Stran 1 od 2

Dodatno nižanje avta - sprednje vzmeti

Objavljeno: Sr avg 22, 2007 10:56 am
Napisal/-a silencer_
Vgrajene imam KW sportne vzmeti (nizanje cca 30mm) na Audi A4 - B5 1.8 (limuzina). Zadaj se je znizalo zadovoljivo, spredaj pa bi rad se znizal 1-1,5 cm. So kaksne moznosti, da bi se vozilo spredaj varno znizalo brez menjave vzmeti?

Baje obstaja neki Vuga iz Nove gorice, ki se ukvarja s podvozji in je mogoce ze kdo pri njem kaj takega naredil?

hvala za odgovore

Objavljeno: Sr avg 22, 2007 2:24 pm
Napisal/-a Marcos
Najboljše, da ga pokličeš in vprašaš... Jaz izkušenj pri vugi nimam, poznam pa par ljudi katerim je tršal amortizerje...

Objavljeno: Sr avg 22, 2007 2:37 pm
Napisal/-a abbe
Marcos je napisal/-a:Najboljše, da ga pokličeš in vprašaš... Jaz izkušenj pri vugi nimam, poznam pa par ljudi katerim je tršal amortizerje...


s trsanjem amortizerjev nebos nic znizal vozila!vuga ti lahko salcko presvasa za 1 al pa 2 cm.

Objavljeno: Sr avg 22, 2007 3:12 pm
Napisal/-a stinge
lohka das porezat fedre. jes jih mam na bravotu porezane, pa jih imam že 3 leta pa nisem imel nobenih težav.samo da jih ne boš kr sam rezov.

Objavljeno: Če avg 23, 2007 10:00 am
Napisal/-a silencer_
abbe je napisal/-a:
Marcos je napisal/-a:Najboljše, da ga pokličeš in vprašaš... Jaz izkušenj pri vugi nimam, poznam pa par ljudi katerim je tršal amortizerje...


s trsanjem amortizerjev nebos nic znizal vozila!vuga ti lahko salcko presvasa za 1 al pa 2 cm.


Imas mogoce stevilko od g. Vuge, pa kolko cajta traja tak poseg in kolko €€? Kasn poseg tocno je to? A more kej porezat pa pol svasta al kuko? :shock: Bi lahko malo opisal, tok da ne bi glih pol avta razrezal..

Ima kdo kasne slabe izkusnje s porezanimi amortizerji? Kdo bi pa lahko to porezal? Katerkol mehanik al kej bl spešl?


10x ;)

Objavljeno: Če avg 23, 2007 10:25 am
Napisal/-a AudiFreak
Kaj pa če daš gor športne amortizerje, se pravi s krajšim hodom. Ali je kaj nižji avto pol?

Objavljeno: Če avg 23, 2007 11:16 am
Napisal/-a Cash
Amortizerji in višina avta ---> nič skupnega. Pokliči Vugata, pa se zmeni, kaj bi rad meu 05/302-20-57

Objavljeno: Če avg 23, 2007 12:18 pm
Napisal/-a IBIZA SXI
Lahko pa zamenjaš "šalčke" - zgoraj, na katerih ležijo vzmeti
http://www.bonrath.com/d/dgo.htm
klik na: Federteller


LP

Objavljeno: Če avg 23, 2007 6:07 pm
Napisal/-a Zodd
itak vuga ti lahko prestavi salcke in bo avto ustrezno nizji, spotomi ti predela se amortizerje ce je potrebno :)

Objavljeno: Po sep 10, 2007 2:40 pm
Napisal/-a sandi27
lej nejbolš je da dobiš fedre ven jih zategneš v primež
dobiš prenar če ga nimaš greš v merkur pa ga kupiš cc15eu
pa ga zmonteraš na plinsko bombo in grješ fedre po mili volji na dolžino kakrno hočeš!
drgač pa fedra lahko pokne sam men še ni kera po skoraj 110000 kilometrov!
je pa še ena varianta neseš jih v železarno pa ti ih tam pgrejejo pa stisnejo
in te naj nebi pokale ne vem no!

Objavljeno: Če okt 18, 2007 5:49 pm
Napisal/-a silencer_
Ali imamo tudi kaksnega cloveka v bliznji okolici Ljubljane, ki se ukvarja s cim podobnim(zamenjava/prestavitev šalčk , predelava fedrov)? Nova Gorica je kar malo dalec... :? pa se tam moras cakat pol dneva, da ti naredijo poseg.

Objavljeno: Če okt 18, 2007 6:05 pm
Napisal/-a wiliamskis
Ti kar poklič Amortizer d.o.o, je pa iz Dola pri Lj. Men je šalčko za kar 4cm prestavu nižje tako da sem original vzmeti ohranu, pa še amortizerje mi je tršov+ torzija! Kar se tiče čakanja je bilo delo opravljeno v 2,5h!

Objavljeno: Če okt 18, 2007 6:49 pm
Napisal/-a nejcracing
kaj pa cena

Objavljeno: Če okt 18, 2007 7:20 pm
Napisal/-a silencer_
wiliamskis je napisal/-a:Ti kar poklič Amortizer d.o.o, je pa iz Dola pri Lj. Men je šalčko za kar 4cm prestavu nižje tako da sem original vzmeti ohranu, pa še amortizerje mi je tršov+ torzija! Kar se tiče čakanja je bilo delo opravljeno v 2,5h!


Zakon! Kolk te je pa res to kostalo in a si to dal naredit samo spredaj al tudi zadaj? Hvala!

Objavljeno: Če okt 18, 2007 7:32 pm
Napisal/-a wolly
ja nevem za to, k mam tud sam podoben problem! pa še homologacijo morm nardit :cry: sorry

Objavljeno: Če okt 18, 2007 7:35 pm
Napisal/-a MacTron
@wolly: off
kot novincu ti moram povedat par stvari ...ce se citira kot v zgornjem postu
se citira tocno doloceni osebi in to nisi bil ti pac pa je uporabnik silencer_
odgovarjal uporabniku wiliamskis

Objavljeno: Pe okt 19, 2007 7:25 pm
Napisal/-a wiliamskis
Ja, cena je bila kar navita- se pravi 160€vrčkov, se pravi; 2x spuščanje šalčke-40+ tršanje amorti, zadaj pa samo torzija -30! Vendar pa sem zelo zadovoljen, saj je avto ohranil veliko mero udobja, se pravi, da podvozje lepo požira neravnine in ne skače po cest k žogca! Prej sem imel Vogtlande pa ni primerjave s to predelavo! Koliko bi spuščal šalčko, je odvisno kolikšna kolesa imaš na avtu oz. lufta med gumo in šalco- jaz npr. sedaj lahko dam max kolesa15˝, ker večja ne morem dat gor 8) !

Objavljeno: Po okt 29, 2007 12:30 pm
Napisal/-a myhec
ena varianta je tudi da na blažilcih podalšaš navoje tko k sm jest naredu na svojem.
kokr podalšaš navoje tok nižji je avto.

enako bom naredu na novem avtu samo spomld k bo snega zmankal.

najbolš je pa da ne rabiš homologacije. :D
preverjeno...

Objavljeno: Če jan 10, 2008 7:11 pm
Napisal/-a wiliamskis
Bom spet odprl staro temo, ker me zanima varianta, ki jo je podal myhec! A bolj ko podaljšaš navoje amortizerjev, bolj potem vzmet stisneš, ko zavijačiš matico, a ne! Samo potem pride vse skupaj trše,a ne?

Objavljeno: Če jan 10, 2008 7:55 pm
Napisal/-a b-u-c-o
js sm pa enostavno odrezal na vzmeti en ovoj spodaj kjer sede fedr v šalčko in je nižji za 2 cm