Stran 1 od 1
Xenon kit za na Clio II
Objavljeno: Če dec 11, 2003 6:08 pm
Napisal/-a blink
Zanima me če kdo ve kaj več o nadgradnji halogenk na xenon? Premišljujem o nadgradnji za Clio II, prej bi kupil še žaromete z dvojno optiko, tako da bi v poštev prišle ločene kratke/dolge žarnice. Kolk to stane, kaj vse je treba naredit in če ve kdo za kakšen link, kjer je to obrazloženo. Kakšne vrste xenonk pa obstaja? Najrajš bi imel s čimmočnejšo hladno (modrikasto belo) svetlobo.
lp
blink
Objavljeno: Pe dec 12, 2003 9:17 am
Napisal/-a Rjuhar
Ne rabis kupovat drugih lamp. Gres v a3m in kupis HID komplet bi-xenona 10000 K, ki je prirejen za ležišče H4. Huda zadeva, za ceno vpraši. Za Hz xenon (ne bi-xenon) pride 185.000 SIT
Objavljeno: Pe dec 12, 2003 12:27 pm
Napisal/-a blink
K smo lih pri xenonu, a kdo ve kje bi dobil žarnce 5wat za parkirne-pozicije (une tamale k so skos pržgane) v rahlo modro pobarvanem steklu ampak ne mislim tiste čist plave. Take ki bi dajale hladno belo svetlobo. Čist zarad izgleda bi rabu, zdej mam une italjanske žarnce H4 iz interšpara ki svetjo belomodro, pa mi tamale osvetljujeo notranjost žarometa z rumeno in mal grdo zgleda.
Objavljeno: Pe dec 12, 2003 10:30 pm
Napisal/-a CLI_OMEN
CLIO II ..... a nima vsak clio II dvojne optike??? Moj ma že po defaultu...
Objavljeno: So dec 13, 2003 8:42 pm
Napisal/-a blink
Jst mam Cliota l 99. (Clio II B1 1998-2001) ta ma enojno optiko, nekateri so mel tut dvojno. Ti maš najbrž Clia II B2 (od l.2002 naprej..teli majo pa vsi dvojno).
Objavljeno: So dec 13, 2003 11:24 pm
Napisal/-a CarInvent
blink je napisal/-a:K smo lih pri xenonu, a kdo ve kje bi dobil žarnce 5wat za parkirne-pozicije (une tamale k so skos pržgane) v rahlo modro pobarvanem steklu ampak ne mislim tiste čist plave. Take ki bi dajale hladno belo svetlobo. Čist zarad izgleda bi rabu, zdej mam une italjanske žarnce H4 iz interšpara ki svetjo belomodro, pa mi tamale osvetljujeo notranjost žarometa z rumeno in mal grdo zgleda.
jest ti priporočam LED namest žarnice. in sicer take z xenon belo svetlobo.
recimo jest sem nabavu tak komplet, ki je sestavljen iz xenonbele in modre LED diode, potem pa se vklopi ena oz. druga kakor hočeš. ko prižgeš je bela, ko ugasneš in takoj spet prižgeš pa se vklopi modra. potem ugasneš za 2 sek. in naslednjič je spet bela. tko maš za vožnjo recimo xenon belo, za avtoshow pa modre. al pa če te policaj ustavi, enostavno preklopiš pa ti nič ne more...
bistvo je, da si lahko po želji izbiraš katera LED bo aktivna in to vse kontroliraš iz kabine, brez kakih dodatnih stikal ali predelav. samo zamenjaš žarnice s temi posebnimi LEDicami in je končano.
sicer pa sem to naročil iz nemčije. sigurno se pa tud pri nas kje dobi, drugač pa mene kontaktirej.
Objavljeno: To dec 30, 2003 10:59 pm
Napisal/-a CLI_OMEN
blink je napisal/-a:Jst mam Cliota l 99. (Clio II B1 1998-2001) ta ma enojno optiko, nekateri so mel tut dvojno. Ti maš najbrž Clia II B2 (od l.2002 naprej..teli majo pa vsi dvojno).
Aja! Stupid me !

Objavljeno: To dec 30, 2003 11:22 pm
Napisal/-a Rjuhar
Tole prodajajo v A3Mu. Zdaj majo že 10000K, stanejo pa 799 €.
http://www.autostyle.nl/gethotitem.asp?id=31&pageid=1&pos=3
Objavljeno: Sr dec 31, 2003 12:50 pm
Napisal/-a Hoyt
oh ja..

Objavljeno: Sr dec 31, 2003 1:52 pm
Napisal/-a Skull23
blink je napisal/-a:K smo lih pri xenonu, a kdo ve kje bi dobil žarnce 5wat za parkirne-pozicije (une tamale k so skos pržgane) v rahlo modro pobarvanem steklu ampak ne mislim tiste čist plave. Take ki bi dajale hladno belo svetlobo. Čist zarad izgleda bi rabu, zdej mam une italjanske žarnce H4 iz interšpara ki svetjo belomodro, pa mi tamale osvetljujeo notranjost žarometa z rumeno in mal grdo zgleda.
Btc, hala a, greš mimo merkurja po hodniku, na desni strani je ena trgovina z avt deli, tam sem js kupu za 950 sit se mizdi, par takih žarni, ki svetijo lepo belo. Se mi zdi da so philips.
Objavljeno: Sr dec 31, 2003 3:46 pm
Napisal/-a blink
Mene pa zanima v čem je fora da majo ene xenonke npr. 5000 kelvinov (belorumene), kšne 13000 kelvinov (belomodre)... A ni tko, da če sveti modro da pol tut slabše vidiš cesto ker ti sveti modrikasto in ne belo?
Objavljeno: Sr dec 31, 2003 4:02 pm
Napisal/-a blink
Objavljeno: Sr dec 31, 2003 4:56 pm
Napisal/-a grehc
blink je napisal/-a:Mene pa zanima v čem je fora da majo ene xenonke npr. 5000 kelvinov (belorumene), kšne 13000 kelvinov (belomodre)... A ni tko, da če sveti modro da pol tut slabše vidiš cesto ker ti sveti modrikasto in ne belo?
Večja kot je energija žarnice bolj se približuješ dnevni svetlobi, le to bi lahko imenovali bela svetloba. Če boš dal skupaj žarometa v katerih je H4 žarnica(1000Lx) in H7 žarnica(1500Lx), boš kamlu opazil, da H4 sveti rumeno medtem, ko H7 sveti belo in rahlo vleče na modro. Hotel sem reči, da je barva svetlobe neposredno povezana z količino energije s katero produciramo svetlobo. Enako velja za Xenonske žarnice.
Dejstvo je, da bo nadgradnja Halogenskih žarnic v xenonke postala realnost, sam mislim, da zaenkrat taki HID Kit-i ki jih opisujete vi ne opravičujejo pregrešno visoke cene in nobene garancije, da ne pride do poškodbe žarometa, lahko pa vam zagotovim, če date take žarnice v žaromet konstruiran za halogensko žarnico, da boste mislil, da je za vsakim vogalom radar, ker vam bodo nonstop blendali.
Dejstvo namreč je, da vsak žaromet blešči v mejah predpisanih za to. Ti tehnični predpisi veljajo tako za :P
lp
Grehc
Objavljeno: Sr dec 31, 2003 6:19 pm
Napisal/-a Skull23
Kako je pa kej s temperaturami? Recimo primerjava navadne H4 žarnice in teha xenon kita od A3M?
Objavljeno: Če jan 01, 2004 2:14 pm
Napisal/-a grehc
Skull23 je napisal/-a:Kako je pa kej s temperaturami? Recimo primerjava navadne H4 žarnice in teha xenon kita od A3M?
Tukaj pa zagotovo ne morem odgovoriti. Dejstvo je, da imajo xenonske žarnice 35W, kar bi sicer logično pomenilo, da je temperatura manjša vendar pa sama energija svetlobe večja, kar bi spet pomenilo večja energija večja temperatura. Vemo, da navadne žarnice spravijo le 5% dovedene energije v svetlobo ostalo gre v toploto. Osebno mislim, da je zadeva približno eneka glede temperature 100% pa ne morem biti.
LP
Grehc
Objavljeno: Če jan 01, 2004 8:26 pm
Napisal/-a Rjuhar
Temperatura je vsaj po logiki manjsa, saj je izkoristek veliko vecji kot pri halogenki.
Objavljeno: Pe jan 02, 2004 12:24 pm
Napisal/-a grehc
Se popolnoma strinjam, da je izkoristek mnogo večji kot pri halogenki, sam glede temperature nisem ziher, vendar mislim, da ni to največji problem pri naknadni vgradnji.
Prebral sem tisti članek, za katerega so tisti linki. Če nakratko povzamem ima avtor podobne pomisleke kot jest. Nihče ne ve kakšna je točnost izdelave, ker tukaj govorimo o milimetrski natančnosti. Izvor svetlobe(oblok pri xenonski žarnici) mora biti na točno istem mestu kot je bila prej nitka. Druga stvar je bleščanje, ki sem ga že omenjal, kot tretje pa je tehnični pregled. Najbrž , da zadeva nebi šla skozi, ker mora po zakonu vsak xenonski žaromet imeti še pranje in pa avtomatsko regulacijo, ki preprečuje, da ob prenaložemem vozilu ali vožnji v klanec ali ko avto pospešuje,..., da koga zaslepimo.
LP
Grehc
Objavljeno: Pe jan 02, 2004 6:03 pm
Napisal/-a Nu-NRG
Self Adjustable HID Lights. Je kdo vidu kako to zgleda ko se przge? Zanic sem su v piran na izlet in ravno en prakiran C5 .. ga ata przge in se luci dejansko dvignejo navzgor.
Objavljeno: Pe jan 02, 2004 8:17 pm
Napisal/-a grehc
Aja še tole.
Na hellini strani si lahko dol potegnete en filmček(5M), ki lepo prikazuje razliko med xenonskimi in navadnimi žarometi.
LP
Grehc