Stran 1 od 2

Polarizator goriva???

Objavljeno: To feb 22, 2005 4:58 pm
Napisal/-a fare
Lp, Vsem!
Na črpalki BB (gorivo je 5sit ceneje) tezno-Maribor, nek privatnik ponuja zadevo Super Fuell Max. To naj bi bil magnetni polarizator goriva, ki se ga namesti na dovod goriva v masino in razbija molekule becina ali dizla od molekul žvepla ter drugih nečistoč.
Tip zatrjuje da je zadeva testirana pri GM-u, Toyoti ter VW, in da je prihranek goriva do 25% !!!
Kaj mislite tip napizduje ali je zadeva uporabna :?:
ps: prodaja se zelo dobro!

Objavljeno: To feb 22, 2005 5:00 pm
Napisal/-a lublancan
un ti je pozabu povedat, da bi biu ustrezen magnet tolk velk ko tvoj auto, zato da bi delval

deluje pa na denarnco, takoj maš 25% denarja manj

Objavljeno: To feb 22, 2005 5:02 pm
Napisal/-a Mate
O tem je bilo ze ogromno napisanega. Mal poisci, mislim da je tema Fuel saver.

Objavljeno: To feb 22, 2005 5:32 pm
Napisal/-a Voith
lublancan je napisal/-a:un ti je pozabu povedat, da bi biu ustrezen magnet tolk velk ko tvoj auto, zato da bi delval


dej no pa kva nabijas.

od kot teb ta podatek, dej mal obelodani to trditev.

zadeva preizkuseno deluje. to da ma pa certifikat general motor pa vw je pa se en zanimiv podatek ka li?

Objavljeno: To feb 22, 2005 5:34 pm
Napisal/-a Pugi
Hm, le zakaj ne vgrajujejo serijsko kaj takega.. Pomoje si vsak avtomobilski gigant prizadeva zmanjšati porabo svojih vozil in naredi vse za to..

Objavljeno: To feb 22, 2005 5:38 pm
Napisal/-a SuperFly
100x slišano in predebatirano.... :roll:

Objavljeno: To feb 22, 2005 5:40 pm
Napisal/-a lublancan
Voith je napisal/-a:
lublancan je napisal/-a:un ti je pozabu povedat, da bi biu ustrezen magnet tolk velk ko tvoj auto, zato da bi delval


dej no pa kva nabijas.

od kot teb ta podatek, dej mal obelodani to trditev.

zadeva preizkuseno deluje. to da ma pa certifikat general motor pa vw je pa se en zanimiv podatek ka li?


kolkr so men razlagal, magnet res vpliva na molekule in potem porabš manj goriva, vendar tako majhen magnet ne vpliva na gorivo, ker je enostavno prešibak
enako velja za magnete proti vodnemu kamnu v ceveh, kjer so priznal da študije sicer veljajo (vpliv magneta) vendar oni ne povedo koliko velik bi mogel biti ta magnet

tko k je pugi napisu, če bi blo to res potem, bi mel to vgrajen vsi avtomobili
razvijanje novega motorja z nižjo porabo in nižjimi emisijami stane veliko in niti pod razno jim ne rata zmanjšat porabe za 25% glede na prejšnji model
torej bi prihranile tovarne miljone in miljarde $ z enim magnetom za 50 SIT

Objavljeno: To feb 22, 2005 5:44 pm
Napisal/-a Voith
Pugi je napisal/-a:Hm, le zakaj ne vgrajujejo serijsko kaj takega.. Pomoje si vsak avtomobilski gigant prizadeva zmanjšati porabo svojih vozil in naredi vse za to..


ni glih cist tko. tle je 10000 enih razmerij ki so med vsemi moznimi firmami in dobavitelji ipd.

in pol ce se podre ravnovesje je kriza.

ustaljene norme so tud kok prblizn nej zre dolocen avto, ker ce bi se hotl bi se dal na tem podrocju marsikaj storit, pa se ne. obstaja tehnika kako iz bencinskega motorja spravt velik vec moci pa velik nizjo porabo, za delno drazlo proizvodnjo, tle se govori o prblizn 15% drazli proizvodnji.

tore samo od sebe se postavi uprasanje, zakaj vsi ustrajajo na patentu motorja ki se ni NIC spremenil ze od leta 1937.

vse kar vse bolj obvladajo v teh tovarnah je programirana pokvarljivost in nc druzga.

Objavljeno: To feb 22, 2005 5:51 pm
Napisal/-a Voith
lublancan je napisal/-a:kolkr so men razlagal


ej tud men je marsikj marsikdo razlagal, pa to se ne pomen da je to res.

torej presvoh pravis da bi znal bit?

kako je pol mozn da elektromagnetno valovanje ki ga dela 3,6 voltna baterija, s par sto miliamperi lahko 10km dalec nese zvok v realnem casu in to okol pol ure skupej?

lej tale citat je zanimiv:

"Everybody says something is impossible. Then when it happens they say it was inevitable."

a se najdes v tem?

Objavljeno: To feb 22, 2005 6:06 pm
Napisal/-a lublancan
no da ti razložim kako je to zgledal: greš lepo na celjski sejem, ti tm začnejo o vsem tem razlagat. pol jih pa vprašaš za te študije ki ti jih pokažejo in vidš da magnet res vpliva na vse to
samo tm piše, kolk velko magnetno polje bi blo potrebno za vse to
potem se pa sam pozanimaš kolk velk magnet bi ustvaru tolk velko magnetno polje
poišč na googlu, ker se mi ne da še enkrat iskat tega

če bi blo to res, potem ne bi blo hibridnih autou
če bi bla ta "tehnologija" vgrajena v novi golf V, bi mel naročil za par let naprej
kdo pa ne bi meu auta ki bi mu kuru 6l na 100km in bi meu pod haubo 120 konjeu
dizli bi kurl še mn, kurl bi ti manj kot 4 litre

če bi to vgradil v lupota 3L, bi kuru mau čez 2 L, torej sanjski auto

Objavljeno: To feb 22, 2005 8:14 pm
Napisal/-a Spyker
Jest tud mislim da so tole buče...samo moje mnenje...se bi bilo potrebno res pozanimat ampak res nevem zakaj potem VW ne kupi par sto tisoč takih zadev in jih vgrajuje v vsa svoja vozila, tukaj nevem kaj se bi lahko podrlo kot je Voith napisal, da bi potem nastala neka kriza...kakšna že... :?:

Objavljeno: To feb 22, 2005 8:21 pm
Napisal/-a killah bee
zakaj pa se enostavno ne naredi tko:
tisti ki vas zanima če zadeva deluje al pa ne,zberte skup za en magnetek pa testirajte,
pol pa si lahko pameten ali deluje ali ne ;)

Objavljeno: To feb 22, 2005 8:55 pm
Napisal/-a TITan

Objavljeno: To feb 22, 2005 9:39 pm
Napisal/-a ziga24
Jaz mam eno tako napravo v predalu, ker mi jo je dal mehanik dol, ko je podrl motor pa ni vedu kaj je.
Jo bom enkrat nazaj zmontiral, pa bom potem povedal kakšen je rezultat.

Objavljeno: To feb 22, 2005 10:59 pm
Napisal/-a Pugi
Radikovič, tole je Radikovič.. Al pa še ne za dons zvečer... Pol pa gremo, kluče vun iz hlač, pa vtekneš pa obrneš!

Seveda bi moj avto lahko pil 3.6, sam je naftni lobi tako vpliven, da so rekl da bo raj 8.5... Jerajt. Pa vw se je toook hvalu z lupotam 3L, sam to je čist naizi narest, sj bi lahk vsi tolk kurli, sam jim naftarji ne pustijo. Resno me zanima - kaj je folku da vedno znova in znova odkrijete toplo vodo?? Jafak.

Objavljeno: To feb 22, 2005 11:12 pm
Napisal/-a TITan
Sej jz sem enkrat naredu da je moj 1.8 motor (bencinar) pil 4.3L, sam sem mel takoj ene tipe od VW na vratih k so rekl da to pa nau šlo.... pa smo nazaj na 8-n litrih :lol:

Objavljeno: Sr feb 23, 2005 11:29 am
Napisal/-a maniac
glede teh magnetov ne vem, ampak bom verjetno enkrat poskusu...jebiga poraba zelo močno vpliva na moje finančno stanje.

glede tega : "preveč "ozadja" da bi to dovolili, je nafta malo preveč pomembna"

pa samo tole, dokazano znajo avtomobile in ostale mašinerije :!:
narediti takšne, da delujejo na VODIK, ELEKTRIKO, takšne in drugačne pline...(ti se tudi vozijo okoli) ampak dejansko, če bi šla zadeva s polno paro na trg, bi propadlo pol sveta, ki živi od nafte in njenih derivatov (večina azije,...kar pa je kr neki ljudi), da niti ne omenjamo, da zelo veliko zelo vplivnih ljudi črpa bogastvo iz naftnega gospodarstva in dokler imajo kako besedo bo nafta največji energijski vir in .

ni več problem narediti kaj okolju prijaznega, ampak dobiti dovoljenja za uporabo tega! (pa predno začne kdo bit pameten...seveda so ti avtomobili...dražji od navadnih, ampak vprašanje je zakaj---recimo, da tudi zaradi tega, ker to ni dovolj množično proizvedeno :!: , da bi dosegalo normalno ceno, ker je vse tak obdavčeno, da niti možnosti nima, ker so lastniki večine denarja v svetu naftni mogotci,...)

to glede porabe je pa tak, tak...DA se narediti varčen avto, ampak tendenca je ta da se delajo močni avti,...jst sem prepričan, da ni noben problem narediti bencinski avto, ki pije 3 do 4 litre bencina...

primer je že honda 1.5 vtec-e, avto z 90 konji pa pije pod 6 litrov, tudi bistveno manj če želiš.
pol recimo twingo, ki pije cca 6 litrov in je motor star 10 let, težko verjamem, da v tem času niso pogruntal nič novga in boljšega...
:idea:
če npr vse ECO tehnične inovitete iz nekaterih šparovčkov upelješ na npr to hondo ali twinga (na križišču ko stojiš takoj ugasne, pri nižjih vrtljajih le delno delujoča mašina, ventili, tanše gume, še malce lažja zasnova, boljša aerodinamika,...)
dobiš porabo bistveno pod 5 liti...torej se zna in se da, vendar se zaradi določenih stvari ne (varnost, norme!, tok denarja,...)

samo tko v razmislek

lp

Objavljeno: Sr feb 23, 2005 1:17 pm
Napisal/-a Voith
kaj je polarizator goriva:

Polarizator goriva je magnetna naprava, ki jo namestimo na dovodno cev goriva, kjer s svojim delovanjem orientira mulekule v gorivu tako, da so dostopnejse za vezavo s kisikom v hitrem procesu gorenja.

Vse se je zacelo z iskanjem metode za boljsi energetski izkoristek goriva, ki bi pomenil manjse onasnezevanje zraka in nizjo porabo. dieselski in bencinski motorji uporabljajo za pogonsko sredstvo tekoca goriva, ki pa v tekocem agregatnem stanju niso eksplozivna. zato vbrizgovalni sistemi motorjev gorivo razprsijo, da se drobne kapljice goriva bolje povezejo z zrakom oz kisikom iz zraka, ki je nujno potreben za izgorevanje. zelo uporabna in razsirjena tehnologija, ki pa ima eno bistveno pomankljivost - nepopolno izgorevanje.

To za uporabnika brezhibnega redno vzdrzevanega motorja pomeni manjsi energetski izkoristek pri vecji porabi goriva, hitrejse nabiranje ogljikovih oblog v izgorevalnih komorah motorja in vecje onesnazevanje okolja oziroma vecje obremenjevanje katalizatorja.

Kako se temu izogniti? Goriva, ki jih uporabljamo v tekocem ali plinastem tekocem agregatnem stanju v napravah z notranjim izgoreanjem, so ogljikovodiki, ki so sestavljeni iz skupin in verig molekul. zaradi omenjene molekulske sestave ima gorivo obliko kletke - notranji ogljikovi atomi pa za kisik niso dostopni. to pomeni da doloceno stevilo molekul kljub razprsevanju ostane v skupkih in se ne morejo povezati z kisikom iz zraka do te mere, da bi prislo do popolnejsega izgorevanja.

Posledica so visoke koncentracije neizgorelega ogljika, saje ter izpusni plini - neizkoriscena energija. Da bi to pomankljivost v tehnologiji razprsevanja zmanjsali, so znanstveniki iznasli metodo, s katero skupke molekul z uporabo magneta postavijo v vrsto in uredijo molekulsko strukturo. delci goriva se tako veliko bolje razprsijo in bolje vezejo s kisikom. Rezultat je jasen - gorivo popolneje zgori, nastane manj sajastih oblog, v zrak je spusceno manj strupenih plinov in z isto kolicino goriva se lahko vozimo dlje. Ta postopek se strokovno imenuje polarizacija, magnet pa polarizator goriva. uporablja se lahko pri vseh napravah z notranjim izgorevanjem, od sezigalnih peci in avtomobilskih motorjev do motorjev tovornjakov, colnov, letal.

V domaci rabi je polarizator goriva najbolj razsirjen pri avtomobilskih motorjih in ogrevalnih sistemih, saj se strosek nakupa hitro povrne z manjso porabo goriva in pocasnejso mehansko izrabo motorja.

Zadovoljni uporabniki porocajo o spremembi delovanja motorja, ta se bolje odziva na pospesevanje v nizjih obratih in porabi do 15% manj goriva. Bistvene prednosti pri uporabi polarizatorja za gorivo so nizja poraba, ciscenje izgorevalnega prostora v motorju - ogljikovih oblog, boljse odzivanje motorja v nizjih vrtljajih, lahkotnejsi tek motorja ter manjse mehanske obrabe motorja ter s tem daljsa zivljenska doba motorja.


@lublancan:

clovek gorivo je tekocina, in ne granitna kocka. verjetn res ce bi hotu manipulirat z molekulami granita da bi rabu ogromn magnet, sam tle se govori o tekocini.

pa tud se neki je, avtomobili so porabniki goriva, ne pa manipujatorji le tega. ko kupis avto tovarna predvideva da bo not tankano velik razlicnih vrst goriva, zato ne smejo vgrajevati sistemov ki bi z gorivom manipulirali, ker so izkljucno porabniki.

pravico do tega da uporabljas gorivo ki je bilo podvrzeno manipulaciji mas sele ti ki si uporabnik tega avta in bos sam precenu kaj ti bolj sede tankat.

@demo:

lej naprimer lupo je avto ki je tako mejhn, da se prakticno noben nebo zanj odlocil ker je enostavno premejhn za resno prevazanje okol.

ce pa naredijo pri recimo avtu ki bo masovno prodan, torej recimo kr tko na blef, da bo prodanih 200.000 enot. zdej pa recomo da tak avto povprecno pije 10 litrov, doticna tovarna pa naredi isti avto ki pozre 6 litrov na 100km.

kaj se zgodi?

200.000 krat 4 litre manj goriva se proda na 100km vsakega vozila.

to se prav cca 800.000 litrov goriva manj je prodano v recimo dveh dneh samo tem kupcem ki so kupili ta avto.

se pravi ce je liter goriva 200 sit, je to 160.000.000 sit zgube za neko skupino ljudi v dveh, pazi moc te besede: v DVEH dneh.

zdj pa ce bi se to zacelo dogajat mnozicno, bi se dogajal brutalni preobrati, in na tisoce ljudi bi mogl mal bol zategnt pas, k zdj veselo vlecejo denar. oni tega nocejo, pravtako je v interesu tovarn da njihov avte ne pije ne premal ne prevec ampak lih prou. delno tud zaradi tega ker majo tud tovarne koristi od tega ce se goriva proda vec.

sploh pa k smo ze glih pr tem zakaj pa v ameriki ne zacnejo uporabljat take tehnologije k jo mi, pa majo za njihove razmere super ekonomicna vozila??

ampak ne pr njih se se zmer proizvajajo avti k pijejo galono bencina na 6 milj :?

gorivo je pac en izmed glavnih ekonomskih faktorjev, in zelo upliva na gospodarstvo vsake drzave, in zdj je zadeva relativno v ravnovesju, ce bi se pa zacele vlect kksne wild karte, bi pa znal pridt do brutalnih gospodarskih sprememb v dolocenih drzavah, kar bi v najslabsem primeru znal povzroct vojno svetovne razseznosti.

tko da tist litrcek manj k bi ti ga korito lahko manj zrlo, sploh ni tok nedolzna stvar kokr se mogoce zdi na prvi pogled.

mal razmislte o vsem tem, pa kdo vas vse nateguje, kdo nadzira, pa zakaj.
enostavno zivimo v takem zafukanem sistemu.