Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
msla
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To apr 10, 2007 8:24 am

passat tdi - slabo izgorevanje

Napisal/-a msla To apr 10, 2007 8:34 am

Pozdravljeni!

Imam passata tdi 130 KM, letnik 2003, 90000 km, za katerim se precej kadi :D. Glede na to, da sem bral že veliko tem, se mi zdi, da ni v nobeni odgovora na moje vprašanje, saj kot sem videl, so ostali imeli probleme s tem, da avto ni vlekel ali pa da se je poraba precej povečala. Pri meni avto vleče normalno, tudi poraba je enaka, le precej črn-siv dim ostane za njim. Je morda kaj narobe s katalizatorjem?

Najlepša hvala za vsak odgovor, če pa sem slučajno spregledal že odprto temo, me prosim preusmerite nanjo.

Lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
TooOldVehicle
Novinec
 
Prispevkov: 250
Pridružen: Sr mar 21, 2007 7:25 pm

Napisal/-a TooOldVehicle To apr 10, 2007 8:41 am

mal čudn da se za 90.000km že kadi, kaj si pa delal z avtom (a si 1. lastnik)?
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar To apr 10, 2007 10:29 am

Ga maš mogoče čipanega? Ali pa so injektorji zapacani, pa gorivo ne zgori kot bi trebalo.....
BMW E46
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak To apr 10, 2007 11:36 am

Pri mojem audiju je bila luknja na cevi za turbino. Avto ni šel več kot 140 km/h in kadilo se je kot ...., prav tako povečana poraba ( 7,5 l). Dobro preglej vse cevi. ;)
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
msla
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To apr 10, 2007 8:24 am

Napisal/-a msla To apr 10, 2007 12:12 pm

ne, nisem prvi lastnik. Morda ima avto res kak kilometer več, čeprav jih naj ne bi imel. Kakšne so torej možnosti okvare, če bi slučajno avto imel več km, kot piše? Drugače avto res teče lepo, poraba Ni nič povečana in končna hitrost je popolnoma normalna (nekaj čez 200 km/h).

Avto ni čipan.

Je morda kakšna povezava morda s tem, da mi je mehanik pri menjavi olja nalil preveč olja?
Če ne bo drugače, bo treba peljat na uradni servis, ki pa se ga kar mal bojim :(
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To apr 10, 2007 12:15 pm

mozn da je prevec olja naliu.
dj mau un "egr" al neki tazga ventil poglj.pa ga spucaj ce je sajast.mislm da bi to znal bit narobe,v primeru da mas ta ventil.
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor To apr 10, 2007 12:48 pm

Kaj pa LMM oziroma MAF senzor , po naše, senzor pretoka zraka ali nekaj podobnega, lahko je tud ta kriv
Slika
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Pe apr 13, 2007 2:52 pm

Kaj pa filter za zrak? Tudi, če je filter že zabasan s prahom ipd se lahko precej sajasto kadi za tabo. Je mogoče avto v cev do filtra kaj potegnil? Jaz sem enkrat imel tam not vrabca... Kako je prišel noter se mi tudi sanja ne, ker ga na cesti ziher nisem mogel "pobrat", ker je cev tako speljana, da to pač ne gre..
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster So apr 14, 2007 1:44 pm

a si mogoče kurilno olje tanku...preveri če nimaš slučajn kurjača, pa kak nivo olja je...stricu se je na cliotu 1.5 dci en cajt ful kadil...pa ga je pelu nazaj na servis pa so olje menal so še pa ostružki vn padal...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So apr 14, 2007 1:50 pm

myster je napisal/-a:a si mogoče kurilno olje tanku...preveri če nimaš slučajn kurjača, pa kak nivo olja je...stricu se je na cliotu 1.5 dci en cajt ful kadil...pa ga je pelu nazaj na servis pa so olje menal so še pa ostružki vn padal...

kasni ostruzki?pa nebos reku da se jih je s prostim ocesm v olju vidl?
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster So apr 14, 2007 2:17 pm

ja mehanik jih je opazil ko je olje pretaku...za več informacij bi mogu unga mehanika prašat... :P
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Ne apr 15, 2007 9:22 am

:-) ostružki...

V temle primeru je očitno, da je
- ali pres laba kompresija (potem si kupil zgonjen avto)
- ali pa prebogata mešnica.

Kompresijo se da izmerit pri mehaniku, glede mešanice pa bi si upal trditi, da dobi motor premalo zraka. Morda so sesalni kolektorji zapacani z garežom, morda je filter za zrak zapacan, morda pa bo priklop na tester pokazal kakšno napako ka kakem senzorju. Jaz sem na svojem avtu že imel težavo s senzorjem temperature motorja in je računalnik pri ogretem motorju dobil podatek, da je ta še vedno hladen. Poraba je bila minimalno večja, saj pa je bilo vidno več. Tester je napako lepo pokazal. Po menjavi senzorja je bilo spet vse OK.
Če bi ti pa izgorevalo olje bi se za tabo pri pospeševanju vlekel modrikast dim in tudi vonj takih izpuhov je specifičen... V tem primeru bi pa imel lahko obrabljene teflone ali pa tudi obročke na batih in bi se to poznalo tudi pri moči motorja.
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Ne apr 15, 2007 10:19 am

pelji ga k enemu mehaniku pa ti ga naj priključi na tester pa boš videl kaj je narobe
Slika
 
msla
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To apr 10, 2007 8:24 am

Napisal/-a msla Ne apr 15, 2007 9:17 pm

hvala za vse te nasvete. Odločil sem se, da bom peljal avto k mehaniku na tester, pa bomo videli, kaj bo pokazalo.

Mi lahko še svetujete, kje bi se dalo to opraviti (lahko v Ljubljani) in koliko cca stane tak pregled?

Lep pozdrav
 
huek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: To jul 11, 2006 10:15 pm

Napisal/-a huek Ne apr 15, 2007 11:31 pm

približno 20e na skoraj vsakem servisu.
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Po apr 16, 2007 7:19 am

msla je napisal/-a:hvala za vse te nasvete. Odločil sem se, da bom peljal avto k mehaniku na tester, pa bomo videli, kaj bo pokazalo.

Mi lahko še svetujete, kje bi se dalo to opraviti (lahko v Ljubljani) in koliko cca stane tak pregled?

Lep pozdrav


he,he... jaz te zadeve za svoj in ženin avto delam sam, zato ne vem koliko to stane.
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Po apr 16, 2007 9:20 am

nič nisi napisal koliko časa imaš avto..kdaj točno kadi...ko agresivno pospešuješ, ko normalno pospečujepš, med samo vožnjo....etc?

osebno bi na tvojem mestu najrpek skočil v trgovino po nov zračni filter (razen če ni bil menjamn odkar ga imaš...če predvidevam da ga nimaš prav dolgo)...ter ga zamenjal (rabiš 10 minut, pa en križni šravfenciger....tudi če ga še nikoli nisi zamenjal ne bo rpoblema če se tega lotiš zdaj).

potem pa počakaj še en rezervora pa natankaj nafto kje drugje (torej zamnejaj prodajalca...npr. iz Petrola pojdi na OMw oz. obratno...nikar ne natoči na isti črpalki).

ker mogoče si pokasiral slabo nafto.

...ker to so vse taki ukrepi ki praktičnoo nič ne stanejo, lahko pa ti prihranijo kako pot do mehanika, ter nepotrebne stroške..ker na uradnioh servisih bi preventivno zamenjali pol avta.

Vendar bi glede na letnik sam posumim da ima avto kakih 200.000 km premalo (Če sem malo zloben) :)....pa še s temi kilometri sam po sebi ne bi smel pretirano kaditi.
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Po apr 16, 2007 9:29 am

vincent je napisal/-a:nič nisi napisal koliko časa imaš avto..kdaj točno kadi...ko agresivno pospešuješ, ko normalno pospečujepš, med samo vožnjo....etc?

osebno bi na tvojem mestu najrpek skočil v trgovino po nov zračni filter (razen če ni bil menjamn odkar ga imaš...če predvidevam da ga nimaš prav dolgo)...ter ga zamenjal (rabiš 10 minut, pa en križni šravfenciger....tudi če ga še nikoli nisi zamenjal ne bo rpoblema če se tega lotiš zdaj).

potem pa počakaj še en rezervora pa natankaj nafto kje drugje (torej zamnejaj prodajalca...npr. iz Petrola pojdi na OMw oz. obratno...nikar ne natoči na isti črpalki).

ker mogoče si pokasiral slabo nafto.

...ker to so vse taki ukrepi ki praktičnoo nič ne stanejo, lahko pa ti prihranijo kako pot do mehanika, ter nepotrebne stroške..ker na uradnioh servisih bi preventivno zamenjali pol avta.

Vendar bi glede na letnik sam posumim da ima avto kakih 200.000 km premalo (Če sem malo zloben) :)....pa še s temi kilometri sam po sebi ne bi smel pretirano kaditi.



Ja... slaba nafta je lahko problem. Jaz tankam na MOL-u, ko sem pred tremi leti imel težave s Petrolovo nafto in je avto pri -24 C komaj komaj vžgal pa še potem ko je vžgal se je za mano vil dim kot za kakšnim starim zgonjenim tovornjakom... dokler se motor ni ustrezno ogrel.
Z Mol-ovo nafto teh težav ni bilo nikoli.
 
msla
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To apr 10, 2007 8:24 am

Napisal/-a msla Po apr 16, 2007 3:14 pm

avto imam malo več kot leto, filter za zrak ni, ker sem ga menjal pred kratkim.

Avto kadi, ko normalno pospešujem, drugače ne. Sicer se mi je pa to pojavilo po zamenjavi olja, prej tega ni delalo.

Drugače sem z avtom zelo zadovoljen, sploh če ima res tristo tisoč km :).Svaka čast prejšnjemu lastniku.
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Po apr 16, 2007 3:43 pm

men velik vec kadi ce tankam na petrolu kot agipu
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov