Stran 4 od 4

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Objavljeno: Pe sep 16, 2011 9:29 am
Napisal/-a AccentGT
Glasujem za eclipse_R :bow

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Objavljeno: Pe sep 16, 2011 9:51 am
Napisal/-a Kennman
moj glas gre k eclipse_R !!!!!!

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Objavljeno: So sep 17, 2011 10:45 am
Napisal/-a JOYride
Moj glas gre za eclipse_R

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Objavljeno: So sep 17, 2011 6:50 pm
Napisal/-a _Lynx_
Eclipse_R zate glasujem

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Objavljeno: Ne sep 18, 2011 7:59 am
Napisal/-a take19
Glas za eclipse R

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Objavljeno: Ne sep 18, 2011 12:50 pm
Napisal/-a Perko
Uf, kakšna volilna kampanija ;) No moj glas gre definitivno najinovativnejšemu opisu, ki ga je ustavril mindflash.

LP,
Perko

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Objavljeno: Ne sep 18, 2011 7:01 pm
Napisal/-a adis
tako kot velevajo pravila se je danes 18.9.2011 zaključila nagradna igra. več sledi v kratkem...

HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Objavljeno: Po sep 19, 2011 10:47 am
Napisal/-a chan
HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Z veseljem sporočamo, da smo skupaj izbrali NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA, avtorja eclipse_R, ki prejme glavno nagrado 4 vrhunske pnevmatike HANKOOK z želeno dimenzijo!

Avtor odličnega zmagovitega prispevka je prejel skupaj 19 glasov ter zanesljivo premagal drugouvrščenega avtorja Minflash (13 glasov) ter tretjeuvrščenega kotk (3 glasovi).

Vsi izbrani avtorji 10 najboljših prispevkov (weasel, mmikolj, pavlich, Mindflash, Byrkus, oorosh, perko , =swen=, eclipse_R, kotk) prejmejo praktične nagrade, sponzorja Petrol d.d.
dežnik, majica, kapa, 4l motornega olja in 1l zimskega vitrexa

Avtorji 3 najboljših prispevkov (eclipse_R, Mindflash, kotk), prejmejo še dodatno:
servisni kombinezon

V nadaljevanju bodo prispevki prvih treh najboljših uporabnikov objavljeni na prvi strani spletne strani avtomobilizem.com.

V temi so sedaj objavljeni vsi prispevki, tema pa bo še naprej odprta za vaše prispevke.


Vsem nagrajencem iskrene čestitke za osvojene nagrade ter seveda za odlične prispevke!

Ekipa avtomobilizem.com & Petrol d.d.

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Objavljeno: Po sep 19, 2011 7:29 pm
Napisal/-a Mindflash
Iskrena hvala vsem, ki ste glasovali zame. Res nisem pričakoval takega odziva, saj je bil opis predvsem posledica trenutnega navdiha in malček preveč prostega časa.

PS: Ste že kdaj videli, da bi se SDI na kakšnem "avtomobilskem" tekmovanju zavihtel tako visoko? Pa še najhitrejša je bila od 0-10 glasov. :mrgreen:

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Objavljeno: Po sep 19, 2011 7:38 pm
Napisal/-a dottore
Čestitam zmagovalcu in vsem ostalim dobitnikom nagrad :D Uspelo vam je res dobro "tekmovanje" 8)

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Objavljeno: Po sep 19, 2011 9:42 pm
Napisal/-a adis
še 1x čestitke z moje strani.

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Objavljeno: To sep 20, 2011 12:21 am
Napisal/-a MacTron
Poleg cestitk zmagovalcem v kateri je ze zajeta cela ekipa a.com se posebno: Ker vem kako so stvari stale v ozadju (od cistega zacetka) in kako niso bile tako preproste realizacije, se v eni besedi zahvalim moderatorju CHAN-u za to poletno-pocitnisko idejo. Kar nekaj ducat mailov je bilo potrebnih, da je stvar dobila taksno obliko, vendar te oblike se ni konec... Torej se enkrat, odlicno CHAN!

...ze kmalu pa v nadaljevanju sledi nekaj zanimivega :) :idea:

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Objavljeno: To sep 20, 2011 7:15 am
Napisal/-a weasel
Najprej bi pohvalil organizatorje, saj je verjetno kar dosti truda potrebno za organizacijo take kar obsežne nagradne igre, potem bi pohvalil vse sodelujoče in zmagovalce in na koncu bi se še zahvalil za nagrado. :)

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Objavljeno: To sep 20, 2011 7:32 am
Napisal/-a gortnar
Čestitke vsem, ki ste prispevali odlične teste. Chanu in celi ekipi a.com za organizacijo ter Petrolu za nagrade.

Zmagovalce obvestimo danes. :D

LP Kristina

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Objavljeno: To sep 27, 2011 2:58 pm
Napisal/-a Gasper007
Lepooo. :D

Seat Alhambra 2.0 CR TDI STYLE 170 KM

Objavljeno: Po feb 13, 2012 6:37 pm
Napisal/-a pistON
No, po dobrih sedmih mesecih uporabe, sem sklenil, da opišem svojo Alhambro. K temu me je spodbudil članek Urške Radolovič http://www.avtomobilizem.com/testi/seat-alhambra-style-2-0-tdi-cr-dsg-potniska-ladja/12-02-2012/ , ki mi pa pred nakupom ne bi prav veliko koristil (pa brez zamere Urška), ker je pač to zgolj še eden izmed člankov iz revij oz. spletnih portalov, kot so npr.:
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/test-seat-alhambra-20-tdi-125-kw-ecomotive-dsg-style/
http://www.avtomobilizem.com/testi/seat-alhambra-style-ecomotive-20-tdi-cr-dpf-dsg-170/10-12-2010/
: prostoren, neizrazita oblika, tekmec S-maxu, soliden motor, cenejši od Sharana, vendar slabše prodajan…Od pisca, ki je avto opisal na osnovi vožnje z njim (predvidevam, da vsaj en dan) in glede na to , da podobni testi že obstajajo, bi pričakoval malce več uporabnih podatkov. Bom poskušal biti boljši. Če mi bo uspelo, boste pa forumaši presodili.
Marsikaj, kar bo napisano spodaj, je zgolj moje subjektivno mnenje, ki sem ga oblikoval skozi lastništvo in uporabo/vožnjo tega avta – kdo drug bi lahko imel drugačne izkušnje, zato je debata kaj je res in kaj ni, brez smisla.

Bodi konec uvoda.

Najprej kriteriji, ki sem si jih postavil za izbor pred nakupom: trije otroški sedeži zadaj zahtevajo 3 enakovredne sedeže, ker se res ne mislim več zaj…..ti z zapenjanjem le-teh. Na strehi hočem strešne sani, v prtljažniku pa volumen dnevne sobe.
V igri so bili razni berlingoti in pežoji Typee (to so bolj dostavniki kot pa avti), S-max in Touran. Francozi mi nekako niso, S-maxa sem gledal v salonu, vendar so bile taaaake komplikacije okrog testne vožnje, o kakem popustu niti slišati niso hoteli, sukanec je cvetel iz usnjenega volana, strešne sani nedobavljive. Hvala, adijo.
Touran: ta novi mi pač ni lep. In če stane 23k€, bom pa napraskal še 3k€, pa bom imel…to kar hočem.
Pridemo torej na dilemo Sharan vs. Alhambra.
Najprej sem testiral Sharana 140KM: vse tako kot piše v revijah in katalogih. Avto kot se šika.
Potem dobim pri konkurenci v roke takorekoč enako opremljeno in motorizirano Alhambro: VSE JE ENAKO: gas, bremza, vrata, volan, tipke, sedeži….pretipal sem plastiko po dolgem in počez, postavljal in podiral zadnji par sedežev…itd, itd. VSE JE ENAKO. Naj me vrag vzame, če je jeklo za bate kaljeno po drugačnem postopku kot pri Sharanu in bo zato moja Alhambra izdihnila 14500 km prej kot sosedov Sharan.

Delajo jih v eni tovarni na Portugalskem na vzporednih proizvodnih linijah. Amen.

Je pa padla odločitev, da vzamem 170 KM. +2k€. Še danes mi ni žal.
Properties: 5 sedežni, 170KM+6 st. ročni menjalnik, oprema STYLE+dodatno še 2x bočni airbag na zadnjih sedežih, park senzorji spredaj in zadaj (mimogrede to ni nič drugega kot potuha nespretnemu vozniku. Sem ga že naslonil in opraskal kljub piskanju.)… Skratka avto je suveren v vseh pogledih. Če še koga zanima koliko imam tlaka v prvi desni gumi, naj pa vpraša. Tudi slik ne bom dajal gor, ker je pač taka kot vse ostale.
Tale post sem sicer dal v rubriko Galerija (kljub temu, da je brez slik in podatkov o navoru in Alu platiščih), izpostavil bi pa rad nekaj stvari na tem avtu, ki me motijo (da ne bo vse ena sama kataloška hvala).

1. Ad-blue: 10 L te scalnice je potrebno tankat vsakih cca. 17 tkm, zato da bo naš zeleni planet za večno ostal tak kot je bil pred 500 leti. Malo morgen. Cena na OMV: 20€ za 10L v kanti. Zdaj moram pa še kanto vreči v smeti. Ekologija????? No, na večjih Petrolovih pumpah (mogoče tudi na OMV, samo jaz nisem bil na takem) ga imajo pa na rinfuzo, torej ga natočiš iz cisterne (kot gorivo) – cena 7€/10L. To je pa že malo bolj sprejemljivo.
2. elektronska ročna zavora in auto hold (hill holder): za moje pojme brezveze. Tistemu elektromotorčku, ki zateguje in spušča ročno, pač ne zaupam. Hill holder je pa spet ena pogruntavščina za nespretne voznice (oprostite punce, moral sem…šovinist pač), da bodo kao lažje speljale v klanec. Ta avto ima 350Nm. Halo? Poleg tega te ta bedarija zalepi na mestu takoj ko se avto neha premikati. Zdaj si pa zamislite, da stojite v koloni pred semaforjem, ki je v dolini. Namesto, da bi imel avto v prostem teku in samo malo popuščal zavoro (ko lezeš v koloni proti semaforju), moraš za vsak premik speljat. Skratka vedno imam izklopljenega. Še en argument proti: stojiš npr. pred semaforjem: ker ti ga drži hill holder, ne rabiš tiščat stopalke zavore. Ergo: stop luči ne gorijo in se ti npr. nekdo zabije v rit, ker ni opazil, da stojiš. Za konec pa še največja cvetka: parkiraš, torej se auto hold aktivira. Potem pa ugasneš motor in se deaktivira, takoj za tem pa se zategne ročna. WTF? Ljudje božji, pa to je ena in ista funkcija. Ne bi verjel, če ne bi doživel.
3. Auto stop: to je pa funkcija, katero bom pri naslednjem avtu najprej preveril, da je nima, preden ga bom kupil. Čeprav bo zelo težko, ker se širi kot gensko spremenjena hrana. Večje bedarije avtomobilski inženirji še niso pogruntali: zato, da boš kao prihranil 2dl goriva na en tank in s tem save the planet. Torej koncept itak poznate: ko je motor ogret, zunanja in notranja temp. znotraj določenih vrednosti, avto miruje, menjalnik v leru in spustiš sklopko, motor ugasne. Evo že šparamo. Čez tri križišča bom že milijonar. Ponavadi je tako, da se v naslednjem trenutku že prižge zelena luč in s pritiskom na sklopko zaženeš motor. Vsi pa vemo, da ugašanje in prižiganje motorja prej škodi kot koristi. Žilica mi ni dala miru in sem enkrat na izvozu z AC (pri stop znaku) dal v prosti tek in spustil sklopko. Avto je seveda ugasnil. Kaj pa njega briga, če se je malo prej turbina vrtela z max. obrati. Od takrat naprej to funkcijo vedno izklopim takoj, ko kresnem avto.
4. rezervna guma: avto je red velikosti manjšega kombija, pa nima prostora za rezervno gumo. Spet en tehnološki čudež: contiseal pnevmatike http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=81578Ni panike. Dokler ni bilo treba kupit zimskih gum: cca. 100€ so dražje. Jok, brate odpade. Raje kupim tole http://www.mimovrste.com/artikel/3420324725/q=pnevmatik/set-za-popravilo-predrtih-pnevmatik-slime-safety-spair Če ne bo delalo, pa halo AMZS.
5. Priporočena prestava: na displeju prikazuje priporočeno prestavo (blue motion): za moje pojme mi ponuja previsoko, ker čutim na motorju, da se matra, kljub visokemu navoru. Npr. pri 60km/h mi priporoča naj dam v 6. prestavo. Za kakega penzionista mogoče uporabno.

No, še nekaj dobrih stvari za konec: drsna vrata na ozkem parkirnem prostoru zelo prav pridejo. Kot sem že napisal, 170KM suvereno premika to 1,8 tone težko ladjo (ki je z mularijo in prtljago še težja). Poraba je cca. 6,5-7 L/100km, kar je tudi zelo sprejemljivo za tako ladjo. Prostornost je res neverjetna. Do danes, ko ima prevoženih 12tkm, še nobene okvare.

EDIT: preden stisnem "pošlji", še enkrat preberem tale umotvor in ugotovim, da zgornjih 5 točk velja že kar za precej znamk in modelov. Ja, tako se pač ta svet vrti. Vse v smislu neke kvazi varnosti, ekologije in šparanja. Efekta pa nobenega.