Stran 1 od 3
No Name Spoilers - informativno
Objavljeno: Sr sep 03, 2003 10:29 pm
Napisal/-a spoilers
Pozdravljeni navdušenci tuninga...
Po dolgem poletnem premoru, smo spet v delavnici. Za sezono 2004 pripravljamo projekt DTM zato potrebujemo kandidata za tovrstno predelavo. Najraje bi vzeli prostorsko malo večji avto (Audi, BMW, Laguna, P 406, Passat), če pa je kdo z manjšim se lahko tudi zmenimo. Zaželjeno je, da je avto znižan in ima ALU platišča. Avto bi bil končan v 6 - 8 mesecih. Predelava prednjega in zadnjega odbijača, pragovi, blatniki, hauba, zadnji spoiler, od časa odvisno tudi vrata.
Vse skupaj je informativno in ovisno od odziva, prav tako tudi stroški.
Za odziv se vam lepo zahvaljujem
Uživajte
Lp - NO NAME Spoilers team
Objavljeno: Če sep 04, 2003 6:54 am
Napisal/-a dB-JURE
zelo zanimiva zadeva..... Zanima me pa samo, a je po teh predelavah sploh mozno peljati avto po cesti brez da imas probleme z upravnimi organi. homologacija???
lp, Jure
Objavljeno: Če sep 04, 2003 9:15 am
Napisal/-a WhiteCell
spoilers....svojega bi samo na ogled pripeljal..ker dobesedno noben nima idej
avto je Fiat Uno Turbo
kar s etiče moči je hehe zverina...samo vizuelno je pa tko..
dejansko v sloveniji ni nevem kako upedenanga unota...
Objavljeno: Če sep 04, 2003 9:19 am
Napisal/-a MGsax
dB-JURE je napisal/-a:zelo zanimiva zadeva..... Zanima me pa samo, a je po teh predelavah sploh mozno peljati avto po cesti brez da imas probleme z upravnimi organi. homologacija???
lp, Jure
na RTI zelo težko oz nemogoče dobiš homologacijo če ni TUV in celo štempla o ustreznosti vgradnje!
Re:
Objavljeno: Če sep 04, 2003 9:48 am
Napisal/-a Sota
Malo več info. npr. za VW Passat (vse plastike že sedaj v barvi avtomobila - srebrna, VW 5-krake prerezane 16 col litke, zadnji spojler (original za R19), prednja maska srebrna, brez zadnjh oznak, prozorne smerne utripalke, modre parkirne luči, white vision kratke + dolge luči, meglenke, zatemnjene zadnje luči (modro)). Ni pa nujno da vse to ostane, lahko se tudi kaj zamenja/spremeni => v načrtu je za spomlad 2004 črna streha + havba (aja, znižan pa ni nč, pa tud ne bo, ker je pol pretrd in neudoben :-).
LP, MadMan
Re:
Objavljeno: Če sep 04, 2003 9:55 am
Napisal/-a JohnyR
BritishSpirit je napisal/-a:(aja, znižan pa ni nč, pa tud ne bo, ker je pol pretrd in neudoben

.
LP, MadMan
Ni neudoben ampak športen. V mojih očeh je "zrihtan" avto, ki ni spuščen ponavadi neestetski ( grd).
Probaj dal gor APEX fedre (koštajo cca 25k SIT), ni velke razlike v udobnosti efekt je pa velik.
Re:
Objavljeno: Če sep 04, 2003 10:05 am
Napisal/-a Sota
johnyr je napisal/-a:BritishSpirit je napisal/-a:(aja, znižan pa ni nč, pa tud ne bo, ker je pol pretrd in neudoben :-).
LP, MadMan
Ni neudoben ampak športen. V mojih očeh je "zrihtan" avto, ki ni spuščen ponavadi neestetski ( grd).
Probaj dal gor APEX fedre (koštajo cca 25k SIT), ni velke razlike v udobnosti efekt je pa velik.
Brez zamere, ampak trenuto so gor pol leta stari original VW plinski amortizerji, ki so po vsej verjetnosti ene 30x boljši od nekega cenenega APEX-a, pa avto sploh ni neestetski, ker so plinski že tko mal nižji od navadnih za Passat, pa litke majo nizkoprofilne gume (tko da je mal nižji), pa še plastike so do tal poštrihane in čist drgač zgleda. V ovinkih se drži bolj kot pa marsikateri BMW npr. stare serije 3 (pa tudi nove) - preverjeno; po luknjah se peleš ko lord, po avtocest se pa v takem avtu tud pr 200 km/h peleš kot bi bil doma v fotelju (dobra zv. izolacija in aerodinamika).
Objavljeno: Če sep 04, 2003 10:13 am
Napisal/-a zupi13
alfa 156 2,4 JTD znižan, spojlerji lester, alu še ne

, ostalo pa......
Objavljeno: Če sep 04, 2003 10:15 am
Napisal/-a spoilers
Hello..
O.K. nekaj je že vprašanj. Na vsa ne bom mogel odgovorit.
Techno, hvala za ponudbo, jo bomo upoštevali samo, da dobimo še kakšno se potem odločimo.
MadMan, zanimivo. Dodatki, ki jih že imaš na tvojem avtu so stvar tebe in tvojega okusa. Mislim na vse finese od smernikov, ogledal in raznih malenkosti. pošlji nam podatke na mail, da jih shranimo. Ali je to tvoj edini avto? Ker če ni, potem bi moral bit brez avta določeno obdobje.
Zavedamo se problemov v naši Sloveniji glede papirjev&staff, ampak o tem tečejo skozi neke debate. VW hrošča lahko tudi narediš cabrio in urediš papirje, če sam sestaviš tricikel (trike) tudi urediš papirje...itd.
Za posamezne predelave se da lepo uredit papirje (A-test), samo zadeve morajo biti narejene v mejah normale in nič vesoljskega.
Projekt je neke vrste reklama in seveda želja po zmagah na tuning festivalih. Italija, Nemčija, Avstrija, Francija,... vse te države imajo zelo hude festivale. Zakaj nebi pokazali tudi Slovenci kaj zmoremo? (čeprav so v p.... zakoni!!)
Hvala vsem!
Lp
NO NAME Spoilers team
Objavljeno: Če sep 04, 2003 10:18 am
Napisal/-a spoilers
Pa še nekaj...
NE SE KREGAT IN EDEN DRUGEMU SPODBIJAT KAJ JE DOBRO IN KAJ NE!!
NIMA SMISLA, VSAK NAJBOLJE VE ZASE KAJ MU UGAJA..
Z razumevanjem
Lp
Objavljeno: Če sep 04, 2003 10:30 am
Napisal/-a dgrejtest
hja... mi je ze marjan nekaj razlagal...
a mas mogoce kaksno slikco.. kaksen zgled?
lp!
Pero
Objavljeno: Če sep 04, 2003 10:34 am
Napisal/-a xandrej
Ajde naredite nekaj s tem... To je model od avta ki je bil bore malo stunan...Na netu ene 10 komadov pa nič več. Noter je motor 2.0 16V 155 konjev ima gor 17 col Fondmetal in sprednji podaljšek... Vsa oprema...

Objavljeno: Če sep 04, 2003 10:35 am
Napisal/-a xandrej
Re:
Objavljeno: Če sep 04, 2003 11:12 am
Napisal/-a JohnyR
BritishSpirit je napisal/-a:johnyr je napisal/-a:BritishSpirit je napisal/-a:(aja, znižan pa ni nč, pa tud ne bo, ker je pol pretrd in neudoben

.
LP, MadMan
Ni neudoben ampak športen. V mojih očeh je "zrihtan" avto, ki ni spuščen ponavadi neestetski ( grd).
Probaj dal gor APEX fedre (koštajo cca 25k SIT), ni velke razlike v udobnosti efekt je pa velik.
Brez zamere, ampak trenuto so gor pol leta stari original VW plinski amortizerji, ki so po vsej verjetnosti ene 30x boljši od nekega cenenega APEX-a, pa avto sploh ni neestetski, ker so plinski že tko mal nižji od navadnih za Passat, pa litke majo nizkoprofilne gume (tko da je mal nižji), pa še plastike so do tal poštrihane in čist drgač zgleda. V ovinkih se drži bolj kot pa marsikateri BMW npr. stare serije 3 (pa tudi nove) - preverjeno; po luknjah se peleš ko lord, po avtocest se pa v takem avtu tud pr 200 km/h peleš kot bi bil doma v fotelju (dobra zv. izolacija in aerodinamika).
Ne vem če si narobe papisal ali če ne veš.
Višina avta je pogojena z fedri ( vzmetmi ) in ne amortizerji. ( trdota avta je pa odvisna od njih kombinacije. Izkaže se da ob menjanju zamo fedrov avto ne izgubi veliko na udobnosti, ob tem pa pridobi na voznih lastnostih: aerodinamika, lega na cesti,... APEX je zelo priznana firma in dela progresivne fedre ,ne vrjamem da veš kaj to je, kar da avtu boljše vozne lastnosti, brez nepotrebnega neudobja )
Plinski amortizer je pa samo malenkostno izpopolnjen navaden amortizer in je v njem še vedno olje, le da je pod pritiskom.
Objavljeno: Če sep 04, 2003 11:14 am
Napisal/-a spoilers
Xandrej....tvoja Xantia je zelo zanimiv primer. Ko si jo objavil prvič nam je padla v oči. Če si zainteresiran pusti podatke na mail in bomo bolj konkretno o tem spregovorili.
Pero... veš, da mi nismo digital generation in ne uporabljamo Photoshopa, da bi ti kej narisal. Ideja in slika je v glavi in bo kandidatu prikazana na papir.
Mejte se...
Lp
Objavljeno: Če sep 04, 2003 11:53 am
Napisal/-a dgrejtest
ti prinesem papir in pisalo v Grosuplje...
pero
Objavljeno: Če sep 04, 2003 12:01 pm
Napisal/-a spoilers
Objavljeno: Pe sep 05, 2003 7:57 pm
Napisal/-a Symon
Kaj pa Pugi 106 (Letnik 93- ja tastar). Aja kaj pa stroški?
Bele barve, brez litk (trije šraufi

) in v bistvu še nič spedenan. Mrbit me boš vidu v Grosupljem jutr. Pridem popoldan enkrat registracijo mam pa LJ (domžalski grb) D0- naprej pa ne povem

.
Objavljeno: Pe sep 05, 2003 10:00 pm
Napisal/-a spoilers
Symoon hvala za info..
Za enkrat smo si omislili prostorsko malo večji avto. Lahko pa ostanemo pri ideji, vendar si poskusi (nasvet) poštimat ALU plastišča, saj boš tako sigurno lažje štartal z bilo katero predelavo. Brez spuščenega avta in ALU platišč je težko začet in linijo prave višine lovit tako da....
Te imamo pa na seznamu.
Zupi 13 tvoj avto je tudi zelo zanimiv primerek, hvala...
Je pa tle cca.6 mesecev, tako da je treba poštudirat sam pri sebi...
Lp
NO NAME Spoilers team
Objavljeno: Pe sep 05, 2003 10:07 pm
Napisal/-a Serđo™
to pomeni kaj? da se pusti kljuce in avto pol leta pri vas?