Jaz sem se presedel direktno iz Golfa v Leona in dejansko ima Leon nekoliko slabšo izoliranost oziroma se v kabino med vožnjo prenaša več zunanjih zvokov! Tako da to ni samo psihološko... Na splošno ima Golf bolj "dodelane" malenkosti (npr. z žametom obdložene predale, bolšo zvočno zatesnjenost, dvojno dno prtljažnika,...).For je napisal/-a:Všeč mi je oblika, ampak ne morem se otresti občutka da razen materialov in opreme, Leon ima slabšo izolacijo?
Se mi to samo zdi, je to psihološko, zato ker je cenejši .... ne vem? Golfa sem kakšen mesec prej vozil in ne morem biti 100% prepričan...
Tattoo- je napisal/-a:Jaz sem se presedel direktno iz Golfa v Leona in dejansko ima Leon nekoliko slabšo izoliranost oziroma se v kabino med vožnjo prenaša več zunanjih zvokov! Tako da to ni samo psihološko... Na splošno ima Golf bolj "dodelane" malenkosti (npr. z žametom obdložene predale, bolšo zvočno zatesnjenost, dvojno dno prtljažnika,...).For je napisal/-a:Všeč mi je oblika, ampak ne morem se otresti občutka da razen materialov in opreme, Leon ima slabšo izolacijo?
Se mi to samo zdi, je to psihološko, zato ker je cenejši .... ne vem? Golfa sem kakšen mesec prej vozil in ne morem biti 100% prepričan...
Še ena stvar, ki sem jo opazil je bila, da ima Leon pri isti dimenziji pnevmatik (tako Golf, kot tudi Leon sta bila na 17-colskih gumah) kar precej trše nastavljeno podvozje.
Kar se pa LED sprednjih žarometov pri Leonu tiče pa lahko rečem, da je svetilnost enakovredna Xenonu pri Golfu...je pa pomankljivost LED sprednjih žarometov, da nimajo smernega pomika (se ne premikajo glede na pomik volana) in tako ne "sledijo" ovinku.
MBtouran je napisal/-a:Tattoo se ze lahk zaupa c bo imel leon cupraR stirikolesni pogon?
.com je napisal/-a:Prilagodljivi so zato, ker prilagajajo svetilnost hitrosti...
Tattoo- je napisal/-a:.com je napisal/-a:Prilagodljivi so zato, ker prilagajajo svetilnost hitrosti...
...in pa tudi zato, ker pri nizkih hitrostih (do 30 kmh) pri zavijanju vklapljajo meglenke za osvetlitev notranje strani ovinka.
.com je napisal/-a:Tattoo- je napisal/-a:.com je napisal/-a:Prilagodljivi so zato, ker prilagajajo svetilnost hitrosti...
...in pa tudi zato, ker pri nizkih hitrostih (do 30 kmh) pri zavijanju vklapljajo meglenke za osvetlitev notranje strani ovinka.
sevedatega nisem omenil, ker mislim da je samoumevno, ker ima to funkcijo praktično vsak nov model katerekoli znamke
![]()
drugače pa, kdor pravi, da sta golf in leon praktično enaka, tolaži sam sebe... ker se najboljša oprema FR pri leonu ne more kosati z comfortline opremo pri golfu...
Oblazinjenja, mehka plastika, detajli... vse v prid golfu... tudi to je samoumevno ...
Marek_ je napisal/-a:.com je napisal/-a:Tattoo- je napisal/-a:.com je napisal/-a:Prilagodljivi so zato, ker prilagajajo svetilnost hitrosti...
...in pa tudi zato, ker pri nizkih hitrostih (do 30 kmh) pri zavijanju vklapljajo meglenke za osvetlitev notranje strani ovinka.
sevedatega nisem omenil, ker mislim da je samoumevno, ker ima to funkcijo praktično vsak nov model katerekoli znamke
![]()
drugače pa, kdor pravi, da sta golf in leon praktično enaka, tolaži sam sebe... ker se najboljša oprema FR pri leonu ne more kosati z comfortline opremo pri golfu...
Oblazinjenja, mehka plastika, detajli... vse v prid golfu... tudi to je samoumevno ...
Materiali so materiali, počutje je pa drugo, vsaj zame...meni je počutje za volanom v Leonu neprimerljivo boljši kot v Golfu. Najprej sem sedel v Leonu, potem pa v Golfu in nikakor se nisem prijetno počutil v zadnjem. V Leonu se lepo nizko sedi, armaturka je nizka, dolga in približana vozniku, zelo športen filing, ki ga redko najdeš v tem razredu. Drugače rečeno imaš občutek (vsaj jaz), da si vkleščen za volanom oz. občutek, da si "del avta" podobno kot v TTju. V golfu pa ravno obratno, armaturka visoka in odmaknjena od voznika, manj ovita okoli voznika. Nikakor nisem mogel začutiti, da sedim v avtu, ki bi ga rad vozil. Lahko povem, da ne pomnim avta v katerem sem sedel in me je pustil tako hladnega kot 7ica, ne bi ga imel nikoli.
Se pa zavedam, da nismo vsi enaki.
Drugače se pa pri novih avtih večinoma prilagodljive žaromete doplačuje, neglede na to če že imajo Xenone, LED, pri BMWju se, da doplačat prilagodljive žaromete tudi pri navadnih halogenkah.
Marek_ je napisal/-a:.com je napisal/-a:Tattoo- je napisal/-a:.com je napisal/-a:Prilagodljivi so zato, ker prilagajajo svetilnost hitrosti...
...in pa tudi zato, ker pri nizkih hitrostih (do 30 kmh) pri zavijanju vklapljajo meglenke za osvetlitev notranje strani ovinka.
sevedatega nisem omenil, ker mislim da je samoumevno, ker ima to funkcijo praktično vsak nov model katerekoli znamke
![]()
drugače pa, kdor pravi, da sta golf in leon praktično enaka, tolaži sam sebe... ker se najboljša oprema FR pri leonu ne more kosati z comfortline opremo pri golfu...
Oblazinjenja, mehka plastika, detajli... vse v prid golfu... tudi to je samoumevno ...
Materiali so materiali, počutje je pa drugo, vsaj zame...meni je počutje za volanom v Leonu neprimerljivo boljši kot v Golfu. Najprej sem sedel v Leonu, potem pa v Golfu in nikakor se nisem prijetno počutil v zadnjem. V Leonu se lepo nizko sedi, armaturka je nizka, dolga in približana vozniku, zelo športen filing, ki ga redko najdeš v tem razredu. Drugače rečeno imaš občutek (vsaj jaz), da si vkleščen za volanom oz. občutek, da si "del avta" podobno kot v TTju. V golfu pa ravno obratno, armaturka visoka in odmaknjena od voznika, manj ovita okoli voznika. Nikakor nisem mogel začutiti, da sedim v avtu, ki bi ga rad vozil. Lahko povem, da ne pomnim avta v katerem sem sedel in me je pustil tako hladnega kot 7ica, ne bi ga imel nikoli.
Se pa zavedam, da nismo vsi enaki.
Drugače se pa pri novih avtih večinoma prilagodljive žaromete doplačuje, neglede na to če že imajo Xenone, LED, pri BMWju se, da doplačat prilagodljive žaromete tudi pri navadnih halogenkah.
tomzzi je napisal/-a:Kar pa v tem primeru ne pomeni nič saj je govora o Leonovih LED lučeh katere nimajo te opcije.
pskoda je napisal/-a:tomzzi je napisal/-a:Kar pa v tem primeru ne pomeni nič saj je govora o Leonovih LED lučeh katere nimajo te opcije.
Men pa to moti ta sledenje luči, ker ima punca v tiguanu in se nikakor ne morem navadit
.com je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:tomzzi je napisal/-a:Kar pa v tem primeru ne pomeni nič saj je govora o Leonovih LED lučeh katere nimajo te opcije.
Men pa to moti ta sledenje luči, ker ima punca v tiguanu in se nikakor ne morem navadit
zanimivo... meni je pa fajn, ker dejansko zelo dobro vidiš v ovinke
![]()
edino, kjer me recimo zmoti, je v megli... ker dejansko vidim snope
pskoda je napisal/-a:.com je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:tomzzi je napisal/-a:Kar pa v tem primeru ne pomeni nič saj je govora o Leonovih LED lučeh katere nimajo te opcije.
Men pa to moti ta sledenje luči, ker ima punca v tiguanu in se nikakor ne morem navadit
zanimivo... meni je pa fajn, ker dejansko zelo dobro vidiš v ovinke
![]()
edino, kjer me recimo zmoti, je v megli... ker dejansko vidim snope
Če bi avto vsak dan vozil potem bi se po moje sigurno navadil in ne bi tako opazil to premikanje je pa zelo dobra stvar, ko v križišču zavijaš v katero koli stran posveti pločnik, da bolje vidiš to mi je pa všeč sploh če je kakšen pešec, ki je slabo viden
Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov