Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Nissan Patrol Facelift

Napisal/-a metallic Pe avg 20, 2004 2:37 pm

Slika
Slika
Slika

V evropo prihaja oktobra. 8)
 
Uporabniški avatar
Fluid
Uporabnik
 
Prispevkov: 892
Pridružen: Če jul 22, 2004 2:18 pm
Kraj: bled

Napisal/-a Fluid Pe avg 20, 2004 8:58 pm

Sam še nissane gledamo. Men tak tip avta ni všeč, všeč mi je pa notranjost, če bi bli usneni sedeži bi blo še bolš...
Me pa zanima kaj je tist nad spredno desno lučjo?
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI So avg 21, 2004 4:29 am

Na žalost je še vedno daaaaaaleč za toyota landcruiser in konkurenco, bi pa raje vzel KIO sorento. Tale patrol ma hebl od menjalnika skor 0.5 metra doug - what an crapp!
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic So avg 21, 2004 7:47 am

INFINITI je napisal/-a:Na žalost je še vedno daaaaaaleč za toyota landcruiser in konkurenco, bi pa raje vzel KIO sorento. Tale patrol ma hebl od menjalnika skor 0.5 metra doug - what an crapp!


Sorento je kinder jajček proti temu. Sm se pelu z kio. Še zdej mi ni jasn, zakva ni tip nabavu C5 karavan... :? Drgač pa pravjo, da je patrol najboljši terenec med japonskimi. :wink: LC ni več, ker je bl suv.
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic So avg 21, 2004 8:00 am

Sej pr LC tut ni dost bolš:
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI So avg 21, 2004 1:07 pm

metallic je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Na žalost je še vedno daaaaaaleč za toyota landcruiser in konkurenco, bi pa raje vzel KIO sorento. Tale patrol ma hebl od menjalnika skor 0.5 metra doug - what an crapp!


Sorento je kinder jajček proti temu. Sm se pelu z kio. Še zdej mi ni jasn, zakva ni tip nabavu C5 karavan... :? Drgač pa pravjo, da je patrol najboljši terenec med japonskimi. :wink: LC ni več, ker je bl suv.


Ti KIA je naredila zakon z Sorentom, menjalnik in kokpit je dosti lepši od obeh, menjalnik je kratek kot pri osebnem avtu, le bolj debel in robusten je. -v primerjavi z nissanom je 10 let naprej; nič ne šklepeta, nič ne trese. -nisssan patrol in terano sta noter med vožnjo ko drvarnice! Kiin način izdelave je presenetljiv, terenske sposobnosti so pa zelooo dobre - ga ma bratranc, pa glede na to da sem delal na nissanu lahko dosti bolj objektivno ocenim patrola, kio, LC (smo mel tut na testu) al pa teranota. Skratka KIO dobiš za skor pol cene, je pa izredno kaliteten terenc (pobrskaj delo - na kolesih; super test kie sorento kak mesec nazaj) - avto je bil neobrabljen kar se tiče, zavor, sklopke, motorja (celo tovarniške obdelava je bila še videna po 50 tkm) in drugih elementov. Ni brez veze da so angleži izglasovali KIO za avto leta v svoji klasi celo pred X5.
Kar se tiče LC, a je biu zun 2 ali 3 leta pred tem nissan copy-faceliftom? Pa ka suv -lepo te prosim!! - Malo si poglej kaj vse ima ta pizdarija vgrajenega od elektronike do mehanike. Jst navijam za nissan v življenju, ampak sorry; nisem slep ali bebec da bi bil slep glede tega kaj lahko dobim za isti denar pri konkurenci!
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic So avg 21, 2004 1:52 pm

Pa dobr, a se ti zdita patrol/terrano in sorento primerljiva avtomobila? Men se nekak ne no. Sorento je samo za na urejeno cesto pa mogoče kakšen mekedam, travo,... medtem ko že ob blagi strmini in blatu zmrzne (al pa znanec ne zna vozt). Po drugi strani se je moj fotr dostkrat pelu s tastarim patrolom v vojski, pa je reku, da so pršli kamorkoli so se namenil. Drgač pa verjamem, da je sorento bol "limuzinski" kot patrol. Čeprav se mi zdi vožnja s scenicom (ki je podn od avta) veliko bolj prijetna.
Boš sorenta raje primerjal z (resda dražjim) muranom. :wink:
Za LC se pa spomnim, a je bil v AM primerjalni test z patrolom. Skupi je zmagu LC, kot terenec pa gladko patrol. A z tanovim patrolom si se že pelu, k tolk veš o njem?
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic So avg 21, 2004 2:04 pm

Fluid` je napisal/-a:Sam še nissane gledamo. Men tak tip avta ni všeč, všeč mi je pa notranjost, če bi bli usneni sedeži bi blo še bolš...
Me pa zanima kaj je tist nad spredno desno lučjo?


Maš tu notranjost v usnju:
http://www.nissan.co.jp/SAFARI/Y61/0408/INTER/main1.html

Kva je pa tist pa nimam pojma... zgleda kot dodatno ogledalo?? :?
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI So avg 21, 2004 3:33 pm

metallic je napisal/-a:Pa dobr, a se ti zdita patrol/terrano in sorento primerljiva avtomobila? Men se nekak ne no. Sorento je samo za na urejeno cesto pa mogoče kakšen mekedam, travo,... medtem ko že ob blagi strmini in blatu zmrzne (al pa znanec ne zna vozt). Po drugi strani se je moj fotr dostkrat pelu s tastarim patrolom v vojski, pa je reku, da so pršli kamorkoli so se namenil. Drgač pa verjamem, da je sorento bol "limuzinski" kot patrol. Čeprav se mi zdi vožnja s scenicom (ki je podn od avta) veliko bolj prijetna.
Boš sorenta raje primerjal z (resda dražjim) muranom. :wink:
Za LC se pa spomnim, a je bil v AM primerjalni test z patrolom. Skupi je zmagu LC, kot terenec pa gladko patrol. A z tanovim patrolom si se že pelu, k tolk veš o njem?


Ajt ne pričaj gluposti - za kio je delal 4x4 pogon specijalist za 4x4; magna-steyr; pa si poglej kdo to je. Ima vrhunski mehanski pogon, zapore diferencijala in reduktor; ti lepo pridi to zimo v gorski kotar/samobor/sljeme pa boš iz prve roke videl kako KIA leti čez blato,sneg in led. Kaj ma pol veze murano, ki je dejansko cestni suv, brez kakršnih koli terenskih ambicij. To da je pa auto še očesu ugoden, pa nikakor ne zmanjšuje njegovih terenskih spobonosti toliko o KII. Za ta keš kot novo vozilo bi izbral kio kadarkoli. Kar se tiče udobja v vožnji; čez hude luknje te res pretrese ker so preme in podvozje izredno kruto narejene, to pa zato da zdrži terenske napore in enostavno mora biti robustno narejen. -Pa ne vmešavaj smešnega scenica v razpravo o tej 4x4 klasi.
Drugače evo tebi kontra vprašanje: Si se TI mogoče peljal z novim patrolom?
In ali misliš da si v življenju absolviral več ur kakor jaz na grobih podlagah in neprehodnih terenih v terenskemu vozilu? To da je patrol in terano dobra zadeva se ve - ampak konkurenca ju je totalno pohodila - sorchy :wink:

Malo prečitaj:
http://www.kia.com/sorento/sorento-testimonials.php
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic So avg 21, 2004 3:45 pm

Pa pojdimo lepo po vrsti:
V oklepaju maš napisano, da je čist možno, da tipo ne zna vozt, ker smo dejansko šli več nazaj kot naprej po eni gozdni poti. Pa ni blo kakšnih extremnih okoliščin.
Jah, murano je čist cestni terenec, kjer ga uporablja tut večina lastnikov sorenta. :wink:
Resda navaden scenic 1 nima nobene veze z terenskostjo, ampak od cestnega terenca bi skoraj pričakoval, da se lepše pelje kot tista kombiškatla.
Ne, nisem se peljal z novim patrolom, ampak jest tut nisem prav veliko o njegovih karakteristikah pisal... se mi zdi?? :?
Kar se pa izkušenj na terenu tiče pa: ni šans. Do sedaj sem se samo enkrat peljal v (cestnem) terencu, pa še to več al manj po asfaltu.
Sploh pa, si mi ne da pregovarjat, ker mi dol visi za vse našteto. :wink:
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI So avg 21, 2004 4:08 pm

Ja, sej fora je v tem da voznik mora tudi obvladati nekaj osnov terenske vožnje. Drugače pa mogoče kolega ni imel pravih gum? -To je namreč izredno pomembno. Če ni oprijema ti še tako dober 4x4 sistem nič ne pomaga. Jaz ti le povem da sm z KIO obuto v pirreli scorpio A/T vleku marsikoga iz sranja ko smo šli na terensko ekskurzijo prejšno zimo v gorskem kotarju. Men je samo žal da dejansko Nissan v EU spi ko zimski medved, med tem ko v US razturajo z novimi zadevami. Primera je dober avto a jo nobeden ne šmirgla; almera je že davno za v pokoj, sedanji patrol je koma za pelat še posebej na cesti kjer zavore primejo ko moje pokojno rog kolo, motor pa nikamor ne potegne, terano; ajt je kr ok, vendar ti menjalnik trese med vožnjo, ko ga ugasneš/pržgeš pa ceu auto zašejka ko traktor, micra je po parih porodnih težavah izredno dober avtoček, sem bil zelooo presenečen kako dober avto je še posebej kar se tiče bogate opreme in motorja, Z je ravno tako bomba, pickupi pa so tudi zelo dobri, terensko sposobni in robustni delovni konji. Od nissan terencev me je najbolj prepričal X-trail. Ima fenomenalen elektromanetski 4x4 daleč pred konkurenco v klasi, le kakšnih zahtevnih terenskih vaj ni priporočljivo delati. Po kakšni blatni poti z ne prehudimi nakloni pa zelo lepo povleče če je treba. Sej bo; nissan ima zelo dobre zmage za sabo v 4x4 segmentu in 4x4 športu; le malo hitreje bo treba spraviti te zmage do uporabnikov, da bomo še mi imeli kaj od tega.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic So avg 21, 2004 4:12 pm

INFINITI je napisal/-a:Ja, sej fora je v tem da voznik mora tudi obvladati nekaj osnov terenske vožnje. Drugače pa mogoče kolega ni imel pravih gum? -To je namreč izredno pomembno. Če ni oprijema ti še tako dober 4x4 sistem nič ne pomaga. Jaz ti le povem da sm z KIO obuto v pirreli scorpio A/T vleku marsikoga iz sranja ko smo šli na terensko ekskurzijo prejšno zimo v gorskem kotarju. Men je samo žal da dejansko Nissan v EU spi ko zimski medved, med tem ko v US razturajo z novimi zadevami. Primera je dober avto a jo nobeden ne šmirgla; almera je že davno za v pokoj, sedanji patrol je koma za pelat še posebej na cesti kjer zavore primejo ko moje pokojno rog kolo, motor pa nikamor ne potegne, terano; ajt je kr ok, vendar ti menjalnik trese med vožnjo, ko ga ugasneš/pržgeš pa ceu auto zašejka ko traktor, micra je po parih porodnih težavah izredno dober avtoček, sem bil zelooo presenečen kako dober avto je še posebej kar se tiče bogate opreme in motorja, Z je ravno tako bomba, pickupi pa so tudi zelo dobri, terensko sposobni in robustni delovni konji. Od nissan terencev me je najbolj prepričal X-trail. Ima fenomenalen elektromanetski 4x4 daleč pred konkurenco v klasi, le kakšnih zahtevnih terenskih vaj ni priporočljivo delati. Po kakšni blatni poti z ne prehudimi nakloni pa zelo lepo povleče če je treba. Sej bo; nissan ima zelo dobre zmage za sabo v 4x4 segmentu in 4x4 športu; le malo hitreje bo treba spraviti te zmage do uporabnikov, da bomo še mi imeli kaj od tega.


Gor je mel par mescov stare serijske gume. Verjetno neke polterenske. :?
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI So avg 21, 2004 4:15 pm

Ja te serijske gume so bl šrot za teren; zato smo jih takoj po testu menjali za pirelli
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Po avg 23, 2004 8:51 pm

Fluid` je napisal/-a:Sam še nissane gledamo. Men tak tip avta ni všeč, všeč mi je pa notranjost, če bi bli usneni sedeži bi blo še bolš...
Me pa zanima kaj je tist nad spredno desno lučjo?


Kot si verjetno opazil, sta prvi dve fotografiji z japonskih koncev (volan desno). Tam pa je običajno, da serijsko, predvsem pri večjih modelih, avto opremijo z dodatnim ogledalcem na taki poziciji. Na Japonskem so pač povrprečni uporabniki precej manjši od ostalih tržišč.

Sicer pa so v deželi vzhajajočega sonca itak posebneži. Tam namreč velja "toplo priporočilo :wink: " vlade, da ne sme noben avtomobil imeti več kot 280 KM in ne sme iti hitreje od 180 km/h :shock: . Tako ima tudi npr. Skyline GTR v domovini točno tako moč ter tudi končna hitrost je natančno neverjetnih 180 km/h. :?

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Po avg 23, 2004 9:04 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:
Fluid` je napisal/-a:Sam še nissane gledamo. Men tak tip avta ni všeč, všeč mi je pa notranjost, če bi bli usneni sedeži bi blo še bolš...
Me pa zanima kaj je tist nad spredno desno lučjo?


Kot si verjetno opazil, sta prvi dve fotografiji z japonskih koncev (volan desno). Tam pa je običajno, da serijsko, predvsem pri večjih modelih, avto opremijo z dodatnim ogledalcem na taki poziciji. Na Japonskem so pač povrprečni uporabniki precej manjši od ostalih tržišč.

Sicer pa so v deželi vzhajajočega sonca itak posebneži. Tam namreč velja "toplo priporočilo :wink: " vlade, da ne sme noben avtomobil imeti več kot 280 KM in ne sme iti hitreje od 180 km/h :shock: . Tako ima tudi npr. Skyline GTR v domovini točno tako moč ter tudi končna hitrost je natančno neverjetnih 180 km/h. :?

LP,
don CONSIGLIO


Kako ma pa potem menjalnik zračunan? :shock: Tko k WRC specialka... :lol:
 
miha
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Če avg 22, 2002 10:29 am
Kraj: Litija

Napisal/-a miha Po avg 23, 2004 9:25 pm

Za terensko vožnjo se mi zdi da so važni naslednji parametri, najprej voznik, potem gume in zatem avto. Je pa pri sedanji elektroniki še zmeraj zakon vklapljanje raznih pomagal z ročko mehansko, pa če zgleda kot od kamiona ( vsaj veš kdaj je vklopljeno ali izklopljeno).
Vse to pišem iz lastnih offroad izkušenj.
Rekli so da tu ni poti, jaz sem jih videl na tisoče !!
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Po avg 23, 2004 9:41 pm

Ja mehanika je zihr bl zihr.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov