Stran 1 od 2
alu platišča - teža
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 9:42 am
Napisal/-a blackmagic
Zakaj noben proizvajalec ne napiše teže litih platišč?
Se mi zdi zelo pomemben podatek pa nikjer ni nič.
Skopirano :
Opomba za tiste, ki menite da je (manjša) teža litih platišč (napram kovinskim platiščem) nepomembna; 1 kg lažje platišče se pozna kot 10 kratna teža v prtljažniku; torej če kupite lito platišče, ki je za 5 kg lažje od jeklenega, to pomeni 4 krat po 5 kg, krat faktor deset. S tem dejanjem ste v prtljažnik natovorili (ali raztovorili) 200 kg 'balasta'. To pa več ni nepomeben podatek – vsaj kar se tiče porabe goriva, ki v zimskem času poskoči.
--------------------------------------
To pa ni več tak malo.
Je kdo dobil podatke o teži, ko je kupoval platišča?
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 10:01 am
Napisal/-a mišek
Kje boš pa dobil lito feltno, ki bo 5kg lažja od železne?
Mislim, da take razlike pa ni. Saj marsikateri reče, da je celo lita težja, ponavadi pa še širše gume in je potem glih obratno, da z litimi več pije.
Navadne gume, navadne feltne pa bo najcenej, udobje je večje pa še več zdržijo.
Tiste nizke gume pa samo nabija, če pa priletiš v luknjo pa gre guma z feltno vret. Potem pa šparaj, če lahko

Objavljeno: Sr feb 25, 2009 10:14 am
Napisal/-a Touge
tule je nekaj feltn in njihove teže
http://www.wheelweights.net/
sicer je malo evropskih, sam je pa dobr primer za pogledat kakšne so razlike že pri isti dimenziji (npr. kovane proti litim)

Objavljeno: Sr feb 25, 2009 10:17 am
Napisal/-a SENATOR
5 kg manj na vseh 4 mogoče.
En kolega je tehtal original in menjavo če greš iz 175/70/13 na 195/50/15 pri feltni superleggera bo teža malenkost v prid menjavi a bo poraba večja zaradi širine gum.

Objavljeno: Sr feb 25, 2009 11:12 am
Napisal/-a C4V4L13R
moja vaga ena 12 kil z gumo vred. 18X8 215/35-18, tolk majo mogoče 2 jeklenke skup

Objavljeno: Sr feb 25, 2009 2:43 pm
Napisal/-a _Pancho_
Original platišče (7,5x17) od RS-a okrog 10,4kg, to kar imam zdaj (8x17) je pa teža okrog 8,7kg.
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 2:50 pm
Napisal/-a eljuero
Krat faktor 10 je kar hudo; sam sem zasledil nekje podatek da je faktor 2.
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 4:49 pm
Napisal/-a erixon
Mislim da bo faktor kr pravi. Vsaka nevzmetena masa na avtomobilu se zeloooo pozna. To je vsaka masa, ki je potrebno sukat, se pravi platišča, gume, diski... Dostikrat pa se zgodi, da ko damo gor lita platišča npr. 17 col, da so ta težja in imajo večji lastni vrtilni moment (potrebno je več sile za vrtenje) kot original jeklena 14 col platišča. Tukaj potem izgubimo na performansih. Samo primer.
Če se želimo izogniti temu je potrebno dat platišča iz eksotičnih lahkih litin npr. magnezijevih, vendar se s povečevanjem deleža magnezija povečuje krhkost.
Iz istega razloga ima formula 1 samo 13 col (se mi zdi). Vsak gram šteje.
Povzetek: Teža platišč je zelo pomembna, še posebej ko gremo v večje mere koles.
Toliko z moje strani.
lep pozdrav
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 6:39 pm
Napisal/-a phoebus
F1 ima mala kolesa razadi zračnega upora.
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 7:37 pm
Napisal/-a Touge
C4V4L13R je napisal/-a:moja vaga ena 12 kil z gumo vred. 18X8 215/35-18
tole pa ni možno

pomoje je treba še ene 10kg dodat

Objavljeno: Sr feb 25, 2009 7:41 pm
Napisal/-a W|zz
Kolikor vem je faktor nekje 4. Pozna se pa tudi pri bremzanju in spremembi smeri..
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 9:16 pm
Napisal/-a C4V4L13R
Touge je napisal/-a:C4V4L13R je napisal/-a:moja vaga ena 12 kil z gumo vred. 18X8 215/35-18
tole pa ni možno

pomoje je treba še ene 10kg dodat

ja 50...sj so dost težke
poglej si na unem linku, kolk so kj podobne dimenzije težke. sm jih pa vagu doma drgač, ni to podatke z neta...
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 10:54 pm
Napisal/-a abbe
C4V4L13R je napisal/-a:Touge je napisal/-a:C4V4L13R je napisal/-a:moja vaga ena 12 kil z gumo vred. 18X8 215/35-18
tole pa ni možno

pomoje je treba še ene 10kg dodat

ja 50...sj so dost težke
poglej si na unem linku, kolk so kj podobne dimenzije težke. sm jih pa vagu doma drgač, ni to podatke z neta...
jst tut mal dvomim da je z gumo vred 12 kil.poglej mal visje k ma en superlaggero eno colo manj k ti pa ma feltna 8.7 kr.tko da nevem an...
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 11:16 pm
Napisal/-a C4V4L13R
ja ne vem no, če gledam na tistem linku, so okol 10 kil felne 18X8, bom pa zvagu še enkrat pa posliku, predn dam na avto, k zdej pa že sam nism več zihr

Objavljeno: Sr feb 25, 2009 11:22 pm
Napisal/-a abbe
lej jst ne vem an kok so tezke an.lah da je 12.
sam glede na to da ne gre za original mb feltno mislm da ma sam feltna okol 12-15kr pa se guma zravn jh ma sigurno en 3-4kg.
tko da mislm da vse skupaj bi blo okol 16-17 kr.
me pa prou zanima kokje tezko.bom jutr se svoje 19" zvagal z gumo vred pa napisal...
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 11:25 pm
Napisal/-a nightmare
Jst mam na mojih O.Z.ejkah 195-45-16 pa tehtajo z gumo nekje 17kil.

Objavljeno: Sr feb 25, 2009 11:43 pm
Napisal/-a chevy
Fak

Potem od @C4V4L13R-a 18-ke niti niso tako težke.
Objavljeno: Če feb 26, 2009 2:20 am
Napisal/-a Kukec
borbet T 16×7.5, gume 195/45-16 je 16.6kg
Objavljeno: Če feb 26, 2009 4:46 pm
Napisal/-a Touge
dezent V 17x7 majo same 8.6kg skupi z gumo 215/45/17 pa 18.5kg
Objavljeno: Če feb 26, 2009 5:06 pm
Napisal/-a C4V4L13R
boš reku, da ma guma 10 kil??? kva maš polno od viličarja gor al kva
