Stran 1 od 1
Spojlerji, pragovi, aerodinamika
Objavljeno: Če dec 11, 2003 6:17 pm
Napisal/-a blink
Kakšna je pridobitev če je avto oblečen v spojlerje, pragove.. kaj se pridobi in a se realno pridobi kej na končni hitrosti, pospeških? Kakšna je razlika original avto in tak ki ima vso to plastiko gor?
lp
blink
Clio el futura:)
Objavljeno: Če dec 11, 2003 6:30 pm
Napisal/-a darkdog24
Auto je za mene lepši bolj v oči pade.Js sm na Cliu opazu da se lepše peljem in bolj stabilno čez ovinke-auto se drži ceste ker ga dol potiska.Drugače kakih drastičnih sprememb ni.Spedenane aute je lepo za videt ani?

Objavljeno: Če dec 11, 2003 7:26 pm
Napisal/-a Yacksy
Mogoče malo pripomorejo aerodinamični dodatki pri višjih hitrostih. Pa še ta efekt je po mojem zanemarljiv. Če bi zelo prtisnilo dol, potem bi vse nosilce na odbijačih dol potrgalo, mislim pa da vsi vemo, da niso preveč hudo pritrjevi.
Malo se pozna na legi, veliko lepše pa avto zgleda. Odloči se sam
Objavljeno: Če dec 11, 2003 10:55 pm
Napisal/-a Slater
Avto gre kvečjemu manj, zaradi teže :P
Kar se pa fillinga tiče, gre pa bolj

Objavljeno: Če dec 11, 2003 10:57 pm
Napisal/-a habbich
Ah kje pa, ce das spojlerje gor pridobis na hitrosti, saj ti dodatna plastika navrze dodatne konje
Ne resno:pridobis nic, edinole na lepoti in feeligu ko furas avto
Objavljeno: Če dec 11, 2003 10:58 pm
Napisal/-a Punto ABARTH
avto je lepsi boljsi oprijem na cesti,...
Objavljeno: Če dec 11, 2003 11:10 pm
Napisal/-a habbich
Punto ABARTH je napisal/-a:avto je lepsi boljsi oprijem na cesti,...
Zakaj boljsi?
Objavljeno: Če dec 11, 2003 11:12 pm
Napisal/-a Viper123
Oh ja..
The Fast and the Furious generation!
Še na neonke si pozabu!
OK sedaj pa resno!
Minusi:
- nižja končna hitrost (posledica večjega zračnega upora ampak zanemarljiva (1-2km/h), razen če boš imel eno "ornk" polico za rože vzadej, potem pa lahko tudi več)
- večja teža (slabši pospeški, spet zanemarljivo)
- ležeči policaji bodo v navezi z krajšimi vzmetmi postali tvoja največja nočna mora
Plusi:
- izgled (subjektivno)
Če ti je vizualno všeč in imaš denar potem go for it!!
Pa še en predlog: če še nimaš litih platišč, potem najprej platišča in šele nato plastika
Ni gršega kot v plastiko oblečen avto na 13"-14" jeklenih platiščih in ferrari "radkapami"
LP

Objavljeno: Če dec 11, 2003 11:14 pm
Napisal/-a habbich
ejj, moj ma lamborghini ratkape zdej gor

Objavljeno: Če dec 11, 2003 11:23 pm
Napisal/-a Viper123
Ja ok to je oproščeno.
It's a Snowy Winter Season! :P
LP
Objavljeno: Pe dec 12, 2003 8:15 am
Napisal/-a Gigen
Z zadnjim spojlerjem opazim bistveno razliko, Na avtocest recimo se spojler pozna nekje od 110 do 120 kmh naprej - pri sunkoviti menjavi pasa mi je brez spojlerja zadnji del malo zaplesal, s spojlerjem je zadnji del zalepljen na cesto

Objavljeno: Pe dec 12, 2003 12:07 pm
Napisal/-a MGsax
tako bom rekel:
z temi spojlerji ki jih imamo mi navadni smrtniki n epridobiš ničesar razen lepšega izgleda!!
tisti močni avtomobili ki potrebujejo večje spojlerje, ipd. pa jih tako imajo serijsko to so porsche, ferrari, itd.
tako da na "navadnem" avtomobilu ne boš pridobil nič
Objavljeno: Pe dec 12, 2003 12:19 pm
Napisal/-a Andy
Punto ABARTH je napisal/-a:avto je lepsi boljsi oprijem na cesti,...
Kak to misliš boljši?A pol je avto s kupom plastike na sebi boljši od enga brez?
Pa ne bi reku,da je boljša lega na cesti zaradi tega, to je kvečjemu zaradi vzmeti...
LP
Objavljeno: Pe dec 12, 2003 10:36 pm
Napisal/-a RoadRunn3r
Moj se pozim tud kotali na trinajstkah
Plastika je kvečjemu za lepši izged.
Objavljeno: Pe dec 12, 2003 10:44 pm
Napisal/-a Fast-B
Recimo tisti veliki spojlerji ki jih eni dajo gor imaje velik pomen pr legi na cest, nevem mislim da je bil golf dahlback ki je mel velik pokončen spojler zadaj, mislim da tako spojlerji zelo povečajo silo na zadnji del vozil (z zrakom ki piha v spojler) tako da večja sila deluje na zadnji del vozila-manjše odrsavanje zadka.
Objavljeno: So dec 13, 2003 3:39 pm
Napisal/-a habbich
Jah sej mogoce mal pomaga pri velikih hitrostih. Sam prou temu namenjeni spojlerji so testirani v vetrovniku, tko da te homemade oz. kupljene varijante niso ne vem kaj.
Objavljeno: So dec 13, 2003 9:27 pm
Napisal/-a playa
kaj pa sprednji podaljsek? zakaj naj bi bil koristen?
Objavljeno: So dec 13, 2003 9:47 pm
Napisal/-a maky
playa je napisal/-a:kaj pa sprednji podaljsek? zakaj naj bi bil koristen?
pozimi za pluženje :P :P
Objavljeno: So dec 13, 2003 10:01 pm
Napisal/-a Pugi
Če ste gdaj brali, kaj vpliva na upor (in posledično na končno v):
-sprednji odbijač mora priti čim bolj do tal - manj upora
-gume čim ožje - manj kotalnega upora (ampak tud slabše bremzajo na suhem)
-spojlerji ala wrc in police za rože povečajo upor, saj avto bolj pribijejo k tlem (zelo malo)
-če je avto spuščen za 3-4cm je približno mislm da 7% manj upora, pa tudi oblika ogledal vpliva
Te razlike so sicer zelo majhne, se pa pozna pri 200kmh avtu tja nekje do največ 10kmh.
Js vem, da mi sprednji flipi kar dosti razbijejo aerodinamiko vozila, saj se notr ujame zrk, ki potem ne teče več laminarno ob avtu, ampak rata turbulenca... Končna hitrost je manjša za približno 5 kmh po števcu...
Objavljeno: So dec 13, 2003 10:32 pm
Napisal/-a TITan
Večina ta poceni plastike pripomore samo lepšemu izgledu, oziroma celo poslabša pospeške zaradi dodatne teže.
Dražje firme (vsaj so) testerale bodykite v vetrovnih tonelih in s tem izbolšale dizajn do konca (kerme kot so zender, rieger, Oettinger, BBS. Za druge ne vem).
Kaki bodykiti so narejeni za bolše hlajenje mašine. Recimo, za RS tip odbijača sigurno spravš večje hladilnike vode, olja, zraka kot pa za original variante.
Vem recimo, da je Scirocco skor nemogoč za pelat čez 100kmh brez originalnega spojlerja.
Odvisno od firme (beri cene) odbijačev, podalškov, letvic...
P.S. Pa kdaj je tudi aftermarket odbijač (iz steklene volne al pa kevlarja) lažji kot original plastika.