
... nanos temeljne barve - green edition

... nanos brizgalnega kita

.... white edition

Sledil je en dan počitka potem pa ponovno brušenje in spet abdekanje, da bodo postale silver edition

Pobrušene in pripravljene na ponovno lepljenje #-o


...pa še malce oborožitve

Sledilo je ponovno abdekanje platišč #-o , tokrat za lakiranje v silver edition

Pri takšnem lakiranju platišč je potrebno zalepiti dve plasti krep papirja (lepilni trak), ker prozorni lak pronica tudi čez njega, še posebej je to nevarno tam, kjer so bolj debeli nanosi prozornega laka in to je v mojem primeru ravno na koncu zvezde (kraka), kjer bo potrebno nanesti več tankih slojev prozornega laka, da ne bi slučajno zateklo, ker potem sem u pi***, zato ker na tistem komaj dostopnem kraju ni mogoče zalivke spolirati - no ja, skoraj nemogoče, ampak je precejšna jeba

Pri takšnem lakiranju je potrebno zalepiti zadnji trak tako, da ga je mogoče takoj po končanem nanosu prozornega laka odlepiti - torej je potrebno vse prej dobro abdekati, na zadnje pa se zalepi trak, ki se potem lahko odlepi. To pa zato, ker obstaja velika verjetnost, da se nam odtrga prozorni lak, če je le ta že suh in nismo odlepili zadnjega traku (v tem primeru modrega) in potem smo naredili nič :fingers: . V primeru, da na nek način pozabimo odlepiti zadnji trak, je treba pred odstranitvijo le tega z olfa nožekom (tapetniški nožek) porezati tik ob traku in šele potem razlepiti. Treba je trak tudi tako speljati, da ga takoj po lakiranju z lahkoto dosežemo in odlepimo, ne pa da se matramo nekje noter v kanalih in ob tem se po navadi dotaknemo še lakiranega dela in spet je bil ves trud zaman :fingers:

Kadar lakiramo na črto je potrebno uporabiti poseben lepilni trak, ki je temu namenjen. Če bi uporabil običajni lepilni trak (papirnati), bi se ob traku katerega bi odstranil poznali "zobki", kot pri žaginem listu za železo. To pa zato, ker papirnati trak ni narejen tako na fino, je iz vlaken med katere steče barva in potem linija ni lepo gladka, ampak kot že rečeno robata in izgleda grdo, kot da bi nekdo odtrgal barvo. Tale moder trak pa je zelo podoben izolirnemu traku in je zelo gladek, zato naredi rob lep in raven. Je tudi zelo fleksibilen (kar je seveda odvisno v največji meri od njegove širine) ima dober oprijem in se ga da dobro kriviti po raznih krivinah \:D/

Tako, two more to go in potem na lakiranje

k:

...silver edition

- škoda ker danes niso sončni žarki dosegli mojega dvorišča


In spet sledi lepljenje :madman: :madman: - tokrat za zadnjo rundo, da bodo postale silver/black/blink-blink edition

Kljub obilici dela mi je eno platišče le uspelo polakirati še z mat črno barvo, bolj ali manj le zato, da si potešim radovednost kako bo na koncu izgledalo in da lahko nesem eno platišče vulkotu, ki mi bo naredil centrirne obročke \:D/
Takole bodo izgledala
Tudi rob od črne barve je lepo gladek

Izza oblakov se je prebilo nekaj šibkejših sončnih žarkov, ravno dovolj, da se vidi, kako izgleda platišče v vsem svojem sijaju


Priznam, da sem zaenkrat kar zadovoljen, vendar bi lahko bilo še bolje. Najbolj me moti, pravzaprav sem jezen sam nase ](*,) , ker nisem pobrusil, oziroma odstranil vseh oznak na platišču, ki so sedaj zalite z temeljno barvo, pa špric kitom in na koncu še z bazo in lakom in so številke dejansko nečitljive, ter samo pokvarijo izgled platišč #-o , ampak bom to po sezoni (preko zime) tudi popravil - j*** ga nobody"s perfeckt