Notranjost na prvi pogled res malo spominja na kakega nemškega (ali japonskega) konkurenta, sm primerjajte malo fotke pa boste vidli, da je tole veliko lepše in bolj zanimivo od večine (le v novi C klasi mi je vseeno malo bolj všeč, pač sem sucker za okrogline, ampak tud ta ni popolna). Ampak važno da je spet driver-oriented cockpit, sem se bal da bo Giulietta style. Všeč mi je širok in visok centralni tunel, "motoristični" števci, okrogle in minimalistične kontrole, malo gumbov, veliki okrogli zračniki ob strani in zadaj (zadaj zgledajo ko izpuh motorja
), Ferrarijevski start/stop gumb na volanu... edino kar mi ne potegne so sredinski zračniki (tole mogoče malo ma Mazdo spominja), ampak to je malenkost, ki bo v živo verjetno čist kul, pod pogojem da bodo dajali občutek kvalitetne izdelave. Pogrešam tudi pravo ročno, mogoče jo bodo pa imele slabše opremljene variante. No, mi je pa kul da niso sledili krdela s postavitvijo touch screena (predvidevam da bo touch) in ne štrli na vrhu ven, kot je to zadnje čase ful v modi, ampak so ga integrirali v armaturo.