Jaz na električnem nimam ogrevanih sedežev. 10 min pred štartom pozimi se mi vklopi gretje celga avta, not je toplo, šipe pa odtaljene. Saj imam tudi garažo, ampak če ni -10 ga ponavadi pustim zunaj. Ne vem kaj bi delal drugače z ogrevanimi sedeži. Ko je segret, jih ne rabim, če je vse drugo mrzlo, mi pa ne pomagajo dost.
Firediver je napisal/-a:Izpostavil sem point, ko motor ne dela.
Ko motor dela, je toplo v vsakem avtu.
Ne tako hitro kot pri hibridu, odvisno od opreme ima lahko še električni grelec, predvsem pa ne moreš vsakega na daljavo vžgat.
Za baterijo polnit pa tudi mora od nekod dobiti energijo in edini dodatni vir (v primerjavi s klasiko) je regeneracija ob zaviranju.
Ne, ni to edini dodatni vir. Od zaviranja pride zelo malo profita pri hibridih, velika večina ga je od motorja, ki zmeraj dela na optimalnih obratih in z optimalnim plinom. Ja, tudi ko ga vklopiš na daljavo in samo greje kabino in polni baterijo dela zelo blizu optimuma.
Še vedno pa trdim, da gre manj energije (glede na učinek) pri gretih sedežih.
Je kdo rekel kaj drugega? Ampak potem imaš samo toplo rit, kaj pa roke, šipe?