Stran 1 od 1

Nov Peugeot 3008 Hybrid Diesel 2.0. 4.WD

Objavljeno: To okt 30, 2012 2:27 pm
Napisal/-a Mabcde
Pred 3-imi dnevi sem bil na testni vožnji z Peugeot 3008 Hybrid Disel
z avtomatskim menjalnikom in pogonom na vsa štiri kolesa.
Kot zelo velik navdušenec Elektrifikacije vozil in tudi pristaš hybridnega pogona in drugih sprejemljiveših alternativ pogonskega goriva,katere bi bile sprejemljivejše za žepe denarnice nas šoferjev v Sloveniji in Europi me zanima ali ima kdo takšen prav takšen avto in kako se obnese za uporabo in če mi lahko pove ali je kdaj poskusil vožnjo z hitrostjo 50.km/h na električni pogon,koliko je samo na tak način prevozil razdalje in če je morda država kaj prispevala z subvencijo pri nakupu tega vozila,kot naj bi z subvencijo prispevala pri nakupu povsem električnega mnenja in koliko je približna poraba tega vozila z normalno vožnjo recimo po mestu in tudi izven - recimo kombinirano?!

Lp, G.

P.S. - Zelo vesel bom vsakega vašega mnenja in obenem koristnega nasveta tako za kot tudi proti.

Re: Nov Peugeot 3008 Hybrid Diesel 2.0. 4.WD

Objavljeno: To okt 30, 2012 6:52 pm
Napisal/-a Kael
Živjo!

Peugeot 3008 je zanimiv avto - sem zadnjič sedel v salonu, ko sva šla z mojo 208mico gledat. Za moje pojme je nakup hibrida, ki stane 6.000 € več kot enak nehibridni model neumnost in to so potrdili tudi na precej testnih, npr. na Siol strani http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomobili/2012/06/peugeot_3008_hybrid.aspx. 3008 bi mogoče že kupil, hibridne verzije pa gotovo ne.

Nekako imam občutek, da smo pri razvoju avtomobilov nekako dosegli nek "vrh" - vsak avto ima praktično serijsko že vsaj 6 blazin, 4 ali 5 euro ncap zvezdic, tempomat, klimo, potovalni računalnik in pa mogoče še kakšen tehničen paket (ogrevane šobe npr)... in to je nekako vse kar normaln človek rabi za vozit. Zato tako težko prodajo kaj več od osnovnega modela, oz. so paketi opreme tako nerazumno nastavljeni (npr. pri 208 mici dobiš 6 blazin, ESP, ipd fore v osnovni opremi, ni pa klime... mislim kje jim pamet). Zato pa sedaj ponujajo kup nekih "brezveznih doplačil, ker se pač folku zdi QL da jih ima) - npr. svetenje meglenk ko zavijaš (200 €), samodejno zlaganje špeglov,... krneki. Precej so proizvajlce privili (sploh na področju dizlov) s tistimi EURO normami, kar je posledično prineslo kup neumnosti v stilu DPF filtrov, bedarij START&STOP sistemov in podobne navlake, katere vzdrževanje je strašanko drago (odpoved DPF filtra je kaj hitro 4 mestna cifra). Niti slučajno nočem vedeti, kakšen strošek bo, ko bo v takem avtomobilu crknilo v povezavi s hibridnim pogonom - saj boš dal par plač, da se boš lahko še peljal. Sploh pa ker se pogovarjamo o Peugeotu, kateri niso ravno neki prijatelji elektronike (da nebo nesporazuma, imam naročeno 208mico, prej imel 206tico in vem kako gre). Je pa lepo videti, da se proizvajalci trudijo najti alternativna goriva, vendar za moje pojme tehnologija še ni zrela za masovno uporabo - ko mi bodo pa naredili 208mico na štrom, z dosegom 800 km in polnenjem par minut in ceno kakršno ima sedaj navaden bencinski motor, pa bom začel razmišljat o nakupu - a takrat bo tudi cena elektrike grozovito poskočila.

Še bolj smešna zgodba pri tej EKO maniji, mi je politika prodaje avtomobilov. Na eni strani prodajajo izpuste CO2 in porabo goriva s nekimi tremi centilitri in avto v EKO akciji ponudijo s kupom dodatne opreme, v katerem so tudi lite felge v dimeziji 215/45/R16 (kupila sestra). O porabi poleti v primerjavi s pozimi in ceni gume nebi govoril. Podobno pri 208mici - iz tovarne so ZAVRNILI naročilo avtomobila s 15" colskimi litimi platišči, ker s pač 16ke serijske. Ja ok tut prav - na koncu dobim lite felge s testnega avtomobila - 40 € po komado za večjo gumo ne dam. In še bi lahko našteval podobne lapsuse.

Mene te novodobne tehnološke neumnosti enostavno ne prepričajo, sploh ker je v povezavi z temi novejšimi rešitvami kup problemov - npr. dizli in DPF, npr. downsizing in VW 1.2 TSI motor in tako dalje. Zato pa sem tokrat naročil dokaj varčnega 1.4 VTI atmosferskega bencinarja, butnil noter PRINS in skrbim za ekologijo in se vozim poceni, ceneje kot na nafto in plin.

EKO avtomobili so trenutno za šminkiranje in trend, do šparanja smo še daleč. Optimalna rešitev za cenovno ugodno vožnjo je nakup že v štartu čim manjšega avtomobila (z velikostjo raste cena), ki zadovolji tvoje potrebe, kjer daš poudarek na porabo gorivo in ZANESLJIVOST. Potem pa izbereš ali primerno zmogljiv dizelski motor (tisti neki mikro dizli so varčni samo če voziš do 70 na uro) ali pa bencinski motor, katerega se da predelati na plin in voziš po pameti.

Re: Nov Peugeot 3008 Hybrid Diesel 2.0. 4.WD

Objavljeno: Sr okt 31, 2012 9:05 am
Napisal/-a chan
Hibriden 3008 je bil tudi na našem testu: http://www.avtomobilizem.com/testi/peug ... 5-06-2012/, pri katerem je bila groba ugotovitev, da je avtomobil napram klasičnemu HDi absolutno predrag in ne ponuja pravega prihranka pri gorivu. Testna poraba se je ustavila pri 7 litrih na 100km, kar je moč doseči brez težav tudi z navadnim dizlom. Pretirano nižje porabe (ob normalnem režimu vožnje!!!) ni bilo moč doseči. Še največja prednost se pozna pri mestni vožnji, z uporabo elektro motorja, pri višjih hitrostih (npr. na AC) pač ne.
Sicer dokaj prepričljivo motorno kombinacijo, ki ponuja skupaj cca 200 "konjičev" pa zna povsem ubiti robotiziran avtomatski menjalnik, s svojo počasnostjo ter cukajočim delovanjem. Klasična avtomatika pri HDi je bistveno prijetnejša. Dodaten elektromotor je še najbolj občuten pri načinu SPORT ter prepričljivejšem pospeševanju.
Povsem električno delovanje (elektromotor na zadnji premi - stikalo na način ZEV) je v realnosti limitirano na kakšna 2 km, vendar hitrost ne sme preseči 60km/h, nadmorska višina pa ne 1500m. Zanimivo pri kakšnem manevriranju na parkirišču ter strašenju mimobežečih =P
Subvencije pri tovrstnih "klasičnih" hibridnih vozilih država ne ponuja, ponuja jo v primeru povsem električnih vozil ter tzv. priključnih (oz. plug-in) hibridov: http://www.elektro-vozila.si/domov/zani ... ze-oktobra

Na koncu je moč ugotoviti, da koncern PSA s hibridno tehnologijo še caplja za konkurenco, kjer je najverjetneje še vedno najbolj prepričljiva Toyota (npr: http://www.avtomobilizem.com/predstavit ... 8-09-2012/ ter: http://www.avtomobilizem.com/testi/lexu ... 0-09-2011/). O sami nezanesljivosti njihovega koncepta pa je bilo govora tudi že na našem testu pri primerku sorodnega modela 508 RXH, z istim pogonskim sklopom: http://www.avtomobilizem.com/testi/peug ... 8-08-2012/

Re: Nov Peugeot 3008 Hybrid Diesel 2.0. 4.WD

Objavljeno: Sr okt 31, 2012 2:14 pm
Napisal/-a esem
Povejmo še to, da doplačilo ni samo zaradi hibrida, je tudi 4-kolesni pogon, ki tudi pri "navadnih" dodatno stane. Ta ideja ni napak, le dodelat jo bo še treba, predvsem glede cene (in menjalnika).

Re: Nov Peugeot 3008 Hybrid Diesel 2.0. 4.WD

Objavljeno: Sr okt 31, 2012 9:24 pm
Napisal/-a tristan01
esem je napisal/-a:Povejmo še to, da doplačilo ni samo zaradi hibrida, je tudi 4-kolesni pogon, ki tudi pri "navadnih" dodatno stane. Ta ideja ni napak, le dodelat jo bo še treba, predvsem glede cene (in menjalnika).


Dobro, res da navadnemu avtomobilu lahko dodaš še avtomatiko da ju lažje primerjaš. 4 kolesni pogon pa je tu pogojna zadeva. Zadnja prema je gnana le električno. Kot takšno je ne moreš primerjat s klasičnim štirikolesnim pogonom.

LP Tristan01

Re: Nov Peugeot 3008 Hybrid Diesel 2.0. 4.WD

Objavljeno: Če nov 01, 2012 1:36 am
Napisal/-a esem
Se strinjam, to ni terenc niti ni namenjen brezpotjem. Kot večina raznih 4x4 pogonov na osebnih in tudi na SUV-ih bo uporabljan samo na blatu, snegu ali ledu. Tam pa so tudi el. kW dovolj, ker je spolzko in ne rabi niti toliko kW, kolikor jih ima. Hkrati morda pomaga še ESP-ju.

Re: Nov Peugeot 3008 Hybrid Diesel 2.0. 4.WD

Objavljeno: Če nov 01, 2012 3:58 am
Napisal/-a ~toMmy~
Če sem malo grob, je to ena napihnjena krava z relativno malo prostora v notranjosti (ok, kot večina SUV-ov), največ kar lahko prevozi je en relativno dobro vzdrževan kolovoz, porabo se pa da imet takšno ali podobno pri konkurenčnih (izključno) dizelskih SUV-ih. V primerjavi z navadnim dizlom (isti model) nosi še dodatno težo, iz ekološkega vidika pa je zanimivo upoštevat še čas, ki so ga namenili za razvoj (kar se odraža v ekološkem "davku) in izpuste pri izdelavi in razgradnji dodatnega električnega pogona. Če potegnem črto, je pač en velik nesmisel...

Re: Nov Peugeot 3008 Hybrid Diesel 2.0. 4.WD

Objavljeno: Če nov 08, 2012 8:12 pm
Napisal/-a Mabcde
Pozdravljeni,

Najprej bi se vam vsem rad lepo zahvalil za vse vaše prispevke in povezave na ogled testov,ki so jih opravili z prav takšnim 3008 Hybrid Dieslom 4.WD.Z
Veseljem bom v pridnjih dneh,ko si bom lahko ogledal še teste na povezavah z vsakim od vas pokomentiral - Še enkrat Hvala Lepa vsem za vaš odziv.Pravtako se vam opravičujem za zamudo a službene obveznosti mi ne dopuščajo zmeraj,da bi lahko hitreje odgovoril.

Lp, G.