Stran 1 od 2

Barvanje avtomobila bolj podrobno

Objavljeno: Če apr 17, 2008 10:08 pm
Napisal/-a framus
V nekem postu sem prebral "liskotova" navodila za barvanje avtomobila.
Ta njegov prispevek sem združil lepo po točkah, da je bolj pregledno, hkrati pa bi rad, da bi bil ta lepo napisan prispevek bolj podroben, zato upam, da mi bo kdo hotel pri tem pomagati :)

Tukaj je moja skrajšana verzija tega posta po točkah:

1. Grobo brušenje
2. Razmaščevanje z bencinom ali razredčilom
3. 2 sloja špric kita
4. Brušenje z 800 vodobrusnim papirjem
5. Sušenje in razmaščevanje (pri tem imaš na roki rokavice, lahko medicinske)
6. 1 ali 2 nanosa špric kita, odvisno od potrebe
7. Brušenje s 1000 vodobrusnim papirjem (hitro brušenje, da je na otip gladko)
8. Brušenje (poliranje) s 1500 vodobrusnim papirjem do popolne gladkosti
9. Ko se barva posuši (3 ure ali več), sledi poliranje s srednje močno polir pasto do visokega sijaja
10. Če barva steče, pustiš en dan, in kapljico zbrusiš s 1500 ali 2000 vodobrusnim papirjem in nato spet spoliraš
11. Če je treba odstranjevati rjo, le to zbrusiš, razmastiš, pokitaš, zbrusiš s 240 papirjem, spet razmastitev in postopek od 1-10 se ponovi

Objavljeno: Če apr 17, 2008 10:14 pm
Napisal/-a nebivedu
Mogoče za bi rjo dal na prvo mesto in dodal še to, da če so večji kosi pregniti, se vse odreže in našvasa nov kos pleha, ter se pobrusi zvare in potem po točkah kot si napisal naprej.

Objavljeno: Če apr 17, 2008 10:15 pm
Napisal/-a framus
Sedaj pa imam nekaj vprašanj, da bi bil ta spisek bolj podroben in da bi bilo vse na mestu.

Torej, pisal bom kaj me še zanima pri kateri točki:

1. točka: Grobo brušenje
S kakšnim brusnim papirjem se ponavadi brusi na grobo? Vsaj pribljižno...

2. točka: Razmaščevanje z bencinom ali razredčilom:
Ali obstaja tudi kakšno boljše sredstvo za razmaščevanje?

3. točka:
2 sloja špric kita? Torej, 2 nanosa en za drugim? V kakšnem časovnem razmaku?

9. točka:
Zanimivo se mi zdi, da je omenjeno, da se že po 3 urah lahko polira. Ali se barva ne suši cel dan, da se povsem posuši? Ali je ravno v tem fora??

Nakoncu me pa zanima samo še, kako da tukaj ni omenjenega nobenega laka in kako natančno se naredi ta nanos laka?

Objavljeno: Pe apr 18, 2008 1:16 pm
Napisal/-a alanq4
Dobra tema, tudi mene malo bolj podrobno to zanima. Lepo prosim tiste iz "foha" da še kaj povejo o tem.

Objavljeno: Pe apr 18, 2008 2:37 pm
Napisal/-a plansar
Mene pa zanima kako rešiti če je barva pomarančasta??? Kako do tega sploh pride??? Slišal sem da se naj bi se lak prehitro posušil in zato naredil pomarančo? Se da pomarančo spolirati?

Objavljeno: Pe apr 18, 2008 10:11 pm
Napisal/-a hribko
framus
to ni kar tko preprosta zadevaže samo kitanje in brušenje ni kar tako
ti priporočam da to prepustiš enmu prijatlo ki to obvlada,ti pa zraven glej da boš videl točno kakšen je postopek!!!
grobo se ponavadi brusi prvo z 120 požlajfaš največje robe,zadaj večje rise ki jih pusti 120 zbrusiš z 180in potem še za zaključek z320 al pa 360.
360 pa tko dolgo žlajfaš da ni več risev in s tem že brusiš z vodo,potem sledi špric kit,ki je najbolš da ga pustiš čez noč da se posuši!drug dan pa to zbrusiš z ene 500 papirjem in z vodo seveda,brusiš tako dolgo da je vse gladko,potem zadevo splakneš da vidiš če si kaj spregledal,če je ša kakšna luknjica kje jo pokitaš potem pa naprej brusiš vodno z
600 potem 800 pa še 1000,škodi pa tudi ne če še z 1200 potegneš nazadnje!!!
vse to potem posušiš in obrišeš z ČISTILNIM BENCINOM(bencin je premastenrazrečilo je pa tko tko)eni ga uporabljajo,iz iskušenj pa ti priporočam ČISTILNI BENCIN!
ko je to očiščeno pa lahko začneš barvat!
glede sušenja barve pa raje kar počakaj da se vredu posuši in potem zbrusi z 2000 papirjem in potem poliraj!!!
to sem ti bol na grobo napisal,če bi ti hotel podrobno opisat,ti lahko kar cel roman napišem
vrjemi da to ni kar tko preprosta zadeva-upam da te nisem spravil v slbo voljo ko sem ti povedal kolk dela je s tem!?

LP

Objavljeno: Pe apr 18, 2008 10:44 pm
Napisal/-a black
Pred šprickitom je dovolj z mašino in 220 zbrušeno.Kakšen 360 na vodo... :roll:
Šprickit se pa z 240 na suho pobrusi če je kaj kitano spodaj (ker se kit vsede) in potem z mašino s 400 papirjem ali 800 oz. 1000 na vodo.

Objavljeno: Pe apr 18, 2008 10:51 pm
Napisal/-a hribko
tud tko lahko narediš
pač odvisno kolk si zahteven,bolj brusiš manj risev imaš potem

Objavljeno: So apr 19, 2008 11:33 am
Napisal/-a framus
Aha. No, hvala lepa za odgovore. Sedaj še malo bolj premišljujem ali bi se tega sploh lotil ali ne. Najverjetneje ne :)

Imam zbledelo barvo do take mere, da je že kar flekasta. Ima kdo kakšno rešitev za to? Prijatelj mi je omenil, da bostajajo barvne polirpaste in da te nekoliko popravijo to? Je to res?

Objavljeno: So apr 19, 2008 11:39 am
Napisal/-a black
hribko je napisal/-a:tud tko lahko narediš
pač odvisno kolk si zahteven,bolj brusiš manj risev imaš potem


To imaš sigurno prav.

Pred šrickitom pa tudi ne sme biti preveč na fino zbrušeno,ker se nima kam prijet šprickit potem.
Na srebrnih barvah se radi poznajo risi od 240 papirja s katerim ravnaš šprickit zato moraš prav pretiravat z mašino in 400 da jih ven dobiš.Druge barve niso tako občutjive...

Vglavnem ni tako enostavno vse skup kot si nekateri mislijo :)

Objavljeno: So apr 19, 2008 11:59 am
Napisal/-a MareMan
Ko naneseš šprickit je najbolj takoj uzet črn sprej in ga na rahlo naneseš (za lažjo predstavo kolk zbrusit). Ko se šprickit posuši začneš brusit da se skor nč več ne pozna od črnga spreja. Za razmastitev pa uzem ŠPIRIT.

Objavljeno: So apr 19, 2008 3:45 pm
Napisal/-a hribko
sreberna je res najslabša in najbol občutljiva
pač jaz preden dam šprickit gor ponavadi preletim z 320 al pa 360
sprej je tudi pametno uporabit da imaš kontrolo kolk lahk zbrusiš

no tebi pa predlagam če je avto res samo splajhan,parkrat ga boš moral temeljito spolirat in bo bolše,pa najdi si pri kakem ličarju malo bolšo polirpasto,ne pa tiste ko jih na bencinski dobiš!
3M pasta je kar dobra zadeva,saj ima svojo ceno tud.predlagam da ga prvo spoliraš z grobo pote pa greš še z fino polirpasto čez.
je pa vsekakor ceneje in bol preprosto kot pa barvanje!!

LP

Objavljeno: So apr 26, 2008 10:49 pm
Napisal/-a framus
Barva je že izredno zbledela. Tako da me še vedno zanima, kako je s tistimi "barvnimi" pastami?

Objavljeno: Ne apr 27, 2008 8:32 am
Napisal/-a lisko
framus je napisal/-a:Barva je že izredno zbledela. Tako da me še vedno zanima, kako je s tistimi "barvnimi" pastami?


Pomaga za kake pol leta ali eno leto....potem pa je spet vse obledelo.
Pomarančasta barva pa se ponavad nardi če je barva pregosta. Vsaj tako sem jaz ugotovil iz lastnih izkušenj.

Objavljeno: Ne apr 27, 2008 10:57 am
Napisal/-a hribko
2x na leto spoliraj pa bo,barvanje avtomobila le ni kar tako!

lisko-če je pa preveč razrečena pa rada steče :D

Objavljeno: Ne apr 27, 2008 11:47 am
Napisal/-a skeey
No ampak tudi barvanje avtomobila ni tako zahtevno, kot je zgoraj napisano.

Drugače pa jaz brusim kar je kitanega z 100, potem z 180, šric kit gor, potem 400, obišeš z antisilikonom, potem še protiprašno in barvanje.
Na vodo pa ni treba več brusit saj se papir ne paca tako kot včasih, ker ima granulacijo v različnih plasteh, pa tud kakšno oblivanje z vodo ne vem kolk je koristno, kajti tam kjer prebrusiš do kita, kit pa veže vlago nase, zato je špric kit gor.

Objavljeno: Ne apr 27, 2008 11:51 am
Napisal/-a hribko
rad bi videl končni izdelek,ko se bi eden prvič lotil barvati in to kar cel avto,
res bi ga rad videl kakšen bi na koncu zgledal

Objavljeno: Po apr 28, 2008 10:25 am
Napisal/-a roberto-82
js tud pa po možnosti z kakšno pištolo na štrom in doma v garaži :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Če maj 08, 2008 8:20 pm
Napisal/-a framus
Ne, s profesionalno pištolo in barval bi "taprav" ličar (u mojm primeru).
Drugače pa doma v garaži ja... V prazni avtomobilski garaži, celi kompletno spucani, pomedeni in še z VODO oprani...