Stran 1 od 2

Seat Alhambra 2.0 CR TDI STYLE 170 KM

Objavljeno: Po feb 13, 2012 6:37 pm
Napisal/-a pistON
No, po dobrih sedmih mesecih uporabe, sem sklenil, da opišem svojo Alhambro. K temu me je spodbudil članek Urške Radolovič http://www.avtomobilizem.com/testi/seat-alhambra-style-2-0-tdi-cr-dsg-potniska-ladja/12-02-2012/ , ki mi pa pred nakupom ne bi prav veliko koristil (pa brez zamere Urška), ker je pač to zgolj še eden izmed člankov iz revij oz. spletnih portalov, kot so npr.:
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/test-seat-alhambra-20-tdi-125-kw-ecomotive-dsg-style/
http://www.avtomobilizem.com/testi/seat-alhambra-style-ecomotive-20-tdi-cr-dpf-dsg-170/10-12-2010/
: prostoren, neizrazita oblika, tekmec S-maxu, soliden motor, cenejši od Sharana, vendar slabše prodajan…Od pisca, ki je avto opisal na osnovi vožnje z njim (predvidevam, da vsaj en dan) in glede na to , da podobni testi že obstajajo, bi pričakoval malce več uporabnih podatkov. Bom poskušal biti boljši. Če mi bo uspelo, boste pa forumaši presodili.
Marsikaj, kar bo napisano spodaj, je zgolj moje subjektivno mnenje, ki sem ga oblikoval skozi lastništvo in uporabo/vožnjo tega avta – kdo drug bi lahko imel drugačne izkušnje, zato je debata kaj je res in kaj ni, brez smisla.

Bodi konec uvoda.

Najprej kriteriji, ki sem si jih postavil za izbor pred nakupom: trije otroški sedeži zadaj zahtevajo 3 enakovredne sedeže, ker se res ne mislim več zaj…..ti z zapenjanjem le-teh. Na strehi hočem strešne sani, v prtljažniku pa volumen dnevne sobe.
V igri so bili razni berlingoti in pežoji Typee (to so bolj dostavniki kot pa avti), S-max in Touran. Francozi mi nekako niso, S-maxa sem gledal v salonu, vendar so bile taaaake komplikacije okrog testne vožnje, o kakem popustu niti slišati niso hoteli, sukanec je cvetel iz usnjenega volana, strešne sani nedobavljive. Hvala, adijo.
Touran: ta novi mi pač ni lep. In če stane 23k€, bom pa napraskal še 3k€, pa bom imel…to kar hočem.
Pridemo torej na dilemo Sharan vs. Alhambra.
Najprej sem testiral Sharana 140KM: vse tako kot piše v revijah in katalogih. Avto kot se šika.
Potem dobim pri konkurenci v roke takorekoč enako opremljeno in motorizirano Alhambro: VSE JE ENAKO: gas, bremza, vrata, volan, tipke, sedeži….pretipal sem plastiko po dolgem in počez, postavljal in podiral zadnji par sedežev…itd, itd. VSE JE ENAKO. Naj me vrag vzame, če je jeklo za bate kaljeno po drugačnem postopku kot pri Sharanu in bo zato moja Alhambra izdihnila 14500 km prej kot sosedov Sharan.

Delajo jih v eni tovarni na Portugalskem na vzporednih proizvodnih linijah. Amen.

Je pa padla odločitev, da vzamem 170 KM. +2k€. Še danes mi ni žal.
Properties: 5 sedežni, 170KM+6 st. ročni menjalnik, oprema STYLE+dodatno še 2x bočni airbag na zadnjih sedežih, park senzorji spredaj in zadaj (mimogrede to ni nič drugega kot potuha nespretnemu vozniku. Sem ga že naslonil in opraskal kljub piskanju.)… Skratka avto je suveren v vseh pogledih. Če še koga zanima koliko imam tlaka v prvi desni gumi, naj pa vpraša. Tudi slik ne bom dajal gor, ker je pač taka kot vse ostale.
Tale post sem sicer dal v rubriko Galerija (kljub temu, da je brez slik in podatkov o navoru in Alu platiščih), izpostavil bi pa rad nekaj stvari na tem avtu, ki me motijo (da ne bo vse ena sama kataloška hvala).

1. Ad-blue: 10 L te scalnice je potrebno tankat vsakih cca. 17 tkm, zato da bo naš zeleni planet za večno ostal tak kot je bil pred 500 leti. Malo morgen. Cena na OMV: 20€ za 10L v kanti. Zdaj moram pa še kanto vreči v smeti. Ekologija????? No, na večjih Petrolovih pumpah (mogoče tudi na OMV, samo jaz nisem bil na takem) ga imajo pa na rinfuzo, torej ga natočiš iz cisterne (kot gorivo) – cena 7€/10L. To je pa že malo bolj sprejemljivo.
2. elektronska ročna zavora in auto hold (hill holder): za moje pojme brezveze. Tistemu elektromotorčku, ki zateguje in spušča ročno, pač ne zaupam. Hill holder je pa spet ena pogruntavščina za nespretne voznice (oprostite punce, moral sem…šovinist pač), da bodo kao lažje speljale v klanec. Ta avto ima 350Nm. Halo? Poleg tega te ta bedarija zalepi na mestu takoj ko se avto neha premikati. Zdaj si pa zamislite, da stojite v koloni pred semaforjem, ki je v dolini. Namesto, da bi imel avto v prostem teku in samo malo popuščal zavoro (ko lezeš v koloni proti semaforju), moraš za vsak premik speljat. Skratka vedno imam izklopljenega. Še en argument proti: stojiš npr. pred semaforjem: ker ti ga drži hill holder, ne rabiš tiščat stopalke zavore. Ergo: stop luči ne gorijo in se ti npr. nekdo zabije v rit, ker ni opazil, da stojiš. Za konec pa še največja cvetka: parkiraš, torej se auto hold aktivira. Potem pa ugasneš motor in se deaktivira, takoj za tem pa se zategne ročna. WTF? Ljudje božji, pa to je ena in ista funkcija. Ne bi verjel, če ne bi doživel.
3. Auto stop: to je pa funkcija, katero bom pri naslednjem avtu najprej preveril, da je nima, preden ga bom kupil. Čeprav bo zelo težko, ker se širi kot gensko spremenjena hrana. Večje bedarije avtomobilski inženirji še niso pogruntali: zato, da boš kao prihranil 2dl goriva na en tank in s tem save the planet. Torej koncept itak poznate: ko je motor ogret, zunanja in notranja temp. znotraj določenih vrednosti, avto miruje, menjalnik v leru in spustiš sklopko, motor ugasne. Evo že šparamo. Čez tri križišča bom že milijonar. Ponavadi je tako, da se v naslednjem trenutku že prižge zelena luč in s pritiskom na sklopko zaženeš motor. Vsi pa vemo, da ugašanje in prižiganje motorja prej škodi kot koristi. Žilica mi ni dala miru in sem enkrat na izvozu z AC (pri stop znaku) dal v prosti tek in spustil sklopko. Avto je seveda ugasnil. Kaj pa njega briga, če se je malo prej turbina vrtela z max. obrati. Od takrat naprej to funkcijo vedno izklopim takoj, ko kresnem avto.
4. rezervna guma: avto je red velikosti manjšega kombija, pa nima prostora za rezervno gumo. Spet en tehnološki čudež: contiseal pnevmatike http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=81578Ni panike. Dokler ni bilo treba kupit zimskih gum: cca. 100€ so dražje. Jok, brate odpade. Raje kupim tole http://www.mimovrste.com/artikel/3420324725/q=pnevmatik/set-za-popravilo-predrtih-pnevmatik-slime-safety-spair Če ne bo delalo, pa halo AMZS.
5. Priporočena prestava: na displeju prikazuje priporočeno prestavo (blue motion): za moje pojme mi ponuja previsoko, ker čutim na motorju, da se matra, kljub visokemu navoru. Npr. pri 60km/h mi priporoča naj dam v 6. prestavo. Za kakega penzionista mogoče uporabno.

No, še nekaj dobrih stvari za konec: drsna vrata na ozkem parkirnem prostoru zelo prav pridejo. Kot sem že napisal, 170KM suvereno premika to 1,8 tone težko ladjo (ki je z mularijo in prtljago še težja). Poraba je cca. 6,5-7 L/100km, kar je tudi zelo sprejemljivo za tako ladjo. Prostornost je res neverjetna. Do danes, ko ima prevoženih 12tkm, še nobene okvare.

EDIT: preden stisnem "pošlji", še enkrat preberem tale umotvor in ugotovim, da zgornjih 5 točk velja že kar za precej znamk in modelov. Ja, tako se pač ta svet vrti. Vse v smislu neke kvazi varnosti, ekologije in šparanja. Efekta pa nobenega.

Re: Seat Alhambra 2.0 CR TDI STYLE 170 KM

Objavljeno: Po feb 13, 2012 6:47 pm
Napisal/-a King1
Odlično spisano. Se vidi, da točno veš kaj želiš oz. kaj imaš. ;) ;)

lp

Re: Seat Alhambra 2.0 CR TDI STYLE 170 KM

Objavljeno: Po feb 13, 2012 6:56 pm
Napisal/-a urska_rad
No, po dobrih sedmih mesecih uporabe, sem sklenil, da opišem svojo Alhambro. K temu me je spodbudil članek Urške Radolovič http://www.avtomobilizem.com/testi/seat ... 2-02-2012/ , ki mi pa pred nakupom ne bi prav veliko koristil (pa brez zamere Urška)

Popolnoma brez zamere :D sem prebrala z veseljem in se mi zdi odličen! Veseli me tudi, da je mnenje o avtu pod črto enako, čeprav sem ga imela jaz v rokah bistveno manj časa. Se pa v opisanem vidi jasna razlika med "testnim uporabnikom" in (potencialnim) kupcem oz. v tem primeru še o izkušnjah v mesecih po nakupu. Prosim oglasi se vsaj še po prvem rednem servisu - spet ena od tistih stvari, ki jo moraš doživet in preživet, da oceniš pravo stanje ... Še enkrat, odlično napisano.

Re: Seat Alhambra 2.0 CR TDI STYLE 170 KM

Objavljeno: Po feb 13, 2012 8:36 pm
Napisal/-a peroRS
Evo take članke rabimo, resen opis s komičnim (=sarkastičnim) pridihom. Pohvalno! ;)
In tudi vse kritike lepo utemeljene. ;)

Ocena: 9.9/10 (za 10/10 bi moral dodati še kakšno sliko =P )

lp

Re: Seat Alhambra 2.0 CR TDI STYLE 170 KM

Objavljeno: To feb 14, 2012 11:07 am
Napisal/-a chan
Test Seat Alhambre je kopiran tudi v to temo: viewtopic.php?f=7&t=86238&start=60

Uporabnike pa hkrati spodbujamo, da še pošiljate opise svojih vozil. Tudi morda opise aktualnih modelov avtomobilov, ki so bili v zadnjem času testirani na a.com.


Glede Seat Alhambre ter vezano na komentar na portalu:

"... vendar govorim iz izkušenj pri prodaji. Le redko kakšen kupec tega segmenta avtomobilov bo doplačal 2000€ za top (dizel) motorizacijo. Tako, da je res, 170KM je boljša izbira, vendar le za tistega ki bo to plačal ...
peroRS | 12. February 2012 at 18:05"


... @peroRS, vidiš da imamo že med našimi uporabniku kupca močnejše verzije ;) Tudi pri VW Sharan: viewtopic.php?f=7&t=81916 ;)

Razliko med šibkejšo in močnejšo motorizacijo bi zaradi lastnih izkušenj najlaže podal @pistON

pistON je napisal/-a: ... Najprej sem testiral Sharana 140KM ...
... Je pa padla odločitev, da vzamem 170 KM. +2k€. Še danes mi ni žal ...

... 170KM suvereno premika to 1,8 tone težko ladjo (ki je z mularijo in prtljago še težja) ...

Re: Seat Alhambra 2.0 CR TDI STYLE 170 KM

Objavljeno: To feb 14, 2012 12:11 pm
Napisal/-a peroRS
chan je napisal/-a:"... vendar govorim iz izkušenj pri prodaji. Le redko kakšen kupec tega segmenta avtomobilov bo doplačal 2000€ za top (dizel) motorizacijo. Tako, da je res, 170KM je boljša izbira, vendar le za tistega ki bo to plačal ...
peroRS | 12. February 2012 at 18:05"


... @peroRS, vidiš da imamo že med našimi uporabniku kupca močnejše verzije ;) Tudi pri VW Sharan: viewtopic.php?f=7&t=81916 ;)

Razliko med šibkejšo in močnejšo motorizacijo bi zaradi lastnih izkušenj najlaže podal @pistON

pistON je napisal/-a: ... Najprej sem testiral Sharana 140KM ...
... Je pa padla odločitev, da vzamem 170 KM. +2k€. Še danes mi ni žal ...

... 170KM suvereno premika to 1,8 tone težko ladjo (ki je z mularijo in prtljago še težja) ...


Motiš se, 2 sta na forumu. =P Uporabnik tomyboy2 ima sicer Sharana, je pa isto 2.0TDI 170 pa še DSG ima :twisted: In super, da je tako. ;)
Vendar še enkrat ponavljam, takih kupcev ki točno vedo, kaj kupujejo je zelo malo. Večina jih jamra še za 100€, kaj šele da bi doplačali par jurjev za močnejši motor in DSG menjalnik. ;)

Re: Seat Alhambra 2.0 CR TDI STYLE 170 KM

Objavljeno: To feb 14, 2012 12:50 pm
Napisal/-a chan
peroRS je napisal/-a:
Motiš se, 2 sta na forumu. =P Uporabnik tomyboy2 ima sicer Sharana, je pa isto 2.0TDI 170 pa še DSG ima :twisted:


Dobro poglej prejšnji post. ;)

chan je napisal/-a:
... @peroRS, vidiš da imamo že med našimi uporabniku kupca močnejše verzije ;) Tudi pri VW Sharan: viewtopic.php?f=7&t=81916 ;)

p.s.: lastnik je uporabnikov oče.

peroRS je napisal/-a:Vendar še enkrat ponavljam, takih kupcev ki točno vedo, kaj kupujejo je zelo malo. Večina jih jamra še za 100€, kaj šele da bi doplačali par jurjev za močnejši motor in DSG menjalnik. ;)


Kar pač ni pokazatelj, da ne bi bila 140 konjska motorizacija lahko označena za "neprepričljivo". Še posebej ob polno naloženem avtomobilu (temu sta dvojček Sharan/Alhambra tudi prvenstveno namenjena) je 170 konjska motorizacija pač optimalnejša.

Re: Seat Alhambra 2.0 CR TDI STYLE 170 KM

Objavljeno: To feb 14, 2012 9:56 pm
Napisal/-a dr.sah
Lepo napisano.
Tista auto stop funkcija tudi mene nervira in jo redno ugašam.

Re: Seat Alhambra 2.0 CR TDI STYLE 170 KM

Objavljeno: Sr feb 15, 2012 9:01 am
Napisal/-a TomyBoy2
Lepo si tole napisal in si vzel čas, pohvalno.
Drugače, kljub temu da je omenjeni Sharan očetov, se kar veliko vozim z njim, ker tudi žal v sedana ne spravim določenih stvari.... :lol:
No pa da ti jaz povem eno neprijetno izkušnjo, desna avtomatična drsna vrata so zaštekala že ob prevzemu vozila, noben ni mogel ugotoviti zakaj, so trdili da je mraz.
Jaz pa sem se doma malo bolj poglobil in ugotovil, da zaščitna guma na zglobu, ki premika drsna vrata, zleze ob pregibu dol in vrata se avtomatsko ustavijo in nazaj odprejo. Prekleto nevšečna stvar.
Zadevo sem "elegantno" rešil z črno vezico, ki sedaj že leto dni drži gumo tako kot treba. Banalno, na avtomobilu za skoraj 40k rešujemo zadeve z vezicam, kot pri mojih RC modelčkih. Poslikal rešitev, servis poslal napako na Porsche Ljubljana, zaenkrat reštive in odgovora še ni.... :roll:
Je bilo še kar nekaj cvetk, recimo desni blatnik je malo udarjen od znotraj, kot bi na enem mestu malo prepognil, ko pogledaš pod kotom. Ne vem kiri turk je to skupaj deval in udaril blatnik. Ker so meritve barve pokazale enako vrednost, se ni šlo v popravilo. Pa recimo desni zgornji zračnik je ropotal ko satan. Nazadje, po prvem servisu pa se naenkrat niso zaklenila voznikova vrata, tudi kontrolna lučka za odprtje voznikovih vrat ni nič signalizirala, da so odprta vrata. Tako, da je sigurno nekajkrat avto bil doklenjen na voznikovi strani, preden sem ugotovil, da nekaj ne špila.
Ne vem se tudi tebi čuje nekje spodaj pod motorjem, na desni strani, ko ugasneš avto, da nekaj laufa še 5 minut, pa ni ventilator, kakšne veza z Bluemotionom, pa ne vedno :?: v grobem.. :roll: :lol:
Drugače pa zadeva špila...

Pa mogoče nasvet, star stop lahko uravnavaš tudi z zavoro in ga ni potrebno izklapljat. Se pravi, ko se ustaviš, če pritisneš zavoro do konca, se bo avto ugasnil, če le to pritisneš samo nekje do polovice, da se avto ustavi, le ta ne bo ugasnil... ;) (aja stupid me, samo če imaš DSG, shit....)
Aja, pa DSG si "POZABIL", brez tega pa jaz avtomobila ne kupim več, žal.... =P Za čipat pa še ni bilo časa, to bi pa še rad sprobal, kako bi pol šel tale avtobus z 200KS.. :)
Pa kakšne slikce nam tudi privošči...

Re: Seat Alhambra 2.0 CR TDI STYLE 170 KM

Objavljeno: Pe feb 17, 2012 8:05 pm
Napisal/-a pistON
Hvala vsem skupaj za pohvale. :hi
@Tommyboy2: niti nisem bil pozoren, ampak mislim da ja . Tudi meni nekaj šumi, ko avto ugasnem. In ni ventilator. Tudi za ventilator sem že spraševal v eni drugi temi. So rekli, da se DPF čisti, drugi spet, da ne, tako da še vedno ne vem.
Ne, DSG ja nisem "pozabil". Pač nekje je bila zgornja finančna meja. Je pa res, da je Sharan 170 KS dobavljiv samo z DSG, medtem ko so pri Alhambri kombinacije motorja in menjalnika poljubne.

Re: Seat Alhambra 2.0 CR TDI STYLE 170 KM

Objavljeno: So feb 18, 2012 1:26 pm
Napisal/-a urska_rad
TomyBoy2 je napisal/-a:Ne vem se tudi tebi čuje nekje spodaj pod motorjem, na desni strani, ko ugasneš avto, da nekaj laufa še 5 minut, pa ni ventilator, kakšne veza z Bluemotionom, pa ne vedno :?: v grobem.. :roll: :lol:
Drugače pa zadeva špila...

Mogoče bo tole pomagalo ... ;) tudi na testni Alhambri se je dogajalo isto, po mojih informacijah gre za ohlajanje dodatnega grelca, ki ga ima vgrajenega večina podobnih enoprostorcev zaradi hitrejšega segrevanja potniške kabine, saj dizelski motorji niso sposobni samostojno zagotavljati zadostne dodatne toplote. Šumenje (ohlajanje) bi moralo biti praviloma slišno samo pri nižjih zunanjih temperaturah (nekje pod 5 stopinj C).

Re: Seat Alhambra 2.0 CR TDI STYLE 170 KM

Objavljeno: Pe maj 25, 2012 9:02 am
Napisal/-a pistON
Prosim oglasi se vsaj še po prvem rednem servisu - spet ena od tistih stvari, ki jo moraš doživet in preživet, da oceniš pravo stanje



Evo mene po prvem servisu:
15.000 km brez napak. Ni spil niti kaplje olja. Račun 167€ (4,5L olja, filter olja, filter zraka, filter kabine, delo) pri privatniku, ki mu bolj zaupam kot pa mulcem na pooblaščenem servisu, ki komaj čakajo da bo konc šihta, vmes pa bentijo čez premajhno plačo in se igrajo s smartphonom, v rokah pa imajo več časa papirje z delovnim nalogom, kot pa gedore. Vodji servisa pa hodi po glavi samo to, kako mi bo zamenjal metlice brisalcev in dolil tekočino za šipe, pa po možnosti še antifriz. S tem sem se seveda odpovedal garanciji, zdaj pa da vidimo, če velja tisti rek: kdor riskira, ta profitira. Olje je načeloma za 30.000 km, vendar mi je mehanik priporočal , naj pridem čez 20.000km. V treh letih bom tako "prešvercal" en servis.

po mojih informacijah gre za ohlajanje dodatnega grelca, ki ga ima vgrajenega večina podobnih enoprostorcev zaradi hitrejšega segrevanja potniške kabine, saj dizelski motorji niso sposobni samostojno zagotavljati zadostne dodatne toplote. Šumenje (ohlajanje) bi moralo biti praviloma slišno samo pri nižjih zunanjih temperaturah (nekje pod 5 stopinj C).



Pravilen vzrok je že Urška zgoraj napisala. Mišljeni so CR dizli, kjer je nafta segreta na precej nižjo temperaturo kot pri PD, zato ima motor PRECEJ manjšo sposobnost segrevanja sebe in posledično potniške kabine.

Re: Seat Alhambra 2.0 CR TDI STYLE 170 KM

Objavljeno: Pe maj 25, 2012 10:04 am
Napisal/-a chan
pistON je napisal/-a: S tem sem se seveda odpovedal garanciji ...


Hmmm ...

Re: Seat Alhambra 2.0 CR TDI STYLE 170 KM

Objavljeno: Pe maj 25, 2012 10:37 am
Napisal/-a evilfury
Nvem no... če kej zajebajo na servisu potem maš zato garancijo. Mal dvorezen meč tale tvoja odločitev.

Re: Seat Alhambra 2.0 CR TDI STYLE 170 KM

Objavljeno: Pe maj 25, 2012 11:02 am
Napisal/-a GrEgEcN95
Prvič danes berem tvoj opis in res bravo odlično spisano.

Samo nekaj. Se ti je splačalo raskirati garancijo?
Poznam primer ko je možakar kupil novega VW Touarega in ga dal servisirati enemu popoldanskemu mehaniku. Mehanik seveda nekaj zaje*al, ker pooblaščeni imajo pogosto kadar pride kakšen nov model avta ven šolanja za točno določen tip motorja na avtu on pa servisira v večini samo clio 95, clio storia, stari ford, stari golf 3 ipd..
No možakarja s Touaregom je Porsche lepo od*ebal in je sebi naredil samo sranje.

Re: Seat Alhambra 2.0 CR TDI STYLE 170 KM

Objavljeno: Pe maj 25, 2012 2:04 pm
Napisal/-a pistON
To ni "en popoldanski mehanik", ampak s.p., ki živi za avtomobile in od njih. Pred njim sem vozil avte že k mnogim: popoldancem in k uradnim serviserjem. Sami levaki. Saj ne rečem, da so vsi taki, ampak s takimi sem imel jaz izkušnje. Temu pač zaupam. Iz pogovora se vidi, da tip zadeve obvlada: hodi na izobraževanja v tujino, vsako stvar mi razloži, delavnica je pospravljena, rez. deli so ponavadi kar originalni, strank je malo morje, torej je na dobrem glasu, itd, itd. Ja, garancija pa (žal) odpade. Sicer pa mislim, da je tole z garancijo zgolj prisesovanje seviserjev na naše denarnice. Če bi bila garancija res toliko vredna, bi vsi vozili Kie. Pa bognedaj nimam nič proti njim.

Re: Seat Alhambra 2.0 CR TDI STYLE 170 KM

Objavljeno: So maj 26, 2012 2:40 pm
Napisal/-a urska_rad
evilfury je napisal/-a:Nvem no... če kej zajebajo na servisu potem maš zato garancijo. Mal dvorezen meč tale tvoja odločitev.


Garancija je bolj za druge stvari, tudi s.p. mora sam jamčit za opravljeno delo, podlaga je seveda račun za opravljene storitve.

Odpovedovanje garanciji je kar pogumen korak, jaz se zanj verjetno ne bi odločila, ker se mi zdi prihranek v primerjavi s potencialno izgubo premajhen, sploh pri prvih servisih. Žal imaš pa popolnoma prav v tem, da samo dejstvo, da ima nekdo titulo uradnega servisa, ne pove kaj dosti o njegovi kvaliteti storitev.

Najbolj me veseli, da ti avto dobro služi, da ne bomo brez potrebe črnogledi. Z garancijo je podobno kot z zavarovanji, vsi služijo na račun našega strahu pred neznanim.

Re: Seat Alhambra 2.0 CR TDI STYLE 170 KM

Objavljeno: So maj 26, 2012 5:57 pm
Napisal/-a MBtouran
Zanimivo branje vendar cudna ligika pri servisih in o hill hold. Pac 100 ludi 100 cudi

Re: Seat Alhambra 2.0 CR TDI STYLE 170 KM

Objavljeno: Sr sep 11, 2013 10:53 am
Napisal/-a srcnik
start & stop ti lahko verjetno na servisu izklopijo ;)

Re: Seat Alhambra 2.0 CR TDI STYLE 170 KM

Objavljeno: Sr sep 11, 2013 10:57 am
Napisal/-a pistON
Niti pod razno. Ne da se in pika. Tak je bil celo odgovor od Porsche Slovenia, kamor je servis poslal tehnično vprašanje.
Če kdo na tem forumu to zna, se toplo priporočam.