Stran 1 od 2
Seat ibiza cuka pa preveč pije.
Objavljeno: Po avg 07, 2006 2:34 pm
Napisal/-a tuning_man
Mam seata ibizo letnik 99 model 00. Zadnje čase opažam da nekaj velik pije, pa da nekaj cuka ko mu porineš gas. En mi je reke da bi lahko bla lambda sonda zanič, saj so na tehničnem rekli da nekaj fuša. Ka pa vi mislite kaj bi lahko blo narobe?? Aja pa če je lambda sonda kolko to stane sploh???? Hvala vam
Objavljeno: Po avg 07, 2006 4:14 pm
Napisal/-a Cash
Jst ti lahko pomagam samo s tem, da ti povem, da mojmu frendu Alfa 156 ful pije zarad zjebane lambda sonde. Pravi da je že naroču novo od konkurence za cca 12 tisuč.
Objavljeno: Po avg 07, 2006 4:30 pm
Napisal/-a juhica
bom kar tlel vprasu, a je treba na original servis da ti poveja ce je lambda v kurcu al se da to kje drugje narest. gre pa za daewoo lanos k je tut na tehnicnem zaradi plinov padu (90t km, 2001 letnik) pa zdaj ne vemo al je katalizator (kar bi blo mal hitro) al je lambdica... pa kaksen nasvet kdo v lj bi to postimal ker ce na original servis peljem bom malo morje denarja plunil...
hvala!
Re: Seat ibiza cuka pa preveč pije.
Objavljeno: Po avg 07, 2006 5:41 pm
Napisal/-a stench
tuning_man je napisal/-a:Mam seata ibizo letnik 99 model 00. Zadnje čase opažam da nekaj velik pije, pa da nekaj cuka ko mu porineš gas. En mi je reke da bi lahko bla lambda sonda zanič, saj so na tehničnem rekli da nekaj fuša. Ka pa vi mislite kaj bi lahko blo narobe?? Aja pa če je lambda sonda kolko to stane sploh???? Hvala vam
A ti cuka avto samo ko gas malo bolj pritisneš. V tem primeru je možno da so ti šli vžigalni kabli. Se zamenjajo in avto zopet dela kot urca, pa še tako drago ni.
Objavljeno: Po avg 07, 2006 8:34 pm
Napisal/-a tuning_man
Ja pa res so kabli natrgani. Se že žice vidijo. A misliš da bi blo to lahko narobe?? Ja ker na hipe pa ga res zacuka. Možno tudi to. Bom malo pogledal pa malo izoliral pa da vidim kako pa kaj.
Objavljeno: Po avg 07, 2006 8:47 pm
Napisal/-a bass
Kablov se ne izolira ampak se jih menja. No, saj ni moj avto.

Objavljeno: To avg 08, 2006 3:34 pm
Napisal/-a stench
jaz glih nisem strokovnjak. Je meni cukalo in sem ga peljal k mehaniku in nen takoj vedel kaj je narobe. Tako da pelji k mehaniku bo šel avto probat in bi znal vedet kaj je narobe.
Objavljeno: Če avg 10, 2006 1:20 pm
Napisal/-a peters
stench je napisal/-a:jaz glih nisem strokovnjak. Je meni cukalo in sem ga peljal k mehaniku in nen takoj vedel kaj je narobe. Tako da pelji k mehaniku bo šel avto probat in bi znal vedet kaj je narobe.
To pa je taprav nasvet! Po moje je ravno zaradi tega odprl temo in poprosil za nasvet...
Tudi moje mnenje je, da je lamda pri koncu. Potrditev ti lahko da vsak mehanik, ki ima univerzalni tester s programom za tvoj avto. Prodajajo tudi ponaredke od 10 jurjev naprej (odvisno od modela).
Če so kabli res tako uničeni, da žice ven gledajo (ni mi sicer jasno, kako lahko do tega pride), jih nimaš kaj izolirat, pač pa kar menjat!
Objavljeno: Če avg 10, 2006 10:00 pm
Napisal/-a stench
@peters: Ti si pravtako rekel kot jaz naj se prepriča pri mehaniku samo da si stavek okoli obrnil. Jaz sem navedel ceno in še dodal da naj ga pelje k mehaniku. Kamor bi ga tako ali tako mogel peljat. če bo hotel to popravit, ker bi če bi vedel sam poravit, ne bi spraševal tega na forumu.
Jaz sem vsaj po pravici povedal in se nisem delal pametnega.

Objavljeno: Če avg 10, 2006 10:00 pm
Napisal/-a stench
Prosim mode da zbrišejo post, ker je dupli
Objavljeno: Če avg 10, 2006 10:01 pm
Napisal/-a stench
še en dupli post, prosim zbrišite.
Objavljeno: Pe avg 11, 2006 7:29 am
Napisal/-a svadreb
Lahko da je merilec pretoka zraka zanič ali pa le zamazan. Nahaja se takoj za zračnim filtrom. Lahko le preveriš, če ima konektor dober stik, ali pa merilec vzameš ven in previdno očistiš tisti kovinski delček, ki je nameščen v sesalno cev. Pa to delaj pri ugasnjenem motorju in brez kontakta. Sicer se ti bo prižgala opozorilna oranžna lučka.
Objavljeno: Če avg 17, 2006 9:23 pm
Napisal/-a dcnd74
svadreb je napisal/-a:Lahko da je merilec pretoka zraka zanič ali pa le zamazan. Nahaja se takoj za zračnim filtrom. Lahko le preveriš, če ima konektor dober stik, ali pa merilec vzameš ven in previdno očistiš tisti kovinski delček, ki je nameščen v sesalno cev. Pa to delaj pri ugasnjenem motorju in brez kontakta. Sicer se ti bo prižgala opozorilna oranžna lučka.
luftmassemesser se v nobenem pimeru ne da očistiti in popraviti (to lahko stori samo proizvajalec - na sredini ima senzor kateri uravnava pretok zraka, kar pomeni da ga je potrebno umeriti). Zato nimasmisla karkoli čistiti in popravljati.
Če ti avto pod določenimi obrati cuka in ima prekomerno porabo je po vsej verjetnosti luftmassemesser (merilec pretoka). Če pa avto pri hitrem dodajanju plina najprej "poklekne" in nato potegne, pa je verjetno lambda sonda. Tudi tu je poraba goriva večja.
Predlog:
pojdi na servis in naj ti probno zamenjajo najprej merilec in nato po potrebi še lambdo - najbolj ziher in najceneje.
Vsekakor pa ti odsvetujem rabljenih delov.
p.s. pazi.
pri merilcu imaš t.i. obnovljene merilce, kaeri pa so včasih tudi slabi, zato v primeru da bo po menjavi merilca in lambde isto stanje, probaj še z enim merilcem (mogoče originalnim)
pa srečno
Objavljeno: Pe avg 18, 2006 6:51 am
Napisal/-a svadreb
dcnd74 je napisal/-a:luftmassemesser se v nobenem pimeru ne da očistiti in popraviti (to lahko stori samo proizvajalec - na sredini ima senzor kateri uravnava pretok zraka, kar pomeni da ga je potrebno umeriti). Zato nima smisla karkoli čistiti in popravljati.
LMM se res ne da popravljati, kar se tiče čiščenja, pa menim, da si preveč "nejeverni Tomažek". LMM se lahko očisti. Sam sem imel zanimivo izkušnjo z LMM, njen opis pa si lahko prebereš v temi na spodnjem linku. Ni velika, je pa opisano ravno čiščenje LMM in čudežno "spet delovanje".
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=45300
LP
Svadreb
Objavljeno: Pe avg 18, 2006 7:41 am
Napisal/-a joztom
Bere se lepo, izvedba pa je zares zahtevna. Še najlažje je čistiti ta luftmengemesser (luftmassemesser), če imaš že novega na avtu in se učiti na starem, pokvarjenem. Zelo rado se zgodi, da se tista tanka žička pretrga in potem je nepreklicno konec. Torej se čiščenja loti le z izjemnim spoštovanjem in pazljivo. Jaz bi še najraje s kakšnim čistilnim sprayem to poskušal, rahlo in od daleč namočiti brez dotikanja (Loctite čistilo za strojne dele v sprayu se dobi v BTS Company pri starem Bauhausu v LJ). Izpihavaj le narahlo z usti in ne s kompresorjem, da kaj ne utrgaš. In kako to deluje? V kanalu sesanja je izpostavljena žarilna žička, ki jo s konstantno napetostjo računalnik segreva in meri upornost. Zrak, ki ga sesa motor preko tega jo hladi, spreminja upornost in meritev poteka tako, da se preračunava dejanska temperatura proti predvideni in tako računa pretok zraka. Zelo pazljivo in koncentrirano delaj, če se že lotevaš tega.
Re: Seat ibiza cuka pa preveč pije.
Objavljeno: Pe avg 18, 2006 4:09 pm
Napisal/-a avtomobil
tuning_man je napisal/-a:Mam seata ibizo letnik 99 model 00. Zadnje čase opažam da nekaj velik pije, pa da nekaj cuka ko mu porineš gas. En mi je reke da bi lahko bla lambda sonda zanič, saj so na tehničnem rekli da nekaj fuša. Ka pa vi mislite kaj bi lahko blo narobe?? Aja pa če je lambda sonda kolko to stane sploh???? Hvala vam
Če je benzinc zna tudi biti dušilna loputa razštelana. 5 minut dela na računalniku.
Lahko pa kje pušča zrak v ceveh dušilne lopute. Ponavadi gredo tesnila,ki so izjemno poceni.
Objavljeno: Pe avg 18, 2006 5:26 pm
Napisal/-a lexuss
kva use boste še napisal pa cilindre menat pa tank pobarvat pa kva še, dejte no. lepo je možiček reku da so se na kabli vidle že žice, kar je zlo zanimivo, ampak okej, mu je torej na kablih prebial in to je usa umetnost. za veliko porabo je pa kriva sonda. pa ponarejenih sond sploh ni ampak so univerzalne, tok da se bojo kšni majstri spomnl besednjaka. torej univerzalne stanejo 14.000 - 20.000, odvisnno od znamke in tipa vozila in motorja. originalne so pa mal dražje. pri menjavi sonde se more vedt na kok žic ma konektor vš auto in to je to
Objavljeno: So avg 19, 2006 12:53 am
Napisal/-a powerDm
Ali ima mogoče kdo kakšno fotko tega merilca zraka da vidim kje so tiste žičke,ker ko sem ga jas imel zunaj nisem nikjer videl nobene (upam da je več modelov) avto je pa tigra 1.6 16v in mi tudi cuka in pa lučka se prižiga!
Objavljeno: So avg 19, 2006 4:29 pm
Napisal/-a tony1
Čiščenje MAFa je
Najprej menjaj (!) vžigalne kable. Če so zanič so lahko vzrok tako za cukanje (100%) kot tudi za večjo porabo.
Šele nato sanjaj o lambda sondah in MAFih

octavia
Objavljeno: To okt 03, 2006 9:28 pm
Napisal/-a perošo
živjo,
jaz imam tudi problem na octavii letnik 1998, 1,8 20V, 125KM, in kakor sem prebral je ta problem ta lambda sonda ali senzor za pretok zraka oz kar oboje. Ko dodam gas, avto najprej počepne, nato pa potegne. Se mi pa dogaja tudi na avtocesti, da začne cukati, mu čisto odvzame moč, kljub dodajanju plina. Sem pa ugotovil, da čim mi pocuka, spustim gas in ga takoj pohodim in je začasno vredu. Vsekakor bi se pa rad tega problema znebil. Mi lahko kdo svetuje trgovino s temi deli. Oz katera lambda sonda je sploh dobra - prava za ta avto in kateri senzor.
hvala