Stran 1 od 2

Spjleri in tehnični p.

Objavljeno: Po sep 16, 2002 12:38 pm
Napisal/-a WhiteCell
dejte povejte a je treba met za originalne pragove in psojlerje met homologacijo k so naknadno gor montirani ( iz GVX na navadnga jugota)
ker so u kranju zacel kapsi pisat kazni neglede nato ali mas TUV al nimas... kao more bit use u kartonck upisan ( pac nemorem ker nimam racunov)

Re: Spjleri in tehnični p.

Objavljeno: Po sep 16, 2002 12:45 pm
Napisal/-a Lupus
Kakrsnokoli spremembo na vozilu, (ki se razlikuje od orginala) je potrebno homologirat. Po vseh pravilih tudi, ce bi si dal sportni volan bi moral iti na homologacijo, ali pa sp. zracni filter ipd. Hvala k...., da pri nas se niso tako natancni.

Idi do prodajalca teh spojlerjev in zahtevaj TUV (a-test). Verjetno bos moral nekaj placati ampak bolje kakih 4-5k kot pa kazen.

Re: Spjleri in tehnični p.

Objavljeno: Po sep 16, 2002 2:05 pm
Napisal/-a cresh
men do zdej še noben ni nč težil, niti za fedre, niti za spojlerje, niti za gume, niti za volan, edin za avspuh na tehn. je reku da je preglasen sam me je usejen naprej spustu.

Re: Spjleri in tehnični p.

Objavljeno: Po sep 16, 2002 3:01 pm
Napisal/-a WhiteCell
jah sej... poj je ubistvu moj original.. :)
kje nej pa kej za zastavo homologiranga dobm ?
kaj pa ce sam delas spojlerje ? kako ga pa poj homologiras ?
a lahko ksn da TUV od pragov vseh stririh pa da jest na moje spojlerje samo cifre odtisnem ?

Re: Spjleri in tehnični p.

Objavljeno: Po sep 16, 2002 4:18 pm
Napisal/-a Lupus
cresh: mas pa sreco. Kam si sel to na tehnicni? Mene so ze enkrat zavrnili - AMZS Maribor Slika

[Sporočilo uredil/a Lupus na dan 16.09.2002 ob 16:23 GMT]

Re: Spjleri in tehnični p.

Objavljeno: Po sep 16, 2002 4:30 pm
Napisal/-a G-4S
Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.

Re: Spjleri in tehnični p.

Objavljeno: Po sep 16, 2002 5:14 pm
Napisal/-a Lupus
Mislim, da se motis. Na RTIju v MB so mi rekli, da moram imeti homologacijo tudi za spojler. Vsekakor moras imeti kaksen test, ali pa npr. navodila za montazo. Ce so navodila vklucena, si lahko spojler sam zmontiras, ce pa navodil ni pa moras iti do pooblascenca za montazo spojlerjev in da ti ga on pritrdi in s tem mora dati izjavo, da je sp. pritrjen v skladu z navodili o varnosti v prometu. U pi... zaj pa sem malo zbluzil, ampak to bo to :)

Re: Spjleri in tehnični p.

Objavljeno: Po sep 16, 2002 5:27 pm
Napisal/-a G-4S
Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.

Re: Re: Spjleri in tehnični p.

Objavljeno: Po sep 16, 2002 6:24 pm
Napisal/-a cresh
cresh: mas pa sreco. Kam si sel to na tehnicni? Mene so ze enkrat zavrnili - AMZS Maribor Slika



Litija, mislm da je mal predelč zate.

Re: Spjleri in tehnični p.

Objavljeno: Po sep 16, 2002 10:18 pm
Napisal/-a bobetko
Mene so pred dvemi dnevi kapsi ustavl(kontrola prometa)pa ni blo problema,hotu pa je met homologacijski kartonček,za spojlerje pa ni nč težil.So pa težil(kapsi)frendu k je mel preširoke gume na puntotu-kazen:40.000sit+tablce. Pejte narest homologacijo(A-TEST)da vas nebojo zajebaval.

Re: Spjleri in tehnični p.

Objavljeno: To sep 17, 2002 5:30 am
Napisal/-a vladek
spojler pa presiroke gume je nekaj drugega. Tudi sam ne vidm kaj bi bla fora, tko kot je eden omenu, problem je edino v montazi da ne pade dol. Sej ce serijsko dokupis spojlerje in pragove ti tega nikamor ne vpisejo ...

Re: Re: Spjleri in tehnični p.

Objavljeno: To sep 17, 2002 10:27 am
Napisal/-a cresh
GFors pravi:
Poklič še na LPP, pa vpraši za spojlerje, pa boš vidu, kaj ti bodo rekl. Da se spojlerji ne vpisujejoSlika.
Pa še tole nič kaj vzpodbudno debato si preberite.
http://www.mobisux.com/tabla/showflat.p ... t=all&vc=1

Zaključek je itak ta, da ne polcaji ne "tehnični" majstri niso povsem prepričani kaj lahko pa kaj ne. Grem stavt, da noben od njih ni strokovno podkovan glede predelav avtomobilov!


[Sporočilo uredil/a GFors na dan 16.09.2002 ob 17:29 GMT]


Ja sem bral tole in je prav nagravžna zadevščina.

Re: Spjleri in tehnični p.

Objavljeno: To sep 17, 2002 3:08 pm
Napisal/-a monster_d
Ej technoboy nic se bat!!!
Z pragovi pri jugecu prides sigurn skoz tehnicnega !!!
Pa ceni prevec znizan tudi prides skoz.

[Sporočilo uredil/a monster_d na dan 17.09.2002 ob 15:23 GMT]

Re: Spjleri in tehnični p.

Objavljeno: Sr sep 18, 2002 1:49 pm
Napisal/-a life4rave
Za spojlerje in zracne filtre ne rabis (vsaj v Sloveniji) nobene homologacije!!! tko, da ce vam mali modri peder tezi za homologacijo, mu kar lahko v glavo poveste, da iz te moke ne bo kruha, in da ce bo se kaj utrujal, ga vprasas za ime in priimek in iz katere policijske postaje je ,kar ti po zakonu mora povedat! in mu poves da ga bos (civilno) tozil, ker te neopraviceno ovira... tko k je en znanec naredu, pa mu je kar hitro dal mir! lahko mu pa se poves, da ce mu kaj ni jasno naj se mal pozanima na LPP, da ga bojo z veseljem sprejeli in mu vse razlozili :D

Drug nacin je pa, da mu reces da je tvoj fotr Rambo in da ga bo zbutal :D

Re: Spjleri in tehnični p.

Objavljeno: Sr sep 18, 2002 9:44 pm
Napisal/-a GT4turb0
Kar vem jaz imaš pravico zahtevat priimek in ime policijske postaje. Na LPP so rekli da spojlerjev se ne vpisuje!! Sicer pa se ti zakoni spreminjajo vsake pol leta! najbolje je imeti vse v kartončku al pa bit pravnik!!!! :I

Re: Spjleri in tehnični p.

Objavljeno: Če okt 10, 2002 7:29 pm
Napisal/-a babyM
po zadnjih podatkih, ki so mi jih dali na vw so edini problem gume na litih platiščih (čeprav najširše možne po homologaciji) in spuščen avto. zaradi spojlerjev ne teži nihče če le ne štrlijo preveč od avta (ekstremi), kot so enmu ful lepmu 206 pa so mu policaji vzel tablce dokler se tizga polmetrskiga spojlerja ne znebi. smola!!!

Re: Spjleri in tehnični p.

Objavljeno: Če okt 10, 2002 9:36 pm
Napisal/-a Serđo™
hum..kirga pol metrskega spojlerja?

k jst mislim dat nek extrem zadaj zdej...pa da mi naujo moril ? :D:D:D:D:D

Re: Spjleri in tehnični p.

Objavljeno: To okt 15, 2002 12:40 pm
Napisal/-a Kovcek
Mene pa zanima, kako je na tehničnem, če imaš vozilo znižnano "legalno", zraven pa še podaljške odbijačev, pa je vse skupaj še malo nižje? Kako ti potem preizkusijo zavore?

Kovček

Re: Spjleri in tehnični p.

Objavljeno: To okt 15, 2002 1:09 pm
Napisal/-a Sale
Uh, to sem se tut jst oz. midva z Gforsom spraševala. Res prav grozljivo zgleda, ko zapelje avto na une valarje za test zavor da pade notr v tisto jamo in tut če avto ni tok znižan zgleda kot da bo usekal v poden. Hmm, kaj pa vem kako je s tem.

Po moje je najbolš če maš po višini nastavljive fedre oz. amortizerje in takrat avto dvigneš na maximum, sam to je velik $$$ ;).

Re: Re: Spjleri in tehnični p.

Objavljeno: To okt 15, 2002 1:56 pm
Napisal/-a monster_d
Kovcek pravi:
Mene pa zanima, kako je na tehničnem, če imaš vozilo znižnano "legalno", zraven pa še podaljške odbijačev, pa je vse skupaj še malo nižje? Kako ti potem preizkusijo zavore?

Kovček


Najboljse da tiste podaljsek dol das da ti jih ne unicijo!!!
Ce ne pa si kaj zmislijo da s tem nemores skoz prit!!
Tud take stvari se dogajajo, sam da nas zajebavljejo!!!