Konec oktobra je bila v Evroparku v MB razstavljena lepotica vulcano barve, zatemnjena stekla, potenza feljug, pod haubo 2.2 jtd s 150 kljuseti, handgetrib, črno rjava notranjost .....
Waaaaaaaaaaaaaaaaa
Ljubezen na prvi pogled .................
Pa me žena brcne da to pa je treba na probe fahr it
(moraš jo imeti rad, da zastopi takšno ljubezen )In tako greva na testno vožno. Bela, 16 col zimaki, 150 kljusetov pod haubo, mrtvaško črna znotraj, kljub temu pa zelo solidno nalowdana z opremo.
Kot avtomobilski neandertalec si DNA nastavim v A (vsaj mislil sem si tako) in v vožnji skozi mesto ugotavljal, da se za teh 150 konjev kripa prav solidno premika in ima prav odlično odziven motor ......
Ja....
Če bi le vedel, da sem po pomoti dal v D in je nastalo situacijo po nesreči gospa boljša polovica popravila na A ravno pri vključevanju na avtocesto .....
Sledilo je besno pospeševanje, ožemanje, občutek pa kot da bi spred pod haubo imel napol krepnjen star fordov ali oplov ali holcwagnov bencinski motor. Veliko hrupa in pa res malo učinka.
Ob tej priložnosti bi pograjal zvočno izolacijo te giulie. Da v kabino spusti toliko zvočne kulise tega traktorskega 4cilindraša .....
No v glavnem, se prebijeva do Hoč in se v D zaženeva na Pohorje. Sveta Marija pa 300 kosmatih pa še kaj bi se našlo od naših kletvic.
Avto se pelje bolano. V dobrem smislu. Kljub 16 colskim zimakom ....... bolano
Sedeži fenomenalno opravljajo svojo nalogo (tudi med neizživljanjem), pozicija volana je spot on, ostala ergonomija prav tako.
Spet je tu na mestu graja onega 4cilindraša pod haubo. Ne samo da oddaja traktorski zvok, sama karoserija in podvozje ti obljubita nebesa, ovi pizdun pa zajebe cel sistem s svojim pomanjkanjem kljusetov
na pol poti prične žena jamrati v smislu, da ji je slabo in da je čas, da se peljem, kot da prevažam ljubljeno osebo in ne vreče krompirja ..... pa je bilo konec veselja
Povzetek, ko pride v prodajo karavan, bo vsekakor prvi kandidat na spisku za nakup. V kombinaciji z benzina srcem in avtomatiko. In ne mrtvaško notranjostjo (montecarlo in potenza zunaj)
Avtomobilski dinozaver je oseba, ki mu zadostujejo 4 kolesa, volan, dober motor in dobro podvozje ter sedež, ki tega dinozavra drži na mestu. Ostalo od opreme ni važno
To o motornih zmogljivostih mi ne verjeti 100 %. Sem pač razvajena rit, navajena zmogljivosti in zvočnih kulis sedanjega delujočega voznega parka v obliki zmapiranega in dedpf-anega 20v sajevca in 1.6 turbo oldschool benzine v delti.
Verjetno tale 2.2 jtd 150 zadovoljivo opravlja naloge za povprečnega, nezahtevnega voznika........