Stran 1 od 10

citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Objavljeno: Pe apr 01, 2022 6:42 pm
Napisal/-a Matko37
Živijo, naročil sem nov Peugeot 3008, avto mi je fantastičen, sedaj sem pa našel forum, kako zanič so puretech 1.2 turbo motorji. Govorijo o razpadanju zobatega jermena, pokanju svečk, porabi olja in nabiranju ogljika v motorjih.

Da ni iz trte zvito, je dokaz, da je bilo odpoklicanih pol milijona avtomobilov s tem motorjem od 2013 do 2017.

Zanima me, če je v novih serijah kaj od tega rešeno, nekako mi je nepredstavljivo, da bi še 5 let po odpoklicu še vedno vgrajevali identične motorje v nove avtomobile.

Kakšne so vaše izkušnje s temi motorji glede omenjenih težav?

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Objavljeno: Pe apr 01, 2022 7:11 pm
Napisal/-a limas
Marsikaj so v novejših modelih popravili, nabiranju ogljika pa se ne boš izognil pri nobenem motorju z direktnim vbrizgom.
Največ odgovorov dobiš na nemškem motor-talk.de. V iskalnik vpiši 1.2 puretech Schaden, Erfahrungen...
Izogibaj se kratkih mestnih voženj z nizkimi obrati, vsakih 40-50.000 pa opravi čiščenje kolektorja in ventilov z orehi.

Ponavadi se pred nakupom pozanimaš o morebitnih slabostih modela in ne po nakupu.

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Objavljeno: Pe apr 01, 2022 7:43 pm
Napisal/-a nejc1
Z leti se vsaj večje težave ponavadi odpravijo. Ne kompliciraj, kot prvo imaš itak vsaj nekaj let garancije, kot drugo menjuj olje redno na 15 kkm in obvezno predpisano olje in to je to...

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Objavljeno: So apr 02, 2022 7:41 am
Napisal/-a For
Meni je pri 144.000 km počil blok motorja.
Eno leto prej (nekih 100.000 +) sem imel to z jermeni. Avto 308.
Pohvalno je pa, da so zamenjali motor, čeprav sem imel garancijo do 140.000.

Pri Stelantisu si itak obsojen na te vboge motorje 1.2, 1,6, in 1,5 dizel :roll:
…pa te hibride ki dobijo še dodatnih 300-400 kg, da je “kao” manj onesnežavanja.
Jurij Šebalj je bil kar konkreten
https://youtu.be/b5TYX_gMgMs

Lahko si predstavljam kakšno mnenje ima ko ni kamer.
Ta po moje ne bo več dobil Peugeota na test :?

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Objavljeno: So apr 02, 2022 11:12 am
Napisal/-a pleomax
Jaz vozim 308 2015 s tem motorjem in sem res zadovoljen zaenkrat. Sem mogel menjat sicer jermen, ker sem bil v tisti seriji že po 40.000km dejansko. Ta drug jermen je zdaj 30.000 pa ni znakov razpok, tako da očitno so zdaj ok. Delam pa redno servise tam na 13.000. Všeč mi je ker je tih in ne trese kot eni trivaljniki. Sploh če primerjam s prejšnjo 208-ko. Imamo pa tudi 3008 s tem motorjem, avtomatik. Res lepo menjuje. Saj če bereš teste za ta motor so v 95% same pohvale. Rešuje ga dober navor. Pa tudi poraba je zelo dobra za moje pojme. Če primerjam z 207 cc 1.6 thp, je poraba nižja za okoli 2L, čeprav je tisti avto bil težji kakšnih 200kg,ampak vseeno je 2L večja poraba meni osebno velika razlika. Predvidevam, da si avto peljal in ti je bil motor ok, zato ti predlagam , da samo uživaš in redno servisiraš, pa bo. Se pa kljub temu žal lahko kaj pokvari kot pri vsakem. Tukaj je pač vedno malo sreče.

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Objavljeno: So apr 02, 2022 11:29 am
Napisal/-a luxxx7
Ti govoriš o 1.2 motorju, ki ga imaš v svoji 308? Če ja, ti povem da so vsi 1.2 motorji vgrajeni v Peugeotove modele po letu 2013 trivaljni...
In ja, vsak trivaljni se obnaša slabše, trese kot pa štirivaljni motor...

Sem vozil 1.2 82KM v 208ci, in 1.2 131KM v Opel Crosslandu, ki ima vgrajen Peugeotov motor...
Mene nobeden motor izmed teh dveh ni prepričal, razen pri porabi recimo.

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Objavljeno: So apr 02, 2022 2:34 pm
Napisal/-a pleomax
Crossland in 208 sta avta razred nižje in se pozna slabša izvedba. Nova corsa 1.2 tudi manj trese kot stara 208, ampak jaz pri 308 tresenja ne opazim. Motor ni glasen, niti ne trese kot na stari 208-ki. Ne vem, mene je prepričal. Ne vidim nič več tresenja kot kak 1.2 tsi, ki je 4-valjnik.

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Objavljeno: Ne apr 03, 2022 6:08 am
Napisal/-a Matko37
For je napisal/-a:Meni je pri 144.000 km počil blok motorja.
Eno leto prej (nekih 100.000 +) sem imel to z jermeni. Avto 308.


Vidim da si eden izmed tistih z nekoliko večjo kilometrino. Si moral do 144.000 km na motorju narediti še kaj, razen jermena seveda? V mislih imam npr. čiščenje ogljika.

Koliko ti pa popije olja?

Kakšne relacije voziš, bolj AC ali bolj regionalno/mesto? Koliko km na leto? Kaj pa servisi, na 15.000 ali pogosteje. Jaz na vseh avtih do sedaj menjam olje na 10 do 12.000, čeprav tovarna navaja 20.000.

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Objavljeno: Ne apr 03, 2022 8:34 am
Napisal/-a Ivan36
@Matko37 FOR je menjal 308 za 508 ki ima odličen HDi ampak najdražji AdBlue v SLO na Peugeot servisih :DDD :shock: Je no mora iskat po 5rolu ugodno ponudbo :lol:
https://www.avtomobilizem.com/novice/ra ... 2-02-2018/

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Objavljeno: Po apr 04, 2022 9:47 pm
Napisal/-a For
Matko37 je napisal/-a:
For je napisal/-a:Meni je pri 144.000 km počil blok motorja.
Eno leto prej (nekih 100.000 +) sem imel to z jermeni. Avto 308.


Vidim da si eden izmed tistih z nekoliko večjo kilometrino. Si moral do 144.000 km na motorju narediti še kaj, razen jermena seveda? V mislih imam npr. čiščenje ogljika.

Koliko ti pa popije olja?

Kakšne relacije voziš, bolj AC ali bolj regionalno/mesto? Koliko km na leto? Kaj pa servisi, na 15.000 ali pogosteje. Jaz na vseh avtih do sedaj menjam olje na 10 do 12.000, čeprav tovarna navaja 20.000.


Ni bilo nobenega čiščenja. Če je bilo, mi niso povedali.
Olja nikoli nisem dolival.
Imel/imam sem zelo malo mestne. Večinoma AC in regionalno. Relacije 35 do 75 km
Servise sem vedno delal na 15000 km
Na leto (brez pandemije) ponavadi naredim 30 do 34.000 km

Ta motor je na splošno v redu. Meni pa nikoli NI BIL VŠEČ.
Eno leto in pol (dobrih 50.000km) sem vozil tudi 1.6 z 125 KM, pa najbrž zaradi tega nisem nikoli prebavil ta trivaljnik.

Nekje sem ujel, da 1.2 ne mara vožnje z nizkimi obrati, kar sem jaz večinoma prakticiral.
Enako tudi zdaj počnem z 2.0 dizlom, s tem da ga vsaj vsaki tretji-četrti tank teram v športnem modu, ker me skrbijo posledice vožnje z nizkimi obrati.

Zadnjič sem tudi probal novi 308 z 1.5 dizlom…enak kot je bil. Če bi moral izbirati bi izbral 1.2 bencinarja.

Škoda, da 2.0 več ne ponujajo…. :( še posebej je to absurdno ko gre za 3008 ali 5008.

Imel sem priložnost probati tudi DS9 z hibridno tehnologijo (225 KM) pa mi ni bilo nič jasno kje so ti konji in navor. Nekaj časa že vozim 180 konjski (moj prvi) dizel ki je res fantazija (kar se tiče navora) v primerjavi 1.6 hibridom.

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Objavljeno: To jul 25, 2023 7:31 pm
Napisal/-a nk22
Zdravo,

ima kdo kakšno informacijo o novih Peugeot 308 1.2 PureTech? Je res da naj bi mel “težavo” samo z jermeni? Hvala za odgovor.

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Objavljeno: To jul 25, 2023 8:53 pm
Napisal/-a tomzzi
To tudi mene zanima kako je sedaj z novimi modeli. Sploh ta motor.

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Objavljeno: To jul 25, 2023 10:02 pm
Napisal/-a metor
V glavnem s jermenom ja, težava, ki pač ne bo nikoli 100% rešena. Rešitev je samo zgodnejša menjava le tega in menjava olja na max.1 leto in 10kkm.

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Objavljeno: Sr jul 26, 2023 6:42 am
Napisal/-a weasel
A imajo pri Oplu enake težave? Ker vglavnem berem o problemih z jermenom samo pri Peugeot-u.

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Objavljeno: Sr jul 26, 2023 2:01 pm
Napisal/-a Matko37
Govoril sem s Peugeot mehanikom, v glavnem so težave z jermeni, pri okrog 120k km pa se zgodi še, da se obrabijo oz. zataknejo batni obročki zaradi nabranega gareža in prične piti olje. Ko menjaš obročke, gre bp naprej. Zelo sicer odvisno od relacij, ki jih delaš, če si na AC veliko, potem so vse težave kasneje.

Bolj so problematični tisti, katerim se je že izpisalo sporočilo o nizkem tlaku, ta motor je šel brez olja, nekateri to sporočilo celo ignorirajo in vozijo, dokler gre. Če spremljaš jermen, se to ne bo zgodilo, ker ga menjaš prej.

Na netu najdeš še: nabiranje ogljika v sesalnem delu - moj mehanik to zanika, da ni tak velik problem, mogoče je bolj pogosto v hladnih podnebjih (severne države) in pri začetnih verzijah, ki jih v slo še ni bilo - ugibam! Slišal sem za en primer loma svečke in uničenje motorja, nekaj o tem se pa najde tudi na netu.

Na autoscout24 je že kar nekaj primerov med 200k in 250k km, rekorder se je oglasil na enem forumu z 310k km, pravi da ni bilo težav.

Sam imam letnik 2022 - P3008, sedaj 30k km, jermen je videti kot nov (zgoraj in spodaj - pogledal s kamero). Imel sem težavo na novem, da je nivo olja naraščal in olje smrdelo po bencinu, kljub dopovedovanju, kako je vse ok in da je ta vonj normalen, sem avto peljal k drugemu Peugeotovemu serviserju, ki je menjal visokotlačno bencinsko črpalko, olje in filter, od takrat vonja več ni - niti malo, tudi pri kratkih razdaljah ne. Črpalka ob izklopu motorja ni zaprla dovoda in šobe so brizgale v valj še pri izklopnjenem avtu, dokler ni pritisk padel. Če komu olje smrdi po bencinu, je lahko to težava (menda je kar pogosta).

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Objavljeno: Sr jul 26, 2023 2:05 pm
Napisal/-a Matko37
weasel je napisal/-a:A imajo pri Oplu enake težave? Ker vglavnem berem o problemih z jermenom samo pri Peugeot-u.

Opel ima enak stellantisov motor EB2ADTS HN05 in enake težave. Trdijo pa, da čisto zadnja verzija jermena pri teh PT110 oz. 130 bi naj bila OK. Na prvi verziji je razpadal spodnji del jermena, zgornji je bil videti nedotaknjen (zgolj nekoliko nabrekel), na kasnejših verzijah pa je razpadal zgornji, spodnji pa ne. Ta zadnja verzija pa res izgleda, kot da je narejena zgornji del iz prve verzije, spodnji pa iz kasnejše, to bi lahko bilo v redu. Upajmo.

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Objavljeno: Sr jul 26, 2023 6:07 pm
Napisal/-a berlonso
@Matko hvala za informacije. To velja tudi za atmosferca?

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Objavljeno: Sr jul 26, 2023 6:54 pm
Napisal/-a Matko37
berlonso je napisal/-a:@Matko hvala za informacije. To velja tudi za atmosferca?

Za atmosferca se nič kaj ne piše, garež se naj ne bi nabiral, ker nima direktnega vbrizga, tudi bencin ne onesnažuje motornega olja. Posledično jermen zdrži dosti dlje, se pa tu in tam pojavi kak primer odpovedi. Osebno mi pa atmosferec ni všeč, nima nobene moči, vozil sem ga v P208, zvok pa tako grd, kot da bo motor vsak čas razpadel.

Zgoraj sem pozabil napisati, da je olje pri teh turbo motorjih bilo spremenjeno na Total Ineo Xtra First 0W20 in velja kot edino ustrezno (lahko je druge firme, a identičnih specifikacij).

Pa osebno delam servise nekje med 10 in 13.000 km, odvisno od barve olja. Ko mi je vizualno preveč črno, ga peljem.

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Objavljeno: Sr jul 26, 2023 8:23 pm
Napisal/-a nejc1
Olje je bilo spremenjeno za "nove" motorje, ali se zamenja tudi v starih verzijah, kjer se je točilo 0w30?

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Objavljeno: Sr jul 26, 2023 9:24 pm
Napisal/-a Matko37
Ne vem odgovora, je pa v mojem bilo ob nakupu in potem na prvem servisu tudi 0W30, sedaj so pa vlili že 0W20, podpisal sem pa nov načrt vzdrževanja, kjer je samo 0W20 dovoljeno. Avto je letnik 2022. Kako pa je za starejše pa ne vem. Na prvem načrtu vzdrževanja (ob nakupu) pa je bilo dovoljeno oboje 0W30 in 0W20.