Stran 1 od 1

Poraba elektrike v avtomobilu

Objavljeno: Pe avg 15, 2003 6:19 pm
Napisal/-a seat
Ej mene pa zanima ce mogoc kdo ve kolk porabijo elektricni porabniki(avtoradiji,luci,ojacevalci in podobno) v avtomobilu koliko vec avto zato "pije" bencina in kako se to pozna pri moci motorja.

Objavljeno: Pe avg 15, 2003 9:10 pm
Napisal/-a Johnny
Bi mogu pa met že kr velk ojačevalc da bi se ti kej poznal na moč;edin če maš trabanta :wink:

Re: Poraba elektrike v avtomobilu

Objavljeno: Pe avg 15, 2003 9:17 pm
Napisal/-a Clio24v
seat je napisal/-a:Ej mene pa zanima ce mogoc kdo ve kolk porabijo elektricni porabniki(avtoradiji,luci,ojacevalci in podobno) v avtomobilu koliko vec avto zato "pije" bencina in kako se to pozna pri moci motorja.


Ne me narobe razumet če se ne motim električni porabniki nimajo nobene veze kok ti avto pokuri bencina.Sploh pa to kar si naštel 8) 8)

Objavljeno: So avg 16, 2003 12:17 pm
Napisal/-a Neon
Ne vem kok si predstavljaš recimo za 5 kW muzike v avtu, tolk ti da recimo športni filter, če ga prav zmontiraš.

Re: Poraba elektrike v avtomobilu

Objavljeno: So avg 16, 2003 2:35 pm
Napisal/-a totimato
Clio24v je napisal/-a:električni porabniki nimajo nobene veze kok ti avto pokuri bencina


Se nebi strinjal. Glede na to, da ne menjavamo akumulatorja vsakih 1000h uporabe avtomobila, od nekoder mora ta energija priteči. Probajte z roko obrniti alternator. Ga pa obrača motor. Vsaka obremenitev motorja, tudi majhna, malenkost poveča porabo. Pravtako bi se poraba povečala, če bi v prtljažniku vozil 50kg utež. Zelo malo, bi pa se.

Sem enkrat gledal dokumentarec v stilu "vožnja da ti avto čimmanj porabi" in so se prismukjeni nemci vozili pozimi brez gretja, po dežu brez nonstop prižganih brisalcev - samo tu in tam mali bris ipd. Na koncu je z navadnim golfom 2 uspel na 100km porabiti 5l bencina.

lp

totimato

Objavljeno: So avg 16, 2003 3:03 pm
Napisal/-a zoranwagen
Če se ne motim je bla analiza narejene kolk bodo naftarji več zaslužli z uvedbo zakona, da morajo luči bit skoz prižgane.
Govora je blo o povprčju 0,05l večje porabe na 100 km pri vsakem avtu!

Objavljeno: So avg 16, 2003 3:22 pm
Napisal/-a WhiteCell
se prav...lampe so 100W....+-malenkost...
kasna huda muza 2KW bi se pa ze kar poznalo :)

poraba

Objavljeno: So avg 16, 2003 4:59 pm
Napisal/-a seat
No men je zadnc avto crknu k sm mel 5min przgano musko tok hmal je su akumulator no pa mi naj se en rece da je muska v avtu "zaston" sej verjamem da so razlike malenkostne ampak ostaja dejstvo da pa avto vseen mora tisto elektriko nekako ustvart in ustvarja jo altenator ki ga zene motor kr nej en pozimi przge avto pol pa nej do fula navije musko(seveda mora bit muska kok nej povem dobra vsaj kak ojacevalc)pa nej opazuje kok moci pozere radio obratomer ziher skoci dol za ene 300 obratov.

Re: Poraba elektrike v avtomobilu

Objavljeno: To avg 19, 2003 1:32 pm
Napisal/-a pubi2cv
Clio24v je napisal/-a:Ne me narobe razumet če se ne motim električni porabniki nimajo nobene veze kok ti avto pokuri bencina.


:shock: :shock: :shock:
Če bi bilo temu tako....potem bi si montiral v avto motor z 10 kW, nanj pa priklopil alternator 150 kW, z elektriko pa bi lahko oskrboval celo vas.... :roll: . To ti je logično ? Nope. Temu se reče perpetuum mobile. Energijo ustvariti iz nič. Ne gre. Je že Leonardo da Vinci probaval....pa nišlo....hehe. Zato pa....čisto vsaka malenkost se pozna.
Recimo....vozim spačka, ki ima 21kW. Nanj imam obešene vse lučke, brisalce...blablabla....poleg tega pa še ojačevalec z 1000RMS, pa še enega s 300RMS. Vsega skupi recimo ene 2kW. Verjamite mi, da se pr taki mali mašinci to že kr precej pozna. Druga stvar je pa, če te iste porabnike obesiš na enga s 300kW....ne bo opazne razlike, bo pa :wink:

Objavljeno: To avg 19, 2003 1:43 pm
Napisal/-a zupi13
pa tut ko vroč avto stoji in se vklopi ventilator, avto zadrhti, ker mora povečat obrate. (tako nekak?).

Re: Poraba elektrike v avtomobilu

Objavljeno: To avg 19, 2003 1:52 pm
Napisal/-a *bojci*
Clio24v je napisal/-a:
seat je napisal/-a:Ej mene pa zanima ce mogoc kdo ve kolk porabijo elektricni porabniki(avtoradiji,luci,ojacevalci in podobno) v avtomobilu koliko vec avto zato "pije" bencina in kako se to pozna pri moci motorja.


Ne me narobe razumet če se ne motim električni porabniki nimajo nobene veze kok ti avto pokuri bencina.Sploh pa to kar si naštel 8) 8)


Malo te energijski zakon zeza! :ne :wink:

Objavljeno: To avg 19, 2003 1:53 pm
Napisal/-a dgrejtest
ne vem, no...

kolkr jest razumem, alternator polni od 1500 obratov naprej s polno mocjo. je tud skoz priklopljen na masino. iz tega lahko sklepam da lah pokuris stroma kolikor ga je, ne da bi dodatno obremenjeval masino...?? al se motim?

pero

Objavljeno: To avg 19, 2003 8:57 pm
Napisal/-a *bojci*
dgrejtest je napisal/-a:ne vem, no...

kolkr jest razumem, alternator polni od 1500 obratov naprej s polno mocjo. je tud skoz priklopljen na masino. iz tega lahko sklepam da lah pokuris stroma kolikor ga je, ne da bi dodatno obremenjeval masino...?? al se motim?

pero


Ne moreš ga pokurit kolikor hočeš, ker ga bo enkrat zmanjkalo in sicer ga več ne bo v akumulatorju. Je pa v bistvu tak, da ves čas polni, vendar nekje 1500 obratov slabo (recimo 1 do 2 ampera), naprej pa normalno.
Ko voziš, ti altenator služi za napajanje kompletne elektrifikacije in polnjenje akumulatorja.
Recimo pri meni na začetku, ko zaženem motor, mi malo zacvili. Mislim pa, da zaradi močnega tokovnega sunka, ki ga mora altenator proizvesti za začetku. Pa jermen je čist normalno zategnjen.

Objavljeno: To avg 19, 2003 8:58 pm
Napisal/-a *bojci*
dgrejtest je napisal/-a:ne vem, no...

kolkr jest razumem, alternator polni od 1500 obratov naprej s polno mocjo. je tud skoz priklopljen na masino. iz tega lahko sklepam da lah pokuris stroma kolikor ga je, ne da bi dodatno obremenjeval masino...?? al se motim?

pero


Ne moreš ga pokurit kolikor hočeš, ker ga bo enkrat zmanjkalo in sicer ga več ne bo v akumulatorju. Je pa v bistvu tak, da ves čas polni, vendar nekje 1500 obratov slabo (recimo 1 do 2 ampera), naprej pa normalno.
Ko voziš, ti altenator služi za napajanje kompletne elektrifikacije in polnjenje akumulatorja.
Recimo pri meni na začetku, ko zaženem motor, mi malo zacvili. Mislim pa, da zaradi močnega tokovnega sunka, ki ga mora altenator proizvesti za začetku. Pa jermen je čist normalno zategnjen.

Objavljeno: To avg 19, 2003 8:59 pm
Napisal/-a *bojci*
dgrejtest je napisal/-a:ne vem, no...

kolkr jest razumem, alternator polni od 1500 obratov naprej s polno mocjo. je tud skoz priklopljen na masino. iz tega lahko sklepam da lah pokuris stroma kolikor ga je, ne da bi dodatno obremenjeval masino...?? al se motim?

pero


Ne moreš ga pokurit kolikor hočeš, ker ga bo enkrat zmanjkalo in sicer ga več ne bo v akumulatorju. Je pa v bistvu tak, da ves čas polni, vendar nekje 1500 obratov slabo (recimo 1 do 2 ampera), naprej pa normalno.
Ko voziš, ti altenator služi za napajanje kompletne elektrifikacije in polnjenje akumulatorja.
Recimo pri meni na začetku, ko zaženem motor, mi malo zacvili. Mislim pa, da zaradi močnega tokovnega sunka, ki ga mora altenator proizvesti za začetku. Pa jermen je čist normalno zategnjen.