Stran 1 od 1
namesto rezerve
Objavljeno: Ne feb 22, 2009 1:34 pm
Napisal/-a janki
A ima kdo izkušnje z pripomočki oziroma kitom za krpanje gum (ima ga med drugimi tudi vw touran). Zanima me kako to deluje, koliko časa potrebuješ da zakrpaš gumo ali je hitreje kot zamenjava kolesa, kaj s kitom ko ga enkrat uporabiš itd.....
Za odgovore se zahvaljujem.
Objavljeno: Ne feb 22, 2009 5:17 pm
Napisal/-a simply
Sam sem imel težave s to "stvarjo".
Problem nastane :
- ko se ti pojavi malček večja luknja v pnevmatiki
- kaj narediti kasneje z pnevmatiko, ki je znotraj polna nanosa - da o notranji strani platišča niti ne govorim.
Ni je čez "rezervo". Vsaj zame ne.
Objavljeno: Ne feb 22, 2009 5:32 pm
Napisal/-a black
Ravno prejšnji mesec ko sem pri meni menjaval zvito feltno in prebito gumo sem se spraševal kako bi si sploh pomagal s tem kitom (če bi ga imel seveda)
V tem primeru ti ne pomaga nič razen AMZS

Objavljeno: Ne feb 22, 2009 5:42 pm
Napisal/-a seeman66
simply je napisal/-a:Sam sem imel težave s to "stvarjo".
Problem nastane :
- ko se ti pojavi malček večja luknja v pnevmatiki
- kaj narediti kasneje z pnevmatiko, ki je znotraj polna nanosa - da o notranji strani platišča niti ne govorim.
Ni je čez "rezervo". Vsaj zame ne.
...o ja je

Če ti jo zamenja dobra bejba u miniču
x2
Objavljeno: Ne feb 22, 2009 7:13 pm
Napisal/-a marej
Zanima me je kdo že imel kaj iskušen s temi spreji,ki jih lahko dobiš na Petrolu za krpanje manjših luknjic.Ali deluje.
Objavljeno: Ne feb 22, 2009 7:27 pm
Napisal/-a pskoda
Moj avto ima samo ta kit in nimam rezervne gume. V pritljažniku imam vgrajen majhen kompresor, cevke, polnilo ki je malo večja kot 0,5l piksna pira. Na kompresor montiraš cevko, drugi konec na polnilo z drugo cevko pa iz polnila na gumo, prižgeš kompresor nafilaš na določen bar in to je to
Objavljeno: Ne feb 22, 2009 7:57 pm
Napisal/-a janki
Kaj potem , koliko časa se lahko voziš s tako gumo in kako se očisti polnilo z felge, kje kupiš drugo polnilo in koliko stane?
Objavljeno: Ne feb 22, 2009 8:10 pm
Napisal/-a pskoda
Zaenkrat še nisem imel tega problema, samo kolker jaz vem je to polnilo 100% in naj ne bi spustila, ko pa demontiraš gumo je ta polnilo mehko in jo lahko brez problema spucaš iz feltne oz gume, ampak jo je treba takoj, ker ko se strdi jo zelo teško odstraniš.
Objavljeno: Ne feb 22, 2009 10:39 pm
Napisal/-a mimax
To polnilo zadostuje za zatesnitev malih luknjic (npr. posledica manjšega žeblja) in sicer je za toliko časa, da se lahko odpelje do vulkanizerja in popravi.
Za večje luknje seveda ne zadostuje in tudi ni trajno.
Kar se tiče pucanja s platišča in pnevmatike - polnilo je bolj ali manj tekoče (barva in viskoznost skoraj kot mleko), je pa res da je nastane tekom vožnje cela packarija, saj se dobro razmaže tako po notranji strani gume kot platišča. To je seveda tudi namen zaradi zatesnitve malih luknjice, je pa malce več za čistiti.
Objavljeno: Ne feb 22, 2009 10:51 pm
Napisal/-a ban
Ta kit servis je men tako tako, je vse u redu dokler je res mehjna lukna, kaj pa če gumo raztrgaš? Zarad tistih par litrov manj v prtljažniku je vseen boljš met rezervno gumo, tisto taozko.
Objavljeno: Ne feb 22, 2009 11:55 pm
Napisal/-a esem
Je že kdo kdaj poskusil s sprejem ali malim kompresorjem napolnit čisto prazno gumo, kjer rob gume odstopi od roba feltne (npr če s prazno malo voziš oz zavijaš)? Ni šans! Gre vse mimo
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 1:55 am
Napisal/-a esem
Ni to pravo nadaljevanje prejšnjega posta!
Pravo bi bilo:
Torej je ta kit (spreji itd) nezanesljiv in le pogojno uporaben. Žal nikoli vnaprej ne veš, ali bo guma odstopila od platišča ali ne - torej se na kit nikoli ne moreš zares zanesti!
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 7:59 am
Napisal/-a marej
Nekaj me zanima.kako deluje ta pena,da zakrpa luknjo? ali je treb met kak kompresor?
Objavljeno: Sr feb 25, 2009 8:30 am
Napisal/-a MacTron
marej aka tomazkozar: Vec iskanja, manj sprasevanja...
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=65201
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=24663
p.s. Tudi na team-audi malo spremeni besedila v postih o lastnistvu vozila.
