Stran 1 od 2

DEJANSKA PRIDOBITEV S K&N FILTROM

Objavljeno: Če maj 29, 2003 8:44 pm
Napisal/-a CLI_OMEN
... zanima me kolk in zakaj lahko dejansko pridobiš z montažo K&N filtra v avto.?. npr.: CLIO 1.4 16V ???

:?: :shock: :?:

Objavljeno: Če maj 29, 2003 8:55 pm
Napisal/-a Dani
Zaradi zvoka, ce pa ustimas se dovod zraka, pa se izboljsa performance :wink:

Objavljeno: Če maj 29, 2003 9:04 pm
Napisal/-a CupraR
Na zvoku zelo veliko(saj v mojem primeru). Na moci pa prej zgubis(recimo pri nizkih vrtljajih) kot dobis. Najvecji problem je res dovod zraka, sicer je pa to od posameznega modela odvisn kako se da porihtat. Filtr ti v velikih primerih po montazi pride zravn hladilnika(90C) ki pa proizvaja vroc zrak.

Objavljeno: Če maj 29, 2003 9:42 pm
Napisal/-a WhiteCell
no jest sm dobil kar 10%.. samo sem v haubo lukno naredu..pa se fora je da original lukna je 3cm premere..zdej mam pa zajemalno povrsino 5cm*10cm*2PI :)
tko da je kar opazna povrsina.. pa se svez zrak :)

Objavljeno: Če maj 29, 2003 9:53 pm
Napisal/-a darky
Moč lahko pridobiš samo, če montiraš koničen filter, vendar tokaj obstaja težava. Koničen filter ljudje običajno montirajo za hladilnik in s tem so naredili več škode kot koristi. Motor zaradi tega sesa vroč zrak namesto hladnega, ki bi ga moral in vsi vemo, da je hladen zrak gostejši, torej ga gre v motor več. Če si pa filter ugradil za hladilnik pa sesaš vroč zrak in dejansko izgubiš na moči. Tudi če filter montiraš pravilno pa običejno pridobiš samo pri višjih vrtljajih, praviloma na nižjih celo malček izgubiš.
Če pa govorimo o filtru, ki gre v škatlo pa absolutno nisi pridobil nočesar. V vsakem primeru pa se ti zvok motorja izboljša, torej je smoteren nakup.

Objavljeno: Če maj 29, 2003 9:57 pm
Napisal/-a Fiat Tipo
Pri men se je poznalo na glasu juhuhuj pri porabi tud (topel zrak poraba narasla) tako da sn trenutno brez, čakam na rosfraj cev da si namontiram pa zrihtam zadevo kukr se spodobi pol bomo pa vidl. Pa če že ne zarad druzga ga bom mel pa zarad zvoka notr.

Objavljeno: Če maj 29, 2003 10:00 pm
Napisal/-a WhiteCell
darky je napisal/-a:Moč lahko pridobiš samo, če montiraš koničen filter, vendar tokaj obstaja težava. Koničen filter ljudje običajno montirajo za hladilnik in s tem so naredili več škode kot koristi. Motor zaradi tega sesa vroč zrak namesto hladnega, ki bi ga moral in vsi vemo, da je hladen zrak gostejši, torej ga gre v motor več. Če si pa filter ugradil za hladilnik pa sesaš vroč zrak in dejansko izgubiš na moči. Tudi če filter montiraš pravilno pa običejno pridobiš samo pri višjih vrtljajih, praviloma na nižjih celo malček izgubiš.
Če pa govorimo o filtru, ki gre v škatlo pa absolutno nisi pridobil nočesar. V vsakem primeru pa se ti zvok motorja izboljša, torej je smoteren nakup.

huh tu se motis....
oz. si pozabil na se eno vrsto filtra.. okrogel :) ( zelo podoben konicnmo.. oz. spestan konicen. :)
no men se je preforamnce zelo izbolsal..zvok pa malo.. sploh ne tolk....

Objavljeno: Če maj 29, 2003 11:19 pm
Napisal/-a monster_d
Ce filter pije topl ali mrzel zrak se pri zvoki skoz nic ne pozna, dvomim da je sploh kaka razlika pri keremu opazna!
Drugace je pa je pa ta oprtina na haubi ko jo ma technoboy dobra izbira!

Objavljeno: Če maj 29, 2003 11:45 pm
Napisal/-a Alex
monster_d je napisal/-a:Ce filter pije topl ali mrzel zrak se pri zvoki skor nic ne pozna

Saj se naj bi na zvoku poznal le zaradi vecjega dotoka zraka in ne zaradi toplega ali hladnega zraka, si mal zamesal ne, no pa nic ne de... :wink:
Namrec hladen zrak skupaj z vecjim dotokom slednjega rezultira v to, da se motor laze zavrti :!:

Drgac pa CLIO_MEN (je CLI_OMEN pomota :?: :wink: ) velik o dejanski pridobitvi je blo ze napisanga tut v tej temi
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=3771
sam smo ugotovil da bi blo najbolj it zmert moc na valje...Slika

Objavljeno: Pe maj 30, 2003 1:07 am
Napisal/-a darky
Nihče ne pravi, da topel ali hladen zrak kaj uplivata na zvok.
Vrjamem, da sem pozabil na eno vrsto filtra in vrjetno ne samo eno, pravzaprav stvar ni v obliki, ampak v prepustnosti zraka. Kar jaz pravim je, da original filter v škatli ima spredaj odprtino skozi katero sesa hladen zrak iz okolice.
Stvar je samo v temu, da (govorim vsaj za novejše avtomobile) ko montiramo koničen filter ta ni predviden za vgradnjo, torej nima nikjer kakšnega posebnega mesta in zato ga montiramo tam, kjer pač imamo prostor. Žal se pri veliki večini avtov izkaže, da imamo prostor le nekje za hladilnikom, kar pomeni, da motor sedaj sesa topel zrak. Na avtomobilu je običajno luknja za dovod zraka nekje na maski in od tam prihaje okoliški zrak, če pa filter montiraš drugače tedaj motor sesa zrak izpod havbe, ki je valjda topel.

Pa še nekaj;
Na moč motorja ne vpliva temperatura ampak količina zraka. Stvar je samo v temu, da je hladen zrak dosti gostejši od toplega, kar pomeni, da lahko v motor damo večjo količino zraka. Večja količina zraka pa pomeni večjo motorno moč (ob pravilni količini bencina seveda).

Objavljeno: Pe maj 30, 2003 7:42 am
Napisal/-a Galantfrik
darky je napisal/-a:Na moč motorja ne vpliva temperatura ampak količina zraka. Stvar je samo v temu, da je hladen zrak dosti gostejši od toplega, kar pomeni, da lahko v motor damo večjo količino zraka. Večja količina zraka pa pomeni večjo motorno moč (ob pravilni količini bencina seveda).


Tole si ga pa pihnu kolega! Res je, da se moč poveča, če pride v motor več zraka, ampak "mrzlega. Če ti v motor prihajajo neke ekstremne količine "toplega" zraka si naredu več škode kot koristi.
Temperatura je ful pomembna, sej si sam to par postov višje napisal, ne! Mrzel zrak vsebuje več kisika (o2) in je zato bolj "gorljiv", torej mešanica zraka z benzom lažje in hitreje izgoreva, če pa v mašinco pride topel zrak - pa je moč motorja pade...

Kar se tiče tehle športnih filtrov... Kakorkoli obrnemo je ob vgradnji športnega filtra potrebno le tega toplotno izolirati od okolice od koder vleče zrak. Torej je fajn naredit takoimenovani "airbox", najboljš pa ga je postavit v kakšen kot, oziroma nekje poiskati luknjo, kjer v mašino prteguje sveži zrak iz okolice... Tja se namontira zadeva... do vbrizga se napelje kakšna fajn spolirana cev in le na ta način poleg zvoka dejansko lahko pridobiš tudi na moči motorja...
:P

Objavljeno: Pe maj 30, 2003 9:33 am
Napisal/-a WhiteCell
Galantfrik je napisal/-a:
darky je napisal/-a:Na moč motorja ne vpliva temperatura ampak količina zraka. Stvar je samo v temu, da je hladen zrak dosti gostejši od toplega, kar pomeni, da lahko v motor damo večjo količino zraka. Večja količina zraka pa pomeni večjo motorno moč (ob pravilni količini bencina seveda).


Tole si ga pa pihnu kolega! Res je, da se moč poveča, če pride v motor več zraka, ampak "mrzlega. Če ti v motor prihajajo neke ekstremne količine "toplega" zraka si naredu več škode kot koristi.
Temperatura je ful pomembna, sej si sam to par postov višje napisal, ne! Mrzel zrak vsebuje več kisika (o2) in je zato bolj "gorljiv", torej mešanica zraka z benzom lažje in hitreje izgoreva, če pa v mašinco pride topel zrak - pa je moč motorja pade...
Kar se tiče tehle športnih filtrov... Kakorkoli obrnemo je ob vgradnji športnega filtra potrebno le tega toplotno izolirati od okolice od koder vleče zrak. Torej je fajn naredit takoimenovani "airbox", najboljš pa ga je postavit v kakšen kot, oziroma nekje poiskati luknjo, kjer v mašino prteguje sveži zrak iz okolice... Tja se namontira zadeva... do vbrizga se napelje kakšna fajn spolirana cev in le na ta način poleg zvoka dejansko lahko pridobiš tudi na moči motorja...
:P

tut ti si ga malo mem usekal.. fora pri hladnejsem zraku je ta...da ma vecjo gostoto in ne vec O2.. ja ce bi su stet molekule jih dejansko ma..samo ma tut ostalih enako... razmerje v zmezi se nespreminja..samo prostornina enakega stevila zmesi je manjsa..zato ga dejansko VEČ pride v masino.. ko pa explodira... se bolj zategne... oz.....zasede vec mesta...kot topel zrav ( ker ga je manj) in posledicno je kompresija malo vecja in s tem tudi moc..

Objavljeno: Pe maj 30, 2003 9:41 am
Napisal/-a CLI_OMEN
Alex je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:Ce filter pije topl ali mrzel zrak se pri zvoki skor nic ne pozna

Saj se naj bi na zvoku poznal le zaradi vecjega dotoka zraka in ne zaradi toplega ali hladnega zraka, si mal zamesal ne, no pa nic ne de... :wink:
Namrec hladen zrak skupaj z vecjim dotokom slednjega rezultira v to, da se motor laze zavrti :!:

Drgac pa CLIO_MEN (je CLI_OMEN pomota :?: :wink: ) velik o dejanski pridobitvi je blo ze napisanga tut v tej temi
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=3771
sam smo ugotovil da bi blo najbolj it zmert moc na valje...Slika






:D ni pomota... tako pač je. 8)

Objavljeno: Pe maj 30, 2003 9:59 am
Napisal/-a Sale
A je morda kdo že kdaj poizkusil iz originalnega airboxa in dovoda zraka vzet ven vložek (zračni filter). Rezultat bi moral bit boljši od vseh koničnih in kroničnih :P filtrov. Velika prepustnost in zajemanje hladnega zraka.

Kar hočem povedat je to, da so ti filtri bolj komercialna zadeva in dejansko lahko (občutno) pomagajo le če so pravilno postavljeni. Za moč bi bilo najbolje kar brez kakršnegakoli filtra, le dotok zraka in to je to. Seveda je zdej na zalogi že vsaj 100 odgovorov, da brez filtra krajšaš življenjsko dobo motorja in da bo šlo vse kmal v falus ipd. Mogoče res, ampak potem pač ne moremo stokat kok filter ne da moči. Konusni filter je pač en komercialen kompromis, pripomore kolikor pač pripomore (če sploh kaj), vse je pa odvisno od njegove namestitve (kot so že mnogi pred mano poudarili). Sam filter ne producira moči, mogoče je le sredstvo s katerim se da kaj pridobit ob vseh ostalih predelavah.

Objavljeno: Pe maj 30, 2003 12:05 pm
Napisal/-a Dani
Sej sam zarad zvoka mas filing, da dobis na moci :wink:

Objavljeno: Pe maj 30, 2003 12:22 pm
Napisal/-a monster_d
Glede valjev ko je nekdo omenu! Na caljih ziher nebi bile iste lastnosti kot med voznjo!
Recimo technotova odprtina za zrak! Med voznjo neposredno piha zrak po filtru, na valjih pa tega ni! Se slabse je ker se topel zrak z motorja dviga!
Upam da ga nisem spet mimo pihnu :P

Objavljeno: Pe maj 30, 2003 12:30 pm
Napisal/-a Sale
Pri meritvah na valjih se ponavadi pred avto postavi en ogromen ventilator, tako da vsaj približno dovaja potreben znrak :wink: .

Objavljeno: Pe maj 30, 2003 1:12 pm
Napisal/-a Haby
Ej folk zakaj se sploh odpirate te teme o konusnih filtrih. Pejd na valje, zmer moc, pol dj pa gor sp. filter, pa pejd se enkrat na valje pa spet zmer. Tko bos vidu kolk si pridobil.

Objavljeno: Pe maj 30, 2003 1:22 pm
Napisal/-a Subaru
ja sam tko je...meritve koštajo 10k (vsaj tko je nekdo omenu)...in zakaj bi šel vsak med nami to probat na valje, če nam lahko potrebne informacije pove kdo ki ima s tem že izkušnje? če so pa meritve 2-3k, pol pa res ni panike.

Objavljeno: Pe maj 30, 2003 3:03 pm
Napisal/-a gorenc
Če hoč kej prdobit na moči, morš nardit lukno v havbo za dovod zraka alpa kupt filter, ki je izoliran v karbonskem ohišju, zrak pa pol lahko napeleš kar po original cevi.

8)