Stran 1 od 2
Slabosti 17" platišč na bravotu JTD?
Objavljeno: Sr apr 14, 2010 2:35 pm
Napisal/-a andrejkor
No med iskanjem platišč za svojga bravota, sem se odločil da bom konkretno povprašal za slabosti če dam na bravota 105konjev 17" alu feltne? Namesto sedanjih 15"
Zanima me če slučajno ve kater za koliko se bo konkretno povišala poraba in pa odzivnost avta v pospeševanju? če pa že ne veste točno, bi pa prosil mojstre z nekaj izkušnjami da mi to izrazijo v %
Da se po odgovorih odločim ali se splača v menjavo samo zaradi izgleda ali pač ne?
Hvala.
Objavljeno: Sr apr 14, 2010 3:04 pm
Napisal/-a Andraz3d
pri 105 konjev ne bi smel opazit razlike v hitrosti.
Pri porabi bi morala bit pomojem max 5 %.
najboljs bos pa opazil, zakaj imajo se vedno italjani predznak malce slabse sestavljen avto. Ker bo avto trši, boš slisal bistveno več čričkov. Sploh v bravotu, ki ima podvozje ze tko al tko precej trdo. Te sedemnajstke so tudi nizje profilne, right?
Pa drugo, kar bos opazil, je cena gum. Ki je kaj, 100 % visja?
Tretje, kar bos opazil, je pa kvaliteta oz. nekvaliteta cest. Kolesnice ti bodo grabile volan, cesar prej nisi cutil najbrz.
Objavljeno: Sr apr 14, 2010 3:20 pm
Napisal/-a andrejkor
gume bodo profilno nižje, iz 55 na 45... Cena gum..hmm 5-10€ max dražje od sedanjih! Zanima me samo poraba... Črički pa vrjamem da se bojo slišal, kajti že zdj jih je dost po naših zjeb**ih cestah
Ne zastopim kako bi pa lahko večje feltne vplivale na kolesnice oz. da bom čutil kolesnice...??
Objavljeno: Sr apr 14, 2010 3:33 pm
Napisal/-a mr.ramo
če se ti bo poraba zvišala se ti bo za ksne 0.5L,kj več se pomoje nebo ...s tem da boš dau večjo felno na avto,bo s tem tudi guma po verjetnosti širša,in to ti lahko prinese vpliv kolesnic

Re: Slabosti 17" platišč na bravotu JTD?
Objavljeno: Sr apr 14, 2010 3:38 pm
Napisal/-a adis
andrejkor je napisal/-a:
Zanima me če slučajno ve kater za koliko se bo konkretno povišala poraba in pa odzivnost avta v pospeševanju? če pa že ne veste točno, bi pa prosil mojstre z nekaj izkušnjami da mi to izrazijo v %
imaš
dizla na katerega boš dal 17col alu in se sikiraš kolikšna bo poraba??? mislim....
Objavljeno: Sr apr 14, 2010 3:52 pm
Napisal/-a andrejkor
Ja in če imam dizla, ne smem gledat na porabo? Sori feltne grejo samo za izgled, in če se poraba dosti poviša, se to pri 30k+ km na leto pozna! In zato sprašujem, ker če gremo gledat ekonomično, potem ta izgled pride na leto kar dosti €€! Zato se raje prej pozanimam predno investiram v feltne in gume!
Gume bodo pa 205/45/17 namesto 185/55/15
Objavljeno: Sr apr 14, 2010 3:56 pm
Napisal/-a mr.ramo
neke drastične razlike nebo ..poznala se bo pa lega na cesti(+) in poznali se bodo robniki,če nebos pazil,kar pa bi lahko prineslo strošek(-) ,pa tud ta nebi biu neki extra velik

..
Objavljeno: Sr apr 14, 2010 3:58 pm
Napisal/-a andrejkor
No hvala, no na robnike že tudi z sedanjimi feltnami pazim, moram potrkati da v dveh letih sem sam enkrat mal posneu po pločniku
Dej mi razlož kake veze majo širokost gum z kolesnicami? Kako bi jih lahko čutil oz občutil razliko?
Objavljeno: Sr apr 14, 2010 4:03 pm
Napisal/-a mr.ramo
hm...pr 205 gumi ti bo počneje "povleklo/zabilo" volan kot pri 185 ..kar posledično pomeni tu ksna neprimerna nesreča

...če si iz Lj in poznas Ižansko cesto,potem ti svetujem da se malo zapeljes po njej do Ig-a,pa bos sam videl kako vplivajo kolesnice na kolo,drugače ti neznam napisat,na zalost

Objavljeno: Sr apr 14, 2010 4:05 pm
Napisal/-a adis
andrejkor je napisal/-a:Ja in če imam dizla, ne smem gledat na porabo? Sori feltne grejo samo za izgled, in če se poraba dosti poviša, se to pri 30k+ km na leto pozna! In zato sprašujem, ker če gremo gledat ekonomično, potem ta izgled pride na leto kar dosti €€! Zato se raje prej pozanimam predno investiram v feltne in gume!
Gume bodo pa 205/45/17 namesto 185/55/15
no izračunaj si koliko te pride v €€€, če ti avto pokuri 0,5l več z 17 col alu za cca. 30.000km in upoštevaj, da pozimi voziš avto na 15 col.
Objavljeno: Sr apr 14, 2010 4:07 pm
Napisal/-a Andraz3d
imam 17 col 225/45 na fiat cromi poleti, pozimi 16 col, 205, in ja, je opazna razlika pri kolesnicah. Tko da bo pri bravotu z manjso gibalno kolicino najbrz se bolj opazno. Sicer res, da nimas 225 ampak 205, kar je bistvena razlika, a opazil bos vseeno.
Objavljeno: Sr apr 14, 2010 4:19 pm
Napisal/-a kljukec
andrejkor je napisal/-a:Ja in če imam dizla, ne smem gledat na porabo? Sori feltne grejo samo za izgled, in če se poraba dosti poviša, se to pri 30k+ km na leto pozna! In zato sprašujem, ker če gremo gledat ekonomično, potem ta izgled pride na leto kar dosti €€! Zato se raje prej pozanimam predno investiram v feltne in gume!
Gume bodo pa 205/45/17 namesto 185/55/15
kakor jst vem, bi bolj ustrezale 205/40/17
http://www.falken-tyres.si/Kalkulator_gume.htm
avto bo trši, manj udoben, bolj ga bo vleklo po kolesnicah, boljše se bo držal ceste, hitrje se bo ''zjebalo'' podvozje, bo neprimerno lepši, višja bo poraba za dobre 0.5 l, investicija v osnovi stane....
jst sm se odloču za večje feltne in ni mi žal
lp
Objavljeno: Sr apr 14, 2010 4:22 pm
Napisal/-a BBS
Pri tvoji kilometrini se jaz na tvojem mestu nebi odločil za menjavo na 17'', mogoče bi dal 16'', če že ravno mora biti nekaj.
Ker toliko časa preživeti v avtomobilu in vedno potem paziti luknje, avtomobil ne bo tako udoben in tako naprej.
Objavljeno: Sr apr 14, 2010 4:29 pm
Napisal/-a NoFX
Pri 30.000 km pa se že malo splača gledat na stroške. Pri gorivu morda ne bo prav hude razlike. Je pa pri gumah velika razlika (primerjaj malo 195 50 15 in 17). Dobro 15ko dobiš za 50-60€, pri 17 pa pod 100€ nič pametnega. Pa še 17ke boš moral homologirat.
Tudi glede udobja so seveda dosti boljše 15ke. Pri 17kah lahko pričakuješ tudi več okvar na podvozju.
Moje mnenje: ostani na 15 kah...
Objavljeno: Sr apr 14, 2010 5:15 pm
Napisal/-a andrejkor
Fantje hvala za odgovore, zdej je samo še na meni da se odločim glede na pluse in minuse..težka odločitev, morem priznati :/
res nevem kaj nej nardim....
Objavljeno: Pe apr 16, 2010 5:06 pm
Napisal/-a andrejkor
No še nekaj mnenj bi rabu za izgled... Ko sem si ogledoval avto, imam sedaj ful prostora med gumo in blatnikom, zanima me če se bo z 17" ta luft kej skriu? ali bo bravo potem kot big foot

Ker potem se več ne grem
PS: avto je original, nič spuščen, resda je GT(ki so baje original malce nižji?)
še to me zanima, potem bomo pa za fiksno vedeli ali gremo v nakup ali ne

Objavljeno: Pe apr 16, 2010 5:30 pm
Napisal/-a Drocky
če daš 17ke gor bo še bolj smešno zgledalo. Rajši daj 16ke pa malo spusti. bo lepše zgledalo za približno enak vložek denarja.
Objavljeno: Pe apr 16, 2010 5:31 pm
Napisal/-a el_diablo
andrejkor je napisal/-a:Ja in če imam dizla, ne smem gledat na porabo? Sori feltne grejo samo za izgled, in če se poraba dosti poviša, se to pri 30k+ km na leto pozna! In zato sprašujem, ker če gremo gledat ekonomično, potem ta izgled pride na leto kar dosti €€! Zato se raje prej pozanimam predno investiram v feltne in gume!
Gume bodo pa 205/45/17 namesto 185/55/15
če že v štartu kompliciraš glede financ,je najbolje da kar na 15" ostaneš. ali pa celo razmisliš o 14",bo najceneje.

Objavljeno: Pe apr 16, 2010 6:04 pm
Napisal/-a belkaena
andrejkor je napisal/-a:No še nekaj mnenj bi rabu za izgled... Ko sem si ogledoval avto, imam sedaj ful prostora med gumo in blatnikom, zanima me če se bo z 17" ta luft kej skriu? ali bo bravo potem kot big foot

Ker potem se več ne grem

PS: avto je original, nič spuščen, resda je GT(ki so baje original malce nižji?)
še to me zanima, potem bomo pa za fiksno vedeli ali gremo v nakup ali ne

Jah ne lej, važna je optična "varka" hočem povedat, da nekatere feltne zgledajo colo do 2 večje kot dejansko so v primerjavi z drugimi. Če boš izbral zelo odprte feltne na 5 krakov kateri segajo od vijakov pa vse do skrajnega roba platišča bo 17" definitivno zgledala dovolj velika na nespuščenem avtu. Za zapolnitev praznega prostora pa je potrebno gledati tudi presek in če boš izbral karikiram 205/35/17 bo grdo če pa izbereš 205/50/17 bo pa lepo z okusom. Tako je moje mnjenje.
LP
Objavljeno: Pe apr 16, 2010 6:20 pm
Napisal/-a Jerch_
moj oče dela med 30000 in 35000km na leto. do sedaj je imel 3 leta octavio 1.9tdi s 105konji in 195/65 R15. sedaj so ga ob nakupu nove v paketu business "posilili" z 205/55 R16 in je najprej malček počakal in ulavfal motor, sedaj po že kar nekaj prevoženih pa vendar ugotavlja, da avto na avtocesti kjer se precej vozi 130-145km/h porabi konstantno 0,4-0,6litra več. na udobju se niti ne pozna toliko. prav tako bo sedaj za to gumo moral odšteti precej več, saj za denar za katero je prej lahko kupil bridgestone, pirreli ali dunlop v dimenziji 205/55/R16 lahko dobi le kitajska j***a.
verjetno, da če bi doplačal za 225/45/R17 bi se podatki še poslabšali. torej, za nekoga, ki ne vozi dinamično in uporablja avto za prevoz iz točke A do B po predpisih in ga ne zanima izgled (ali pa ga) mora sam pri sebi izračunati, če se mu splača.
vsekakor za ta denar priporočam čipanje in le 16"..