Stran 1 od 1

Airide in Diski

Objavljeno: So sep 22, 2007 4:39 pm
Napisal/-a Pollo
Na hitrco me neki zanima:
1) Kako je z "varnostjo" airide pri različnih višinah...Će pr vzmeteh je treba pazt kaj se kup zarad same lege na cesti...Zdj mene zanima, če je bolj za sam show off al se z nižanjem lega res izbolšuje....

2) glede diskov me pa zanima, kter od slovenski zastopnikov/uvoznikov punuja garancijo na diske...ker sm poslal mail RSR za okvirno ceno pa mi je na konc "nehote" napisu,da garancije ne dajo na diske, kar mi ne daje neke "ideje o sami kvaliteti)(EBC)
Lp

Objavljeno: So sep 22, 2007 4:43 pm
Napisal/-a abbe
airride je mislm da res bl za showe pa za normalno voznjo.cim nizje ga spustis tem mehkejsi je.to dvoje pa negre glih najbl.al pa?bo tist k ga ma povedau.

Objavljeno: So sep 22, 2007 7:01 pm
Napisal/-a Tomo
Nimam izkušenj ampak kokr berem je tak kot si napisal abbe.

Objavljeno: So sep 22, 2007 7:03 pm
Napisal/-a Pollo
aha...Ker pr noveših "off roadig"(terencih) majo nekatere poidobn airride,samo tist je zlo "uporabn"...zanima me še za diske, predvsem za športne...

Objavljeno: So sep 22, 2007 8:05 pm
Napisal/-a C4V4L13R
če koga exstra zanima airride, poznam zastopnika za slovenijo :roll:
...pm ;)

Objavljeno: So sep 22, 2007 8:43 pm
Napisal/-a bsheep
Da nm nove teme odperu bi tut jaz uprašu za EBC športne diske ter red in green staff pakne...Čim več iskušen ter pohval in graj o teh diskih ter paknah...Pač vaše iskušne z tem katere ste lastniki pakn ter diskov...

hvala...

Objavljeno: So sep 22, 2007 10:48 pm
Napisal/-a INFINITI
bsheep je napisal/-a:Da nm nove teme odperu bi tut jaz uprašu za EBC športne diske ter red in green staff pakne...Čim več iskušen ter pohval in graj o teh diskih ter paknah...Pač vaše iskušne z tem katere ste lastniki pakn ter diskov...

hvala...


Ne boš nove teme odpiral, pač pa boš uporabil iskalnik na temu forumu - OK?

Objavljeno: Ne sep 23, 2007 1:05 am
Napisal/-a abbe
kar sm spremlaj debato z diski niso zadovoljni da se krivijo pa da se razpokice naredijo cez disk.ni ok.
je pa smesn da prodajajo sportne diske vendar ne priznavajo garancijo ce se jih je za ta nemen uporabljalo.

Objavljeno: Ne sep 23, 2007 4:18 am
Napisal/-a Pollo
abbe je napisal/-a:kar sm spremlaj debato z diski niso zadovoljni da se krivijo pa da se razpokice naredijo cez disk.ni ok.
je pa smesn da prodajajo sportne diske vendar ne priznavajo garancijo ce se jih je za ta nemen uporabljalo.

tocno zarad tega sm to temo odpru....

Objavljeno: Ne sep 23, 2007 5:33 am
Napisal/-a denisboy
kakšna pa je kaj cena za airride :roll:

Objavljeno: Ne sep 23, 2007 10:29 am
Napisal/-a CockroaC
Malo si preberi po internetu kako airride deluje, in ti bo hitro jasno da se lega ne more izbolsevat.Avto lezi le na zracnih blazinah, nobenih amortizerjev al pa kaj takega ki bi na grbinah umirili vozilo.Sistema sicer ni problem uporabljat v vsakodnevnem vozilo ampak to pac pol ni avto za hitro voznjo.

Objavljeno: Ne sep 23, 2007 12:28 pm
Napisal/-a abbe
CockroaC je napisal/-a:Malo si preberi po internetu kako airride deluje, in ti bo hitro jasno da se lega ne more izbolsevat.Avto lezi le na zracnih blazinah, nobenih amortizerjev al pa kaj takega ki bi na grbinah umirili vozilo.Sistema sicer ni problem uporabljat v vsakodnevnem vozilo ampak to pac pol ni avto za hitro voznjo.

tukaj bi te malo popravil airride(nekatere izvedbe) ima zraven se amortizerje!!
k je en za ceno spraseval pa mislm da je cena od 1200eur naprej brez tuv-a s tuvm pa zna bit dost drazje.

Objavljeno: Po sep 24, 2007 7:33 pm
Napisal/-a maky
abbe je napisal/-a:
CockroaC je napisal/-a:Malo si preberi po internetu kako airride deluje, in ti bo hitro jasno da se lega ne more izbolsevat.Avto lezi le na zracnih blazinah, nobenih amortizerjev al pa kaj takega ki bi na grbinah umirili vozilo.Sistema sicer ni problem uporabljat v vsakodnevnem vozilo ampak to pac pol ni avto za hitro voznjo.

tukaj bi te malo popravil airride(nekatere izvedbe) ima zraven se amortizerje!!
k je en za ceno spraseval pa mislm da je cena od 1200eur naprej brez tuv-a s tuvm pa zna bit dost drazje.


tako je... Imaš različne sisteme, seveda odvisno od tipa vozil. Lahko je komplet amortitizer odstranjen, in ga nadomesti celinder. Lahko se obdrži original amortizer in pride namesto fedra zračna vreča. Nekateri (ravno audi a4) imajo zadaj ločene amortizerje in vzmeti. Pač odvisno od avta.

Žal nisem mel šanse probat avta po mobikrogu z airride-om tako da ne morem trdti, kako točno se obnaša na dirkališču ampak za hitro vožnjo tudi ni problema. Pri meni je bil na x višini, ki je bila nižja kot s serijskimi vzmeti, mnogo trši kot s vzmetmi in amortizerji. Se je tudi manj nagibal v ovinkih ter pri večjih hitrostih ni bilo poskakovanja.




Več o moji izkušnji si lahko prebereš na
tule
Pa še glede cene : boljše/hitrejši je sistem, dražji je.

@C4V4L13R : uvoznika za? katerega proizvajalca točno?

Objavljeno: Po sep 24, 2007 7:35 pm
Napisal/-a maky
aja še glede diskov.
Sam sem mel ebc diske in red stuff ploščice. Moje mnenje je, da se prepočasi segrejejo. Sploh pozimi se je bil problem ustavti na koncu ulce ker so bile skoraj ledene ploščice. Ko pa so se segrele, je bilo pa mnogo bolje kot s serijskimi. Samo rabile so se še malo bolj (kar je tudi logično).