Stran 1 od 2
BARVANJE AVTOMOBILA-BARVNI PREHOD
Objavljeno: Pe jul 09, 2010 4:30 pm
Napisal/-a escortteam
Lp.. Zadnji blatnik je mal rjav. Kar sem se odločil da ga bom kar sam poprajo. Dela sem se že lotil. Najprej sem zbrusil do pločevine pokital zbrusil najprej 120, 180 in 240.
obrisal z antiselikonu. Nakar sem nanesel špric kit. počakal da so posuši in še dvadrat nanesel in zbrusil . Zanima me pa kako izvesti prehod na blatniku. Imam MOBIHEL 2K redčilo za prehode. Tega nanesem med špric kitu in med staro barvo. A je treba stari lak pobrusit tam kjer bom delal prehod. Potem ko nanesem barvo prehod spoliram in potem nanesem prozorni lak.
To je prvi avto ki se še učim na njemu.
Če mi lakho kdo bolj nadrobno razloži....
Hvala za odgovor.... lp
Objavljeno: Pe jul 09, 2010 5:21 pm
Napisal/-a Drager
Na surovo pločevino bi lahko nanesel še plast ali dve temeljne barve. Tako bi bilo res zaščiteno pred rjo, saj šprickit ni antikorozivna zaščita. Potem čez kitaš in čaraš naprej. Tudi če kit poči zaradi udarca ali kaj podobnega, nebo pritekla rja ker je spodaj temeljna.
Kar se tiče delanja prehodov pa naj ti kdo drug razloži.
L.P.
Objavljeno: So jul 10, 2010 10:51 am
Napisal/-a black
Drager je napisal/-a:Na surovo pločevino bi lahko nanesel še plast ali dve temeljne barve. Tako bi bilo res zaščiteno pred rjo, saj šprickit ni antikorozivna zaščita. Potem čez kitaš in čaraš naprej. Tudi če kit poči zaradi udarca ali kaj podobnega, nebo pritekla rja ker je spodaj temeljna.
Kar se tiče delanja prehodov pa naj ti kdo drug razloži.
L.P.
Šprickit je boljša antikorozivna zaščita kakor vsaka temenljna barva...+ oprijem na pleh ima boljši kot na temeljno.
Objavljeno: So jul 10, 2010 2:51 pm
Napisal/-a black
K se boš z ličarijo bavu se bova pa naprej menila.
Objavljeno: So jul 10, 2010 3:17 pm
Napisal/-a nevermind
Še dobro, da obstaja kataforeza, ker potem bi v tovarnah šli najprej s šprickitom čez.
Tudi ko kupiš blatnik je najprej s kataforezo zaščiten in potem ti naprej ustvarjaš.
Objavljeno: So jul 10, 2010 5:24 pm
Napisal/-a kamnčan
pomaranča nastane itak v 99% ker ima barva svojo tezo. sploh pa pri blatniku ker je itak navpično štrihanje bo itak nastala.
Objavljeno: So jul 10, 2010 5:41 pm
Napisal/-a escortteam
Tako kot je navedeno v besedilo. Najprej se pobrusi špric kit. Nato se doda barvi redečilo za predode v kakšnem razmerju ??
Brva se nanese na obdelano površino špric kita. Tam kjer bo rehod pa se nanese v manjši kolečini. Ko se barva posuši naneseš brezbarvni lak spet počakaš, da se posuši Potem se pobrusi komplet površina z 2000 šmerkl papirju kjer je nova barva in stara. To se potem spolira. tnx...
Objavljeno: So jul 10, 2010 5:59 pm
Napisal/-a black
nevermind je napisal/-a:Še dobro, da obstaja kataforeza, ker potem bi v tovarnah šli najprej s šprickitom čez.
Tudi ko kupiš blatnik je najprej s kataforezo zaščiten in potem ti naprej ustvarjaš.
Ja, ampak ponavadi pride tudi nov ves podrgnen, tako da ga moraš v živo zbrusit, pol pa sam šprickit čez.
Očitno ste eni ostali 20 let nazaj, ko so se barvali yugoti pa 101-ke. Materijali gredo naprej, tudi šprickit. Kot pri vsem je treba pa tudi tukaj gledati na kvaliteto matrijalov oz. firme. Pameten bit z mobihelom je norost.
Temeljna pod šprickitom je kakor da bi si dva kondoma navlekel na K, ko veš da je dovolj eden.
Objavljeno: So jul 10, 2010 6:28 pm
Napisal/-a Drager
Ličarsko obnavljam šleper prikolice (v glavnem to, drugače tudi kaj drugega) in sem probal vse živo. Nihče mi nebo rekel da je šprickit boljši.
Ne mislim se prerekat. Povedal sem kar vem iz izkušenj.
L.P.
Objavljeno: So jul 10, 2010 8:24 pm
Napisal/-a lancia hf
Drager je napisal/-a:Ličarsko obnavljam šleper prikolice (v glavnem to, drugače tudi kaj drugega) in sem probal vse živo. Nihče mi nebo rekel da je šprickit boljši.
Ne mislim se prerekat. Povedal sem kar vem iz izkušenj.
L.P.
To se strinjam, samo nekaterim, je res neke stvari nemogoče dopovedati

Re:
Objavljeno: Ne jul 24, 2011 4:34 pm
Napisal/-a torstorm
lancia hf je napisal/-a:Drager je napisal/-a:Ličarsko obnavljam šleper prikolice (v glavnem to, drugače tudi kaj drugega) in sem probal vse živo. Nihče mi nebo rekel da je šprickit boljši.
Ne mislim se prerekat. Povedal sem kar vem iz izkušenj.
L.P.
To se strinjam, samo nekaterim, je res neke stvari nemogoče dopovedati

Se tudi jaz strinjam....
Šprickit je samo končen nanos pred barvo, nikdar direkt na pločevino.Za to se uporabljajo primerji, po možnosti kak self etching primer s kislino in cinkom.Špric kit in razni poliesterski kiti so porozni in velja pravilo da se nikdar ne smejo vodobrusno brusiti ker vpijajo vlago.Ko pobarvas preko z barvo zapres od zunaj , vlaga pa prodre do pločevine in potem 2-3 leta in ti začne avto spet rjasto cveteti na popravljenih mestih ( tako seveda dela tričetrt pametnih ličarjev, ki so vredni en .... glede na ceno storitve )

Re:
Objavljeno: Ne jul 24, 2011 4:36 pm
Napisal/-a torstorm
black je napisal/-a:nevermind je napisal/-a:Še dobro, da obstaja kataforeza, ker potem bi v tovarnah šli najprej s šprickitom čez.
Tudi ko kupiš blatnik je najprej s kataforezo zaščiten in potem ti naprej ustvarjaš.
Ja, ampak ponavadi pride tudi nov ves podrgnen, tako da ga moraš v živo zbrusit, pol pa sam šprickit čez.
Očitno ste eni ostali 20 let nazaj, ko so se barvali yugoti pa 101-ke. Materijali gredo naprej, tudi šprickit. Kot pri vsem je treba pa tudi tukaj gledati na kvaliteto matrijalov oz. firme. Pameten bit z mobihelom je norost.
Temeljna pod šprickitom je kakor da bi si dva kondoma navlekel na K, ko veš da je dovolj eden.
tvoje trditve so zelo napačne, si verjetno eden izmed tistih ki vodobrusno brusijo sprickit

poglej si malo profesionalce čez lužo in se nauči pravega avtoličarstva...
Re: BARVANJE AVTOMOILA-BARVNI PREHOD
Objavljeno: Ne jul 24, 2011 7:31 pm
Napisal/-a black
Re: BARVANJE AVTOMOILA-BARVNI PREHOD
Objavljeno: Ne jul 24, 2011 8:03 pm
Napisal/-a torstorm
trenutno sem zasledil to temo na googlu , pa sem pac komentiral

Re: BARVANJE AVTOMOILA-BARVNI PREHOD
Objavljeno: To mar 08, 2016 10:02 am
Napisal/-a miapan
Še vedno pa ni bil opisan pravilni postopek izvedbe Barvnega prehoda.
ali kdo ve kako se temu reče po angleško?
Re: BARVANJE AVTOMOILA-BARVNI PREHOD
Objavljeno: To mar 08, 2016 2:49 pm
Napisal/-a ule
Na pločevino bi pred temeljno barvo in šprickitom, lahko nanesel še
tole
Re: BARVANJE AVTOMOILA-BARVNI PREHOD
Objavljeno: To mar 08, 2016 4:12 pm
Napisal/-a yashica
miapan je napisal/-a:Še vedno pa ni bil opisan pravilni postopek izvedbe Barvnega prehoda.
ali kdo ve kako se temu reče po angleško?
Išči pod "Blending Paintwork"
ule je napisal/-a:Na pločevino bi pred temeljno barvo in šprickitom, lahko nanesel še
Pravzaprav ne. Se ne priporoča, poleg tega na zdravi pločevini nima nikakršne preventivne protikorozijske funkcije. Pretvornik rje deluje na rjo, na katero se kemično veže in "zapre".
Re: BARVANJE AVTOMOILA-BARVNI PREHOD
Objavljeno: To mar 08, 2016 9:07 pm
Napisal/-a ule
Poznam ličarja, kateri to tudi uporabljata. Zbrusi pločivino do pleha (odstrani rjo), premaže s tem, nato nanos temeljne barve, kit, šprickit, barva, lak. Zaenkrat brez vsakih problemov. Sam bom verjetno enkrat letos saniral rjaste piškote na avtomobilu in bom ubral enak postopek.