Stran 1 od 1

Trdota FK vzmeti proti Eibach

Objavljeno: Pe sep 21, 2007 9:06 am
Napisal/-a Dolby007
Zdravo!

Odločam se med nakupom športnih vzmeti FK(35/40) ali Eibach (30/30). Predvsem me zanima razlika v trdo!
Zaradi cene sem bolj pristaš FK saj so skoraj enkrat cenejše, če pa v trdoti nebi bilo večje razlike potem sploh ne bom več razmišlal in bom vzel FK. Vzmeti bodo nameščene na Megana coupe 2003, gre se mi predvsem zaradi videza in ne zaradi divje vožnje! Ali bo zaradi teh feder avto bistveno trši ali samo nekoliko, na Eibach zagotavljajo da se udobje ne spremeni oz. trdota ostane ista.
Prosim za nasvete!

LP!

Objavljeno: Pe sep 21, 2007 10:27 am
Napisal/-a Bruned
Če ti gre za to da obdržiš udobje Eibach Pro kit nimaš kaj razmišljat sploh.

Objavljeno: Pe sep 21, 2007 3:24 pm
Napisal/-a Dolby007
A je tako velika razlika v trdoti med FK in Eibach? Saj pravim da malenkost bi še prenesu, namreč pred časom sem imel APEX na vozilu in ni blo za zdržat več, res pa da so bile stare 7 let, že morda dotrajane.

Zdi se mi pa, da se 30mm nižje pr Eibach sploh nebi poznalo veliko.

Imam mogoče kdo FK vzmeti in lahko pove o trdoti proti originalu?

Objavljeno: Pe sep 21, 2007 4:06 pm
Napisal/-a jani.vuk
za trdoto je trba menjat amontizerj z vzmetmi je samo nižji

Objavljeno: Pe sep 21, 2007 5:02 pm
Napisal/-a frulli
tudi če boš dal samo eibach vzmeti gor se bo poznalo na trdoti. kot original ne bo nikoli.
za "tapravo" trdoto pa poskrbijo amortizerji

Objavljeno: Pe sep 21, 2007 5:18 pm
Napisal/-a Dolby007
frulli je napisal/-a:tudi če boš dal samo eibach vzmeti gor se bo poznalo na trdoti. kot original ne bo nikoli.
za "tapravo" trdoto pa poskrbijo amortizerji


Potem misliš, da ni večje razlike v trdoti med FK ali Eibach?

Objavljeno: Pe sep 21, 2007 5:47 pm
Napisal/-a frulli
lahko ti povem samo za eibach sportline. te sportline so še malo trše od prodrive. se pa da še vedno lepo peljat le če nisi res strogo proti malo tresljajem po slabši cesti

Objavljeno: Pe sep 21, 2007 6:16 pm
Napisal/-a FBR
No, da ne odpiram nove teme.

Mene pa zanima če bi po tem takem z menjavo samo amortizerjev pridobil na trdoti. Nočem ga nižat, bi pa imel trši avto. Gre pa za popolnoma identični avto.

Objavljeno: Pe sep 21, 2007 6:26 pm
Napisal/-a Dolby007
Seveda lahko daš tršat amortizerje in bo avto bolj trd. Sicer pa če bi bil na tvojem mestu bi dal vzmeti, avto takoj lepše izgleda in še trši je, odvisno od vzmeti H&R, APEX, ali pa EIBACH Sport so kar trde. Če je nižji za 3cm še vseeno ni straha da bi kje nasedu, sploh če nimaš podaljškov.

Objavljeno: Pe sep 21, 2007 6:31 pm
Napisal/-a FBR
Dolby007 je napisal/-a:Seveda lahko daš tršat amortizerje in bo avto bolj trd. Sicer pa če bi bil na tvojem mestu bi dal vzmeti, avto takoj lepše izgleda in še trši je, odvisno od vzmeti H&R, APEX, ali pa EIBACH Sport so kar trde. Če je nižji za 3cm še vseeno ni straha da bi kje nasedu, sploh če nimaš podaljškov.


Ne, mam pa zidanco. In se mi ne da vsakič gledat kako bom pršu ali pa ne bom... Tud pozimi ne mislim bit prvi, ki bo plužil okoli. Res me mal moti, da je tolk visok samo me zaenkrat to tolk ne gane.

Torej tršanje, če te prav razumem?! Kaj pa nakup že trdih?

Objavljeno: Pe sep 21, 2007 7:03 pm
Napisal/-a Patrik_A3
jani.vuk je napisal/-a:za trdoto je trba menjat amontizerj z vzmetmi je samo nižji



malo morgen...idi spat ti malo,ko pa se boš zbudo pa še 1x premisli kaj si napisal....

Objavljeno: Pe sep 21, 2007 8:27 pm
Napisal/-a wiliamskis
Še zame en nasvet, bi prosu; Kaj ne bi bilo najceneje samo amortizerje stršat in pa šalčko za 30-35mm nižje prestavit, kot pa nove vzmeti kupovat?! Men bo v pon. Amortizer to zrihtu. Zdaj ne vem, al se to obnese in pa ali je potrebna homologacija?
Ali ima tu gor na a.com tako zrihtan?

Objavljeno: Pe sep 21, 2007 9:04 pm
Napisal/-a mloncar
Jst sm dal stršat amortizerje in sprednjo šalčko spsustit za 2cm k Vugi in je vse skupi naredu za 104€ (4xobnova in tršanje amortizerjev + 2xnižanje šalčke).

Objavljeno: Pe sep 21, 2007 11:33 pm
Napisal/-a Dolby007
mloncar je napisal/-a:Jst sm dal stršat amortizerje in sprednjo šalčko spsustit za 2cm k Vugi in je vse skupi naredu za 104€ (4xobnova in tršanje amortizerjev + 2xnižanje šalčke).


Verjetno se ta način predelave na trdoti dosti pozna, sicer pa je problem tudi v tem, da če se enkrat odločiš, da boš avto povrnil v prvotno stanje, to spet stane enkrat toliko, če pa imaš športne vzmeti pa samo le te zamenjaš z originalnimi, športne pa npr. prodaš.

Objavljeno: So sep 22, 2007 11:11 am
Napisal/-a wiliamskis
Ja pa npr. za koliko se lahk največ šalčko spusti oz. kolko mora imet imet lufta med kolesom? Kaj pa amortizerji, a morajo bit vsi 4 enake trdote, al imaš lahk kombinacijo spredaj/zadaj? Homologacija je pa najbrž potrebna, a ne?

Objavljeno: Po sep 24, 2007 4:16 pm
Napisal/-a alfac
Am jest pa razmišlam o nakupu VOGTLAND vzmeti cena 160evrov, kakšna so vaša mnenja?