Stran 1 od 1
Nissan Terrano ali Kia Sorrento?
Objavljeno: Ne sep 05, 2004 10:26 pm
Napisal/-a pugi405
Zanimajo me vaše izkušnje z omenjenima avtomobiloma letnik 2004. Kakšni so +/- obeh in za katerega bi se bilo pametno odločiti.
Hvala.
Objavljeno: Ne sep 05, 2004 10:39 pm
Napisal/-a Templar
Žal z nobenim nimam direktnih izkušenj. Iz testov je razbrat da sta oba tipična SUVja.
Zelo hvalijo predvsem sorenta. Sploh ko vidiš s čim vsem je nafilan res uau!
Od izravnalca nivoja do baje zelo kvalitetnega pogona.
Znanci imajo terrana II s katerim so zadovoljni. Vendar jim je bil dizelski motor prešvoh in so ga dal na chip tuning in so ga po pol leta dali ven ker je avto ugašal in kuru ko zverina.
Je pa treba povedat da najbolje vozi oba in se odloči. Meni osebno je KIA lepša tak precej, čeprav pa terrano že sili v razred bolj pravih terencev kot so Pajero in Patrol. Terej odvisno za kaj ga boš rabu. Še enkrat pa morem omenit da so na vseh testih precej hvalili sorenta. Na primerjalnem testu s MBenzom ML celo zmagal!
Objavljeno: Ne sep 05, 2004 10:44 pm
Napisal/-a pugi405
Hvala za odgovor.
Objavljeno: Ne sep 05, 2004 10:58 pm
Napisal/-a INFINITI
Jst k sm svoj zajt biu na nissanu sm ga kr redno vozu, Sorentota ma pa bratranc in sm že dostkrat vozu ga, pa tut off roadau sm z obemi.
Ne da se mi na dolgo in široko razlagat (to sem že nekje na forumu enkrat debatiral z metallicom), ampak suma sumarum glede na moje osebne izkušnje in glede na teste ki sem jih premlel po dolgem in počez; Sorento bi vendarle bi moj končni izbor; res je boljši no ni kej.
Tsto debato pa si preberi tukaj:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=18487
LP

Objavljeno: Po sep 06, 2004 2:42 pm
Napisal/-a pugi405
Hmmmm prebral sem debato in dobil občutek, da Nissanov Patrol ni ravno v vodstvu pred Kio.

Ali so imeli pri njenem snovanju vmes kaj tudi Američani?

Objavljeno: Po sep 06, 2004 2:48 pm
Napisal/-a metallic
Pugi405 je napisal/-a:Hmmmm prebral sem debato in dobil občutek, da Nissanov Patrol ni ravno v vodstvu pred Kio.

Ali so imeli pri njenem snovanju vmes kaj tudi Američani?

Boš raj tole primerju z sorentom.

Objavljeno: Po sep 06, 2004 4:20 pm
Napisal/-a INFINITI
metallic je napisal/-a:Pugi405 je napisal/-a:Hmmmm prebral sem debato in dobil občutek, da Nissanov Patrol ni ravno v vodstvu pred Kio.

Ali so imeli pri njenem snovanju vmes kaj tudi Američani?


Boš raj tole primerju z sorentom.

Tole kar si dal sploh ni primerljiv avto; Nissan Murano ima 3.5 V6 motor z preko 260 KM, pa samo 4 kolesni pogon. Sorento je pa pravo terensko vozilo z reduktorji, zaporami diferencijalov in robustnim terenskim podvozjem, le oblika in notranjost je elegantna in cestna. -Malo poštudiraj preden kaj napišeš.

Objavljeno: Po sep 06, 2004 5:11 pm
Napisal/-a metallic
INFINITI je napisal/-a:metallic je napisal/-a:Pugi405 je napisal/-a:Hmmmm prebral sem debato in dobil občutek, da Nissanov Patrol ni ravno v vodstvu pred Kio.

Ali so imeli pri njenem snovanju vmes kaj tudi Američani?


Boš raj tole primerju z sorentom.

Tole kar si dal sploh ni primerljiv avto; Nissan Murano ima 3.5 V6 motor z preko 260 KM, pa samo 4 kolesni pogon. Sorento je pa pravo terensko vozilo z reduktorji, zaporami diferencijalov in robustnim terenskim podvozjem, le oblika in notranjost je elegantna in cestna. -Malo poštudiraj preden kaj napišeš.

a mislš, da nissan ne bo dal dizl mašine v murana za evropski trg? Če ga ne bo, pol brezveze, da ga sploh voz sm.
Drgač pa, da nisi ti pelu kakšnega special edition sorenta? Mal sm si ogledu data, pa nikjer ni vidt reduktorja.
sploh pa, zakva rabš reduktor za po mestu? Po mestu šteje udobje in tega je zagotovo več v muranu.

Pa še denarnica te ne žuli...

Objavljeno: Po sep 06, 2004 5:18 pm
Napisal/-a metallic
metallic je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:metallic je napisal/-a:Pugi405 je napisal/-a:Hmmmm prebral sem debato in dobil občutek, da Nissanov Patrol ni ravno v vodstvu pred Kio.

Ali so imeli pri njenem snovanju vmes kaj tudi Američani?


Boš raj tole primerju z sorentom.

Tole kar si dal sploh ni primerljiv avto; Nissan Murano ima 3.5 V6 motor z preko 260 KM, pa samo 4 kolesni pogon. Sorento je pa pravo terensko vozilo z reduktorji, zaporami diferencijalov in robustnim terenskim podvozjem, le oblika in notranjost je elegantna in cestna. -Malo poštudiraj preden kaj napišeš.

Drgač pa, da nisi ti pelu kakšnega special edition sorenta? Mal sm si ogledu data, pa nikjer ni vidt reduktorja.
Nja no, zgleda rabm očala... :P
Klinc ampak še vedno drži nadaljevanje...

Objavljeno: Po sep 06, 2004 5:36 pm
Napisal/-a INFINITI
http://www.kia.com/sorento/sorento-features.php
" 2 speed transfer case " -Vklopi se ga simpl z eno samo tipko kakor tudi 4x4 je vklopljiv z eno tipko med samo vožnjo če je treba.
Pa še podatki prenosov iz kia.de:
Getriebe manuell
Kupplung Einscheiben-Trockenkupplung -
Übersetung
1.Gang 4,155
2.Gang 2,265
3.Gang 1,428
4.Gang 1,000
5.Gang 0,880
R.Gang 3,827
Straße 1,000
Gelände 2,480
Achsantrieb 4,875
To lahko vidiš tudi brez očal po mojem.
Murano Bo prišel kot dizl; ampak to je še vedno cestni SUV, pa še dražji bo od sorenta, krepko. SOrento je pa SUV/TERENSKO VOZILO. Dej poštekaj to že enkrat mater mu ljubim!
-Sploh pa Pugi405 sprašuje glede TERENSKIH VOZIL in ne cestnih SUV ala toyota rav4,
Nissan X-trail, Hyundai Santa fe ipd. Očitno ga zanimajo TERENCI. -VIdim da sploh ne ločiš kategorij med sabo. -JAO,JAO

Objavljeno: Po sep 06, 2004 9:06 pm
Napisal/-a metallic
I give up.
Pugi, zakaj bi pa rabu terenca?
oj
Objavljeno: So nov 25, 2006 12:26 am
Napisal/-a yaris_ts
ma kakšen sorento
to je dvignjen avto
pravi krš
terrano II 5v in 7 sedežev to je zakon in poceni za vsak žep
Objavljeno: Sr dec 27, 2006 8:02 am
Napisal/-a Evan
Nissan Terano:
Priklopljivi 4x4 (2H, 4H, 4L), to najbrž pomeni brez sredinskega diferenciala, zadnji LSD, reduktor.
Sorento imate dve izvedbi:
a) priklopljivi 4x4 ("2H, 4H, 4L" oz. po Sorentovo na gumbu msilim da piše 2H, 4x4, LOW), to najbrž spet pomeni brez sredinskega diferenciala, zadnji LSD, reduktor.
b) TOD (torque on demand, Gumb: AUTO, LOW), sredinski razdelilnik (kao nek diferencial), zadnji LSD, reduktor.
Oba, Sorento, kot Terano znata biti kar dobra terenca in nista, ponavljam glede podvozja nista ravno SUVa, ampak ze bolj terenca, resda pa to niSTA kak LC HDJ.
Objavljeno: Sr dec 27, 2006 8:31 am
Napisal/-a nebivedu
Drugi sorento, ki si ga opisal je SUV, prvi pa terenec.
Pri teranotu in prvi kii imaš pogon na zadnja kolesa, pa potem priklapljaš prednji pogon in reduktor, pri drugi kii pa imaš pogon na zadnja kolesa in potem če ta zdrsnejo se priklopi šele prednji pogon. Vendar za terensko vozilo je to slabo - če zadnja kolesa že zdrsnejo to pomeni, da že drsiš in tukaj ni ravnop velike pomoči prednjih, ki so šele takrat začela delat.
Sam bi vzel terranota 2. Sigurno je po terenu mnogo boljši kot kia, delov(šnorkl, prtljašnik in ostale offroad opreme) je za nissana mnogo več, ker se da predelat tudi dele od njegovega večjega in boljšega starejšega brata(patrola), pa še ena prednost je, zdej ko sta nissan in renault združena imaš servis v vsaki vasi, samo še iskat moraš, kdo je cenejši in kdo bolj kvalitetno opravi servis.
Kar nekaj kolegov ima teranote in vsi so z njimi zadovoljni. Vendar to vseeno ni avto za hard - kako hitrostno dirko ali soft(spretnostno med količki) bi z njim odpeljal, več pa ne, ker ni ravno zdravo za ta avto.
Če hočeš veliko offroada vozit, potem si vzemi nekaj, kar ti ne bo žal, če butneš kam in da ima podvozje temu primerno - listnate vzmeti ali torzijo (za vsako kolo posebej), in da ni narejeno iz kakih drobnih cevi. Recimo vitara ali feroza.
Kar se tiče sicer vitare ali feroze je v pa podvozju razlika ko noč in dan - vitara ima cevi 80X40 za podvozje in vijačne vzmeti - po terenu gre in ne čutiš dost lukenj zaradi vzmetenja, vendar dvig takega avta je drag(da bo šel še bolj po terenu). Odbijači so plastični in v osnovi nima nobene zaščite podvozja, razen za tank, tko da se kr lomi če kam zadaneš, še posebej je na udaru podvozje, kjer če ne narediš zaščite hitro odlomiš kak auspuh ali pa kr menjalnik, pa kardan se tut lahko zakrivi.
Feroza pa v nasprotju ima podvozje iz cevi 100X60 in to debelostenske, zadaj ima listnate vzmeti, spredaj za vsako kolo posebej torzijsko vzmet(meter in še malo dolga štanga). Odbijači so pa kovinski, tako da jih s kladivom prec poravnaš. V avtu teren čutiš, vsaka luknja se čuti, vendar gre po terenu povsod kot za šalo. Ima zaščiteno kompletno podvozje z jeklenimi platami in dvig tega avta je zelo poceni in ga lahko izvedeš sam doma. Spredaj se samo navije torzija, zadaj pa podložiš vzmeti in imaš 10cm višji avto. Vse skupaj rabiš pol ure dela. Pootem pa še body lift kit za 5cm in večje gume, pa imaš višjega terenca kot večina ostalih - seveda pa s tem povzročiš da gre avto počasneje in izgubiš na moči(večje gume), vendar ti reduktor vse to nadoknadi. Pazit moraš samo na to, da ne lomiš polosovinj.
Sam imam avto dvignjen za 6cm in 28 colske gume v premeru na njem - zdej čakam na čas, ko bom body lift vgradil in pridejo na avto gume 30 ali 31 col v premeru, kar pomeni, da bo avto dvignjen še za dodatnih 2,5 do 5 cm. To pomeni najnižja točka oddaljenosti od tal(zadnji diferencial) bo okoli 30cm.
Objavljeno: Po feb 11, 2008 8:44 am
Napisal/-a dinks
absolutno se strinjam s tabo NEBIVEDU! pugi kupi teranota in ne bo ti žal! govorim po lastnih izkušnjah.
LP