri, še marsikaj v življenju boš moral naredit in plačat... ;)

Objavljeno: So apr 21, 2007 7:38 pm
Napisal/-a sonic
Mene pa zanima, a je treba tudi tisti homologacijski kartonček s sabo imeti v avtu ali kaj?

Jaz ga imam vedno doma, se mi zdi prometna čist zadost... al kako je s tem?

Objavljeno: So apr 21, 2007 7:52 pm
Napisal/-a tmtslash
sonic vsekakor mors met homo kartoncek zravn! ce te policaj stopa, pa mas neki predelan avto, bo seveda zahtevu homo kartoncek, da vidi ce se ujema z vsem kar imas na avtu! ce ga nimas zravn je isto tak ko da ga sploh nimas (niti doma) :D
uglavnem fukni ga not u en predal pa te noben policaj nebo mogo jebat! :D

Objavljeno: So apr 21, 2007 7:53 pm
Napisal/-a Pollo
tmtslash je napisal/-a:sonic vsekakor mors met homo kartoncek zravn! ce te policaj stopa, pa mas neki predelan avto, bo seveda zahtevu homo kartoncek, da vidi ce se ujema z vsem kar imas na avtu! ce ga nimas zravn je isto tak ko da ga sploh nimas (niti doma) :D
uglavnem fukni ga not u en predal pa te noben policaj nebo mogo jebat! :D


to sploh ni res ... isto če nimas prometne sabo ni isto kot ce ga sploh nima ...kazen je 20k bivših...

Objavljeno: So apr 21, 2007 8:09 pm
Napisal/-a tmtslash
poloo bos reku da ne rabis met homologacijskega kartoncka s sabo? in kk naj pol policaj vé da mas use homologirano, al mas vse homemade robo? ne vm s kot si pa kaksne policaje mate tam, sm pa preprican da na koroskem so policaji svoje klase, pa da bi te fuko u glavo! :)

Objavljeno: So apr 21, 2007 8:17 pm
Napisal/-a erixon
Kot že standardno v Sloveniji je z zakoni takole. Veliko zakonov je dobro zastavljenih, tudi o homologaciji, ki pač poskrbijo, da je en red na cesti pa da so upoštevane neke varnostne norme. Kot vedno se pa zatakne pri izvajanju teh zakonov, ker se marsikateremu nadzorniku, ki bi moral opraviti nadzor sladko malo j****.

Ko si za zgled jemljemo Nemce in njihov TUV, tudi tam ni vse rožnato. Sem danes gledal na Kabel 1 oddajo Abenteuer Auto, pa so peljali 15 let staro Astro na tehničnega na pet lokacij. Na enih dveh je šel skozi, na treh pa ne. Pa ko sem gledal ta avto, bi pri nas šel povsod z lahkoto skozi.

Teorija in praksa....

Objavljeno: So apr 21, 2007 8:20 pm
Napisal/-a seat
Falco' je napisal/-a:zgrešeno ali ne zakon je zakon. v končni fazi je vsem glavno, da imaj(m)o nek papir oz. potridlo. v tvojem primeru je vsega "kriv" tisti mož na homolomo...

mirno kri, še marsikaj v življenju boš moral naredit in plačat... ;)


Res je velik sm že plačal in velik še bom.Me pa nisi najbolje zastopil.smisel homo..... je da se se vsaka sprememba na avtomobilu stestira in tako je blo tudi mišljeno in kaj to pomeni.Načeloma naj nebi mogli na naše jeklene konjičke dajat neki gor kar nebi ustrezalo normativom in varnosti ki jo zahteva EU.torej naj povem kaj mi pri teh zadevah gre v nos.Je**š ti tist papir oz. kartonček,če bo en mulc "spedenal" avto po domače in mu lahko na AC kakšen kos poliestra odleti z avtomobila in povzroči verižno trčenje.si mogoče pomislu,da bi morebiti zavedni vozniki raje videli,da se avtomobili po predelavi orenk stestirajo.Poserjem se jst na tak kartonček,če vem,da se ti pregledi opravljajo kr tko.Kaj mi pomeni kartonček,ki ga bo imel pred mano vozeči voznik(ki mu lahko kaj odpade z avtomobila),če lahko da na avto zadeve,ki ne ustrezajo vsem normativom.

Objavljeno: So apr 21, 2007 8:23 pm
Napisal/-a DinoBond007
erixon je napisal/-a:Kot že standardno v Sloveniji je z zakoni takole. Veliko zakonov je dobro zastavljenih, tudi o homologaciji, ki pač poskrbijo, da je en red na cesti pa da so upoštevane neke varnostne norme. Kot vedno se pa zatakne pri izvajanju teh zakonov, ker se marsikateremu nadzorniku, ki bi moral opraviti nadzor sladko malo j****.

Ko si za zgled jemljemo Nemce in njihov TUV, tudi tam ni vse rožnato. Sem danes gledal na Kabel 1 oddajo Abenteuer Auto, pa so peljali 15 let staro Astro na tehničnega na pet lokacij. Na enih dveh je šel skozi, na treh pa ne. Pa ko sem gledal ta avto, bi pri nas šel povsod z lahkoto skozi.

Teorija in praksa....

v nemčiji te bo škif dal na vse možne preglede če se mu boš zdel sumljiv in mel predelan avto pa bog ne daj da boš mel kaj nelegalno...

Re: Smisel homologacij

Objavljeno: So apr 21, 2007 9:10 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
seat je napisal/-a:Potrdila o vgradnji fedrov sploh ni potreboval sam,da je bil tist po***an TUV.


bom pokomentiral samo ta del, celega raje ne bom. glede tega potrdila sem šel jaz do turnška v LJ po potrdilo posebej, da sem potem lahko šel k miklavcu homologirat. tam pa tega potrdilia še pogledal ni. čist čist vse bi lahko bilo v PS.

pa da pokomentiram še glede pritodobitve potrdila o vgradnji. ko sem kupil eibach fedre pri "slavnem" turnšku mi jih je poslal po pošti vred s potrdilom, sploh ni vedel kam res gredo fedre, sploh ni videl, če so strokovno vgrajene, sam da je pokasiral. potem pa sem imel totalko, kupim enak avto in dam fedre iz prejšnega not. kličem turnška če bi lahko dobu spet potridilo in reče, da to pa moram plačat, rečem ok, potem pa pošli po pošti, pa reče, to mormo pa videt, če je res prav vgrajeno pa nevem kaj vse še. pridem po potrdilo k turnšku še avta pogledal niso, sam sprintala mi je pa pokasirala 15€, ponavljam "pokasirala".

homologacija RTI in LPP bi naj skrebala, da predelani avti nebi ogrožali prometa,... ampak so zelo daleč od tega, prej obratno.

Objavljeno: So apr 21, 2007 9:30 pm
Napisal/-a black
tmtslash je napisal/-a:sonic vsekakor mors met homo kartoncek zravn! ce te policaj stopa, pa mas neki predelan avto, bo seveda zahtevu homo kartoncek, da vidi ce se ujema z vsem kar imas na avtu! ce ga nimas zravn je isto tak ko da ga sploh nimas (niti doma) :D
uglavnem fukni ga not u en predal pa te noben policaj nebo mogo jebat! :D


To sploh ni res.
Policaj ni organ,ki ti bo govoril kaj je legalno na avtu in kaj ne! Homologacijo se pokaže na tehničnem.
Če imaš predlan avto in vse homologirano kot je treba se lahko zajebavaš na tak način.Če pa nimaš čisto vse 100% je pa priporočljivo da imaš homolomo v avtu :)

Objavljeno: So apr 21, 2007 11:20 pm
Napisal/-a trafo66
vse te debate štimajo ampak me prav zanima kako zaboga bo pa policaj vedel kaj je original na avtu in kaj ne. al je pa čarovnik. veliko avtov ima že tovarniške dodatke. predvsem modeli od letnika 94 in starejši nimajo homol. kartončka pa tud če bi imeli tovarniški kartonček v njem ni vpisano kakšne oblike pragov imajo ali pa kake tovarniške spojlerje ,. vpisane so le dimenzije gum in podobno. potem imaš pa čist enak avto ki nima nič plastične šare na sebi.

Objavljeno: Ne apr 22, 2007 2:22 am
Napisal/-a Pollo
tmtslash je napisal/-a:poloo bos reku da ne rabis met homologacijskega kartoncka s sabo? in kk naj pol policaj vé da mas use homologirano, al mas vse homemade robo? ne vm s kot si pa kaksne policaje mate tam, sm pa preprican da na koroskem so policaji svoje klase, pa da bi te fuko u glavo! :)


pa kaj si ti mau reta****? sm reku da je isti prekrsek kot da nimas prometne sabo.,..sj se enkrat si preber moj odgovor, ker ne bom se 1x pisu isto sranje...

Objavljeno: Ne apr 22, 2007 9:02 am
Napisal/-a maky
fantje malo je treba stare teme prebirat pa bo marsikaj jasno.

policaj ti seveda ne more da ti na mestu kazna zaradi nepravileno vgrajenih delov. za to ni usposobljen. a v kolikor meni, da z avtom ni vse vredu kar se tiče vgrajenih delov, te lahko napoti na izrednega tehničnega. če tam ugotovijo, da so na avto vgrajeni deli, ki niso homologirani, ti pa potem policaj napiše kazen.

@ seat: lej čisto odvisno od dneva. meni so šli pregledovati oznake na feltnah, pogledal je tip folije, pregledali so tudi oznake na pragih in odbijačih. ampak to je bilo 4 leta nazaj. kako je sedaj ne vem, samo najbrž tudi pregledujejo bolj podrobno. skoraj bi rekel, da si zapeljal avto čez kanal in da se je nekdo sprehodil pod avtom.

Objavljeno: Ne apr 22, 2007 9:42 am
Napisal/-a seat
maky je napisal/-a:@ seat: lej čisto odvisno od dneva. meni so šli pregledovati oznake na feltnah, pogledal je tip folije, pregledali so tudi oznake na pragih in odbijačih. ampak to je bilo 4 leta nazaj. kako je sedaj ne vem, samo najbrž tudi pregledujejo bolj podrobno. skoraj bi rekel, da si zapeljal avto čez kanal in da se je nekdo sprehodil pod avtom.


Maky sej pravilno bi bilo,da bi pregledovali vse ampak sedaj ko sem homogoliziral Leona sem stal poleg ko je ta "pregled" potekal in nikogar ni bilo,ki bi se sprehajal pod avtom kaj šele da bi avto dvignil in preveril,če so vgrajene tiste fedre od katerih sem imel TUV-e
(naj povem,da so fedre vgradili na pooblaščenem servisu in tudi optika se je naredila na servisu ampak pri mojem primeru jih je to prow malo brigalo važj je blo,da sem jim tam "pustil" 100€ pa da sem čimprej dal prostor drugemu.No sej ne rečem,da je to stalna praksa ampak v mojem primeru je blo tako in žal mi je da nimam kakšne mini kamere in bi ta "pregled" posnel ter jim pol ta posnetek nekam nabil :twisted:
Če se že gredo neko inštitucijo,ki opravlja preglede naj potem to tudi izvajajo.
Prow žal mi je da nimam prič oz. ena priča je sam to ni dovolj.
Meni se gre bolj za smotrnost teh "pregledov",ki naj bi potrjevali,da je izveden poseg oz. predelava na avtomobilu pravilno narejena in ustreza vsem zakonom a žal ni tako važn jim je samo in le tist list papirja A4 formata na kateri piše TUV,pa če se predelave opravljajo doma al pa ne.
Ok mogoč je moj primer osamljen in je pač lih tko naletelo ampak kaj če se to dogaja pogosteje in jim je to prišlo v navado.
Dam sam primer:
Vozim se za enim "spedenanim" avtom z tono poliestra,ki ima vse papirje oz. TUV-e pa mu vseeno neki odpade z avta in mi prileti v avto.Pokakam se jst na TUV,ki je LPP-ju kot nekakšna biblija naj te avtomobile pregledujejo tko kot se zagre in ne na način,da sam TUV prineseš poleg pa ti avto "pregleda" kr od daleč.
Naj povem,da jim gre samo denar po glavi in se jim j**e kako je to zmontirano.
Jst bi lahk mel naprimer čist druga platišča pa TUV-e od drugih pa bi vseeno šlo skozi ali pa je tist,ki je "pregledoval" tak stručko za alu feltne,da točno ve,da imam jst Paladio feltne z tistim ET kot je napisano v TUV-u.
No sej vem,da z mojim pisanjem nebom nič spremenil ampak razpizdi pa me vseeno,ker vidim kakšni kmeti se spravjo opravljat te A-teste.

Objavljeno: Ne apr 22, 2007 12:32 pm
Napisal/-a tmtslash
poloo sem prebral pol se enkrat pa se mi ni lublo vec popravlat posta!
no vsaj jst mam zmern homo karton zravn, ker me policaj bveckrat uprasa za homo karton da mu ga morn pokazat! a mi tega slucajno ne sme rect? tolk da vem za drugic :D

Objavljeno: Ne apr 22, 2007 3:30 pm
Napisal/-a Leonardo
homologacijski kartočnek ni potrebno met v avtu?
zanimivo. to je pa neki novga zame..
verjetno bo iz vozniške ugotavljal če so tvoja "lita" platišča primerna oz.
a si doma naredu ror oz. vse odbijače .. zanimivo.
zakaj sm sploh delu homologacijo pol?

mislm svašta.. vsak govori kako neki policaji nevejo, kako oni ne morjo
k te pa enkrat zaustav pa hoče papirje si pa bled, "ja,ja gospod doma nekje .. a .a a.."
bleh, ga mam v avtu, in so me že ustavil in je zahteval papirje sm mu jih predal
in me je normalno spustu naprej..

Objavljeno: Ne apr 22, 2007 4:13 pm
Napisal/-a radar
lenivec je napisal/-a:
Polooo je napisal/-a:
tmtslash je napisal/-a:poloo bos reku da ne rabis met homologacijskega kartoncka s sabo? in kk naj pol policaj vé da mas use homologirano, al mas vse homemade robo? ne vm s kot si pa kaksne policaje mate tam, sm pa preprican da na koroskem so policaji svoje klase, pa da bi te fuko u glavo! :)


pa kaj si ti mau reta****? sm reku da je isti prekrsek kot da nimas prometne sabo.,..sj se enkrat si preber moj odgovor, ker ne bom se 1x pisu isto sranje...

ni res, homologacijski kartonček rabiš samo n tehničnem uradno, nikjer ne piše da mora bit v avtu.


fantje, vsi vi kateri trdite, da ne rabiš kartončka v avtu - meni so policaji 2 x zahtevali, da jim pokažem homologacijski kartonček (gor so 16 " feltne, pa znižan je z eibachi) in ne boste verjel..ko sta videla, da je vse vpisano ni bilo nobenih problemov. Zdaj, če pa hočete nekateri bit pametni pred policaji, da imate vse vpisano, kartončka pa nimate sabo po drugi strani, pa je avto "neserijski", si boste pač nakopali dodatno delo, pa živčni boste...To je isto, kakor bi scali proti vetru in ker boste še poscani zravn, boste rabili še brisače, da se boste obrisali...)
Zdej še mal resnosti....moje izkušnje na homologaciji...pri prejšnjem avtu je iskal številke vzmeti, iskal je tudi številke na feltnah in na koncu š še g. Kravata -on je poglledu, če je TUV pravi (firma platišč, za keri avto) in to na LPP-ju.
Pri zdajšnjem avtu..pri feltnah ni nihče ničesar pogledu, razen to, da so 16 col in širine 7J, in ničesar drugega...če bi dal papirje od borbeta imam pa Oz bi bilo vseeno. V končni fazi so vsi ljudje in to je pač njihovo delo. Vsi pa imamo včasih boljše in včasih slabše dneve, .......Za nas uporabnike pa je najboljš, da si vse skupaj olajšamo do maximuma ..

Lep da še naprej

Objavljeno: Ne apr 22, 2007 4:30 pm
Napisal/-a Pollo
mah sj brezveze tle komu kej svetvt ker so itq vsi najbl pametni pa se nc se jim ne da dopovedat...skoda vsake besede :roll: