Stran 19 od 19

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Po sep 02, 2019 4:59 pm
Napisal/-a tomzzi
Kot sem že zapisal. Več sprememb je tehničnih kot lepotnih.
Všeč so mi delno digitalni merilniki. Nov infotainment izgleda super.
Nov infotainment, merilniki, podvozje, novi motorji. Mislim, da so naredili odlično delo z faceliftom. Več kot bi človek pričakoval.
Vizualno pa... Ja prednja maska mi je lepša. Za odbijač pa nisem siguren če je lepši.

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Če sep 12, 2019 11:40 pm
Napisal/-a INFINITI
Bral danes v autobild - je navdušila z agilnostjo in res nizko porabo na testu z novim 1.2 trocilindrašem.
Je pa res, da tole pod havbo ni PSA, ampak lasten razvoj iz Russelsheima - Astrina (še vedno GM) platforma namreč ne omogoča vgradnjo PSA motorjev in menjalnkov, tako da bo joint tehnika šele pri naslednji generaciji, na kaero bo pa še nekaj let za počakat. Aerodinamika je pa res noro nizka drugače.
Astra je en res skriti as v svoji klasi o katerem se ne govori preveč, ampak mene je res presenetila na testni takrat ko je prišla ven pre-facelift verzija, ki se še danes prodaja.

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Pe sep 13, 2019 9:34 am
Napisal/-a xxl
https://www.avtomobilizem.com/novice/os ... 3-09-2019/
Tam najdemo kompleten nabor motorjev iz PSA. Tega po novem sestavljajo 1,2-litrski bencinski trivaljniki ter 1,5-litrski dizli.
Kdo zdaj zavaja (nehote) ?

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Pe sep 13, 2019 12:07 pm
Napisal/-a pleomax
To tudi meni ni jasno od koga so zdaj ti novi 1,2 motorji ker povsod piše po svoje. Sem se peljal s trenutno astro 1.4 125....ne vem če sem se kdaj vsedel v avtomobil, ki bi tako dobro imel vse nastavljeno kar se tiče sklopke in trdote le-te. Tukaj se lahko zgledujejo vsi, od audija, vw... Fantastično. Čudovit avtomobil za vozit in zelo podcenjen. Vozil sem tudi golfa ampak to ni to. Zdaj razumem zakaj je bil to evropski avto leta. Zanima pa me edino, ali ima innivation oprema na sprednjih vratih zgornji del mehko gumo spredaj? Nižje opreme imajo to iz trde plastike, kar me je malce zmotilo, pa ti navadni, ne AGR sedeži so malce pretrdi nogoče ampak ok, takšne ima tudi golf. Tukaj mi je bolj všeč kaka 308-ka. Ampak ko vidiš ceno sploh zdaj odhajajočih aster 1.4, pa je res izjemna priložnost jo kupiti, ker je verjetno najcenejša od vseh.

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Pe sep 13, 2019 3:19 pm
Napisal/-a tomzzi
Baje NISO od PSA. Tudi tukaj je omenjeno: https://www.youtube.com/watch?v=CVbzXg26Hj8
Itak pa kolikor sem bral bo Opel prevzel razvoj nekaterih (ali vseh?) bencinarjev za PSA. Je bilo nekaj časa nazaj v novicah.

@pleomax
Zgornji del vrat spredaj je mehkejši. Iz prve roke povem. Edino če so kaj zadnje leto spreminjali. Kolikor vem niso.
Zadaj je trda plastika kot pri Golfu recimo.
Če bi jaz sedaj kupoval novo Astro bi vsekakor počakal na facelift model. Ne bi vzel trenutne. Pa ne zato, ker bi bila slaba.
Ampak ima facelift kar nekaj tehničnih sprememb...
Edin glede motorjev nisem siguren. Ampak če kaj dobro poznam Opel bi bil idealen 1.2 130KM. No pa jasno 1.4 145KM.
Škoda, ker so umaknili 1.6 bencinarja.

Drugače se strinjam glede nastavitev... Meni je idealno. Sklopka ravno prav trda. Ne pretrda in ne premehka.
Menjalnik mi je super. Postavitev tipk odlična. Položaj za volanom pa pravtako odličen. Podvozje je dobro nastavljeno.
Mogoče malenkost (pre)trdo na krajših neravninah. Baje facelift to za malenkost izboljša (spremembe na podvozju).
Aerodinamika pa odlična ja.

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Pe sep 13, 2019 8:04 pm
Napisal/-a IcEm4n
Če sem jaz prav razumel, so vsi motorji v ponudbi trivaljniki. Torej 1.2 Turbo ni neka novost (razen najmočnejša različica), medtem ko sta 1.4 Turbo s CVT in 1.5 CDTI (vključno z 9-stopenjskim avtomatikom) nova. Za dizla mi je malo čudno, ker je 1.5 s 4 cilindri dejansko šele 1 leto zunaj.

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Ne sep 15, 2019 12:50 pm
Napisal/-a aygo
Modeli kateri so zgrajeni na GM platformah še naprej upirabljajo GM motorje.

https://de.motor1.com/reviews/367914/op ... iner-test/

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: So maj 20, 2023 6:56 am
Napisal/-a BOBoo
Pozdravljeni.

Kakšno je vaše mnenje o Opel Astrah (bencin) karavan tam od letnika 2013-2015, konkretno Opel Astra 1.4 TURBO 103KW, ali pa tudi druge mašine. Kaj se splača nabaviti, če sploh?

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: So maj 20, 2023 8:24 am
Napisal/-a BOBoo

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Ne maj 21, 2023 5:52 am
Napisal/-a BOBoo
Torej Astra in kater motor
- 1.4 turbo, 140KM ali 120KM
- 1.6, 16v, 116KM
- ...

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Ne maj 21, 2023 6:39 am
Napisal/-a mevden
Vsekakor 1.4 140 konjev če že. Avto je dokaj težek v primerjavi s konkurenco, če imaš družino bo to dokaj utesnjen avto, prostor v drugi vrsti je res omejen.

Motor je ok, ima pa verjetno menjalnik z oznako m32,kateri ima težavo z ležaji. Menjalnik začne tuliti in je potrebna njihova menjava, strošek nekje od 600 do 900 eur. Odvisno kje menjaš...in koliko ležajev zamenjaš. Vsekakor redkokateri naredi do 100.000 km brez menjave ležajev. Tako da vprašaj lastnika kaj o tem.

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Ne maj 21, 2023 7:00 am
Napisal/-a BOBoo
Kaj pa se potem priporoča v tem rangu? Hyundai i30, Citeoen C5, Kia Ceed, kaj drugega?
Karavani ali enoprostorci, bencin...

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Ne maj 21, 2023 8:12 am
Napisal/-a Blinder
mevden je napisal/-a:Vsekakor 1.4 140 konjev če že. Avto je dokaj težek v primerjavi s konkurenco,...


a sploh veš, če gre verzija 140 kaj boljše kot verzija 120, ali si to kar tako po občutku ustrelil? Navora imajo isto, zgleda, da je verzija 120 namerno zamorjena nad 4200 rpm, do takrat pa verjetno imajo enake zmogljivosti kar se motorja tiče. Treba še preverit, ali imajo enaka prestavna razmerja.

https://www.auto-data.net/en/opel-astra-j-1.4-turbo-140hp-16964
https://www.auto-data.net/en/opel-astra-j-1.4-turbo-120hp-16961

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Ne maj 21, 2023 9:40 am
Napisal/-a luks104
Jaz imam tak avto v lasti že 5 let. Je letnik 2015, karavanska izvedba, 1.4 turbo bencinar s 140KM, Cosmo oprema. Jaz sem z njim sem naredil dobrih 150 tisoč kilometrov, na števcu jih ima trenutno malo manj kot 210 tisoč. Prostora je zame dovolj, nimam pa še otrok, zato mogoče nisem najboljši primer. Smo pa šli letos s tremi kolegi (skupaj smo bili v avtu 4-je) na smučanje za 5 dni, pa je avto s strešnim kovčkom nekako požrl vso prtljago in smučarsko opremo.

Od omembe vredne opreme ima:
- tovarniško vgrajen LPG - dejansko zelo zanesljiva zadeva, menjal sem samo uparjalnik, ker je začel spuščati
- AFL biksenon žarometi - žarnice še vse prve, nisem imel problemov s sistemom, je pa nepogrešljiv. Ko se vsedem v kakšen drug avto s klasičnimi halogenskimi žarometi, se sprašujem kako lahko ljudje vozijo s temi "svečami v kozarcu" :)
- samodejni brisalci in upravljanje dolgih luči - prvo uporabljam vedno, drugo redko :)
- samozatemnitveno ogledalo
- delno usnje
- bluetooth

V času mojega lastništva so bila izvedena sledeča popravila:
- uparjalnik (LPG element) 200€
- oljni hladilnik (spuščalo je sicer samo tesnilo, a sem se zaradi težke dostopnosti odločil menjati kar cel hladilnik) 250€
- turbina (nastale so majhne razpokice znotraj ohišja in pri wastegate-u - turbine ni bilo možno obnoviti) 1500€, cena je bila visoka, ker sem moral kupiti originalne cevi za olje in hladilno tekočino - svinjsko drago, in pa vzel sem turbino dražjega proizvajalca Garett - lastna odločitev
- vžigalna tuljava - 100€
- pokrov ventilov - 100€
- večkrat mi je spuščala hladilna tekočina - cevi so plastične, pa rada katera spusti. Menjava ni draga

Redni servisi se meni zdijo zelo ugodni, delam jih na okoli 15000 kilometrov (5L originalnega olja GM vedno najdem za 25€, filtri pridejo tudi okoli 30€ - vzamem vse od proizvajalca MANN, mehanik 30-50€).

Z avtom sem drugače zelo zadovoljen, na avtocesti je tih, vožnja je udobna. 6. prestava je zelo dolga, zato imaš pri 130 km/h komaj 2500 obratov. Jaz imam porabo bencina okoli 7 litrov, a na avtocesti se ne vozim pod 150 km/h. Z umirjeno vožnjo se ga da spraviti na 6 l/100 km. Motor je drugače zanesljiv, ima indirektni vbrizg goriva, zato ni težav z zapacanimi ventili, med servisnimi intervali mi ni bilo treba nikoli dotočiti olja.

Pripombe:
- udari kamenčkov so nad vetrobranskim steklom brutalni - ne vem zakaj, ampak vsak udarec kamenčka odlušči del laka
- zaviranje motorja pri vožnji po klancu navzdol - to ni ravno težava vezana na sam avto, pač pa na majhno prostornino motorja
- A stebriček je ogromen, večkrat sem spregledal kakšnega kolesarja, pešca in tudi kakšen avto :) - sem pač malo bolj previden pri vožnji skozi ovinke, križišča
- avto je težek (po eni strani plus - ne znam opisati zakaj, ampak se počutim bolj varnega)

Za zaključek, meni je avto zakon. Menjava turbine mi je vzela največ denarja, ampak se nisem sekiral. Lahko bi prišparal nekaj 100€, ampak se vedno odločim za material znanih proizvajalcev. Kot sem omenil, je bila najdražja napeljava do turbine, ker se ni dalo dobiti drugje, kot na pooblaščencu. V načrtu je, da ga vozim do 300 tisoč kilometrov, in se takrat odločim, če je čas za menjavo. Izogibaj se 1.6 atmosferca - drugače zanesljiv motor, ampak nepremičnina :)

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Po maj 22, 2023 7:55 am
Napisal/-a BOBoo
Imam 1.6 atmosferca in je res... neuničljiva mašina, a mrtva na fertik. Včasih se ti zdi, da maš ročno zategnjeno.

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Po maj 22, 2023 12:24 pm
Napisal/-a berlonso
Sem sprobal nekaj atmosfercev, pa se mi je ta 1.6 sicer v starejši verziji Astre zdel podoben ostalim, nič kaj konkretno počasnejši v primerjavi z Meganom 1.6 in I30 1.4. Vsi 16V.