Stran 1 od 3

črno kadi

Objavljeno: So maj 12, 2007 7:03 pm
Napisal/-a Cejko
pozdravljeni!
kaj pravite na to, da mi avto zelo črno kadi ko pohodim gas.seveda je avto še vedno moj legendarni a3 1.9TDI 131 tukaj gor, ker mam skoz ene uprašanja glede tega avtomobila.Drugače zvok se mi ne zdi nič posebnega,olja mi po 12000km ni popilo tudi za 1/4mm na štangc,poraba je tudi normalna,potegne normalno...
hvala za mnenja
lp

Objavljeno: So maj 12, 2007 7:17 pm
Napisal/-a AudiFreak
Jaz sem imel enkrat luknjo na cevi ki gre na turbino. Sprva je samo kadilo, čez čas pa so tudi zmogljivosti začele pešat, narasla je tudi poraba. Pol sem le odkril napako. :)

Objavljeno: So maj 12, 2007 7:20 pm
Napisal/-a dms
to je tdi,to je normalno.men so vsi td in tdi-ji kadil k sm pohodu,pa tu drugim k sm gledu.pa petrolova nafta al pa ksn logo ni glih

Objavljeno: So maj 12, 2007 7:27 pm
Napisal/-a Cejko
men se kadi ko parna lokomotiva k pohodim, ker zadnje čase skoz gledam u špegu k sm opazu da je res ful dima=)

Objavljeno: So maj 12, 2007 7:42 pm
Napisal/-a ronnie
tole mal preber lahko da gre za podoben problem
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=51998

Objavljeno: So maj 12, 2007 8:27 pm
Napisal/-a dr.otkar
pod egr ventil porini en kos pločevine, da preprečiš uhajanje plinov v motor in obratno. 90% boš zadevo porihtal, pa tudi poraba bo nižja.

Objavljeno: So maj 12, 2007 8:46 pm
Napisal/-a ronnie
dr.otkar je napisal/-a:pod egr ventil porini en kos pločevine, da preprečiš uhajanje plinov v motor in obratno. 90% boš zadevo porihtal, pa tudi poraba bo nižja.


dej ti men tole maj bolj razloži kaj si hotu rečt

Objavljeno: Po sep 08, 2008 6:21 pm
Napisal/-a Cejko
še vedno kadi veliko preveč, tudi če je egr sklopljen.če ga priklopim pa cuka tam do 2000obr/min.
tester ne pokaže napak.
kaj bi bilo?

Objavljeno: Po sep 08, 2008 8:11 pm
Napisal/-a Matjazy
Cejko je napisal/-a:še vedno kadi veliko preveč, tudi če je egr sklopljen.če ga priklopim pa cuka tam do 2000obr/min.
tester ne pokaže napak.
kaj bi bilo?

Ne sekiraj se.
Men kadi že 70k km.
Takole:
http://www.youtube.com/watch?v=4iVZ6I-a66o

Dokler kadi, vsaj veš da dela.
Sicer pa za dobrim konjem se dviga dim! :D


(vem, da nisem prav dost pomagal :D )

Objavljeno: Po sep 08, 2008 8:31 pm
Napisal/-a Volvo power
Če kadi črno ni in ne more bit normalno, vzrokov je pa lahko več:

-napačna regulacija (čas vbrizga)
-okvara kakšne šobe
-slabe cevi ali intercooler
- LMM, tester velikokrat ne pokaže, da je z njim kaj narobe
- in še kaj bi se našlo

poleg tega priporočam čiščenje EGR-ja in sesalnega kolektorja, sploh če ima avto velik prevoženih km in to še nikoli ni bilo narejeno ;)

Jaz imam Volvo z 2.5tdi motorjem ( 300000 km ) in Fiat Stilo 1.9jtd (101000km) in noben od avtov ne kadi črno pri pospeševanju 8)

Objavljeno: Po sep 08, 2008 8:37 pm
Napisal/-a lumpii
Cejko je napisal/-a:še vedno kadi veliko preveč, tudi če je egr sklopljen.če ga priklopim pa cuka tam do 2000obr/min.
tester ne pokaže napak.
kaj bi bilo?

Pomoje je kaka šoba šla rakom žvižgat.
Jst na 1.9DCI-ju isto opazim črn dim ko ga zahodim, ampak to le trenutno, kasneje neha.
Npr. ko stojim v koloni in avto lafa na mestu dle cajta, takrat pa ko štartam, pošteno butne in potem neha....traktor pač.....

Drugače pa dizel je le za na njivo, bencin pa na cesto.... :lol:

Objavljeno: Po sep 08, 2008 8:41 pm
Napisal/-a Senad
Matjazy je napisal/-a:
Cejko je napisal/-a:še vedno kadi veliko preveč, tudi če je egr sklopljen.če ga priklopim pa cuka tam do 2000obr/min.
tester ne pokaže napak.
kaj bi bilo?

Ne sekiraj se.
Men kadi že 70k km.
Takole:
http://www.youtube.com/watch?v=4iVZ6I-a66o

Dokler kadi, vsaj veš da dela.
Sicer pa za dobrim konjem se dviga dim! :D


(vem, da nisem prav dost pomagal :D )


hahaha po 2s poslušanja muzike v videu sem vedel katera pesem bo :) :) :)

Objavljeno: Po sep 08, 2008 9:26 pm
Napisal/-a dnovak24
lumpii je napisal/-a: drugače pa dizel je le za na njivo, bencin pa na cesto.... :lol:

lumpi prav si povedu.

Bencinarja si kup ne pa te traktorski ropot+dim. (avtorja te teme mislim)

Objavljeno: Po sep 08, 2008 10:47 pm
Napisal/-a im nobody
ka se da pa pr bencinarju nardit če se da sploh nardit kaj (jaz mislm da ne) razen menjava teflovnov če ti kadi kot rečmo ko bolj na hitro pihneš iz sebe cigaretni dim(bolj plavo) :D

Objavljeno: To sep 09, 2008 6:34 am
Napisal/-a valvoline
im nobody je napisal/-a:ka se da pa pr bencinarju nardit če se da sploh nardit kaj (jaz mislm da ne) razen menjava teflovnov če ti kadi kot rečmo ko bolj na hitro pihneš iz sebe cigaretni dim(bolj plavo) :D

Generalka motorja,testiraj kolk je še kompresije ostalo.
Če je manj k 8 si najebu

Objavljeno: To sep 09, 2008 6:44 am
Napisal/-a valvoline
Volvo power je napisal/-a:Če kadi črno ni in ne more bit normalno, vzrokov je pa lahko več:

-napačna regulacija (čas vbrizga)
-okvara kakšne šobe
-slabe cevi ali intercooler
- LMM, tester velikokrat ne pokaže, da je z njim kaj narobe
- in še kaj bi se našlo

poleg tega priporočam čiščenje EGR-ja in sesalnega kolektorja, sploh če ima avto velik prevoženih km in to še nikoli ni bilo narejeno ;)

Jaz imam Volvo z 2.5tdi motorjem ( 300000 km ) in Fiat Stilo 1.9jtd (101000km) in noben od avtov ne kadi črno pri pospeševanju 8)

Ni varijante.
Vsk diesel ali TDI kadi pri pospeševanju.Pa tut k pride nov ven iz tovarne. Zdej pr enih res malo pa se takoj v zraku razprši in ga ne opaziš za sabo. Sprobaj sturirat avto k stoji pa boš vidu će se kadi al pa ne :)

Objavljeno: To sep 09, 2008 7:36 pm
Napisal/-a Matjazy
Volvo power je napisal/-a:Jaz imam Volvo z 2.5tdi motorjem ( 300000 km ) in Fiat Stilo 1.9jtd (101000km) in noben od avtov ne kadi črno pri pospeševanju 8)

No daj vsakega meni za nekaj minutk, pelji se za mano, pa boš videl kak "nič" ne kadita ;)


Sicer pa če avto res preveč kadi, so verjetno šobe zanič (kot so pri meni), ampak dokler poraba ne naraste (pri meni tudi ob vseh teh količinah dima za mano brez težav npr 4.2l/100km), nima smisla menjat.

Objavljeno: To sep 09, 2008 7:49 pm
Napisal/-a dencor
meni se tudi preng skadi samo ko je mrzli motor ko pa je topli pa zelo malo pa še to ko povodim do konca plin gre pa za laguno grandtour 2.2Dci

Objavljeno: To sep 09, 2008 7:51 pm
Napisal/-a Drocky
Matjazy je napisal/-a:Sicer pa če avto res preveč kadi, so verjetno šobe zanič (kot so pri meni), ampak dokler poraba ne naraste (pri meni tudi ob vseh teh količinah dima za mano brez težav npr 4.2l/100km), nima smisla menjat.

Točno tak! Vsak dizel pokadi, ko ga pohodiš.
Če šobe ščijejo dalj časa, pa ti lahko v bat luknjo nardi ;)

Vidim pa, da če bi midva šla en za drugim na polno, bi mogli oni za nama počakat, ker bi preveč zakadila.(klik) :lol:

Objavljeno: Sr sep 10, 2008 2:40 pm
Napisal/-a Volvo power
Matjazy je napisal/-a:Sicer pa če avto res preveč kadi, so verjetno šobe zanič (kot so pri meni), ampak dokler poraba ne naraste (pri meni tudi ob vseh teh količinah dima za mano brez težav npr 4.2l/100km), nima smisla menjat.


Kolikor vidim tebi ni čisto jasno kako deluje dizel :noro

Količino vbrizganega goriva določa Bosch pumpa, zato nimaš povečane porabe
Črno kadi pa zato ker diza gorivo vbrizga prezgodaj in ne pride do popolnega zgorevanja v cilindru. ;) Kolikor vidim na posnetku imaš težavo samo z eno dizo, glede na to, da ti pušča črn dim na presledke.
Saje se na tem cilindru nabirajo na čelu bata, na ventilih in v utorih batnih obročkov, kar bo najbrž privedlo do tega da bo kakšen obroček poču in pol bo pa avto res "propušio" in to vse zaradi ene dize, ki košta okrog 20€