Stran 1 od 1

Vzmeti ali komplet blažilniki

Objavljeno: Po jan 07, 2008 6:52 pm
Napisal/-a JerdnaL
Trdno sem prepričan, da bom mojega Sportbacka spustil... samo ne vem še kako.
1) samo fedri (Eibach, Apex...) - cena 250€ z montažo
2) komplet amortizer z blažnilkom - cena 1000+ €

Z varianto 1) se avto zniža in strša. Zakaj bi bila 2) varianta boljša? Kaj je drugače, kaj pridobim, izgubim... Hvala za NASVETE!

Re: Vzmeti ali komplet blažilniki

Objavljeno: Po jan 07, 2008 7:03 pm
Napisal/-a MacTron
s prvo varianto dobis nizji avto ter nekoliko trse podvozje
z drugo varianto pa dobis nastvljivo podvozje (gewindfahrwerke) (od do) in mocno trse podvozje
s tem pa pridobis v zimskem casu visino in v letnem casu nizanja.. cisto banalno

torej na kratko... samo fedri in original amortizerji bos nizal le do meje ki ti jo
dajejo fedri (cca. 35mm - 50mm) z nastavljivo varianto pa bos sel lahko se nizje in tudi
ko se ti bo zahotelo ...gres nazaj (vendar ob vsaki taksni operaciji je potrebna optika)

Objavljeno: Po jan 07, 2008 10:13 pm
Napisal/-a daks
in tko je da samo vzmeti ponavadi menjajo tisti ki se jim gre samo za nižji avto, če pa bi rad tudi bistveno boljšo lego na cesti pa moraš menjati komplet...

lp

Objavljeno: Po jan 07, 2008 11:43 pm
Napisal/-a abbe
daks je napisal/-a:in tko je da samo vzmeti ponavadi menjajo tisti ki se jim gre samo za nižji avto, če pa bi rad tudi bistveno boljšo lego na cesti pa moraš menjati komplet...

lp

tocn tko.tko da najprej pri sebi razcisti,bos bolj nedeljski voznik ali ga bos kdaj cez ovinke letu,ce je drugo potem gewinde,ali pa fedre pa krajsat in trsat amortizerje.
p.s. prou bedn se pocutm k to pisem,ker je ze tokrat blo napisan.

Objavljeno: To jan 08, 2008 6:18 am
Napisal/-a JerdnaL
Tnx everybody :-P Sicer še vedno ne vem kaj bom, ampak zdaj vsaj znam razmišljati v pravi smeri.

@to abbe: o iskalniku je bilo že kar nekaj napisanega in seveda ga uporabljam. Potem pa so tukaj še primeri: ferdi, vzmeti, amortizerji, blažilniki in vse (ne)slovenske popačenke.

Objavljeno: To jan 08, 2008 12:48 pm
Napisal/-a Nasty
JerdnaL;
ne pritožuje se nad raznoraznimi popačenkami.
Tudi to, kar si sam napisal je čisto mimo:
"2) komplet amortizer z blažnilkom - cena 1000+ €".

Saj vsi vemo kaj si imel v mislih, ampak vseeno.
Kar si želel povedati s "amortizer z blažilnikom", si mislil
(po ceni je tako sklepati) športno podvozje nastavljivo po višini.
Po nemško "gewindefahrwerke". Po angleško pa "coilover".

Se strinjam s MacTron.

Objavljeno: To jan 08, 2008 3:53 pm
Napisal/-a ford boy
se pridružujem mnenju komplet amortizer z blažnilkom

Objavljeno: To jan 08, 2008 3:58 pm
Napisal/-a lublancan
ford boy je napisal/-a:se pridružujem mnenju komplet amortizer z blažnilkom


amortizer = blažilnik

on misli amortizer + vzmeti

Re: Vzmeti ali komplet blažilniki

Objavljeno: To jan 08, 2008 4:11 pm
Napisal/-a sašo5
JerdnaL je napisal/-a:1) samo fedri (Eibach, Apex...) - cena 250€ z montažo

kot prvo: Apex pozabi ŠROT(enako Jamex ipd.)

...tako je: 3 -3.5 cm spuščanje je tudi možno samo z vzmetmi(več ne) in to vsekakor priporočam Eibach, imaš pa več varijant, ki se barvno ločujejo....če izbereš rec. sivo barvo "fedra" bo avto nižji, na udobnosti boš pa komaj kaj zaznal, nato imaš še rumeno, modro ter rdečo barvo in ti rdeči pa avto tudi dodobra "utrdijo"....najbolje je, da pokličeš in ti bodo svetovali: http://www.amortizer.si/sloindex/kontakt.html (osebno sem dva audija delal pri njih: b.p.)

Re: Vzmeti ali komplet blažilniki

Objavljeno: To jan 08, 2008 5:50 pm
Napisal/-a AudiFreak
JerdnaL je napisal/-a:2) komplet amortizer z blažnilkom - cena 1000+ €


Toliko ravno ne. Za 700 € pa bi že dobil kvalitetne gewinde.
Je pa tako, da si z vzmetmi zadovoljen kratek čas, potem pa hočeš iti še nižje in hitreje. ;)

Objavljeno: Ne jan 27, 2008 12:37 pm
Napisal/-a 406
da ne delam nove teme bi tukaj uprasu.drgac sm isku v iskalniku pa sm najdu sam stare teme.zanima me kok se sedaj razlikujejo fedri glede na firmo..razmilsjam med h&r ali eibach..ali je res taka razlika da se splaca dati toliko € vec za eibach..

Objavljeno: Ne jan 27, 2008 4:24 pm
Napisal/-a -SPIDY-
Gledam fedre h&r (oz. če mi priporočate kej druzga za corso... itak v vsaki temi usak neki druzga hvali :D ) hkrati pa bi dal še stršat amortizerje... kake so kej cene za stršat amortizerje in kje ste to delali??


406: jst vem samo za h&r pa se ni nič za pritoževat (C2). Z drugimi nimam izkušenj zato tut mene zanima kaj se najbolj splača

Objavljeno: Po jan 28, 2008 12:34 pm
Napisal/-a daks
firme kot so h&r in eibach so dobre firme, mogoče je kaj razlike v kvaliteti ampak je vse super! če je dosti razlike v ceni, bi jaz dal kar h&r. za tršanje sem vprašal v novi gorici enkrat, so mi rekli da obnova in tršanje stane cca 17eur na amortizer, plus vgradnja in to... drugače če nisi tam blizu pa turnšek v lj, amortizer.si

lp

Objavljeno: Po jan 28, 2008 1:56 pm
Napisal/-a Frizzy
Če se ti gre za izgled potem sam vzmeti, ampak se zna zgodit da bo potem blažilnik popustil. Sam sem naprej imel samo vzmeti Eibach in so kmalu spustili dušo blažilniki :? nato sem nabavil Apex blažilnike, ki so 20% trši od navadnih. Je pa veliko bolje če kupis oboje, ker bo razlika ogromna ;)

Objavljeno: Po jan 28, 2008 3:12 pm
Napisal/-a litlleracer
evo js sm kupu poleti use 4 nove blazilnike(tudi mal trše) in vzmeti apex....in do zdaj nobenih problemov...lega je boljsa...avto je nižji...skratka kukr sm si želel...
8)