Bern23 je napisal/-a:Izkušnja z novim 3valjnim i30?
Čisto drugačna vožnja kot s prejšnjim! 7 let, tudi karavan. Zelo lahko nogo je treba imeti pri tem novem. Niti slučajno nimaš občutka o tem, kako hitro voziš, tudi če imaš za seboj milijon kilometrov. Uporaba nastavitve limita (za mestno vožnjo ali pa za avtocesto) (pri prejšnjem avtu tega še ni bilo) je hudo dobrodošla.
Stroj zanimivo rohni, tako kot kaki ameriški iz filmov, precej zabavno. Pri cca 1900-1950 dobi moč, ne glede na to, v kateri prestavi voziš. Precej močan. Tale je v šesti prestavi čisto brez težav prevozil Rebernice navzgor (OK, omejitve hitrosti tu niso vštete, priznam, malo se je mudilo).
Tipka za spreminjanje hitrosti na tempomatu je zabavna zadeva, motor se dobro odziva, noga pa počiva.
Prestavljanje je manj ugodno kot pri prejšnjem modelu (in tudi pri accentih, imel sem 4) - tu je treba več vaje, prej je to kar lepo letelo samo od sebe; štosi glede hyundaijevih nerodnih ali netočnih ali kakršnih koli že menjalnikih so samo štosi - z njimi sem prevozil čez 600.000.
Poraba, ki jo reklamirajo, seveda ni poraba, ki bi jo dosegel običajni voznik, kar velja kajpak za vse avtomobile. Če je bila pri prejšnjem dolgoletna poraba (porabo si pišem od leta '80) povprečno 7.4 (avtocestna vožnja pri tem 115-120, ker nad 125 poraba skokovito zraste ...), je pri tem med 6.0 in 6.4, odvisno od hitrosti. 6.0 pri vožnji cca 120-125 na dolge proge, pri 135 (kolikor več ali manj tolerirajo radarji na avtocesti) poraba do 6.4. Kombinirana mestna, kratke vožnje cca 6.4-6.5.
S pomočjo več polnih tankov goriva moram še ugotoviti, koliko lahko "zaprmej" narediš kilometrov, ko ti že gori lučka. Po mojem ne malo, a pri prejšnjem sem jih po sili razmer naredil 115 in ga še ni bilo treba riniti ...
Elektronike je kar nekaj, tako kot drugje, malo je zabavna, kakšna stvar je tudi moteča, a se bomo navadili.
Kaj moti? Nobenega malega odlagališča v voznikovem dosegu, samo predal in pa škatla "za cedeje" v naslonu med sedežema (pri čemer CD-predvajalnika ni). Morda še kaj.
Če se bo obnesel tako kot prejšnji (niti enega popravila), bom kar zadovoljen. Zaenkrat toliko.
((In še replika ljubitelju hyundaijev nekje bolj spredaj na pripombo, da ga je treba prodati s polnim rezervoarjem, da bi zanj vsaj kaj dobil: Moj poln rezervoar je ob tem za 7 let in pol star hyundai i30 CW navrgel skoraj šest tisočakov. Ni slabo, a ne ...))
B.
Kaj novega z i30? še kar zadovoljen?
Tudi razmišljam o nakupu i30 1.0 T, najraje rabljenem, ampak ker jih je tako malo na cesti sploh ni oglasov rabljenih vozil